quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wel vol met chicks op zijn Hyves-pagina![]()
quote:De Zeeuw heeft vlinders in de buik
UTRECHT - Met een lach verliet AZ-middenvelder Demy de Zeeuw na de 4-0 zege bij FC Utrecht de kleedkamer. Hij had, net als woensdag in het bekertoernooi, afgerekend met een ploeg die eerder dit seizoen nog maar één keer in eigen huis was verslagen.
Ook wist hij dat concurrent Ajax had verloren, waardoor AZ naar de tweede plaats van de ranglijst was gestegen. Logisch dat De Zeeuw in opperbest humeur op zoek ging naar de spelersbus.
Maar er was nog een oorzaak voor de pretoogjes van de kleine, kale middenvelder. Gevraagd naar een verklaring voor zijn goede spel van de laatste weken, aarzelde De Zeeuw even. ,,Ik ben verliefd,’’ onthulde hij voorzichtig.
Lijkt me een goede reden om er lekker op los te neuken, maar verliefd worden?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:12 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja heb die chica's op zijn hyves wel eens gezien?
Als voetballer heb je een voorbeeldfunctie., dus je moet de woorden verdraaien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Lijkt me een goede reden om er lekker op los te neuken, maar verliefd worden?
Mediatrainingquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:27 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Als voetballer heb je een voorbeeldfunctie., dus je moet de woorden verdraaien.![]()
Ik ben verliefd= Ik neuk mijn ballen blauw
Ik hoop op een mooi resultaat = ik schop de tegenstander in 2en.
Dat is de keuze van de trainer= De trainer is een lul, ik weet het beter dan hij..
etc etc.
Catch my drift?
Daar hebben de andere topclubs al jaren last van. Nu AZ goed draait en ook spelers aan het NL-elftal levert, leren ze ook de klappen van de zweep kennenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef xFriendx het volgende:
Naast het ietwat merkwaardige beleid van Van Basten kan je jezelf afvragen of dit soort wedstrijden van Oranje wel gelegen komen gezien het drukke programma van komende tijd waarin belangrijke wedstrijden zitten en AZ het zich niet echt kan veroorloven om (nog meer) spelers kwijt te raken aan overbelasting c.q. blessures.
Ik weet het. Het is ook geen traantje laten van mijn kant omdat het nu (ook) om AZ spelers gaat, maar het lijkt mij wel een lastig parket als je op vele fronten nog moet presteren. PSV heeft natuurlijk hetzelfde als zij een flinke dosis spelers moeten uitlenen voor nationale teams.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:18 schreef cohen het volgende:
[..]
Daar hebben de andere topclubs al jaren last van. Nu AZ goed draait en ook spelers aan het NL-elftal levert, leren ze ook de klappen van de zweep kennen
Laatste blog-entry van Demy de Zeeuw:quote:
quote:Blog
16 Feb, 00:03
Youuu look so Sexy..
Youuu really turn me on & on & on..
Blow my mind everytime i see
You're face Girl
Eitje.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:42 schreef venomsnake het volgende:
thuis met 2-0 winnen dan maar he mannen...![]()
2-0 thuis winnen wordt een eitje natuurlijk, dus op naar Glasgow (de finalequote:Op donderdag 8 maart 2007 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ligt AZ nog steeds op koers ?
Dat is haar indd, komt uit Middelburg en is het nichtje van Fok user Blumchenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
Dat is inderdaad de chicka van Demy, check zijn reactie maar.
"mijn mooie schatjeeeee" Staat op de link.
Anyway, zover over "Tha Matties" van de Zeeuw.
Ik ga vanavond maar eens 2 sixpack's met Leffe Blond koud leggen, die hebben 24uur de tijd om een koele ambiance te creeeren voor deze rakker!![]()
Amen, ik ben er bij volgende week!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:21 schreef BobRooney het volgende:
Wat een kutwedstrijd zeg....wat een gestuntel....maar 2-0 thuis...het is inderdaad niet onmogelijk.
Hey die staat bij raam xxxx op de Wallen, heb ik nog een jaartje of wat gebanggedquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
Veel slechter? (mag ik hopen).quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:00 schreef denthemen het volgende:
Newcastle in een uitwedstrijd is een wereld van verschil met Newcastle thuis
Dat is waar.. SJP is geen plek waar je zomaar effe wint, al zullen die kakkerlakken er anders over denken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:00 schreef denthemen het volgende:
Newcastle in een uitwedstrijd is een wereld van verschil met Newcastle thuis
Gaat lekker Johan Cruyffquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:31 schreef Norrage het volgende:
Ok...Wie waren er Newcastle ook al weer zo aan het onderschatten???
Ja, AZ speelde slecht maar ik had deze uitslag eerlijk gezegd lang en breed zien aankomen.
Ik vind het gewoon stom al dat optimisme...Volgens mij heeft het team zelf Newcastle ook gewoon grondig onderschat. Vond de opmerkingen over deze wedstrijd gewoon ronduit stom.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:31 schreef Norrage het volgende:
Ok...Wie waren er Newcastle ook al weer zo aan het onderschatten???
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:57 schreef Radegast het volgende:
Newcastle is brandhout achterin, AZ scoort minstens twee keer morgen.
Zat er toch niet ver naast....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik zie AZ gelijkspelen donderdag, en thuis het snel afmaken met een stuntje....
Tering, wat een lekker wijf, man!quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
Anyway, zover over "Tha Matties" van de Zeeuw.
Ik ga vanavond maar eens 2 sixpack's met Leffe Blond koud leggen, die hebben 24uur de tijd om een koele ambiance te creeeren voor deze rakker!![]()
Komt ze echt uit Middelburgquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Tering, wat een lekker wijf, man!![]()
Ehm, het verschil tussen PSV en AZ+Ajax is 8 punten. Bovendien heeft PSV een beter doelsaldo dus zal PSV wellicht zelfs 9 punten moeten morsen in de komende 6 wedstrijden.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:33 schreef xFriendx het volgende:
Ik had toch liever gezien dat AZ had gewonnen hier. Feyenoord is niet een al te best team op het moment en je speelt thuis. Daar hoor je dus gewoon van te winnen. Dat had nu dus 2 punten inlopen op PSV betekent. Dan hou je een gat van 7 punten over nog 6 wedstrijden, waarbij PSV nog wel wat moeilijks tegenkomt (Twente en Ajax toch? Is 6 punten wellicht en hou je er nog 1 over die ze moeten verspelen in 4 wedstrijden...mits AZ alles gewonnen heeft tot die tijd).
Ook is het lekker om te winnen van Feyenoord om een negatief spiraal te voorkomen.
quote:Op zondag 11 maart 2007 14:34 schreef Norrage het volgende:
Poeh..wat slecht zeg...Gewoon 2-3 over twee wedstrijden tegen die zwakke subtopper...
Mwah, Feyenoord is ook maar 3 keer landskampioen geweest sinds het landskampioenschap van AZ.quote:
En heeft er daarvoor nog 11 gewonnen, so what. Feijenoord blijft in alle opzichten een grotere club dan Az. Zit even tegen nu, komen ze (ooit) wel weer bovenop.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:56 schreef gday het volgende:
[..]
Mwah, Feyenoord is ook maar 3 keer landskampioen geweest sinds het landskampioenschap van AZ.
Oh, maar Ajacieden mogen nooit aan komen zetten met de 4 bekers met de grote oren, 'want dat is allemaal lang geleden'.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:00 schreef Happel het volgende:
[..]
En heeft er daarvoor nog 11 gewonnen, so what. Feijenoord blijft in alle opzichten een grotere club dan Az. Zit even tegen nu, komen ze (ooit) wel weer bovenop.
Nog gejuicht voor psv vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |