nee een halve adelaar! En geef eens een tip ik hoor al 5 minuten knallen en getrippel en gefluitquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een vogel as in een lief klein musje of een adelaar of zoiets?
Een duif?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:15 schreef DePresident het volgende:
[..]
nee een halve adelaar!
ja daaaag! ik ben een man, maar op dat gebied ben ik een mietje he. Mijn overloop is klein en het plafond is 3 meter hoger. Dat beest valt me dalijk aan als ik 1 stap buiten de deur zet of vliegt per ongeluk tegen me aan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:15 schreef Megumi het volgende:
Wat voor vogel is het? Gooi er anders een oude deken die je kan missen er over heen en probeer het beest zo te vangen. Of bel de dierenambulance even.
Hey! Geef me eens wat tijd om te typen! Kan niet heksen hehquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:15 schreef DePresident het volgende:
[..]
nee een halve adelaar! En geef eens een tip ik hoor al 5 minuten knallen en getrippel en gefluit
wat deed je er mee? Jij zat zeker niet opgesloten in je kamer he terwijl die duif buiten de deur aan het trippen was!quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een duif?
Serieus: dat beest is waarschijnlijk banger dan jij bent en wil alleen maar naar buiten. Trek iets met lange mouwen aan en probeer dat beest te vangen en laat het dan vrij.
Heb ook eens een duif op zolder gehad die helemaal in paniek was...
nee! dan vliegt ie dalijk scheel en vliegt ie eerst tegen mij aanquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:16 schreef Xlarge het volgende:
wanneer er bij mij een vogel in huis zat dee ik alles blinderen behalve 1 open raam daar vloog die dan altijd uit , ik weet niet of dat voor jou opgaat aangezien ie op de overloop zit , maar misschien als je dan je deur open doet kan die het licht vandaar zien en vliegt hij het raam uit...
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:16 schreef DePresident het volgende:
[..]
ja daaaag! ik ben een man, maar op dat gebied ben ik een mietje he. Mijn overloop is klein en het plafond is 3 meter hoger. Dat beest valt me dalijk aan als ik 1 stap buiten de deur zet of vliegt per ongeluk tegen me aan.
weet je trouwens hoe ik weet dat het een halve adelaar is? Gisteren lag er ook een op de overloop en pappa kwam mij toen redden.............waarom komen die kutbeesten nou terug ook? En hoe ! er is geen deur open, geen raam!quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Daar ga je echt niet dood van hoor, als er een vogel tegen je aanvliegt.
Ik durfde het ook en toen was ik een 15-jarig meiske
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een fuifduif?
Nee, de duif zat op zolder en daar is een open trapgat. Ben gewoon naar boven gegaan heb toen geconcludeerd dat 'ie de boel al goed ondergescheten had en heb 'm gevangen en door het dakraampje vrijgelaten. Zo moeilijk is dat niet hoorquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:17 schreef DePresident het volgende:
[..]
wat deed je er mee? Jij zat zeker niet opgesloten in je kamer he terwijl die duif buiten de deur aan het trippen was!![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:19 schreef marq het volgende:
[..]
Bel dan de dierenambulance. Suc6.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:16 schreef DePresident het volgende:
[..]
ja daaaag! ik ben een man, maar op dat gebied ben ik een mietje he. Mijn overloop is klein en het plafond is 3 meter hoger. Dat beest valt me dalijk aan als ik 1 stap buiten de deur zet of vliegt per ongeluk tegen me aan.
ja doe maar stoer, zou ik ook doen als ik zo'n verhaaltje las. Maar wacht maar tot de dag dat zo'n kutbeest jou komt terroriseren!quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:18 schreef Kierewiet1985 het volgende:
1986..... Doe niet zo moeilijk man, je bent 17. Je durft toch wel een vogeltje te vangen?
ik heb geen telefoon op mijn kamerquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Bel dan de dierenambulance. Suc6.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |