Doe eens linkjes erbij?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:13 schreef Frollo het volgende:
Heel cliché ben ik bang: leuke (matige) grap op een rommelmarkt en Alberto checkt de park.
En alles van Kikkerlikker.
Oh ja.quote:
Zoiets als lastpost --> spam ?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:10 schreef eso-teric het volgende:
Voor mij toch wel "Het grote foute woordenboek" . Ziek om moeten lachen.
Enkele voorbeelden:
oorlog: soort dagboek op internet van kno-arts
klapband: groepje mensen dat al applaudiserend muziek maakt
spagaat: uitdrukking die aangeeft dat je Spa maar een matig drankje vindt
Heb nog ergens een word documentje liggen met m'n favorieten... wat een topic
Idd. De tranen spoten door m'n neus naar buiten, serieus waar.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:21 schreef Byte_Me het volgende:
matige grap is toch wel het beste topic ooit. heb letterlijk onder mn bureau gelegen van het lachen.
Blijft ook mijn favoriet.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Idd. De tranen spoten door m'n neus naar buiten, serieus waar.
De Fok! Bijbel van Croupouque.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:33 schreef Skv het volgende:
Waar is dat ene topic waarin het gehele bestaan van de wereld is gepost?
Met users als 'God', 'Adam' etc. ? Fok!Bijbel oid..
Je bedoelt dat je ongeveer zo keek?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:39 schreef timmeeeh het volgende:
De topics van Boomlaars en Aurelianus toverden altijd wel een glimlach op mijn bolle toet.
2 hele matige topics.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:22 schreef Skv het volgende:
Godver kanker tyfus thuis
Die had wel wat.
Hoe krijg ik een sekte?
Deze had leuk kunnen worden.
Zijn ook matig, maar zijn zo'n beetje de enige twee die nog in mn bookmarks stonden.quote:
Die leuke (matige) grap op een rommelmarktquote:Op maandag 12 maart 2007 16:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh ja.
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
En de 10 topics over Alberto staan hier mooi op een rijtje:
TTT van het forum
Jammer dat de plaatjes het niet allemaal meer doen.
Ik heb me toch moeten inhouden, omdat ik op m'n stageplek zit. Ge-Wel-Dig!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
De Fok! Bijbel van Croupouque.
De FOK! Bijbel.
Voorproefje: [afbeelding]
Gelukkig doe je zelf goed je best om wél leuke topics te openen.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:21 schreef Pony-Lover het volgende:
alle topics zijn stom, meestal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |