abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25886083
Ik naar de stad vandaag, paar biertjes gepakt, en weer terug.

Bij mijn fiets aangekomen merk ik dat ik me sleutel kwijt ben. Ik denk fuck tyfus ff naar station en daar collect call naar huis. Ik bellen daar: "Nee Wouter, wij zijn even aan het koken, we halen je niet op. Til dat ding maar." Ik dat godstyfuscholera-eind gesjouwd met dat krot. Kom ik thuis. Helemaal uitgeput.

"WOUTER! Er is een kwart wiel aan spaak uit!". Jonge dat jij me dat kankereind nou laat sjorren met dat krot, en zelf te LUI bent om er even heen te rijden, fiets achterin en weer terug te gaan en verder met koken. En maar zeiken, kan ik zelf nieuw wiel gaan betalen enz enz.

Zolang ik nog thuis woon moet ik mijn kamer opruimen en andere shit wat mijn moeder wil, dan eis ik ook dat zij mijn fucking fiets fixt. Godverdomme met haar gezeik.
pi_25886113
hoe krijg je m zo kapot dan, als je m gewoon optilt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_25886139
omdat ik geen kilometers met dat ding omhoog kan lopen sjouwen. Soms valt ie wel eens en klapt het slot tegen de spaak.
pi_25886158
Jezus wat een mietje ben jij
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_25886179
Hee, tyfus is een heel nare ziekte waar veel mensen in Afrika dood aan gaan .

donderdag 31 maart 2005 @ 18:14:47 #6
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_25886183
zeker zo'n terigsloerie van 40+ met kort haar en zo.
Te fukking LUI om ook maar IETS te doen en als je fiets niet fietst OOK nog t elui zijn.
ik ken het, van die kankerluie ouders.
er is heri NIETS in huis. en zelf halen kan niet want dan zou ik geld moeten hebben en dat heb ik op het moment niet want er moeten ook nog andere dingen betaald worden.
  donderdag 31 maart 2005 @ 18:15:16 #7
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_25886191
Loop gewoon naar huis en ga later met mama (met de auto) de fiets ophalen.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_25886195
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:14 schreef speedfreakssj het volgende:
Te fukking LUI om ook maar IETS te doen en als je fiets niet fietst OOK nog t elui zijn.
er is heri NIETS in huis. en zelf halen kan niet want dan zou ik geld moeten hebben en dat heb ik op het moment niet want er moeten ook nog andere dingen betaald worden.
Het korte haar is inmiddels lang
maar een kutsloerie jah dat vind ik op het moment wel.
pi_25886206
je had m ook kunnen laten staan
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_25886208
quote:
wat ben jij een fijne zoon
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_25886220
Vreselijk

Fiets gewoon laten staan en een nieuwe kopen
pi_25886243
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:15 schreef stijgende_ster het volgende:
Loop gewoon naar huis en ga later met mama (met de auto) de fiets ophalen.
Dat is het leuke;
die feeks vind dat ik door de week niet mag drinken alleen in het weekend. (laatst al dikke mot gehad omdat ze bij mijn pa ging zeiken dat ik alcoholverslaafd was, toen afgesproken 2 weken alleen in weekend te drinken. Geen probleem uiterraard. Ik drink normaalgesproken alleen vrijdag en zaterdag, en soms nog wel eens op een terrasje of zo met wat vrienden.)
En ze vroeg: heb je bier op? Ik zo: jah, want heel 6V ging en ik ook. Oh, maar ik haal je niet op. Want je weet dat ik dat niet wil. Ik zei: Dan laat ik em wel staan.
"Doe maar, haal je em vanavond maar op."
pi_25886274
quote:

Ondankbaar zwijn dat je ook bent.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_25886292
waarom zulke taal? met dit soort taal kom je niet echt bepaald slim over..

lekker voor je.
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
pi_25886304
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:13 schreef mcintosh het volgende:
Jezus wat een mietje ben jij
pi_25886317
Wat een slechte ouders heb jij zeg.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25886358
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:10 schreef Woutey het volgende:
Zolang ik nog thuis woon moet ik mijn kamer opruimen en andere shit wat mijn moeder wil, dan eis ik ook dat zij mijn fucking fiets fixt. Godverdomme met haar gezeik.
Wie is er nou zijn sleutel kwijtgeraakt?

Je bent een uitvretertje.
  donderdag 31 maart 2005 @ 18:22:19 #18
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_25886361
je bent verdomme 19 jaar oud

Je had al een auto kunnen rijden

Je had al op jezelf kunnen wonen

Nou is het ineens allemaal de schuld van pappie en mammie

reach out and touch faith
  donderdag 31 maart 2005 @ 18:23:43 #19
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_25886397
Jammer dat je huis niet nog verder weg was....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  donderdag 31 maart 2005 @ 18:24:46 #20
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_25886420
Als het een onbeveiligd slot was, dus niet zon AXA ding had je je fiets bij zn bagagedrager moeten pakken, optillen, rennen en vervolgens de bagagedrager loslaten. Tadaaaaa je slot ligt eraf. Werkt altijd.
Ik ben lelijk.
pi_25886439
Ik heb eigenlijk best zitten lachen om dit verhaal.
pi_25886459
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:12 schreef Woutey het volgende:
omdat ik geen kilometers met dat ding omhoog kan lopen sjouwen. Soms valt ie wel eens en klapt het slot tegen de spaak.
tip til de achterkant op
en je voorwiel los
zoek het midden een beetje
kan je prima lopen met 1 hand je fiets tillen
en peukie of biertje drinken zelfs

tassendrager is wel handig
pi_25886474
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:22 schreef ozzyat105 het volgende:
je bent verdomme 19 jaar oud

Je had al een auto kunnen rijden

Je had al op jezelf kunnen wonen

Nou is het ineens allemaal de schuld van pappie en mammie

een gemiddelde jongere van 19 woont nog thuis en heeft geen auto
pi_25886495
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:10 schreef Woutey het volgende:
Ik naar de stad vandaag, paar biertjes gepakt, en weer terug.

Bij mijn fiets aangekomen merk ik dat ik me sleutel kwijt ben. Ik denk fuck tyfus ff naar station en daar collect call naar huis. Ik bellen daar: "Nee Wouter, wij zijn even aan het koken, we halen je niet op. Til dat ding maar." Ik dat godstyfuscholera-eind gesjouwd met dat krot. Kom ik thuis. Helemaal uitgeput.

"WOUTER! Er is een kwart wiel aan spaak uit!". Jonge dat jij me dat kankereind nou laat sjorren met dat krot, en zelf te LUI bent om er even heen te rijden, fiets achterin en weer terug te gaan en verder met koken. En maar zeiken, kan ik zelf nieuw wiel gaan betalen enz enz.

Eerst zit je in de kroeg te zuipen, dan ben je zo dom om je sleutel te verliezen en bel je collect naar je ouders.

Je ouders hadden je op de dag na je geboorte meteen ter adoptie moeten aanbieden bij de Tokkies, daar pas je beter bij, ondankbaar stuk vreten.
En straks schuif je wel aan tafel zeker, om dat eten wat je moeder intussen heeft gekookt, naar binnen te haffelen.
pi_25886500
Wedden dat je ouders lekker hebben liggen neuqen terwijl jij je fiets aan het slepen was

[ Bericht 3% gewijzigd door MrDoegewoon op 31-03-2005 19:46:06 ]
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')