quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:56 schreef Fides het volgende:
'Toppers', dan krijg je van die mislukkelingen als Gabri en Roger. Dan heb je veel meer aan Mendes, de Zeeuw, Koef en dat soort ruwe diamanten.
Toen hij van Barca kwam, was hij anders wel een mislukkeling.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:06 schreef Pritt het volgende:
[..]
Heb jij dit seizoen wel eens een wedstrijd van Ajax gezien?
Gabri zit elke week bij de beste.![]()
Nee graag zelfs, investeren, maar een dikke topper zou goed zijn...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:14 schreef BobRooney het volgende:
Ik zou het echt minder vinden als AZ met nog meer geld ging smijten. Ze kopen nu toch ook goeie spelers voor goedkoop , die spelen nu zelfs in het NL elftal. Wat wil je nog meer.
Ik vind duidelijk van niet. Vind hem geen meerwaarde voor Ajax 1. Had veel liever spelers als De Zeeuw of Mendes op zijn plaats gezien bij Ajax.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:06 schreef Pritt het volgende:
[..]
Heb jij dit seizoen wel eens een wedstrijd van Ajax gezien?
Gabri zit elke week bij de beste.![]()
Waarom nou meteen weer Ronaldo.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:17 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nee graag zelfs, investeren, maar een dikke topper zou goed zijn...
Die schwalbes waren anders van pure klasse.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:01 schreef De_Postbode het volgende:
Lavric? Was dat niet die verdwaalde zaterdag-amateur van afgelopen woensdag?
Welke keeper?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is die nieuwe Argentijnse keeper wat? Hij heeft toch nog maar 1 wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld?
az.nlquote:Louis van Gaal tot 2010 verbonden aan AZ
AZ en Louis van Gaal hebben overeenstemming bereikt over een nieuw contract dat de trainer tot 1 juli 2010 aan de Alkmaarse club verbindt. De huidige verbintenis liep tot 1 juli 2008.
In het bijzijn van Marcel Brands en Dirk Scheringa maakt Van Gaal maandagmiddag 2 april tijdens een persconferentie in het DSB Stadion meer details bekend over de nieuwe overeenkomst.
Dat is heeeeeeel goed nieuws. AZ heeft nog iets langer nodig om uit de opbouwfase te komen en straks zichzelf voorgoed tot de top te rekenen. Deze opbouwfase volledig afronden op een goede manier kan alleen maar met een trainer van kaliber, dus ben erg blij dat Van Gaal blijft.quote:Op zondag 1 april 2007 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
az.nl
Slechte 1 aprilgrap of goed nieuws? Ik denk het laatste
Van Gaal mag niet weg bij AZ, behalve naar Bayern Munchen mits:quote:Op zondag 1 april 2007 23:59 schreef Radegast het volgende:
Zou er een Bayern Munchen-clausule in het contract staan?
quote:In de persoonlijke duels kan hij meedogenloos zijn. ‘Bonk, bonk, daar komt Ryan Donk’, staat er op een spandoek in het DSB-stadion.
Goeie keuze van die jongen om naar AZ te komen trouwens. Iedereen (ik ook) dacht dat het beter was als hij bij RKC zou blijven een paar jaartjes, maar ik geloof dat hij inmiddels het tegendeel wel heeft bewezen.quote:
Toen zat ik in het buitenlandquote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef jorienvdherik het volgende:
heb je niet opgelet eerder dit seizoen
positiefquote:Op maandag 2 april 2007 14:36 schreef jorienvdherik het volgende:
werder speelt maar kut dit jaar 2007. begin van seizoen was het meesterlijk. nu niet
Het zijn allemaal goeie voetballers ja, maar top? niet echtquote:Op maandag 2 april 2007 14:48 schreef BobRooney het volgende:
No. Position Player
1 GK Andreas Reinke
3 DF Petri Pasanen
4 DF Naldo
5 DF Pierre Wome
6 MF Frank Baumann (captain)
7 MF Jurica Vranje¨
8 MF Clemens Fritz
9 FW Markus Rosenberg
10 MF Diego
11 FW Miroslav Klose
14 FW Aaron Hunt
15 DF Patrick Owomoyela
17 FW Ivan Klasnić
18 GK Tim Wiese
No. Position Player
19 FW Jérome Polenz
20 MF Daniel Jensen
22 MF Torsten Frings (vice-captain)
23 FW Hugo Almeida
24 MF Tim Borowski
25 DF Peter Niemeyer
26 DF Florian Mohr
27 DF Christian Schulz
28 FW Kevin Schindler
29 DF Per Mertesacker
30 GK Kasper Jensen
33 GK Christian Vander
38 MF Amaury Bischoff
Nette selectie, zitten paar goeie spelers tussen. Paar internationals, ook een paar oude bekenden. Pasanen en Rosenberg. Mag Rosenberg nog meedoen dit jaar?
Naldo was in Football manager altijd erg goed, speelt samen met Mertesacker in het centrum....probeer daar maar langs te komen. En Diego is volgens mij ook een goeie speler. Op papier lijkt Werder mij toch de sterkere ploeg. Ik hoop op een 2-0 voor AZ. En dat het uit met 0-0 speelt ofzo
![]()
Yup ikke....vakkie X2!!!quote:Op maandag 2 april 2007 13:37 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
gaan er nog mensen van fok donderdag naar AZ?
ik heb geen kaartje weten te bemachtigen jammer genoeg
Argentinie?quote:Op maandag 2 april 2007 15:08 schreef xFriendx het volgende:
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=20692
Uitleg over de clausele(s) in het contract van Van Gaal.
Mag weg in 2009 bij interesse van Argentinie, Duitsland, Spanje, Engeland of Oranje.
Ik gun hem wel een goed team op het WKquote:Op maandag 2 april 2007 15:11 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Argentinie?
Zal wel een droom zijn van van Gaal
Ligt aan de status van de trainer. Guus Hiddink had ook clausules.quote:Op maandag 2 april 2007 15:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik gun hem wel een goed team op het WK. Met Nederland niet veel gepresteerd, maar het is gewoon een toptrainer.
Ook leuk dat AZ er best wel open over is, dat zijn ze bij de andere clubs niet echt naar mijn idee.
Liet wel bij Ajax, Barça & oranje een teringzooi achter toen hij er vertrok...quote:Op maandag 2 april 2007 15:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik gun hem wel een goed team op het WK. Met Nederland niet veel gepresteerd, maar het is gewoon een toptrainer.
Ook leuk dat AZ er best wel open over is, dat zijn ze bij de andere clubs niet echt naar mijn idee.
quote:AZ loopt blauwtje bij opening publieksruimte
door onze Telesportredactie
ALKMAAR - AZ deed zondagavond nog goede zaken door Louis van Gaal tot en met 2010 als trainer vast te leggen, maar daarna beging de Alkmaarse club een grote blunder. Bij de opening van de Bas Peggeman Publieksruimte kregen de aanwezigen het schaamrood op de kaken....
Op het moment dat Peggeman - de hoofdpersoon en voormalig aanvoerder van AZ (jaren '50) - zijn foto wilde onthullen, bleek hij tot zijn verbijstering niet zelf op de foto te staan. AZ had per ongeluk 'gekozen' voor Peggemans ex-ploeggenoot Nico Wagemaker. "Maar dat ben ik helemaal niet", was de reactie van de enigszins verbouwereerde Peggeman.
yupquote:Op maandag 2 april 2007 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Uitverkocht huis donderdag ?
De alkmaarse courant (krant) nog steeds in de volksmond zeker?!quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:02 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Wat een flater he...las het gisteren op nhd.nl dacht ik.
Geef die jongen toch een kans. In het tweede keept hij erg sterk en hij heeft dus de kwaliteiten. Maar als je ineens voor de leeuwen geworpen wordt, kan je wel eens wat foutjes maken. Ik zou de keeper van Jong Oranje wel behouden.quote:Bulters trekt conclusies en verlaat AZ
3/4/2007 10:39
Job Bulters ziet geen toekomst meer bij AZ en gaat de club verlaten. De 21-jarige doelman werd dit seizoen gewogen en te licht bevonden door coach Louis van Gaal en trekt daaruit zijn conclusies.
Vanwege blessures bij Joey Didulica en Khalid Sinouh, maakte Bulters op 11 november 2006 tegen Heracles Almelo (5-0 zege) zijn debuut onder de lat bij AZ. De jongeling verdedigde vervolgens ook het doel tegen Feyenoord, Slovan Liberec (UEFA Cup) en Excelsior.
Bulters maakte tijdens die duels een aantal fouten en dat was voor coach Van Gaal reden om Ronald Waterreus voor een korte periode te contracteren. Na het vertrek van Waterreus naar Amerika, huurde AZ Boy Waterman van SC Heerenveen.
Voor volgend seizoen zijn de Alkmaarders op zoek naar een nieuwe doelman. Bulters ziet daardoor weinig kansen voor zichzelf en heeft daarom besloten zijn aflopende contract niet te verlengen.
bron: VI.nl
Nee Oranje was wat lekkers.quote:Op maandag 2 april 2007 15:29 schreef BobRooney het volgende:
Barca was 2 x kampioen geworden onder van Gaal...daarna werd het wel een puinhoop, maar goed. En iedereen ging naar de CL winst weg bij Ajax...dan wordt het al snel een puinhoop. Maar volgens mij bedoel jij 2004/2005 bij Ajax, toen hij TD was.
Weet iemand wat de plannen zijn met Beau Molenaar? Ook geen onaardige keeper, maar voor top eredivisie komt 'ie wel tekort uiteindelijk denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Verstandige keuze om weg te gaan, helemaal als je 3e keeper bent bij een club.
AZ is al bezig met een nieuwe keeper, dus je zal als Sinouh weggaat 3e blijven...
Contract wordt niet verlengd.... dus die blijft wel bij Omniworld denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Weet iemand wat de plannen zijn met Beau Molenaar? Ook geen onaardige keeper, maar voor top eredivisie komt 'ie wel tekort uiteindelijk denk ik.
Iemand bekend met de beste man?quote:ALKMAAR - Olegario Benquerenca leidt donderdagavond het eerste duel in de kwartfinale van de UEFA-beker tussen AZ en Werder Bremen. De 37-jarige Portugees was dit seizoen al eerder op Europees niveau actief.
Hij floot onder meer een ontmoeting tussen Bayer Leverkusen en RC Lens in de UEFA-beker.
Onderschatten was ook niet echt het goede woord...Een beetje te licht denken over de ontmoeting bedoel ik eerder. Tot nu gaat het steeds een beetje chaotisch de eerste wedstrijd, alsof ze gewoon geen goede tactiek op papier hebbenn.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:38 schreef Lariekoek het volgende:
AZ onderschat Werder Bremen echt niet hoor
Ik denk eerder (en hoop) andersom
Kist bier als je gelijk hebt!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:06 schreef BobRooney het volgende:
Thuis 1-0 voor AZ....uit 0-0
Hou ik je aanquote:Op woensdag 4 april 2007 15:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Kist bier als je gelijk hebt!
[UEFA CUP 1/4 Finale] AZ - Werder Bremen
UEFA Topic
En ik hoop dat je wint...quote:
Als het al waar is neem ik aan dat die 2 miljoen pond nog eens extra is? Dus Buffel EN 2 miljoen pond (2.9 miljoen euro).quote:Op woensdag 4 april 2007 15:16 schreef BobRooney het volgende:
GERS EYEING KOEVERMANS SWAP DEAL Posted 04/04/07 12:38
Rangers could reportedly land AZ's Danny Koevermans if they are prepared to part with Thomas Buffel.
'Gers boss Walter Smith is thought to be keen to add the powerful Dutch striker to his squad as a replacement for the departing Dado Prso.
AZ would demand around £2 million for the striker who has been a key player in their title challenge and UEFA Cup run.
However, according to the Evening Times, AZ boss Louis van Gaal is a keen admirer of former Feyenoord forward Buffel and would be interested in a swap deal.
Buffel has been injured since early February and has had little chance to impress under Smith who took charge of the club for the second time in January.
The Belgian almost joined Hannover during the January transfer window but his wage demands could not be met by the German club and it is thought Smith would not be too upset to lose him.
Koevermans revealed he would be interested in a move to Ibrox after speaking with his strike partner and former Ibrox player Shota Arveladze.
He said: ""Rangers are a great club and I have heard enough positive stories about them from Shota.
"He told me about the fantastic time he had there. I'm happy at AZ, but you never know - we'll wait and see."
Is dit oud nieuws...kwam het tegen op football365.com
Kijk, mensen met verstand van voetbalquote:'AZ is Ajax plus 10 procent'
Uitgegeven: 4 april 2007 14:07
BREMEN - Werder Bremen laat zich niet afleiden door transferperikelen en komt uiterst geconcentreerd naar Alkmaar voor de kwartfinale van de UEFA-beker donderdag.
Dat zal nodig zijn, zei manager Klaus Allofs woensdag, want "AZ is Ajax Amsterdam plus 10 procent". Volgens trainer Thomas Schaaf is AZ een goalgericht team. "Zelfs wanneer je het gevoel hebt dat ze het even rustig aan doen, kunnen ze ineens bliksemsnel omschakelen."
Klose
De mogelijke transfer van international Torsten Frings naar Juventus heeft vooral bij de Bremer fans een hoop onrust veroorzaakt. Ook aanvaller Miroslav Klose heeft plannen om de club te verlaten. De spelers zelf zijn er niet door afgeleid, verklaarden ze woensdag. "Over andere spelers wordt al een jaar gespeculeerd, dan heb ik toch ook recht op een paar weken?", aldus Klose.
Werder Bremen kan donderdag na weken van blessureleed weer beschikken over middenvelder Tim Borowski. Voor aanvoerder Frank Baumann komt de wedstrijd waarschijnlijk te vroeg.
(c) ANP
Één van het type Stam/Alexquote:Op woensdag 4 april 2007 18:05 schreef fuckbuddy het volgende:
Een goede speler inruilen voor een speler die sinds Feb geblesseerd is?!
Ook een beetje moeilijk inschatten... AZ moet zwaardere verdedigers kopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |