Godver... Ik heb dus al een hekel aan boodschappen doen maar nu was het wel weer heel erg.
Ik moest een pakje ontibjtspek hebben voor de pannenkoeken vanavond. Dat is op zich al stom natuurlijk,
ontbijtspek bij het
avondeten.. Welke eikel heeft dat bedacht?
Fijn ik dus naar de C1000, op de fiets uiteraard want het is mooi weer voor mensen die van zon houden. En daarbij komt ook dat ik geen rijbewijs heb dus al regende het dan moest ik nog op de fiets. Fijn dat is het punt niet. Kom ik daar via de normale route, merk ik dat de straat die ik normaal neem afgezet is omdat de kutbasisschool die daar zit een of ander kutfeest heeft voor die kutkinderen met zo'n kutspringkussen. Goed dat is het punt ook niet want zoals ik al heb gemeld is het mooi weer voor mensen die van zon houden dus fietste ik een stukje verder en nam ik een iets andere route.
Kom ik daar bij de C1000 aan, merk ik op dat de fietsenstalling vol staat. Logisch natuurlijk want meer mensen hebben waarschijnlijk gemerkt dat het mooi weer is voor mensen die van zon houden. Ik zet mijn fiets dus naast de fietsenstalling, in de buurt van een labrador retriever die me hijgend aanstaarde. Kutbeesten zijn dat trouwens, honden. Maar goed dat is het punt niet.
Ik loop de C1000 binnen waar het een stuk minder warm is dan buiten. Kut natuurlijk want het is buiten best lekker voor mensen die van zon houden. Ik stiefel tussen de bijstandmoeders door die staan te praten over druiven. Kutwijven, ga het hiushouden doen ofzo... Goed dat is het punt niet.
Ik naar de koeling toe en pak een pakje ontibjtspek voor het avondeten. Ik loop langs de vrieskisten en vleesafdeling naar de kassa toe. 4 Kassa's zijn open. Ik kijk welke kassa de korste rij heeft en waar de mensen in de rij het minst hebben om af te rekenen. Ik wou graag snel weer naar buiten omdat het lekker weer is voor mensen die van zon houden. Ik sta als derde in de rij. Achter mij een dik wijf die rook alsof ze hutspot in haar oksels bewaart. Kutwijf.
Erger nog werd het toen ik merkte dat de kassakut er niets van bakte. De vrouw die aan de beurt was had van die kutbonnen bij zich met kwartetdingen erop. Scant die kassakut alles en zegt dat de vrouw 20 euro moet betalen. Vrouw zo van "Waarom? Ik heb gratis dingen jij moet normaal doen". Dus kassakut kijkt dom uit haar ogen. Ogen die trouwens wel heel dicht bij elkaar stonden. Goed 10 minuten later is het eindelijk tot dat genetisch manco doorgedrongen dat de vrouw niets hoeft te betalen en riep ze om hulp. Goed gevalletje 1 opgelost.
De vrouw voor mij was nu aan de beurt. Type Domino D-Day kijker. Je kent ze wel. Fijn, zij dus haar boodschappen laten scannen en wil 20 euro extra pinnen. Kassakut keek nu nog zwakzinniger dan bij vrouw 1 maar wat verwacht je? Goed de boodschapen waren bij elkaar een paar euro. Laten we zeggen 12 euro. 12 + 20 = 32. Vrouw haalt pinpas door pinmachine (Godverdomme kutwijf dat had je ook meteen kunnen doen!) en drukt pincode in. Traag. Kassalade gaat open. Kassakut doet kassalade dicht. Zonder de 20 euro voor het trage kutwijf uit de lade te pakken. Vrouw kijkt zo van "Hee newbie waar is mijn geld?" Kassakut kijkt alsof ze elk moment kan beginnen met kwijlen. Kassakut weet niet hoe lade open moet. Hulp roepen! Jawel!
Fijn dat opgelost ik ben eindelijk aan de beurt en laat 1 pakje ontbijtspek voor het avondeten scannen. 60 cent. Ik geef een briefje van 5 euro. Of ik niet kleiner heb? "Jawel," zeg ik "maar dat is niet genoeg" Kassakut kijkt me aan alsof ze water ziet branden. Fijn, ik krijg 4,40 terug maar kassakut beweert dat ik maar 40 cent terug krijg omdat ik met 1 euro betaald zou hebben. Goed je raadt het al, er moest weer hulp komen. Ik krijg mijn 4,40 terug en zeg tegen knekker die de hele tijd moest komen helpen dat hij beter bij kassakut kan blijven staan om zijn schoenen te sparen. Kassakut kijkt alsof ze binnen nu en 10 seconden een scheermesje pak en de kraspanda uit gaat hangen. Ik ben maar snel naar buiten gegaan want het dikke wijf die ruikt alsof ze hutspot in haar oksels opslaat komt nu wel erg dichtbij.
Zwakzinnige kassakut bij de C1000: Als je dit leest hoop ik dat je jeuk op je rug krijgt en hele korte armpjes.
Talpa
[ Bericht 0% gewijzigd door beelz op 21-09-2006 15:46:43 (Op speciaal verzoek even enters toegevoegd *)) ]
Besef
Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.