AZ duwt Feyenoord gewoon weg uit de grote drie en is gewoon bezig om een keer landskampioen te worden...quote:Op zondag 11 maart 2007 20:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zal Az niet afkraken. Spelen goed, beter dan Feijenoord en dat allemaal dankzij van Gaal en daarvoor Adriaanse. Goede coaches. Zonder die twee had Az, met deze spelers, nooit gestaan waar ze nu staan.
Denk ook niet dat ze het gaan halen. Kan me niet voorstellen dat Newcastle dit weggeeft...quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:50 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik las dat van Gaal AZ 40% kans geeft dat AZ doorgaat naar de kwartfinales.
Word spannend vanavond, zeker omdat Martins er op gebrand is om te scoren vanavond.
Ik zie het toch best slecht in, puur omdat ik het niet zie gebeuren dat Newcastle niet gaan scoren.
Wat jullie?
Duff is al tijden uit vorm. Vond hem de vorige keer ook niet zo goed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:25 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Een mannetje op Martins, je zou bijna 2 moeten hebben. Eentje voor en eentje achter hem.
En dan hebben we Duff ook nog.
Strafschoppen moeten vermeden worden, die zijn dodelijk.
Dembele mag hem sowieso niet nemen...
Geen ideequote:
Arsenal speelt toch in de Cl en is toch al uitgeschakeld daarquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef DutchGooner het volgende:
En nu is het tijd om de volgende overschatte Engelse kutclub eruit te mikken
geloof altijd in je zielquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:31 schreef fuckbuddy het volgende:
GOUD!!!!!!!!!!!
Uit vorm. En Donk was echt goed vanavond.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:40 schreef The_Verve het volgende:
Wat is er eigenlijk met Luirink? Geblesseerd?
Valt reuze mee. Fenerbace is sterker. En kijk wat Ajax in de thuiswedstrijd tegen Bremen deed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef JeroenV het volgende:
Ligt eraan tegen wie ze loten. Tegen Werder geef ik ze weinig kans.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
AZ moet Koevermans een contract voor het leven geven.
Die zijn er op het moment, hard uit aan het gaan.quote:
Helemaal niets volgens mij. Alleen de winnaar en verliezend finalist krijgen, dacht ik, iets. 3 of 4 miljoen ofzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:18 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat levert dat uefa cup voetbal eigenlijk op? PSV kan alweer 12 euro bijschrijven ofzo. Hoeveel verdient az?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |