Kist bier als je gelijk hebt!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:06 schreef BobRooney het volgende:
Thuis 1-0 voor AZ....uit 0-0
Hou ik je aanquote:Op woensdag 4 april 2007 15:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Kist bier als je gelijk hebt!
[UEFA CUP 1/4 Finale] AZ - Werder Bremen
UEFA Topic
En ik hoop dat je wint...quote:
Als het al waar is neem ik aan dat die 2 miljoen pond nog eens extra is? Dus Buffel EN 2 miljoen pond (2.9 miljoen euro).quote:Op woensdag 4 april 2007 15:16 schreef BobRooney het volgende:
GERS EYEING KOEVERMANS SWAP DEAL Posted 04/04/07 12:38
Rangers could reportedly land AZ's Danny Koevermans if they are prepared to part with Thomas Buffel.
'Gers boss Walter Smith is thought to be keen to add the powerful Dutch striker to his squad as a replacement for the departing Dado Prso.
AZ would demand around £2 million for the striker who has been a key player in their title challenge and UEFA Cup run.
However, according to the Evening Times, AZ boss Louis van Gaal is a keen admirer of former Feyenoord forward Buffel and would be interested in a swap deal.
Buffel has been injured since early February and has had little chance to impress under Smith who took charge of the club for the second time in January.
The Belgian almost joined Hannover during the January transfer window but his wage demands could not be met by the German club and it is thought Smith would not be too upset to lose him.
Koevermans revealed he would be interested in a move to Ibrox after speaking with his strike partner and former Ibrox player Shota Arveladze.
He said: ""Rangers are a great club and I have heard enough positive stories about them from Shota.
"He told me about the fantastic time he had there. I'm happy at AZ, but you never know - we'll wait and see."
Is dit oud nieuws...kwam het tegen op football365.com
Kijk, mensen met verstand van voetbalquote:'AZ is Ajax plus 10 procent'
Uitgegeven: 4 april 2007 14:07
BREMEN - Werder Bremen laat zich niet afleiden door transferperikelen en komt uiterst geconcentreerd naar Alkmaar voor de kwartfinale van de UEFA-beker donderdag.
Dat zal nodig zijn, zei manager Klaus Allofs woensdag, want "AZ is Ajax Amsterdam plus 10 procent". Volgens trainer Thomas Schaaf is AZ een goalgericht team. "Zelfs wanneer je het gevoel hebt dat ze het even rustig aan doen, kunnen ze ineens bliksemsnel omschakelen."
Klose
De mogelijke transfer van international Torsten Frings naar Juventus heeft vooral bij de Bremer fans een hoop onrust veroorzaakt. Ook aanvaller Miroslav Klose heeft plannen om de club te verlaten. De spelers zelf zijn er niet door afgeleid, verklaarden ze woensdag. "Over andere spelers wordt al een jaar gespeculeerd, dan heb ik toch ook recht op een paar weken?", aldus Klose.
Werder Bremen kan donderdag na weken van blessureleed weer beschikken over middenvelder Tim Borowski. Voor aanvoerder Frank Baumann komt de wedstrijd waarschijnlijk te vroeg.
(c) ANP
Één van het type Stam/Alexquote:Op woensdag 4 april 2007 18:05 schreef fuckbuddy het volgende:
Een goede speler inruilen voor een speler die sinds Feb geblesseerd is?!
Ook een beetje moeilijk inschatten... AZ moet zwaardere verdedigers kopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |