Het korte haar is inmiddels langquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:14 schreef speedfreakssj het volgende:
zeker zo'n terigsloerie van 40+ met kort haar en zo.
Te fukking LUI om ook maar IETS te doen en als je fiets niet fietst OOK nog t elui zijn.
ik ken het, van die kankerluie ouders.
er is heri NIETS in huis. en zelf halen kan niet want dan zou ik geld moeten hebben en dat heb ik op het moment niet want er moeten ook nog andere dingen betaald worden.
wat ben jij een fijne zoonquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:14 schreef speedfreakssj het volgende:
Te fukking LUI om ook maar IETS te doen en als je fiets niet fietst OOK nog t elui zijn.
er is heri NIETS in huis. en zelf halen kan niet want dan zou ik geld moeten hebben en dat heb ik op het moment niet want er moeten ook nog andere dingen betaald worden.
Dat is het leuke;quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:15 schreef stijgende_ster het volgende:
Loop gewoon naar huis en ga later met mama (met de auto) de fiets ophalen.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:14 schreef speedfreakssj het volgende:
Wie is er nou zijn sleutel kwijtgeraakt?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:10 schreef Woutey het volgende:
Zolang ik nog thuis woon moet ik mijn kamer opruimen en andere shit wat mijn moeder wil, dan eis ik ook dat zij mijn fucking fiets fixt. Godverdomme met haar gezeik.![]()
![]()
tip til de achterkant opquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:12 schreef Woutey het volgende:
omdat ik geen kilometers met dat ding omhoog kan lopen sjouwen. Soms valt ie wel eens en klapt het slot tegen de spaak.
een gemiddelde jongere van 19 woont nog thuis en heeft geen autoquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:22 schreef ozzyat105 het volgende:
je bent verdomme 19 jaar oud![]()
Je had al een auto kunnen rijden
Je had al op jezelf kunnen wonen
Nou is het ineens allemaal de schuld van pappie en mammie
![]()
Eerst zit je in de kroeg te zuipen, dan ben je zo dom om je sleutel te verliezen en bel je collect naar je ouders.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:10 schreef Woutey het volgende:
Ik naar de stad vandaag, paar biertjes gepakt, en weer terug.
Bij mijn fiets aangekomen merk ik dat ik me sleutel kwijt ben. Ik denk fuck tyfus ff naar station en daar collect call naar huis. Ik bellen daar: "Nee Wouter, wij zijn even aan het koken, we halen je niet op. Til dat ding maar." Ik dat godstyfuscholera-eind gesjouwd met dat krot. Kom ik thuis. Helemaal uitgeput.
"WOUTER! Er is een kwart wiel aan spaak uit!". Jonge dat jij me dat kankereind nou laat sjorren met dat krot, en zelf te LUI bent om er even heen te rijden, fiets achterin en weer terug te gaan en verder met koken. En maar zeiken, kan ik zelf nieuw wiel gaan betalen enz enz.
Zolang ik nog thuis woon moet ik mijn kamer opruimen en andere shit wat mijn moeder wil, dan eis ik ook dat zij mijn fucking fiets fixt. Godverdomme met haar gezeik.![]()
![]()
Als heel 6V in de sloot springt...quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:17 schreef Woutey het volgende:
[..]
Dat is het leuke;
die feeks vind dat ik door de week niet mag drinken alleen in het weekend. (laatst al dikke mot gehad omdat ze bij mijn pa ging zeiken dat ik alcoholverslaafd was, toen afgesproken 2 weken alleen in weekend te drinken. Geen probleem uiterraard. Ik drink normaalgesproken alleen vrijdag en zaterdag, en soms nog wel eens op een terrasje of zo met wat vrienden.)
En ze vroeg: heb je bier op? Ik zo: jah, want heel 6V ging en ik ook. Oh, maar ik haal je niet op. Want je weet dat ik dat niet wil. Ik zei: Dan laat ik em wel staan.
"Doe maar, haal je em vanavond maar op."
Je ouders zijn gewoon arm, ze hadden geen geld voor benzine.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:10 schreef Woutey het volgende:
Bij mijn fiets aangekomen merk ik dat ik me sleutel kwijt ben. Ik denk fuck tyfus ff naar station en daar collect call naar huis. Ik bellen daar: "Nee Wouter, wij zijn even aan het koken, we halen je niet op.
Wat moet jij een kut-jeugd hebben gehadquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eerst zit je in de kroeg te zuipen, dan ben je zo dom om je sleutel te verliezen en bel je collect naar je ouders.![]()
Je ouders hadden je op de dag na je geboorte meteen ter adoptie moeten aanbieden bij de Tokkies, daar pas je beter bij, ondankbaar stuk vreten.
En straks schuif je wel aan tafel zeker, om dat eten wat je moeder intussen heeft gekookt, naar binnen te haffelen.
wat een leuke replyquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eerst zit je in de kroeg te zuipen, dan ben je zo dom om je sleutel te verliezen en bel je collect naar je ouders.![]()
Je ouders hadden je op de dag na je geboorte meteen ter adoptie moeten aanbieden bij de Tokkies, daar pas je beter bij, ondankbaar stuk vreten.
En straks schuif je wel aan tafel zeker, om dat eten wat je moeder intussen heeft gekookt, naar binnen te haffelen.
Wedden dat ze het veilig hebben gedaan, zo'n kutjong willen ze niet nog eensquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wedden dat je ouders lekker hebben liggen neuqen terwijl je fiets aan het spelen was
Dude wat is jouw probleemquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:14 schreef speedfreakssj het volgende:
Hij typeert z'n moeder?quote:
Hij wilde zo graag een roze driewieler ipv een blauwe toen ie 3 wasquote:
Dus zover is het ook niet lopen huilie ....quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:38 schreef Woutey het volgende:
Jaaa maar het was ook spits.
Ik heb daar zelf in de fucking spits gereden, duurt nog geen 5 minuten met de auto. Vuile zweefteef.
Ohw jij bent er zo een die z'n kind de asbak laat leegvreten omdat je zelf te lui bent om hem leeg te gooien?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:40 schreef laffer het volgende:
je had van mij nog een klap om je oren gehad, pauper![]()
echt nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:41 schreef Skv het volgende:
Wouter, je had niet betaalt en rende weg.
Toen vergat je je sleutel en durfde (net als ik) niet meer trug naar dat café omdat we ons geld hadden opgezopen bij een andere tent
Zieligquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:41 schreef Skv het volgende:
Wouter, je had niet betaalt en rende weg.
Toen vergat je je sleutel en durfde (net als ik) niet meer trug naar dat café omdat we ons geld hadden opgezopen bij een andere tent
Oooohw je bent geboren in 1986... Dit is dus gewoon puber-talk. *aai over bol geeft*quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:38 schreef Woutey het volgende:
Bedankt voor de reacties
zit ik net aan tafel, zegt ze: Het is mijn goed recht om jou niet op te halen als je wat gedronken hebt. Domme doos.
Ik zeg: Ik zal jou is met een kuub lood in de stad dumpen, met een telefoon die alleen mij kan bellen.
Ik heb hier een hele mooie huifkar staan, maar ben even in de kast aan kijken of alles nog wel mooi recht staat. Loop maar lekker naar huis.
Jaaa maar het was ook spits.
Ik heb daar zelf in de fucking spits gereden, duurt nog geen 5 minuten met de auto. Vuile zweefteef.
edit: rijles (geen rijbewijs, anders had ik dat ding zelf wel opgehaald.)
wel met een fiets van 80 jaar oud die van puur beton gefabriceerd is.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:40 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dus zover is het ook niet lopen huilie ....
Als het in de SPITS zelfs maar 5 minuten rijden is...
Je moeder kan er niks aan doen dat je een zielig slap ventje bent....quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:42 schreef Woutey het volgende:
[..]
wel met een fiets van 80 jaar oud die van puur beton gefabriceerd is.
Ik ben me al 15 minuten aan het aftrekken op deze schattige reacties, en er groeit nog geen haar op m'n lul, wel paddestoelen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oooohw je bent geboren in 1986... Dit is dus gewoon puber-talk. *aai over bol geeft*
Moet jij je niet weer opnieuw gaan masturberen? Is goed voor je testosteron level. Tevens kun je checken of je al haar op je piemel krijgt.
mijn kind is niet zo`n luie pauper als jijquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:41 schreef Woutey het volgende:
[..]
Ohw jij bent er zo een die z'n kind de asbak laat leegvreten omdat je zelf te lui bent om hem leeg te gooien?
Haar OP je lul nog wel.... ik hoop dat het bij je zak en er omheen blijftquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:43 schreef Woutey het volgende:
[..]
Ik ben me al 15 minuten aan het aftrekken op deze schattige reacties, en er groeit nog geen haar op m'n lul, wel paddestoelen.
Vreet die paddestoelen dan op, dan kun je lekker in je eentje trippen en hoeft je omgeving niet te luisteren naar jouw domme gejank.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:43 schreef Woutey het volgende:
[..]
Ik ben me al 15 minuten aan het aftrekken op deze schattige reacties, en er groeit nog geen haar op m'n lul, wel paddestoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |