quote:In de persoonlijke duels kan hij meedogenloos zijn. ‘Bonk, bonk, daar komt Ryan Donk’, staat er op een spandoek in het DSB-stadion.
Goeie keuze van die jongen om naar AZ te komen trouwens. Iedereen (ik ook) dacht dat het beter was als hij bij RKC zou blijven een paar jaartjes, maar ik geloof dat hij inmiddels het tegendeel wel heeft bewezen.quote:
Toen zat ik in het buitenlandquote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef jorienvdherik het volgende:
heb je niet opgelet eerder dit seizoen
positiefquote:Op maandag 2 april 2007 14:36 schreef jorienvdherik het volgende:
werder speelt maar kut dit jaar 2007. begin van seizoen was het meesterlijk. nu niet
Het zijn allemaal goeie voetballers ja, maar top? niet echtquote:Op maandag 2 april 2007 14:48 schreef BobRooney het volgende:
No. Position Player
1 GK Andreas Reinke
3 DF Petri Pasanen
4 DF Naldo
5 DF Pierre Wome
6 MF Frank Baumann (captain)
7 MF Jurica Vranje¨
8 MF Clemens Fritz
9 FW Markus Rosenberg
10 MF Diego
11 FW Miroslav Klose
14 FW Aaron Hunt
15 DF Patrick Owomoyela
17 FW Ivan Klasnić
18 GK Tim Wiese
No. Position Player
19 FW Jérome Polenz
20 MF Daniel Jensen
22 MF Torsten Frings (vice-captain)
23 FW Hugo Almeida
24 MF Tim Borowski
25 DF Peter Niemeyer
26 DF Florian Mohr
27 DF Christian Schulz
28 FW Kevin Schindler
29 DF Per Mertesacker
30 GK Kasper Jensen
33 GK Christian Vander
38 MF Amaury Bischoff
Nette selectie, zitten paar goeie spelers tussen. Paar internationals, ook een paar oude bekenden. Pasanen en Rosenberg. Mag Rosenberg nog meedoen dit jaar?
Naldo was in Football manager altijd erg goed, speelt samen met Mertesacker in het centrum....probeer daar maar langs te komen. En Diego is volgens mij ook een goeie speler. Op papier lijkt Werder mij toch de sterkere ploeg. Ik hoop op een 2-0 voor AZ. En dat het uit met 0-0 speelt ofzo
![]()
Yup ikke....vakkie X2!!!quote:Op maandag 2 april 2007 13:37 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
gaan er nog mensen van fok donderdag naar AZ?
ik heb geen kaartje weten te bemachtigen jammer genoeg
Argentinie?quote:Op maandag 2 april 2007 15:08 schreef xFriendx het volgende:
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=20692
Uitleg over de clausele(s) in het contract van Van Gaal.
Mag weg in 2009 bij interesse van Argentinie, Duitsland, Spanje, Engeland of Oranje.
Ik gun hem wel een goed team op het WKquote:Op maandag 2 april 2007 15:11 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Argentinie?
Zal wel een droom zijn van van Gaal
Ligt aan de status van de trainer. Guus Hiddink had ook clausules.quote:Op maandag 2 april 2007 15:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik gun hem wel een goed team op het WK. Met Nederland niet veel gepresteerd, maar het is gewoon een toptrainer.
Ook leuk dat AZ er best wel open over is, dat zijn ze bij de andere clubs niet echt naar mijn idee.
Liet wel bij Ajax, Barça & oranje een teringzooi achter toen hij er vertrok...quote:Op maandag 2 april 2007 15:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik gun hem wel een goed team op het WK. Met Nederland niet veel gepresteerd, maar het is gewoon een toptrainer.
Ook leuk dat AZ er best wel open over is, dat zijn ze bij de andere clubs niet echt naar mijn idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |