Gat in de markt enzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:46 schreef beelz het volgende:
Ik bedenk me nou net dat ik oude Donald Ducks door moet kijken vanaf 1997 en ouder en daar de brief van de week foto's moet bekijken... Die kinderen die toen 13 waren zijn nu 20 of 21 en dus nu prima neukbaar, dus ik hoef alleen te kijken of er meisjes bij zitten die er toen wel aardig uitzagen en omdat de woonplaats erbij staat kan je de rest makkelijk achterhalen.... Donald Duck Dating dus.
Zijn er meer mensen die op zulke ideeen komen tijdens het schijten of ben ik de enige?
dating.donaldduck.nlquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:49 schreef JapyDooge het volgende:
verkoopen dat idee! mss een datingsite opzetten
Grappig?quote:
ga doen dan!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Grappig?W
Ik ben bloedserieus enzo...
Waarom denk je dat ik beugels bij jonge meisjes leuk vind?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:54 schreef Alexxxxx het volgende:
geniaal plan
En degene met beugels hebben nu natuurlijk een puikgaaf pijpbekkie
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:54 schreef Alexxxxx het volgende:
geniaal plan
En degene met beugels hebben nu natuurlijk een puikgaaf pijpbekkie
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik beugels bij jonge meisjes leuk vind?
Opzich denk ik dat ik, mits ik morgen op tijd wakker ben, een website ga maken voor DDDquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:57 schreef SneakyNeaky het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb alleen mn oude DD's niet meer![]()
Verder puik plan![]()
*Op website wacht..
Dat ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Om samen met je magnetix te spelen
Op Fok! droppen enzo...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Opzich denk ik dat ik, mits ik morgen op tijd wakker ben, een website ga maken voor DDD
Ik denk dat ik morgen ook mailtje stuur naar Donald Duck.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:11 schreef SneakyNeaky het volgende:
[..]
Op Fok! droppen enzo...
beelz
![]()
Mijn zegen heb je!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen ook mailtje stuur naar Donald Duck.
"Lieve oom Donald,
Wat dacht U van een datingsectie op Uw webstek? http://dating.donaldduck.nl lijkt me een geschikt url hiervoor. Het idee kunt U nalazen op Fok! In topic : http://forum.fok.nl/topic/763217 Het komt er op neer dat mensen de Donald Ducks uit 1997 pakken en daar de meisjes van de brief van de week beoordelen op toekomstige prikbaarheid en daarna contact met ze opnemen. Als U dit een goed idee vindt dan hoor ik het wel van U. Nou tabee keizersnee!"
Ja, daar waren wij ook achterquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:44 schreef beelz het volgende:
Heej en nu heb ik een tempban op #fok omdat ik goatse.cx zei
Flauw he?quote:
Dat was jijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |