abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 april 2007 @ 12:14:34 #276
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_47999598
Newcastle werd als een makkelijke ploeg gezien (ja ook door mijzelf) maar toen ze 4-1 achter stonden zat ik stil op de bank met een ruis in mijn kop...

Dat flik ik geen 2e keer meer, mij te makkelijk. En Bremen heeft al laten zien wat ze kunnen doen tegen grote clubs in de UEFA...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_48005152
'AZ is Ajax plus 10 procent'
Uitgegeven: 4 april 2007 14:07

BREMEN - Werder Bremen laat zich niet afleiden door transferperikelen en komt uiterst geconcentreerd naar Alkmaar voor de kwartfinale van de UEFA-beker donderdag.

Dat zal nodig zijn, zei manager Klaus Allofs woensdag, want "AZ is Ajax Amsterdam plus 10 procent". Volgens trainer Thomas Schaaf is AZ een goalgericht team. "Zelfs wanneer je het gevoel hebt dat ze het even rustig aan doen, kunnen ze ineens bliksemsnel omschakelen."

Klose

De mogelijke transfer van international Torsten Frings naar Juventus heeft vooral bij de Bremer fans een hoop onrust veroorzaakt. Ook aanvaller Miroslav Klose heeft plannen om de club te verlaten. De spelers zelf zijn er niet door afgeleid, verklaarden ze woensdag. "Over andere spelers wordt al een jaar gespeculeerd, dan heb ik toch ook recht op een paar weken?", aldus Klose.

Werder Bremen kan donderdag na weken van blessureleed weer beschikken over middenvelder Tim Borowski. Voor aanvoerder Frank Baumann komt de wedstrijd waarschijnlijk te vroeg.

(c) ANP

Bauman doet niet mee, ken hem niet echt. Maar het is wel de aanvoeder, dus zo erg is het niet dat hij niet meedoet. En er is onrust in het Werder kamp. Alleen maar goed
pi_48005225
Wat een titel
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_48005482
Ik verwacht geen grote uitslagen ook al zou je juist denken dat de combinatie van AZ en Werder veel doelpunten moet gaan opleveren.

Ik vermoed thuis een taaie 2-1 voor AZ en bij Werder uit vervolgens een 1-1 of 2-2 waardoor AZ zich plaats voor de volgende ronde.

[ Bericht 1% gewijzigd door xFriendx op 04-04-2007 15:16:14 ]
pi_48005578
Thuis 1-0 voor AZ....uit 0-0
  woensdag 4 april 2007 @ 15:07:45 #281
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48005617
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:06 schreef BobRooney het volgende:
Thuis 1-0 voor AZ....uit 0-0
Kist bier als je gelijk hebt!

[UEFA CUP 1/4 Finale] AZ - Werder Bremen

UEFA Topic
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_48005686
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:07 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Kist bier als je gelijk hebt!

[UEFA CUP 1/4 Finale] AZ - Werder Bremen

UEFA Topic
Hou ik je aan
  woensdag 4 april 2007 @ 15:12:40 #283
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48005804
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Hou ik je aan
En ik hoop dat je wint...
pi_48005929
GERS EYEING KOEVERMANS SWAP DEAL Posted 04/04/07 12:38

Rangers could reportedly land AZ's Danny Koevermans if they are prepared to part with Thomas Buffel.

'Gers boss Walter Smith is thought to be keen to add the powerful Dutch striker to his squad as a replacement for the departing Dado Prso.

AZ would demand around £2 million for the striker who has been a key player in their title challenge and UEFA Cup run.

However, according to the Evening Times, AZ boss Louis van Gaal is a keen admirer of former Feyenoord forward Buffel and would be interested in a swap deal.

Buffel has been injured since early February and has had little chance to impress under Smith who took charge of the club for the second time in January.

The Belgian almost joined Hannover during the January transfer window but his wage demands could not be met by the German club and it is thought Smith would not be too upset to lose him.

Koevermans revealed he would be interested in a move to Ibrox after speaking with his strike partner and former Ibrox player Shota Arveladze.

He said: ""Rangers are a great club and I have heard enough positive stories about them from Shota.

"He told me about the fantastic time he had there. I'm happy at AZ, but you never know - we'll wait and see."

Is dit oud nieuws...kwam het tegen op football365.com
pi_48006077
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:16 schreef BobRooney het volgende:
GERS EYEING KOEVERMANS SWAP DEAL Posted 04/04/07 12:38

Rangers could reportedly land AZ's Danny Koevermans if they are prepared to part with Thomas Buffel.

'Gers boss Walter Smith is thought to be keen to add the powerful Dutch striker to his squad as a replacement for the departing Dado Prso.

AZ would demand around £2 million for the striker who has been a key player in their title challenge and UEFA Cup run.

However, according to the Evening Times, AZ boss Louis van Gaal is a keen admirer of former Feyenoord forward Buffel and would be interested in a swap deal.

Buffel has been injured since early February and has had little chance to impress under Smith who took charge of the club for the second time in January.

The Belgian almost joined Hannover during the January transfer window but his wage demands could not be met by the German club and it is thought Smith would not be too upset to lose him.

Koevermans revealed he would be interested in a move to Ibrox after speaking with his strike partner and former Ibrox player Shota Arveladze.

He said: ""Rangers are a great club and I have heard enough positive stories about them from Shota.

"He told me about the fantastic time he had there. I'm happy at AZ, but you never know - we'll wait and see."

Is dit oud nieuws...kwam het tegen op football365.com
Als het al waar is neem ik aan dat die 2 miljoen pond nog eens extra is? Dus Buffel EN 2 miljoen pond (2.9 miljoen euro).

Zegge 3 miljoen euro voor Koevermans vind ik te weinig. Genoeg geld daar in Engeland, train zelf tig talenten of betaal maar flink.
pi_48006120
Ik vind Buffel maar niks...dan kunnen ze beter het geld pakken.
pi_48006782
Koef hoort gewoon bij AZ nu...Niet weer zo'n echte AZ-speler kwijtraken graag
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 4 april 2007 @ 16:05:13 #288
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_48007719
Ach, om het geld hoeft ome Dirk het niet te doen...
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  woensdag 4 april 2007 @ 16:10:45 #289
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_48007965
Koef moet blijven
quote:
'AZ is Ajax plus 10 procent'
Uitgegeven: 4 april 2007 14:07

BREMEN - Werder Bremen laat zich niet afleiden door transferperikelen en komt uiterst geconcentreerd naar Alkmaar voor de kwartfinale van de UEFA-beker donderdag.

Dat zal nodig zijn, zei manager Klaus Allofs woensdag, want "AZ is Ajax Amsterdam plus 10 procent". Volgens trainer Thomas Schaaf is AZ een goalgericht team. "Zelfs wanneer je het gevoel hebt dat ze het even rustig aan doen, kunnen ze ineens bliksemsnel omschakelen."

Klose

De mogelijke transfer van international Torsten Frings naar Juventus heeft vooral bij de Bremer fans een hoop onrust veroorzaakt. Ook aanvaller Miroslav Klose heeft plannen om de club te verlaten. De spelers zelf zijn er niet door afgeleid, verklaarden ze woensdag. "Over andere spelers wordt al een jaar gespeculeerd, dan heb ik toch ook recht op een paar weken?", aldus Klose.

Werder Bremen kan donderdag na weken van blessureleed weer beschikken over middenvelder Tim Borowski. Voor aanvoerder Frank Baumann komt de wedstrijd waarschijnlijk te vroeg.
(c) ANP
Kijk, mensen met verstand van voetbal
Confidence through competence
pi_48008133
Buffel is echt niet zo'n slechte, maar of ze er op vooruitgaan betwijfel ik
Ik support gevallen topclubs!
  woensdag 4 april 2007 @ 18:05:37 #291
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48012522
Een goede speler inruilen voor een speler die sinds Feb geblesseerd is?!

Ook een beetje moeilijk inschatten... AZ moet zwaardere verdedigers kopen...
pi_48012762
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:05 schreef fuckbuddy het volgende:
Een goede speler inruilen voor een speler die sinds Feb geblesseerd is?!

Ook een beetje moeilijk inschatten... AZ moet zwaardere verdedigers kopen...
Één van het type Stam/Alex
Ik support gevallen topclubs!
  woensdag 4 april 2007 @ 19:05:30 #293
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_48014732
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:11 schreef Fetai het volgende:

[..]

Één van het type Stam/Alex/Opdam
Confidence through competence
pi_48014860
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:11 schreef Fetai het volgende:

[..]

Één van het type Stam/Alex
type Naldo, Mertesacker
pi_48017529
http://www.uefa.com/compe(...)1/newsid=523312.html

haha, zelfs bij de uefa is het ze opgevallen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48031618
Theo Zwarthoed heeft geen toekomst bij AZ
5/4/2007 8 :28

Op veel speeltijd hoeft Theo Zwarthoed niet rekenen als hij terugkeert bij AZ. De doelman mag dan ook vertrekken uit Alkmaar.
Zwarthoed staat dit seizoen op huurbasis onder de lat bij Excelsior. Onomstreden is de Volendammer niet in Rotterdam. Na enkele onzekere optredens moest hij in februari zijn plaats in het Excelsior-doel afstaan aan Ronald Graafland.

'Ze gaan hier aan de gang met andere opties', zegt Zwarthoeds zaakwaarnemer Karel Jansen in De Telegraaf. 'Theo kan weer verhuurd worden, of verkocht.'

AZ is bezig een bezem te halen door z'n keeperbestand. Bij gebrek aan perspectief verlengt Job Bulters zijn contract niet, terwijl er voor Khalid Sinhouh ook geen plaats meer is in Alkmaar.

Volgens mij heeft AZ het licht gezien...qua keepers
pi_48032057
Buffel ruilen voor Koef plus 2 miljoen pond?? DOEN! tuurlijk is koef een wereldspits die az moet houden, maar heel Europa staat straks om hem te springen. Je krijgt er nooit 5 of 6 miljoen euro voor. En Buffel past goed bij AZ. Rustige jongen, erg balvaardig. Maar als hij vaak blessures heeft wordt het een ander verhaal...
wie zaait zal oogsten.....
pi_48033028
Kom op mensen, nog 3 posts en dan kunnen we weer aan een nieuw topic beginnen. Hij staat al klaar!
wie zaait zal oogsten.....
pi_48033054
Zien jullie nog kans voor het kampioenschap eigenlijk?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_48033067
Of denk je, nee dat gaat niet meer lukken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')