quote:AZ loopt blauwtje bij opening publieksruimte
door onze Telesportredactie
ALKMAAR - AZ deed zondagavond nog goede zaken door Louis van Gaal tot en met 2010 als trainer vast te leggen, maar daarna beging de Alkmaarse club een grote blunder. Bij de opening van de Bas Peggeman Publieksruimte kregen de aanwezigen het schaamrood op de kaken....
Op het moment dat Peggeman - de hoofdpersoon en voormalig aanvoerder van AZ (jaren '50) - zijn foto wilde onthullen, bleek hij tot zijn verbijstering niet zelf op de foto te staan. AZ had per ongeluk 'gekozen' voor Peggemans ex-ploeggenoot Nico Wagemaker. "Maar dat ben ik helemaal niet", was de reactie van de enigszins verbouwereerde Peggeman.
yupquote:Op maandag 2 april 2007 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Uitverkocht huis donderdag ?
De alkmaarse courant (krant) nog steeds in de volksmond zeker?!quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:02 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Wat een flater he...las het gisteren op nhd.nl dacht ik.
Geef die jongen toch een kans. In het tweede keept hij erg sterk en hij heeft dus de kwaliteiten. Maar als je ineens voor de leeuwen geworpen wordt, kan je wel eens wat foutjes maken. Ik zou de keeper van Jong Oranje wel behouden.quote:Bulters trekt conclusies en verlaat AZ
3/4/2007 10:39
Job Bulters ziet geen toekomst meer bij AZ en gaat de club verlaten. De 21-jarige doelman werd dit seizoen gewogen en te licht bevonden door coach Louis van Gaal en trekt daaruit zijn conclusies.
Vanwege blessures bij Joey Didulica en Khalid Sinouh, maakte Bulters op 11 november 2006 tegen Heracles Almelo (5-0 zege) zijn debuut onder de lat bij AZ. De jongeling verdedigde vervolgens ook het doel tegen Feyenoord, Slovan Liberec (UEFA Cup) en Excelsior.
Bulters maakte tijdens die duels een aantal fouten en dat was voor coach Van Gaal reden om Ronald Waterreus voor een korte periode te contracteren. Na het vertrek van Waterreus naar Amerika, huurde AZ Boy Waterman van SC Heerenveen.
Voor volgend seizoen zijn de Alkmaarders op zoek naar een nieuwe doelman. Bulters ziet daardoor weinig kansen voor zichzelf en heeft daarom besloten zijn aflopende contract niet te verlengen.
bron: VI.nl
Nee Oranje was wat lekkers.quote:Op maandag 2 april 2007 15:29 schreef BobRooney het volgende:
Barca was 2 x kampioen geworden onder van Gaal...daarna werd het wel een puinhoop, maar goed. En iedereen ging naar de CL winst weg bij Ajax...dan wordt het al snel een puinhoop. Maar volgens mij bedoel jij 2004/2005 bij Ajax, toen hij TD was.
Weet iemand wat de plannen zijn met Beau Molenaar? Ook geen onaardige keeper, maar voor top eredivisie komt 'ie wel tekort uiteindelijk denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Verstandige keuze om weg te gaan, helemaal als je 3e keeper bent bij een club.
AZ is al bezig met een nieuwe keeper, dus je zal als Sinouh weggaat 3e blijven...
Contract wordt niet verlengd.... dus die blijft wel bij Omniworld denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Weet iemand wat de plannen zijn met Beau Molenaar? Ook geen onaardige keeper, maar voor top eredivisie komt 'ie wel tekort uiteindelijk denk ik.
Iemand bekend met de beste man?quote:ALKMAAR - Olegario Benquerenca leidt donderdagavond het eerste duel in de kwartfinale van de UEFA-beker tussen AZ en Werder Bremen. De 37-jarige Portugees was dit seizoen al eerder op Europees niveau actief.
Hij floot onder meer een ontmoeting tussen Bayer Leverkusen en RC Lens in de UEFA-beker.
Onderschatten was ook niet echt het goede woord...Een beetje te licht denken over de ontmoeting bedoel ik eerder. Tot nu gaat het steeds een beetje chaotisch de eerste wedstrijd, alsof ze gewoon geen goede tactiek op papier hebbenn.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:38 schreef Lariekoek het volgende:
AZ onderschat Werder Bremen echt niet hoor
Ik denk eerder (en hoop) andersom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |