Het zal wel weer net niet worden...quote:UEFA-Cup of KNVB Beker?
Ja maar joh, het is het AZ-topic.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is niet degene die begint met zwakke subtopper hoor... Dat is ook gewoon overdreven / het belachelijk maken van een club die gewoon op een CL play off plaats staat.
Ah, je komt met je bekende sterke argumenten.quote:
Komt omdat je reacties lachwekkend en zielig zijn. Daar ga ik niet eens op in.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:17 schreef gday het volgende:
Ah, je komt met je bekende sterke argumenten.Zalig.
Uiteindelijk zal het daar wel op uitdraaien inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het zal wel weer net niet worden...
Lege handen dus..![]()
Krijg ik nu de schuld?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is niet degene die begint met zwakke subtopper hoor... Dat is ook gewoon overdreven / het belachelijk maken van een club die gewoon op een CL play off plaats staat.
Sure. Hou de schijn maar op en blijf maar doen alsof je je niet kinderachtig gedraagt met die zielige reacties waarin je je bovendien bedient van laakbaar taalgebruik. Dan heb je bij gebrek aan argumenten tenminste nog je trots ...quote:Op zondag 11 maart 2007 17:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt omdat je reacties lachwekkend en zielig zijn. Daar ga ik niet eens op in.
Mwah, ik was het wel enigszins met je eens.quote:
Kijk heb je er weer een.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:21 schreef gday het volgende:
[..]
Sure. Hou de schijn maar op en blijf maar doen alsof je je niet kinderachtig gedraagt met die zielige reacties waarin je je bovendien bedient van laakbaar taalgebruik. Dan heb je bij gebrek aan argumenten tenminste nog je trots ...
Ik zal Az niet afkraken. Spelen goed, beter dan Feijenoord en dat allemaal dankzij van Gaal en daarvoor Adriaanse. Goede coaches. Zonder die twee had Az, met deze spelers, nooit gestaan waar ze nu staan.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Kunnen we nu weer verder met het ontopic afkraken van AZ, ja?
Dat jij zo nodig moet uitlachen zegt al genoeg over jou.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk heb je er weer een.En wat een zwaktebod ook, iemand aanvallen op zijn vocabulaire.
Ik hoef niet met argumenten aan te tonen dat Feijenoord een grotere club is dan Az, dat is gewoon een feit, of het ze nu sportief meezit of tegenzit.
Maar hé, kom jij maar weer met een mooi verhaaltje, waarin jij je geweldige woordenschat kan tentoonspreiden, ga ik weer verder met het uitlachen van jouw persoontje.
Inderdaad, een zeer sterke reactie! Puik hoor!quote:
Sorry, ik ga misschien wat ver in de 'discussie', maar ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat kinderachtige negatieve en bovenal argumentloze gezeur van andersgezinden in de clubtopics.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Kunnen we nu weer verder met het ontopic afkraken van AZ, ja?
Hahahahaha, op hun pikkie getrapt.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:10 schreef gday het volgende:
[..]
Sorry, ik ga misschien wat ver in de 'discussie', maar ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat kinderachtige negatieve en bovenal argumentloze gezeur van andersgezinden in de clubtopics.Het ontstijgt zelden het niveau van een ordinaire flamebait. En als je daar vervolgens wat van zegt zijn de heren op hun pikkie getrapt.
En Spanje zat hij ook aan te denken... Gewoon een land met potentie dusquote:
Hij mag blij zijn als hij überhaupt een land mag coachen.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:22 schreef DrDentz het volgende:
Oh vaag. Van Gaal zei dat hij alleen met landen mee wil doen die een serieuze gooi naar de titel kunnen doen (geen Trinidad & Tobago gevallen)
Geen Opdam, geen Cziommer....quote:Meespelen Opdam bij AZ twijfelachtig
Uitgegeven: 14 maart 2007 17:35
ALKMAAR - Het is nog onduidelijk of AZ-trainer Louis van Gaal donderdag in de achtste finales van de UEFA-beker tegen Newcastle United kan beschikken over Barry Opdam.
De verdediger trainde woensdag apart van de spelersgroep wegens een hamstringblessure, die hij zondag opliep in het duel tegen Feyenoord. "Na overleg met de fysiotherapeut zal ik een beslissing nemen", zei Opdam.
Simon Cziommer zit niet bij de selectie. De middenvelder, die net was teruggekeerd in de spelersgroep, heeft opnieuw last van een kuitblessure. Naast Cziommer kunnen ook de al langer uitgeschakelde spelers Stijn Schaars, David Mendes da Silva, Rogier Molhoek, Joey Didulica en Khalid Sinouh niet meedoen tegen de Engelsen.
De AZ-selectie bestaat, inclusief Opdam, uit zeventien man. AZ moet in Alkmaar een 4-2-nederlaag zien weg te werken om de kwartfinales te bereiken.
Ik weet niet in hoeverre dit waar is, of dat het gossip nonsens is, maar ik zou er niet van opkijken als het klopt. Perez heeft een mentaliteit van lik-m'n-vestje op het veld. Tijdens een UEFA Cup duel in 2005 schreeuwde hij zo erg tegen Stein Huysegems dat Co Adriaanse hem aan de zijlijn riep en hem uitlegde dat hij zich moest gedragen, want anders zou hij gewisseld worden.quote:'Perez storende factor bij Ajax'
Geschreven door Franklin Stoker op woensdag, 14 maart om 18:03
Bij Ajax is er intern enige onrust ontstaan over het functioneren van middenvelder Kenneth Perez. Volgens Voetbal International leeft de 32-jarige Deen in onmin met een aantal ploeggenoten en zou hij een verkeerde invloed op spits Klaas-Jan Huntelaar hebben.
Het blad stelt dat Perez een verhogende mate van desinteresse en dwarse houding binnen de Ajax-selectie toont, wat tot irritaties bij diverse spelers leidt. Onder meer Edgar Davids, Jaap Stam en Wesley Sneijder zouden de nukken van de voormalig speler van FC Kopenhagen, MVV en AZ zat zijn en zien hem als een storende factor in het groepsproces.
Sneijder gaat nog een stukje verder en liet zelfs op niet misverstane wijze weten de dat aanwezigheid van Perez niet meer gewaardeerd wordt. “Hij eruit, of ik eruit”, zou het mijmerend uit de mond van de kleine middenvelder hebben geklonken.
Ook impliceert het weekblad dat de clubleiding van Ajax zich steeds meer zorgen gaat maken over de ontwikkeling van Huntelaar. De spits laat zich meeslepen in de machtstrijd op het middenveld en Perez zou zijn spel vooral afstemmen op de jonge Ajacied om zo goed in het blaadje te komen ten opzichte van concurrent Sneijder.
Wolfsburg volgens mij...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Waar was dat ? Lijkt Werder stadion..
Een mannetje op Martins, je zou bijna 2 moeten hebben. Eentje voor en eentje achter hem.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:58 schreef BobRooney het volgende:
Er moet zowiezo een mannetje op Martins. Ik heb er gewoon vertrouwen in. Hopelijk hebben ze geleerd van Newcastle uit. En 3-1 is toch ook voldoende?
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt omdat je reacties lachwekkend en zielig zijn. Daar ga ik niet eens op in.
AZ duwt Feyenoord gewoon weg uit de grote drie en is gewoon bezig om een keer landskampioen te worden...quote:Op zondag 11 maart 2007 20:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zal Az niet afkraken. Spelen goed, beter dan Feijenoord en dat allemaal dankzij van Gaal en daarvoor Adriaanse. Goede coaches. Zonder die twee had Az, met deze spelers, nooit gestaan waar ze nu staan.
Denk ook niet dat ze het gaan halen. Kan me niet voorstellen dat Newcastle dit weggeeft...quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:50 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik las dat van Gaal AZ 40% kans geeft dat AZ doorgaat naar de kwartfinales.
Word spannend vanavond, zeker omdat Martins er op gebrand is om te scoren vanavond.
Ik zie het toch best slecht in, puur omdat ik het niet zie gebeuren dat Newcastle niet gaan scoren.
Wat jullie?
Duff is al tijden uit vorm. Vond hem de vorige keer ook niet zo goed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:25 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Een mannetje op Martins, je zou bijna 2 moeten hebben. Eentje voor en eentje achter hem.
En dan hebben we Duff ook nog.
Strafschoppen moeten vermeden worden, die zijn dodelijk.
Dembele mag hem sowieso niet nemen...
Geen ideequote:
Arsenal speelt toch in de Cl en is toch al uitgeschakeld daarquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef DutchGooner het volgende:
En nu is het tijd om de volgende overschatte Engelse kutclub eruit te mikken
geloof altijd in je zielquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:31 schreef fuckbuddy het volgende:
GOUD!!!!!!!!!!!
Uit vorm. En Donk was echt goed vanavond.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:40 schreef The_Verve het volgende:
Wat is er eigenlijk met Luirink? Geblesseerd?
Valt reuze mee. Fenerbace is sterker. En kijk wat Ajax in de thuiswedstrijd tegen Bremen deed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef JeroenV het volgende:
Ligt eraan tegen wie ze loten. Tegen Werder geef ik ze weinig kans.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
AZ moet Koevermans een contract voor het leven geven.
Die zijn er op het moment, hard uit aan het gaan.quote:
Helemaal niets volgens mij. Alleen de winnaar en verliezend finalist krijgen, dacht ik, iets. 3 of 4 miljoen ofzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:18 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat levert dat uefa cup voetbal eigenlijk op? PSV kan alweer 12 euro bijschrijven ofzo. Hoeveel verdient az?
Miljoentje of 3?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
En ik hoorde de commentator zeggen dat Donk met heel wat moeite gehaald was of zo, hoe duur was hij dan wel niet?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:50 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik las dat van Gaal AZ 40% kans geeft dat AZ doorgaat naar de kwartfinales.
Word spannend vanavond, zeker omdat Martins er op gebrand is om te scoren vanavond.
Het zal een spannende pot worden, ik ben benieuwd
Wat jullie?
Is toch niet slecht gegaan zo!quote:
Respect!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef gday het volgende:
En alweer moet ik hier mijn felicitaties plaatsen.
Dat is eigenlijk wel veel ja! Volgens mij waren het idd 6 wedstrijden of zo jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Miljoentje of 3?
Hij had ook pas 5 wedstrijden voor RKC gespeeld ofzo.
Ja hij werd net voor het einde nog gehaald in een flitstransfer voor 3 miljoen euro. Mijn vader was er toevallig bij omdat hij bij AZ toen de kunstgrasvelden aan het bestuderen was. Hij zat een paar kamertjes verderop. Van Gaal moest en zou een extra centrale verdediger erbij hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Miljoentje of 3?
Hij had ook pas 5 wedstrijden voor RKC gespeeld ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |