abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39566729
Ik heb een tof idee.

Ik richt een sekte op! Met mijn charismatische uiterlijk en uitspraken moet het me wel lukken om minimaal 300 mensen in mijn sekte te kunnen krijgen.
In deze sekte zal ik aanbeden worden als een God. De leden stoppen ál hun privé-eigendommen en geld in een, door mij beheerde, kas.

Probleem rest: wie weet nog een gaaf verhaaltje wat ik op kan hangen, zodat iedereen mij ziet als de Messias? De meeste suffe verhalen resulteerden in zelfmoord, maar dat vind ik niet relaxed. Wat is er nou aan om als je net een gave sekte hebt, met zn allen cyaankali te gaan drinken? Dat is suf.

Ik moet dus een onderwerp hebben wat pakkend is, waar ik in het centrale middelpunt sta, waarin men mij aanbidt en iedereen zijn / haar totale vermogen op wil offeren.

Het is aan jullie om dat idee uit te werken. Ik ga vast op zoek naar een gaaf pak, zodat ik er extra tof uit zie voor de Sekte. Het moet wel een blauwe zijn.

Ik noem de Sekte trouwens Shu, naar de egyptische god van de oude kosmische krachten, de lucht en de schepper van de hemel. Daar kan ik mijn sekteleden naartoe sturen, nadat ze al hun bezit aan mij hebben gegeven.

Shu

Zo'n pak moet ik dus eigenlijk ook hebben. Maargoed, geen Sekte zonder leden, dus die moeten eerst ff komen geld storten. Van het geld koop ik dan wel een villa met landgoed, waar we lekker gaan wonen. De leden in de stallen, ik in een of ander superduur Hästens-bed, lekker zacht.

Goed, de taak is aan jullie, oh Fok!kers, om mijn leden te worden en te vergaren.
Geeft het Woord door, betrek uwen familie ende vrienden en wordt één!

Shu!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:08:52 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39566772
zeg gewoon dat je de teruggekeerde Jezus bent, succes gegarandeerd En maak de vrouwen wijs dat ze, als ze seks hebben met jou, de bruid van Christus zijn en iets van zijn heiligheid kunnen ontvangen
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:10:55 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_39566821
Laat je baard staan en neem een motor:

pi_39566852
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:08 schreef Viking84 het volgende:
zeg gewoon dat je de teruggekeerde Jezus bent, succes gegarandeerd En maak de vrouwen wijs dat ze, als ze seks hebben met jou, de bruid van Christus zijn en iets van zijn heiligheid kunnen ontvangen
Nee, Jezus vind ik suf. Ik wil vernieuwend zijn en niet iets klonen wat al tweeduizend jaar gekloond is.
pi_39566867
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:15:06 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39566939
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:12 schreef flapdrolletje het volgende:
[afbeelding]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_39567109
*meldt zich aan*
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_39567223
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben de bruid van Shu
pi_39567266
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:20 schreef Jolly_Reaper het volgende:

*meldt zich aan*
Eerste nederige lid van Shu.
Je bent na overschrijving van je volledige vermogen definitief lid.
Let wel: een lidmaatschap is voor het leven. Je beloning zal zijn dat je na je leven in de door mij geschapen hemel mag verblijven. Dit is een groot voorrecht!

Na ontvangst van goederen en financiële middelen mag je jezelf een Shuïst noemen.

Shu!
pi_39567273
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:23 schreef Lidia het volgende:

[..]

Ik ben de bruid van Shu
Persoonlijk assistente, na overboeking van geld en goederen.

Shu!
pi_39567277
quote:
In Egyptian mythology, Shu (meaning dryness and he who rises up) is one of the primordial gods, a personification of air, one of the Ennead of Heliopolis. He was created by Atum from his breath, resulting from an act of masturbation or autofellatio in the city of Heliopolis. With his sister, Tefnut (moisture), he was the father of Nut and Geb. His daughter, Nut, was the sky goddess whom he held over the Earth (Geb), separating the two.

As the air, Shu was considered to be cooling, and thus calming, influence, and pacifier. Due to the association with air, calm, and thus Maàt (truth, justice and order), Shu was portrayed in art as wearing an ostrich feather.

In a much later myth, representing the terrible weather disaster at the end of the Old Kingdom, it was said that Tefnut and Shu once argued, and Tefnut (moisture) left Egypt for Nubia (which was always more temperate). It was said that Shu quickly decided that he missed her, but she changed into a cat that destroyed any man or god that approached. Thoth, disguised, eventually succeeded in convincing her to return.
pi_39567328
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:25 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Masturbatie is een belangrijke vorm van ontspanning binnen de Sekte.
Ook kinderen zijn welkom trouwens!
pi_39567422
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:27 schreef Skv het volgende:

[..]

Masturbatie is een belangrijke vorm van ontspanning binnen de Sekte.
Ook kinderen zijn welkom trouwens!
Eh..
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:30:28 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39567450
Ik doe niet mee

Ik richt mijn eigen wereld op nog. Ik ga een eigen wereld scheppen. Een droom-wereld.

Escaping reality.

Zodra ik de droom-machine af heb, dan zet ik de machine op de markt. Kun je die kopen bij de media-markt.

En ook al zou ik mee willen doen met jou sekte, ik ben een arme sloeber. Mijn geld heb je weinig aan
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_39567462
Misschien kun je het zo fixen dat alleen vrouwen lid mogen worden. En dat ze naakt in een zaal moeten liggen.
pi_39567481
Ik vind het een goed idee, en als je nou echt veel leden weet te werven, dan kun je gaan rebelleren en proberen een stuk land af te scheiden voor je sekte.
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:32:20 #17
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_39567512
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:32:21 #18
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_39567515
Dan kunnen die kinderen dat mooi voor Shu doen, ik snap dat wel. het is natuurlijk niet de bedoeling dat Shu het druk krijgt met allerlei aardse zaken, zoals daar zijn masturbatie of andere fysieke arbeid.
Ik heb al een boek.
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:32:45 #19
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_39567527
Shut the f*ck up!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_39567616
Ik denk dat ie niet zo populair word.
pi_39567732
Mijn zonen en dochters,
Wie weinig kapitaal bezit kan alsnog lid worden. Neemt enkele lekker vrouwen mee en werk de rest van je leven voor de sekte. Ook zo kan toetreding tot de hemel geschieden.

Een van de leden, (voormalig Hare Majesteit Koningin Beatrix) is momenteel aan het trachten de provincie Overijssel als gebied voor Shu te krijgen.

Shu!
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:39:42 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39567765
een neef van mij wilde dat ook, pas later hebben we begrepen dat hij paranoïa was en hij beter risperdal kon gaan slikken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39567790
Ik wil wel bij jou sekte
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
pi_39567839
je doet je ondertitel weer eer aan Skv...

Shu!
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_39567847
Ach, dan meld ik me ook wel aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')