Het korte haar is inmiddels langquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:14 schreef speedfreakssj het volgende:
zeker zo'n terigsloerie van 40+ met kort haar en zo.
Te fukking LUI om ook maar IETS te doen en als je fiets niet fietst OOK nog t elui zijn.
ik ken het, van die kankerluie ouders.
er is heri NIETS in huis. en zelf halen kan niet want dan zou ik geld moeten hebben en dat heb ik op het moment niet want er moeten ook nog andere dingen betaald worden.
wat ben jij een fijne zoonquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:14 schreef speedfreakssj het volgende:
Te fukking LUI om ook maar IETS te doen en als je fiets niet fietst OOK nog t elui zijn.
er is heri NIETS in huis. en zelf halen kan niet want dan zou ik geld moeten hebben en dat heb ik op het moment niet want er moeten ook nog andere dingen betaald worden.
Dat is het leuke;quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:15 schreef stijgende_ster het volgende:
Loop gewoon naar huis en ga later met mama (met de auto) de fiets ophalen.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:14 schreef speedfreakssj het volgende:
Wie is er nou zijn sleutel kwijtgeraakt?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:10 schreef Woutey het volgende:
Zolang ik nog thuis woon moet ik mijn kamer opruimen en andere shit wat mijn moeder wil, dan eis ik ook dat zij mijn fucking fiets fixt. Godverdomme met haar gezeik.![]()
![]()
tip til de achterkant opquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:12 schreef Woutey het volgende:
omdat ik geen kilometers met dat ding omhoog kan lopen sjouwen. Soms valt ie wel eens en klapt het slot tegen de spaak.
een gemiddelde jongere van 19 woont nog thuis en heeft geen autoquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:22 schreef ozzyat105 het volgende:
je bent verdomme 19 jaar oud![]()
Je had al een auto kunnen rijden
Je had al op jezelf kunnen wonen
Nou is het ineens allemaal de schuld van pappie en mammie
![]()
Eerst zit je in de kroeg te zuipen, dan ben je zo dom om je sleutel te verliezen en bel je collect naar je ouders.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:10 schreef Woutey het volgende:
Ik naar de stad vandaag, paar biertjes gepakt, en weer terug.
Bij mijn fiets aangekomen merk ik dat ik me sleutel kwijt ben. Ik denk fuck tyfus ff naar station en daar collect call naar huis. Ik bellen daar: "Nee Wouter, wij zijn even aan het koken, we halen je niet op. Til dat ding maar." Ik dat godstyfuscholera-eind gesjouwd met dat krot. Kom ik thuis. Helemaal uitgeput.
"WOUTER! Er is een kwart wiel aan spaak uit!". Jonge dat jij me dat kankereind nou laat sjorren met dat krot, en zelf te LUI bent om er even heen te rijden, fiets achterin en weer terug te gaan en verder met koken. En maar zeiken, kan ik zelf nieuw wiel gaan betalen enz enz.
Zolang ik nog thuis woon moet ik mijn kamer opruimen en andere shit wat mijn moeder wil, dan eis ik ook dat zij mijn fucking fiets fixt. Godverdomme met haar gezeik.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |