Doe eens linkjes erbij?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:13 schreef Frollo het volgende:
Heel cliché ben ik bang: leuke (matige) grap op een rommelmarkt en Alberto checkt de park.
En alles van Kikkerlikker.
Oh ja.quote:
Zoiets als lastpost --> spam ?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:10 schreef eso-teric het volgende:
Voor mij toch wel "Het grote foute woordenboek" . Ziek om moeten lachen.
Enkele voorbeelden:
oorlog: soort dagboek op internet van kno-arts
klapband: groepje mensen dat al applaudiserend muziek maakt
spagaat: uitdrukking die aangeeft dat je Spa maar een matig drankje vindt
Heb nog ergens een word documentje liggen met m'n favorieten... wat een topic
Idd. De tranen spoten door m'n neus naar buiten, serieus waar.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:21 schreef Byte_Me het volgende:
matige grap is toch wel het beste topic ooit. heb letterlijk onder mn bureau gelegen van het lachen.
Blijft ook mijn favoriet.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Idd. De tranen spoten door m'n neus naar buiten, serieus waar.
De Fok! Bijbel van Croupouque.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:33 schreef Skv het volgende:
Waar is dat ene topic waarin het gehele bestaan van de wereld is gepost?
Met users als 'God', 'Adam' etc. ? Fok!Bijbel oid..
Je bedoelt dat je ongeveer zo keek?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:39 schreef timmeeeh het volgende:
De topics van Boomlaars en Aurelianus toverden altijd wel een glimlach op mijn bolle toet.
2 hele matige topics.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:22 schreef Skv het volgende:
Godver kanker tyfus thuis
Die had wel wat.
Hoe krijg ik een sekte?
Deze had leuk kunnen worden.
Zijn ook matig, maar zijn zo'n beetje de enige twee die nog in mn bookmarks stonden.quote:
Die leuke (matige) grap op een rommelmarktquote:Op maandag 12 maart 2007 16:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh ja.
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
En de 10 topics over Alberto staan hier mooi op een rijtje:
TTT van het forum
Jammer dat de plaatjes het niet allemaal meer doen.
Ik heb me toch moeten inhouden, omdat ik op m'n stageplek zit. Ge-Wel-Dig!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
De Fok! Bijbel van Croupouque.
De FOK! Bijbel.
Voorproefje: [afbeelding]
Gelukkig doe je zelf goed je best om wél leuke topics te openen.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:21 schreef Pony-Lover het volgende:
alle topics zijn stom, meestal
Ja, het beste topic in 7 á 8 jaar Fok! is pas net vers van de pers.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:01 schreef StateOfMind het volgende:
De 'prum'-topics zijn ook wel hilarisch.
Ik bescheur 'm, hi-la-risch.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:21 schreef DaFan het volgende:
Hierbij het ik bijna in mn broek gezeken van het lachen:
KOMT ZO EEN GAST BIJ DE DOKTER!!!!!!!11
Ik las de OP en wilde precies deze twee topics gaan noemenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh ja.
En de 10 topics over Alberto staan hier mooi op een rijtje:
TTT van het forum
Jammer dat de plaatjes het niet allemaal meer doen.
quote:
Zo toevallig is dat toch niet, het geeft aan dat je je klassiekers kent.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:54 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik las de OP en wilde precies deze twee topics gaan noemen
Mijn idee, wat doe je?! ?! !?
Ontdek hem nu pas, maar inderdaad een heel grappig topic.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:10 schreef eso-teric het volgende:
Enkele voorbeelden:
Dat is dan ook wel een echte classic.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:40 schreef Stark het volgende:
Zo te zien is:
de meeste gekozen topic als de leukste.
Waar is deel 2quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:02 schreef SunChaser het volgende:
Voorspel hier wanneer Larissa & Lithion neuken
Lithion zal wel nog steeds maagd zijn.quote:
die dusquote:Op maandag 12 maart 2007 16:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
De Fok! Bijbel van Croupouque.
De FOK! Bijbel.
Voorproefje: [afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:24 schreef BonJovi het volgende:
Larissa dit is mijn mooiste topic (l)
Die is leuk inderdaadquote:Op maandag 12 maart 2007 16:10 schreef eso-teric het volgende:
Enkele voorbeelden:
Ik dacht dat die ergens op de wiki stonden, owowowowow, daar heb ik echt tranen om gelachen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:08 schreef buzzer het volgende:
Ik kan ze niet meer vinden, maar de "ik ga naar de aaal, jointje roken pussy kijken" ook erg vermakelijk
Die is goed!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:56 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Deze: Duo's die het net niet haalden
Die was ook goed idd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Poep op mijn drop !
Heb mij destijds slap gelachen.
Deapthroat!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:38 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht dat die ergens op de wiki stonden, owowowowow, daar heb ik echt tranen om gelachen.
Die is inderdaad wel erg grappig!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Poep op mijn drop !
Heb mij destijds slap gelachen.
tnxquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deapthroat!
Een nieuw topic plaatsen
Ik Ben Jarig!
Sorry voor het overhoop helpen van de Fok-server
Geen pottenkijkers (deel 33) - De Ontknoping en de Meeting (de links naar alle voorgaande delen staan in de OPquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:23 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel erg grappig!![]()
Het topic dat mij het meest is bij gebleven is die over een gast en z'n vriendin die in hun buurt in het bos allerlei vreemde dingen tegenkomen. Graafmachines en dode planten en zo. Als de op een nacht op onderzoek uitgaan, wordt er niets meer van ze vernomen.![]()
Nou ja, een tijdje dan...
Ja. Die ja!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
Geen pottenkijkers (deel 33) - De Ontknoping en de Meeting (de links naar alle voorgaande delen staan in de OP)
Dat was een topic in TRU, ben de naam van de maker ervan even kwijt maar dat was indd wel een toffe reeks.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:23 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel erg grappig!![]()
Het topic dat mij het meest is bij gebleven is die over een gast en z'n vriendin die in hun buurt in het bos allerlei vreemde dingen tegenkomen. Graafmachines en dode planten en zo. Als de op een nacht op onderzoek uitgaan, wordt er niets meer van ze vernomen.![]()
Nou ja, een tijdje dan...
die zie ik nu voor het eerstquote:
Webcam Koningplein deel 22 - FOK is de baas van Amsterdam!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:01 schreef buachaille het volgende:
Ik vond het topic altijd wel leuk over een live webcam in Amsterdam waar vervolgens allerlei FOK!-users teksten op de grond gingen kalken.
Deel 22quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
Webcam Koningplein deel 22 - FOK is de baas van Amsterdam!
Jaa die was ook lachenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
Webcam Koningplein deel 22 - FOK is de baas van Amsterdam!
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:10 schreef eso-teric het volgende:
Enkele voorbeelden:
Duh.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:43 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er 7000 geopend en wordt niet genoemd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |