Ik moet het nog maar zienquote:Op zondag 4 maart 2007 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. AZ is in vorm Newcastle maakte er weer niks van vandaag.
uhuquote:Op maandag 5 maart 2007 21:50 schreef DarkShine het volgende:
Hup AZ?
En uit zijn woorden bleek wel dat hij Newcastle niet al te licht opneemt. Zelf hoor ik aan de ene kant dat Newcastle makkelijk te doen is, aan de andere kant hoor ik weer dat Newcastle gewoon goede wedstrijden speelt en het dus best moeilijk kan worden. Kan mijzelf dus niet echt voorstellen wat de krachtsverhoudingen zijn. Weet eigenlijk ook niet goed wat nou de speelwijze van Newcastle is. Is het fysiek? Aanvallend? Verdedigend a la Italiaanse stijl?quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:01 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal :
'Heel Nederland houdt van AZ, nog beter heel de wereld houdt van AZ.'
Vooral dom. Lange bal, middenveld overslaan enz.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Weet eigenlijk ook niet goed wat nou de speelwijze van Newcastle is. Is het fysiek? Aanvallend? Verdedigend a la Italiaanse stijl?
Wel een prima keeper.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:57 schreef Radegast het volgende:
Newcastle is brandhout achterin, AZ scoort minstens twee keer morgen.
Je gaat heen? Jaloers. St. James' Parkquote:Op donderdag 8 maart 2007 02:16 schreef Gatalin het volgende:
Ik ga uit van minimaal een gelijkspel, maar ongeacht de uitslag maak ik er in ieder geval een mooi feestje van in Newcastle!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |