Het zal wel weer net niet worden...quote:UEFA-Cup of KNVB Beker?
Ja maar joh, het is het AZ-topic.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is niet degene die begint met zwakke subtopper hoor... Dat is ook gewoon overdreven / het belachelijk maken van een club die gewoon op een CL play off plaats staat.
Ah, je komt met je bekende sterke argumenten.quote:
Komt omdat je reacties lachwekkend en zielig zijn. Daar ga ik niet eens op in.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:17 schreef gday het volgende:
Ah, je komt met je bekende sterke argumenten.Zalig.
Uiteindelijk zal het daar wel op uitdraaien inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het zal wel weer net niet worden...
Lege handen dus..![]()
Krijg ik nu de schuld?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is niet degene die begint met zwakke subtopper hoor... Dat is ook gewoon overdreven / het belachelijk maken van een club die gewoon op een CL play off plaats staat.
Sure. Hou de schijn maar op en blijf maar doen alsof je je niet kinderachtig gedraagt met die zielige reacties waarin je je bovendien bedient van laakbaar taalgebruik. Dan heb je bij gebrek aan argumenten tenminste nog je trots ...quote:Op zondag 11 maart 2007 17:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt omdat je reacties lachwekkend en zielig zijn. Daar ga ik niet eens op in.
Mwah, ik was het wel enigszins met je eens.quote:
Kijk heb je er weer een.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:21 schreef gday het volgende:
[..]
Sure. Hou de schijn maar op en blijf maar doen alsof je je niet kinderachtig gedraagt met die zielige reacties waarin je je bovendien bedient van laakbaar taalgebruik. Dan heb je bij gebrek aan argumenten tenminste nog je trots ...
Ik zal Az niet afkraken. Spelen goed, beter dan Feijenoord en dat allemaal dankzij van Gaal en daarvoor Adriaanse. Goede coaches. Zonder die twee had Az, met deze spelers, nooit gestaan waar ze nu staan.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Kunnen we nu weer verder met het ontopic afkraken van AZ, ja?
Dat jij zo nodig moet uitlachen zegt al genoeg over jou.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk heb je er weer een.En wat een zwaktebod ook, iemand aanvallen op zijn vocabulaire.
Ik hoef niet met argumenten aan te tonen dat Feijenoord een grotere club is dan Az, dat is gewoon een feit, of het ze nu sportief meezit of tegenzit.
Maar hé, kom jij maar weer met een mooi verhaaltje, waarin jij je geweldige woordenschat kan tentoonspreiden, ga ik weer verder met het uitlachen van jouw persoontje.
Inderdaad, een zeer sterke reactie! Puik hoor!quote:
Sorry, ik ga misschien wat ver in de 'discussie', maar ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat kinderachtige negatieve en bovenal argumentloze gezeur van andersgezinden in de clubtopics.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Kunnen we nu weer verder met het ontopic afkraken van AZ, ja?
Hahahahaha, op hun pikkie getrapt.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:10 schreef gday het volgende:
[..]
Sorry, ik ga misschien wat ver in de 'discussie', maar ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat kinderachtige negatieve en bovenal argumentloze gezeur van andersgezinden in de clubtopics.Het ontstijgt zelden het niveau van een ordinaire flamebait. En als je daar vervolgens wat van zegt zijn de heren op hun pikkie getrapt.
En Spanje zat hij ook aan te denken... Gewoon een land met potentie dusquote:
Hij mag blij zijn als hij überhaupt een land mag coachen.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:22 schreef DrDentz het volgende:
Oh vaag. Van Gaal zei dat hij alleen met landen mee wil doen die een serieuze gooi naar de titel kunnen doen (geen Trinidad & Tobago gevallen)
Geen Opdam, geen Cziommer....quote:Meespelen Opdam bij AZ twijfelachtig
Uitgegeven: 14 maart 2007 17:35
ALKMAAR - Het is nog onduidelijk of AZ-trainer Louis van Gaal donderdag in de achtste finales van de UEFA-beker tegen Newcastle United kan beschikken over Barry Opdam.
De verdediger trainde woensdag apart van de spelersgroep wegens een hamstringblessure, die hij zondag opliep in het duel tegen Feyenoord. "Na overleg met de fysiotherapeut zal ik een beslissing nemen", zei Opdam.
Simon Cziommer zit niet bij de selectie. De middenvelder, die net was teruggekeerd in de spelersgroep, heeft opnieuw last van een kuitblessure. Naast Cziommer kunnen ook de al langer uitgeschakelde spelers Stijn Schaars, David Mendes da Silva, Rogier Molhoek, Joey Didulica en Khalid Sinouh niet meedoen tegen de Engelsen.
De AZ-selectie bestaat, inclusief Opdam, uit zeventien man. AZ moet in Alkmaar een 4-2-nederlaag zien weg te werken om de kwartfinales te bereiken.
Ik weet niet in hoeverre dit waar is, of dat het gossip nonsens is, maar ik zou er niet van opkijken als het klopt. Perez heeft een mentaliteit van lik-m'n-vestje op het veld. Tijdens een UEFA Cup duel in 2005 schreeuwde hij zo erg tegen Stein Huysegems dat Co Adriaanse hem aan de zijlijn riep en hem uitlegde dat hij zich moest gedragen, want anders zou hij gewisseld worden.quote:'Perez storende factor bij Ajax'
Geschreven door Franklin Stoker op woensdag, 14 maart om 18:03
Bij Ajax is er intern enige onrust ontstaan over het functioneren van middenvelder Kenneth Perez. Volgens Voetbal International leeft de 32-jarige Deen in onmin met een aantal ploeggenoten en zou hij een verkeerde invloed op spits Klaas-Jan Huntelaar hebben.
Het blad stelt dat Perez een verhogende mate van desinteresse en dwarse houding binnen de Ajax-selectie toont, wat tot irritaties bij diverse spelers leidt. Onder meer Edgar Davids, Jaap Stam en Wesley Sneijder zouden de nukken van de voormalig speler van FC Kopenhagen, MVV en AZ zat zijn en zien hem als een storende factor in het groepsproces.
Sneijder gaat nog een stukje verder en liet zelfs op niet misverstane wijze weten de dat aanwezigheid van Perez niet meer gewaardeerd wordt. “Hij eruit, of ik eruit”, zou het mijmerend uit de mond van de kleine middenvelder hebben geklonken.
Ook impliceert het weekblad dat de clubleiding van Ajax zich steeds meer zorgen gaat maken over de ontwikkeling van Huntelaar. De spits laat zich meeslepen in de machtstrijd op het middenveld en Perez zou zijn spel vooral afstemmen op de jonge Ajacied om zo goed in het blaadje te komen ten opzichte van concurrent Sneijder.
Wolfsburg volgens mij...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Waar was dat ? Lijkt Werder stadion..
Een mannetje op Martins, je zou bijna 2 moeten hebben. Eentje voor en eentje achter hem.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:58 schreef BobRooney het volgende:
Er moet zowiezo een mannetje op Martins. Ik heb er gewoon vertrouwen in. Hopelijk hebben ze geleerd van Newcastle uit. En 3-1 is toch ook voldoende?
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt omdat je reacties lachwekkend en zielig zijn. Daar ga ik niet eens op in.
AZ duwt Feyenoord gewoon weg uit de grote drie en is gewoon bezig om een keer landskampioen te worden...quote:Op zondag 11 maart 2007 20:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zal Az niet afkraken. Spelen goed, beter dan Feijenoord en dat allemaal dankzij van Gaal en daarvoor Adriaanse. Goede coaches. Zonder die twee had Az, met deze spelers, nooit gestaan waar ze nu staan.
Denk ook niet dat ze het gaan halen. Kan me niet voorstellen dat Newcastle dit weggeeft...quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:50 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik las dat van Gaal AZ 40% kans geeft dat AZ doorgaat naar de kwartfinales.
Word spannend vanavond, zeker omdat Martins er op gebrand is om te scoren vanavond.
Ik zie het toch best slecht in, puur omdat ik het niet zie gebeuren dat Newcastle niet gaan scoren.
Wat jullie?
Duff is al tijden uit vorm. Vond hem de vorige keer ook niet zo goed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:25 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Een mannetje op Martins, je zou bijna 2 moeten hebben. Eentje voor en eentje achter hem.
En dan hebben we Duff ook nog.
Strafschoppen moeten vermeden worden, die zijn dodelijk.
Dembele mag hem sowieso niet nemen...
Geen ideequote:
Arsenal speelt toch in de Cl en is toch al uitgeschakeld daarquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef DutchGooner het volgende:
En nu is het tijd om de volgende overschatte Engelse kutclub eruit te mikken
geloof altijd in je zielquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:31 schreef fuckbuddy het volgende:
GOUD!!!!!!!!!!!
Uit vorm. En Donk was echt goed vanavond.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:40 schreef The_Verve het volgende:
Wat is er eigenlijk met Luirink? Geblesseerd?
Valt reuze mee. Fenerbace is sterker. En kijk wat Ajax in de thuiswedstrijd tegen Bremen deed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef JeroenV het volgende:
Ligt eraan tegen wie ze loten. Tegen Werder geef ik ze weinig kans.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
AZ moet Koevermans een contract voor het leven geven.
Die zijn er op het moment, hard uit aan het gaan.quote:
Helemaal niets volgens mij. Alleen de winnaar en verliezend finalist krijgen, dacht ik, iets. 3 of 4 miljoen ofzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:18 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat levert dat uefa cup voetbal eigenlijk op? PSV kan alweer 12 euro bijschrijven ofzo. Hoeveel verdient az?
Miljoentje of 3?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
En ik hoorde de commentator zeggen dat Donk met heel wat moeite gehaald was of zo, hoe duur was hij dan wel niet?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:50 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik las dat van Gaal AZ 40% kans geeft dat AZ doorgaat naar de kwartfinales.
Word spannend vanavond, zeker omdat Martins er op gebrand is om te scoren vanavond.
Het zal een spannende pot worden, ik ben benieuwd
Wat jullie?
Is toch niet slecht gegaan zo!quote:
Respect!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef gday het volgende:
En alweer moet ik hier mijn felicitaties plaatsen.
Dat is eigenlijk wel veel ja! Volgens mij waren het idd 6 wedstrijden of zo jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Miljoentje of 3?
Hij had ook pas 5 wedstrijden voor RKC gespeeld ofzo.
Ja hij werd net voor het einde nog gehaald in een flitstransfer voor 3 miljoen euro. Mijn vader was er toevallig bij omdat hij bij AZ toen de kunstgrasvelden aan het bestuderen was. Hij zat een paar kamertjes verderop. Van Gaal moest en zou een extra centrale verdediger erbij hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Miljoentje of 3?
Hij had ook pas 5 wedstrijden voor RKC gespeeld ofzo.
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Werder is te doen, van Newcastle uit is geleerd. Ik heb vertrouwen in.
Doet pijn he dat jullie eruit liggen en AZ door isquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:40 schreef stefmans het volgende:
En wie niet springt die is een jood, worden jullie nou nooit moe van jezelf.![]()
Waarschijnlijk slechte verliezersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk, allemaal Ajacieden nu in dit topic die willen afgeven
quote:Roeder is only too keen to paint himself as a shrewd, street-smart tactician when Newcastle win, but he should have known Alkmaar, under the vastly superior coaching of Louis van Gaal, do not do goalless draws.
quote:... trophies have the same effect on Newcastle as kryptonite did on Superman.
Jaloezie is een slechte eigenschapquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:04 schreef navigator het volgende:
Allebei tot in de finale en dan gewoon verliezen, zoals het hoort met provinciale kutclubjes![]()
Gefrustreerdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:04 schreef navigator het volgende:
Allebei tot in de finale en dan gewoon verliezen, zoals het hoort met provinciale kutclubjes![]()
Koefquote:Blije Koevermans rept van vervelende loting
16/3/2007 14:19
Danny Koevermans reageerde opgetogen op zijn selectie voor het Nederlands elftal, maar keek minder vrolijk uit naar de duels met Werder Bremen in de kwartfinale van het UEFA Cup-toernooi.
'Alle ploegen die we hadden kunnen loten zijn natuurlijk moeilijk', legde Koevermans uit op de AZ-site. 'We hebben Newcastle en Fenerbahçe uitgescha-keld, dus wie weet waar het toe leidt. Maar het blijft een vervelende loting.'
Verre van vervelend was het nieuws dat hij debuteert in de definitieve selectie van Oranje. 'Het lijkt wel of het niet ophoudt met me. Mijn uitverkiezing zal wel weer een nationale discussie worden, want dat gebeurt met elke debutant bij Oranje. Maar goed, ik zie het allemaal wel. Eerst ga ik me maar eens in Noordwijk melden. Wanneer is dat eigenlijk, dinsdag of woensdag?'
vi.nl
Jaloers?quote:
Jammer dat je deze post snel ge-edit hebt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:19 schreef navigator het volgende:
[..]
Jaloers?
nee hoor, gewoon een beetje fucken, meer niet
Leuk tripje? Jij bent vast de enige die het leuk vond toen wij erheen gingen en dat was alleen maar omdat je er amper wat van meegekregen hebt volgens mijquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:22 schreef PizzaSalami het volgende:
Niet onmogelijk, leuk tripje.
Ik vond het de kutste waar ik geweest ben. Auxerre was nog gezelliger. Maar dat had er ook mee te maken dat er volgens mij 1 op 1 bewaking van de politie was, of misschien zelfs wel nog meer smeris dan supporters.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]idd, was in 2000 1 van mijn leukste European aways tot nu toe
Heel ontspannen destijds auf den marktplatz.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik vond het de kutste waar ik geweest ben. Auxerre was nog gezelliger. Maar dat had er ook mee te maken dat er volgens mij 1 op 1 bewaking van de politie was, of misschien zelfs wel nog meer smeris dan supporters.
Ik kon door omstandigheden niet naar Bremen, maar als zelfs Auxerre leuker was, ben ik blij dat ik niet geweest benquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik vond het de kutste waar ik geweest ben. Auxerre was nog gezelliger. Maar dat had er ook mee te maken dat er volgens mij 1 op 1 bewaking van de politie was, of misschien zelfs wel nog meer smeris dan supporters.
Goed geregeldquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:31 schreef Gatalin het volgende:
Een zeer nette prestatie, door omstandigheden helaas m'n kaartje moeten weggeven aan m'n broertje, maar gelukkig kan ik er de volgende ronde thuis weer bij zijn. Hopelijk loten ze een Duitse club, dan kan ik ook naar de uitwedstrijd.
AZ speelde tegen Besiktas, niet tegen Galatassary, dat was PSVquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:32 schreef BonJovi het volgende:
Gefeliciteerd hopelijk winnen jullie de UEFA-Cup.Het was ook mooi gedaan tegen Galatassary, ik had niet verwacht dat jullie het zelfde prestatie konden verwerken na de 4-2 op Newcastle.Maar ik vind het echt top dat jullie door zijn, jullie mogen winnen. Maar sorry ik als echte ajacied zeg dat we de KNVB beker pakken
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
AZ speelde tegen Besiktas, niet tegen Galatassary, dat was PSV
Ja sorry AJACIED he ik heb fout gekeken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
AZ speelde tegen Besiktas, niet tegen Galatassary, dat was PSV
OMGquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:09 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja sorry AJACIED he ik heb fout gekeken.
Ik kan die gast niet serieus nemen.quote:
Zou goed kunnen, maar ja, andere clubs hebben dat ook vaak gehad natuurlijk ...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef Norrage het volgende:
Als AZ geen Uefacup zou spelen zouden ze volgens mij dik landskampioen geworden zijn...Volgens mij hebben ze na bijna alle europese wedstrijden punten verspeeld, en meestal nog tegen slechte teams ook...
Volgens mij hebben ze slechts 1x gewonnen, toen tegen Willem II?
Daarom vind ik het klote. Stond PSV nou met 15 punten voor dan had die overwinning van Ajax mij niet uitgemaakt, maar het is gewoon nog realistisch om te stellen dat het kampioenschap voor PSV echt nog geen zekerheidje is en dat nu Ajax de beste papieren heeft van de achtervolgers om die titel toch nog binnen te halen.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef Norrage het volgende:
Van Heracles dien je gewoon te winnen als #2 van Nederland en een UEFAcup kwartfinalist. Hoe moe je ook bent. Dus is gewoon heel jammer. PSV zit echt in een vormcrisis nu, die zie ik nog wel meer punten verliezen...Ben benieuwd of Ajax genoeg punten haalt om toch nog verrassend landskampioen te worden....het zou me niet verbazen.
Uiteraard, maar ik heb het gevoel dat het in het geval van AZ wel heel extreem is. En er zijn ook nog teams die juist winnen na zulke UEFAsuccessen puur doordat ze dat momentum doortrekken..quote:Op zondag 18 maart 2007 16:42 schreef gday het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar ja, andere clubs hebben dat ook vaak gehad natuurlijk ...
quote:Blessure Opdam lijkt ernstig
ALMELO- AZ verloor zondag tegen Heracles Almelo (0-0) na een halfuur Barry Opdam. De verdediger, die net van een pijnlijke hamstring hersteld was, moest met letsel aan zijn linkerknie naar de kant. Louis van Gaal: "Het lijkt een zware blessure. Hij heeft de binnenband van zijn knie verscheurd of verrekt. Wat het precies is, zal moeten blijken."
Van Gaal zag het kort na afloop van Heracles-AZ niet positief in. "Ik denk dat Opdam er weken uit zal zijn."
Ja, maar daar moet je ook een brede selectie voor hebben denk ik. Ajax heeft dit bijvoorbeeld in het seizoen 2002-2003 ook gehad meen ik me te herinneren. Het enige wat je ertegen kunt doen is snel uitgeschakeld rakenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik heb het gevoel dat het in het geval van AZ wel heel extreem is. En er zijn ook nog teams die juist winnen na zulke UEFAsuccessen puur doordat ze dat momentum doortrekken..
Alhoewel het niet slecht niet slecht nieuws hoeft te zijn, natuurlijkquote:Blessure Opdam lijkt ernstig
ALMELO- AZ verloor zondag tegen Heracles Almelo (0-0) na een halfuur Barry Opdam. De verdediger, die net van een pijnlijke hamstring hersteld was, moest met letsel aan zijn linkerknie naar de kant. Louis van Gaal: "Het lijkt een zware blessure. Hij heeft de binnenband van zijn knie verscheurd of verrekt. Wat het precies is, zal moeten blijken."
Ik vind Heracles uit anders geen makkie. Ook als nummer 2 heb je het daar moeilijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef Norrage het volgende:
Van Heracles dien je gewoon te winnen als #2 van Nederland en een UEFAcup kwartfinalist. Hoe moe je ook bent. Dus is gewoon heel jammer. PSV zit echt in een vormcrisis nu, die zie ik nog wel meer punten verliezen...Ben benieuwd of Ajax genoeg punten haalt om toch nog verrassend landskampioen te worden....het zou me niet verbazen.
het maakt idd niks uit of je 2e wordt of 5e.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:16 schreef fuckbuddy het volgende:
Zonde van AZ, onnodig punten laten liggen. Ik denk dat we wel kunnen constateren dat de titel nu verspeelt is. Aansluiting is weg.
Nu focussen op de KNVB beker en de UEFA. En gewoon 3e worden, hoewel dat 0% waarde heeft tegenwoordig.
Idd, dus dan zou ik als ik van Gaal was denken, fuck it, we ballen lekker. Het gat met F'noord is toch groot zat. We sparen mensen en we gaan vol op de UEFA en vol op de Beker.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:00 schreef cohen het volgende:
[..]
het maakt idd niks uit of je 2e wordt of 5e.
eigenlijk wel kansloos
NIET Kenneth Perezquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik gok erop dat er slechts 3 nieuwe spelers bijkomen: 1 spits, 1 middenvelder en 1 verdediger. De rest heeft volgens een contract tot en met minstens komend seizoen.
Wat mij betreft halen ze Kenneth Perez weer terug van Ajax iig. Jonge spelers zijn leuk, maar een beetje ervaring op het middenveld kan geen kwaad....
(niet dat Perez terugkomt daarentegen.... met dank aan al die gezellige AZ-supporters die een grafhekel hebben aan alles wat van ajax is/af komt/ naar toe gaat)
quote:'Als ik op doel had gestaan, had ik die ballen ook gestopt'
Louis van Gaal vindt het overdreven Maarten Stekelenburg uitbundig te prijzen voor zijn optreden tegen Roemenië (Tien)
nu.nlquote:Spelopbouw
Van Basten beschouwt de matige spelopbouw van zijn verdedigers als het grootste probleem van Oranje. Om die reden laat hij waarschijnlijk John Heitinga terugkeren in de basisformatie.
De speler van Ajax is gezegend met een goede trap en profiteert ervan dat zijn uit de selectie verwijderde voorganger Kew Jaliens tijdens zijn optreden tegen Roemenië in aanvallend opzicht bijna alles fout deed wat hij fout kon doen.
Als jij wil zeggen dat Heitinga géén goeie trap heeft, dan heb jij 0,0 inzicht. Die jongen heeft zo'n ongelofelijk fijne trap/pass. Die legt een balletje van elke positie zo op de stropdas van zijn medespeler. Jij hebt hem waarschijnlijk nooit zien spelen. De man met de zuiverste trap van de eredivisie. Waarschijnlijk ben je iemand met een standaard aversie tegen Ajax, omdat de anderen dat nou eenmaal ook hebben ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:38 schreef LuukBes het volgende:
Heitinga en een goeie trap.
Nog nooit een voldoende gescoord in een interland, die zenuwpees. Kan me nog een interland herinneren in Eindhoven waarin nog geen skippybal raakte, en de totale hoon van het stadion over zich kreeg.
Jaliens is maar een matige speler, maar Sjonnie is geen fractie beter.
Paar jaar terug ja, toen had hij een prachtige trap, toen was hij ook echt in vorm. Heb dat al tijden niet meer gezien van Heitinga. Vind het nu meer middelmaat wat hij laat zien.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:16 schreef cohen het volgende:
[..]
Als jij wil zeggen dat Heitinga géén goeie trap heeft, dan heb jij 0,0 inzicht. Die jongen heeft zo'n ongelofelijk
Heitinga is te grillig. Als hij goede periodes heeft wordt hij arrogant. Daarmee gepaard ook laks in zn spel. Dan valt hij weer terug en moet hij weer opkrabbelen. In zijn goede periodes is hij nederlands Elftal waardig. De andere periodes niet. Is hij niet zelfs aanvoerder geweest van t Nederlands Elftal? Ok, dat zou dan beetje erg geweest zijn. Net als de selectie van b-speler Bouma. Maar jaliens moet ook niet als back spelen trouwens. Hij is centrale verdedigerquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:24 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Paar jaar terug ja, toen had hij een prachtige trap, toen was hij ook echt in vorm. Heb dat al tijden niet meer gezien van Heitinga. Vind het nu meer middelmaat wat hij laat zien.
Bron: ADquote:Koef op tv, gejuich in kantine
Paniek in de kantine van Excelsior ’20. Het vierde van Excelsior ’20 uit Schiedam. De beamer en het beeldscherm blijken uitgerekend op de avond van Nederland - Roemenië niet te werken. Buiten op de parkeerplaats keren mensen op de fiets direct weer om wanneer ze het slechte nieuws horen. Binnen wordt in allerijl geprobeerd om via een digitaal kastje beelden uit de Kuip binnen te halen. Ook dat lukt niet. De tv kan vrijwel alle denkbare zenders ontvangen - van Radio Flevoland tot een erotiekkanaal - maar SBS6 zit er niet bij.
Het is een speciale dag voor Excelsior ’20, de amateurhoofdklasser uit Schiedam. Niet omdat het kaderavond is, een feestelijke bijeenkomst voor alle vrijwilligers, maar omdat een voormalig lid is opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal. Danny Koevermans, die van zijn zesde tot zijn 21ste voor de club aan de Parkweg speelde, mag voor het eerst van zijn leven op de bank van Oranje zitten.
Pas na twintig minuten voetbal springt de tv op het gewenste kanaal. Een licht gejuich zoemt door de kantine, waar men pas in de tweede helft (wanneer ook de beamer het plotseling doet) echt aandacht voor de wedstrijd krijgt. De reden: Koevermans loopt warm.
Het succes van Koevermans is het succes van Excelsior ’20. De lange spits van AZ komt nog vaak bij de club over de vloer. Op zijn spaarzame vrije zondagen staat hij het liefst bij het eerste elftal langs de lijn. Zondag nog sponsorde hij de wedstrijdbal van de kraker tussen Excelsior ’20 4 en Hermes DVS 2.
Op sportpark Thurlede is Koevermans niet die beroemde profvoetballer die dit seizoen alweer negentien doelpunten in de eredivisie maakte. Hij is gewoon ‘Koef’, een van de jongens.
,,Koef is nooit het prototype van een profvoetballer geweest,’’ zegt Erik Ruts (32), speler van het vierde. ,,Toen hij bij Sparta voetbalde, kwam hij vaak voor zijn wedstrijd nog even bij ons kijken. Daarna moest hij zich bij Sparta in clubkostuum melden. Dan kwam hij bij ons aan in zijn spijkerbroek en kleedde zich als hij wegging snel even om. Andere jongens zie je vaak in de stad pronken met hun Sparta-trainingspak of met hun tas.’’
Eigenlijk is Koevermans (28) altijd amateurvoetballer gebleven. Hij volgt de uitslagen op de voet, houdt van streekderby’s op elk niveau en voelt zich prima thuis in een rokerige kantine met André Hazes op de achtergrond. ,,Koef weet wat het is om bij de amateurs te spelen. Hij weet dat je op donderdag na de training lekker een biertje kunt drinken en daarna in de stad een shoarmaatje kunt halen,’’ zegt Stefan Bosdijk (31), ook speler van het vierde elftal, waarin een aantal goede vrienden van Koevermans voetbalt.
De aanvaller had al een tijdje uitgekeken naar het afgelopen weekeinde, waarin AZ vanwege het interlandschema niet hoefde te voetballen. Vrijdagavond zou hij met zijn maten een biertje gaan drinken, zaterdag wilde hij bij het Schiedamse Hargasport gaan kijken en zondag kon hij eindelijk weer eens een wedstrijdje van het eerste van Excelsior ’20 bezoeken.
Bondscoach Marco van Basten bedacht echter een andere weekendinvulling.
Het is diezelfde Van Basten die Koevermans in de tweede helft tegen Roemenië laat warmlopen. In de kantine heeft nog niet iedereen dat door. Pas wanneer de camera op de lokale held inzoomt, klinkt applaus. ,,Kijk, Koef loopt warm. En Kuyt zit nog!’’ roept iemand .
Opeens kijken alle vrijwilligers naar het scherm. ,,Gooi Koef erin,’’ zegt de een. ,,Emanuelson? Gaan we de 0-0 consolideren?’’, roept een ander. Vrouwelijke 50-plussers nemen zonder hapering het woord ‘breekijzer’ in de mond.
Op weg naar Oranje doorliep Koevermans een ander traject dan de doorsnee international. De spits meldde zich als pupil aan bij Excelsior ’20, stroomde door naar de junioren en schopte het ook tot het eerste elftal van de Schiedammers, die toen nog niet in de hoofdklasse speelden. Koevermans scoorde er lustig op los en had het prima naar zijn zin bij zijn cluppie, waar hij later ook jeugdleider werd.
Oud-ploeggenoot Arjan Ruts (28): ,,Als we met 8-0 wonnen, maakte hij er zes of zeven. Koef hoefde niet zo nodig naar een andere club. Toen Sparta voor de eerste keer belangstelling voor hem had, heeft hij geweigerd. Dat vond hij nogal eng, hij is vrij honkvast. In de jeugd had hij tijdens voetbalkampen vaak heimwee. Het was een moederskindje.’’
Toen Koevermans in de A1 speelde, viel hij op zondag vaak in bij het tweede, waarna hij s middags plaatsnam op de bank bij het eerste. Op een gegeven moment was hij van alledrie de teams topscorer. Koevermans maakte zijn gymnasium af en werkte als postbode.
Bosdijk: ,,Toen Koef bij Sparta speelde, stonden we eens na een wedstrijd op vrijdagavond in de kroeg. Zijn ploeggenoot Bouchiba was er ook bij. Bouchiba wist dat ik in het derde van Excelsior ’20 speelde, maar vroeg me of ik er ook nog naast werkte. Koef hoef je niet uit te leggen hoe het normale leven is. Die heeft ook gewoon de post rondgebracht.’’
Op zijn 21ste vertrok hij naar Sparta, waar Koevermans bleef scoren. Vorig seizoen haalde Louis van Gaal hem naar AZ. Daar groeide hij van pinchhitter uit tot clubtopscorer. Geen Nederlander maakte dit seizoen meer doelpunten in de eredivisie dan Koevermans. De uitnodiging voor Oranje was voor hem misschien een verrassing, maar niet voor de buitenwereld.
Al moeten de jongens bij Excelsior ’20 nog wel even wennen aan de status van hun vriend. ,,Laatst kwam Koef ook nog even kijken bij de wedstrijd van ons eerste tegen AFC,’’ vertelt Remco Zuijdam (32). ,,Na afloop stonden we gezellig in het clubhuis, toen wat kinderen een handtekening aan hem vroegen. Dat vond ik heel raar.’’
In de kantine van Excelsior ’20 raken de vrijwilligers met de minuut euforischer. Koef moet erin, vinden ze. Maar Koef komt er niet in. Groot is de teleurstelling niet. Morgen volgt een nieuwe kans.
Het vierde van Excelsior ’20 uit Schiedam. Zondag speelden ze nog met een door Danny Koevermans gesponsorde wedstrijdbal.
Structurele grilligheid is een typisch kenmerk van een matige speler die niks te zoeken heeft op het hoogste podium. Jouw geliefde Sjonnie heeft nog een heel tijdje zowat bij het Riagg gelopen in een periode bij Blind, stond niet eens in de basis toen. Roepen dat een speler in potentie een goeie trap heeft, maar dat dan vervolgens door een labiele mentaliteit zelden kunnen tonen, dan ben je net zo ver van huis als een speler die een veel minder goeie trap heeft maar dan op zijn minst consistent uitvoert. Heitinga is opbouwend vanuit rechtsback nog nooit geslaagd, en verdedigend laat ie nog steeds zo vaak cruciale steken vallen dat je echt niet kunt spreken van een stabiele topspeler.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:30 schreef cohen het volgende:
[..]
Heitinga is te grillig. Als hij goede periodes heeft wordt hij arrogant. Daarmee gepaard ook laks in zn spel. Dan valt hij weer terug en moet hij weer opkrabbelen. In zijn goede periodes is hij nederlands Elftal waardig. De andere periodes niet. Is hij niet zelfs aanvoerder geweest van t Nederlands Elftal? Ok, dat zou dan beetje erg geweest zijn. Net als de selectie van b-speler Bouma. Maar jaliens moet ook niet als back spelen trouwens. Hij is centrale verdediger
Koef heeft gymnasium afgemaakt...quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Toch mooi om te lezen dat blijkt dat een gozer die ergens aan het ballen is, en op zijn 21ste pas bij Excelsior kwam.
Koef de postbode!
Slim van hem, kan die ook een mooie baan krijgen na zijn voetbalcarriere.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:31 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Koef heeft gymnasium afgemaakt...![]()
dat had ik echt niet verwacht.
Bondscoach is wel wat voor hemquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:36 schreef Fetai het volgende:
[..]
Slim van hem, kan die ook een mooie baan krijgen na zijn voetbalcarriere.![]()
Ja want daar moet je VWO voor hebben, zelfs een mongool als Van Basten kan het.quote:
ben benieuwd!quote:'AZ duikt nieuwe keeper op in Argentinië'
28/3/2007 11:21
In Argentinië lijkt AZ een nieuwe doelman te hebben gevonden. De Alkmaarse club heeft naar verluidt de onervaren jeugdinternational Sergio Romero weggeplukt bij Racing Club.
'Romero gaat naar Nederland voor een bedrag van 1,45 miljoen euro', vertelde Racing-hoofd opleidingen Fernando De Tomaso in Estudio Fútbal. 'Op dit moment ondergaat hij de medische keuring en tekent hij zijn contract.'
AZ wil de komst ontkennen noch bevestigen. 'We gaan niet in op geruchten', aldus woordvoerder Erik van Leeuwen tegen VI.nl.
Argentijns jeugdinternational Romero, die zich in juni zou melden in Alkmaar, staat bekend als belofte. Maar veel ervaring heeft de twintigjarige goalie niet. Op 11 februari maakte hij tegen Nueva Chicago zijn debuut in de hoofdmacht van Racing Club.
AZ was al langer op zoek naar een keeper. De Alkmaarse club, die dit seizoen al vijf keepers onder de lat had staan, neemt komende zomer afscheid van Khalid Sinouh. Bovendien is het nog de vraag of Joey Didulica goed herstelt van zijn hersenschudding. De huidige nummer één, Boy Waterman, is gehuurd van SC Heerenveen.
bron vi.nl
Ook bekend of dit meteen de 1e keeper moet worden? Een jonge onervaren belofte. Aan de ene kant zal hij dan moeten spelen om dat onervaren weg te poetsen, aan de andere kant ben ik op dit moment er blij met Waterman die goed staat te keepen en ook nog eens verder kan groeien. Tijd terug was er al een bericht dat AZ Waterman zou gaan overkopen meen ik. Dus dan heb je dit nieuwe talent en Waterman als twee keepers. Ik zie Sinouh en Didulica beiden niet meer terugkomen.quote:
Ik zie niet in waarom deze speler zo gewild is?quote:De Sloveense spits Klemen Lavric staat volgens een aantal Sloveense media in de belangstelling van AZ. Momenteel speelt de lange spits nog bij MSV Duisburg. Die ploeg komt uit in de tweede Bundesliga.
AZ heeft waarschijnlijk interesse voor Lavric omdat de kans bestaat dat Danny Koevermans na dit seizoen verkocht wordt. Koevermans werd eerder al in verband gebracht met Glasgow Rangers.
Lavric stond eerder al eens in de belangstelling van Real Madrid en Betis Sevilla. De laatste club deed ook echt een aanbieding, maar die werd door Duisburg van de tafel geveegd. In de tweede Bundesliga wist de Sloveen 23 keer te scoren in 53 wedstrijden. In de eerste Bundesliga scoorde Lavric zes keer in 22 wedstrijden.
Duisburg staat wel open voor de verkoop van haar spits, maar dan moet er wel betaald worden. Naar verluidt hebben AZ en de speler al met elkaar gesproken. Over de uitkomst van die gesprekken is niets bekend.
Ik snapte in het begin ook niet wat AZ met Koevermans moest...quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom deze speler zo gewild is?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:56 schreef Fides het volgende:
'Toppers', dan krijg je van die mislukkelingen als Gabri en Roger. Dan heb je veel meer aan Mendes, de Zeeuw, Koef en dat soort ruwe diamanten.
Toen hij van Barca kwam, was hij anders wel een mislukkeling.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:06 schreef Pritt het volgende:
[..]
Heb jij dit seizoen wel eens een wedstrijd van Ajax gezien?
Gabri zit elke week bij de beste.![]()
Nee graag zelfs, investeren, maar een dikke topper zou goed zijn...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:14 schreef BobRooney het volgende:
Ik zou het echt minder vinden als AZ met nog meer geld ging smijten. Ze kopen nu toch ook goeie spelers voor goedkoop , die spelen nu zelfs in het NL elftal. Wat wil je nog meer.
Ik vind duidelijk van niet. Vind hem geen meerwaarde voor Ajax 1. Had veel liever spelers als De Zeeuw of Mendes op zijn plaats gezien bij Ajax.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:06 schreef Pritt het volgende:
[..]
Heb jij dit seizoen wel eens een wedstrijd van Ajax gezien?
Gabri zit elke week bij de beste.![]()
Waarom nou meteen weer Ronaldo.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:17 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nee graag zelfs, investeren, maar een dikke topper zou goed zijn...
Die schwalbes waren anders van pure klasse.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:01 schreef De_Postbode het volgende:
Lavric? Was dat niet die verdwaalde zaterdag-amateur van afgelopen woensdag?
Welke keeper?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is die nieuwe Argentijnse keeper wat? Hij heeft toch nog maar 1 wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld?
az.nlquote:Louis van Gaal tot 2010 verbonden aan AZ
AZ en Louis van Gaal hebben overeenstemming bereikt over een nieuw contract dat de trainer tot 1 juli 2010 aan de Alkmaarse club verbindt. De huidige verbintenis liep tot 1 juli 2008.
In het bijzijn van Marcel Brands en Dirk Scheringa maakt Van Gaal maandagmiddag 2 april tijdens een persconferentie in het DSB Stadion meer details bekend over de nieuwe overeenkomst.
Dat is heeeeeeel goed nieuws. AZ heeft nog iets langer nodig om uit de opbouwfase te komen en straks zichzelf voorgoed tot de top te rekenen. Deze opbouwfase volledig afronden op een goede manier kan alleen maar met een trainer van kaliber, dus ben erg blij dat Van Gaal blijft.quote:Op zondag 1 april 2007 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
az.nl
Slechte 1 aprilgrap of goed nieuws? Ik denk het laatste
Van Gaal mag niet weg bij AZ, behalve naar Bayern Munchen mits:quote:Op zondag 1 april 2007 23:59 schreef Radegast het volgende:
Zou er een Bayern Munchen-clausule in het contract staan?
quote:In de persoonlijke duels kan hij meedogenloos zijn. ‘Bonk, bonk, daar komt Ryan Donk’, staat er op een spandoek in het DSB-stadion.
Goeie keuze van die jongen om naar AZ te komen trouwens. Iedereen (ik ook) dacht dat het beter was als hij bij RKC zou blijven een paar jaartjes, maar ik geloof dat hij inmiddels het tegendeel wel heeft bewezen.quote:
Toen zat ik in het buitenlandquote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef jorienvdherik het volgende:
heb je niet opgelet eerder dit seizoen
positiefquote:Op maandag 2 april 2007 14:36 schreef jorienvdherik het volgende:
werder speelt maar kut dit jaar 2007. begin van seizoen was het meesterlijk. nu niet
Het zijn allemaal goeie voetballers ja, maar top? niet echtquote:Op maandag 2 april 2007 14:48 schreef BobRooney het volgende:
No. Position Player
1 GK Andreas Reinke
3 DF Petri Pasanen
4 DF Naldo
5 DF Pierre Wome
6 MF Frank Baumann (captain)
7 MF Jurica Vranje¨
8 MF Clemens Fritz
9 FW Markus Rosenberg
10 MF Diego
11 FW Miroslav Klose
14 FW Aaron Hunt
15 DF Patrick Owomoyela
17 FW Ivan Klasnić
18 GK Tim Wiese
No. Position Player
19 FW Jérome Polenz
20 MF Daniel Jensen
22 MF Torsten Frings (vice-captain)
23 FW Hugo Almeida
24 MF Tim Borowski
25 DF Peter Niemeyer
26 DF Florian Mohr
27 DF Christian Schulz
28 FW Kevin Schindler
29 DF Per Mertesacker
30 GK Kasper Jensen
33 GK Christian Vander
38 MF Amaury Bischoff
Nette selectie, zitten paar goeie spelers tussen. Paar internationals, ook een paar oude bekenden. Pasanen en Rosenberg. Mag Rosenberg nog meedoen dit jaar?
Naldo was in Football manager altijd erg goed, speelt samen met Mertesacker in het centrum....probeer daar maar langs te komen. En Diego is volgens mij ook een goeie speler. Op papier lijkt Werder mij toch de sterkere ploeg. Ik hoop op een 2-0 voor AZ. En dat het uit met 0-0 speelt ofzo
![]()
Yup ikke....vakkie X2!!!quote:Op maandag 2 april 2007 13:37 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
gaan er nog mensen van fok donderdag naar AZ?
ik heb geen kaartje weten te bemachtigen jammer genoeg
Argentinie?quote:Op maandag 2 april 2007 15:08 schreef xFriendx het volgende:
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=20692
Uitleg over de clausele(s) in het contract van Van Gaal.
Mag weg in 2009 bij interesse van Argentinie, Duitsland, Spanje, Engeland of Oranje.
Ik gun hem wel een goed team op het WKquote:Op maandag 2 april 2007 15:11 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Argentinie?
Zal wel een droom zijn van van Gaal
Ligt aan de status van de trainer. Guus Hiddink had ook clausules.quote:Op maandag 2 april 2007 15:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik gun hem wel een goed team op het WK. Met Nederland niet veel gepresteerd, maar het is gewoon een toptrainer.
Ook leuk dat AZ er best wel open over is, dat zijn ze bij de andere clubs niet echt naar mijn idee.
Liet wel bij Ajax, Barça & oranje een teringzooi achter toen hij er vertrok...quote:Op maandag 2 april 2007 15:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik gun hem wel een goed team op het WK. Met Nederland niet veel gepresteerd, maar het is gewoon een toptrainer.
Ook leuk dat AZ er best wel open over is, dat zijn ze bij de andere clubs niet echt naar mijn idee.
quote:AZ loopt blauwtje bij opening publieksruimte
door onze Telesportredactie
ALKMAAR - AZ deed zondagavond nog goede zaken door Louis van Gaal tot en met 2010 als trainer vast te leggen, maar daarna beging de Alkmaarse club een grote blunder. Bij de opening van de Bas Peggeman Publieksruimte kregen de aanwezigen het schaamrood op de kaken....
Op het moment dat Peggeman - de hoofdpersoon en voormalig aanvoerder van AZ (jaren '50) - zijn foto wilde onthullen, bleek hij tot zijn verbijstering niet zelf op de foto te staan. AZ had per ongeluk 'gekozen' voor Peggemans ex-ploeggenoot Nico Wagemaker. "Maar dat ben ik helemaal niet", was de reactie van de enigszins verbouwereerde Peggeman.
yupquote:Op maandag 2 april 2007 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Uitverkocht huis donderdag ?
De alkmaarse courant (krant) nog steeds in de volksmond zeker?!quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:02 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Wat een flater he...las het gisteren op nhd.nl dacht ik.
Geef die jongen toch een kans. In het tweede keept hij erg sterk en hij heeft dus de kwaliteiten. Maar als je ineens voor de leeuwen geworpen wordt, kan je wel eens wat foutjes maken. Ik zou de keeper van Jong Oranje wel behouden.quote:Bulters trekt conclusies en verlaat AZ
3/4/2007 10:39
Job Bulters ziet geen toekomst meer bij AZ en gaat de club verlaten. De 21-jarige doelman werd dit seizoen gewogen en te licht bevonden door coach Louis van Gaal en trekt daaruit zijn conclusies.
Vanwege blessures bij Joey Didulica en Khalid Sinouh, maakte Bulters op 11 november 2006 tegen Heracles Almelo (5-0 zege) zijn debuut onder de lat bij AZ. De jongeling verdedigde vervolgens ook het doel tegen Feyenoord, Slovan Liberec (UEFA Cup) en Excelsior.
Bulters maakte tijdens die duels een aantal fouten en dat was voor coach Van Gaal reden om Ronald Waterreus voor een korte periode te contracteren. Na het vertrek van Waterreus naar Amerika, huurde AZ Boy Waterman van SC Heerenveen.
Voor volgend seizoen zijn de Alkmaarders op zoek naar een nieuwe doelman. Bulters ziet daardoor weinig kansen voor zichzelf en heeft daarom besloten zijn aflopende contract niet te verlengen.
bron: VI.nl
Nee Oranje was wat lekkers.quote:Op maandag 2 april 2007 15:29 schreef BobRooney het volgende:
Barca was 2 x kampioen geworden onder van Gaal...daarna werd het wel een puinhoop, maar goed. En iedereen ging naar de CL winst weg bij Ajax...dan wordt het al snel een puinhoop. Maar volgens mij bedoel jij 2004/2005 bij Ajax, toen hij TD was.
Weet iemand wat de plannen zijn met Beau Molenaar? Ook geen onaardige keeper, maar voor top eredivisie komt 'ie wel tekort uiteindelijk denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Verstandige keuze om weg te gaan, helemaal als je 3e keeper bent bij een club.
AZ is al bezig met een nieuwe keeper, dus je zal als Sinouh weggaat 3e blijven...
Contract wordt niet verlengd.... dus die blijft wel bij Omniworld denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Weet iemand wat de plannen zijn met Beau Molenaar? Ook geen onaardige keeper, maar voor top eredivisie komt 'ie wel tekort uiteindelijk denk ik.
Iemand bekend met de beste man?quote:ALKMAAR - Olegario Benquerenca leidt donderdagavond het eerste duel in de kwartfinale van de UEFA-beker tussen AZ en Werder Bremen. De 37-jarige Portugees was dit seizoen al eerder op Europees niveau actief.
Hij floot onder meer een ontmoeting tussen Bayer Leverkusen en RC Lens in de UEFA-beker.
Onderschatten was ook niet echt het goede woord...Een beetje te licht denken over de ontmoeting bedoel ik eerder. Tot nu gaat het steeds een beetje chaotisch de eerste wedstrijd, alsof ze gewoon geen goede tactiek op papier hebbenn.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:38 schreef Lariekoek het volgende:
AZ onderschat Werder Bremen echt niet hoor
Ik denk eerder (en hoop) andersom
Kist bier als je gelijk hebt!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:06 schreef BobRooney het volgende:
Thuis 1-0 voor AZ....uit 0-0
Hou ik je aanquote:Op woensdag 4 april 2007 15:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Kist bier als je gelijk hebt!
[UEFA CUP 1/4 Finale] AZ - Werder Bremen
UEFA Topic
En ik hoop dat je wint...quote:
Als het al waar is neem ik aan dat die 2 miljoen pond nog eens extra is? Dus Buffel EN 2 miljoen pond (2.9 miljoen euro).quote:Op woensdag 4 april 2007 15:16 schreef BobRooney het volgende:
GERS EYEING KOEVERMANS SWAP DEAL Posted 04/04/07 12:38
Rangers could reportedly land AZ's Danny Koevermans if they are prepared to part with Thomas Buffel.
'Gers boss Walter Smith is thought to be keen to add the powerful Dutch striker to his squad as a replacement for the departing Dado Prso.
AZ would demand around Ł2 million for the striker who has been a key player in their title challenge and UEFA Cup run.
However, according to the Evening Times, AZ boss Louis van Gaal is a keen admirer of former Feyenoord forward Buffel and would be interested in a swap deal.
Buffel has been injured since early February and has had little chance to impress under Smith who took charge of the club for the second time in January.
The Belgian almost joined Hannover during the January transfer window but his wage demands could not be met by the German club and it is thought Smith would not be too upset to lose him.
Koevermans revealed he would be interested in a move to Ibrox after speaking with his strike partner and former Ibrox player Shota Arveladze.
He said: ""Rangers are a great club and I have heard enough positive stories about them from Shota.
"He told me about the fantastic time he had there. I'm happy at AZ, but you never know - we'll wait and see."
Is dit oud nieuws...kwam het tegen op football365.com
Kijk, mensen met verstand van voetbalquote:'AZ is Ajax plus 10 procent'
Uitgegeven: 4 april 2007 14:07
BREMEN - Werder Bremen laat zich niet afleiden door transferperikelen en komt uiterst geconcentreerd naar Alkmaar voor de kwartfinale van de UEFA-beker donderdag.
Dat zal nodig zijn, zei manager Klaus Allofs woensdag, want "AZ is Ajax Amsterdam plus 10 procent". Volgens trainer Thomas Schaaf is AZ een goalgericht team. "Zelfs wanneer je het gevoel hebt dat ze het even rustig aan doen, kunnen ze ineens bliksemsnel omschakelen."
Klose
De mogelijke transfer van international Torsten Frings naar Juventus heeft vooral bij de Bremer fans een hoop onrust veroorzaakt. Ook aanvaller Miroslav Klose heeft plannen om de club te verlaten. De spelers zelf zijn er niet door afgeleid, verklaarden ze woensdag. "Over andere spelers wordt al een jaar gespeculeerd, dan heb ik toch ook recht op een paar weken?", aldus Klose.
Werder Bremen kan donderdag na weken van blessureleed weer beschikken over middenvelder Tim Borowski. Voor aanvoerder Frank Baumann komt de wedstrijd waarschijnlijk te vroeg.
(c) ANP
Één van het type Stam/Alexquote:Op woensdag 4 april 2007 18:05 schreef fuckbuddy het volgende:
Een goede speler inruilen voor een speler die sinds Feb geblesseerd is?!
Ook een beetje moeilijk inschatten... AZ moet zwaardere verdedigers kopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |