Dat bedoel ik. AZ is in vorm Newcastle maakte er weer niks van vandaag.quote:
Ok. Wie is Lawrenson, en zei ie dit serieus? 0-4 wordt het. Van Gaal's 11 zijn in bloedvorm.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:18 schreef tong80 het volgende:
Op de BBC zei Mark Lawrenson dat dit geen probleem mag worden voor Newcastle.
quote:Van Gaal test thrills boss Roeder
Newcastle boss Glenn Roeder
Roeder lavished praise on Van Gaal
Glenn Roeder is looking forward to a tactical battle of wits with Dutchman Louis van Gaal after Newcastle set up a Uefa Cup last-16 tie with AZ Alkmaar.
"There's a discussion he's arguably the best coach in the world," said Magpies boss Roeder after Newcastle's 4-1 aggregate win over Zulte-Waregem.
"He has had periods in his career where he has been to the very top.
"He has vast experience, so it is something that I am really looking forward to."
But Waregem coach Francky Dury warned Roeder that AZ would provide a stiffer test than his own side were capable of giving Newcastle over two legs.
"I was disappointed that we did not handle their formation and tactics.
Newcastle boss Glenn Roeder
Dury said: "Beware AZ because they are a Dutch team who play technically much better football than us."
If Roeder was enthusiastic about the prospect of the AZ tie, he was less enamoured about Newcastle's display against Waregem.
"The aim was to qualify for the last 16, so it is job done in that respect," said Roeder, after Obafemi Martins' second-half goal gave Newcastle a 1-0 victory.
"They came and did a good job defensively and made it difficult for us.
"I was disappointed that we did not handle their formation and tactics.
"There were a lot of senior players out there and it was quite obvious from where I was standing that all the room was in the wide areas, where we would have outnumbered them two to one.
"It was patchy. There were parts I was quite happy with and parts I was not quite so happy with."
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Come on AZ
Wat speelden ze beroerd tegen Middlesbroughquote:Op zondag 4 maart 2007 18:18 schreef tong80 het volgende:
In Engeland kent niemand buiten Ipswich AZ. Op de BBC zei Mark Lawrenson dat dit geen probleem mag worden voor Newcastle. Zoals gewoonlijk kijken ze daar niet verder dan hun eigen competitie.
Newcastle speelt al jaren het lelijkste voetbal van Engeland. Met een beetje gogme, zoals Louis dat noemt zit er wel een uitoverwinning in.
In de TT verwerktquote:Op maandag 5 maart 2007 01:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
Newcastle - AZ op Nederland 1
De NOS zendt donderdag 8 maart Newcastle United tegen AZ uit, maar kan daarvoor niet terecht op Nederland 3 vanwege het schaatsen (WK Afstanden). De Publieke Omroep heeft besloten dat de UEFA Cup-wedstrijd dan te zien zal zijn op Nederland 1. De finale van ‘Wie is de mol?’ moet daarvoor wijken en zal pas een week later uitgezonden worden.
Ik moet het nog maar zienquote:Op zondag 4 maart 2007 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. AZ is in vorm Newcastle maakte er weer niks van vandaag.
uhuquote:Op maandag 5 maart 2007 21:50 schreef DarkShine het volgende:
Hup AZ?
En uit zijn woorden bleek wel dat hij Newcastle niet al te licht opneemt. Zelf hoor ik aan de ene kant dat Newcastle makkelijk te doen is, aan de andere kant hoor ik weer dat Newcastle gewoon goede wedstrijden speelt en het dus best moeilijk kan worden. Kan mijzelf dus niet echt voorstellen wat de krachtsverhoudingen zijn. Weet eigenlijk ook niet goed wat nou de speelwijze van Newcastle is. Is het fysiek? Aanvallend? Verdedigend a la Italiaanse stijl?quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:01 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal :
'Heel Nederland houdt van AZ, nog beter heel de wereld houdt van AZ.'
Vooral dom. Lange bal, middenveld overslaan enz.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Weet eigenlijk ook niet goed wat nou de speelwijze van Newcastle is. Is het fysiek? Aanvallend? Verdedigend a la Italiaanse stijl?
Wel een prima keeper.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:57 schreef Radegast het volgende:
Newcastle is brandhout achterin, AZ scoort minstens twee keer morgen.
Je gaat heen? Jaloers. St. James' Parkquote:Op donderdag 8 maart 2007 02:16 schreef Gatalin het volgende:
Ik ga uit van minimaal een gelijkspel, maar ongeacht de uitslag maak ik er in ieder geval een mooi feestje van in Newcastle!![]()
Hup Twente, Hup PSV...quote:
Dat soort onzin we willen niet horen, je gunt AZ het allerbeste....quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:07 schreef Fetai het volgende:
Ik ben benieuwd naar het resultaat van vanavond, ik gun ze beide het beste![]()
Dat kan nog best eens gaan tegenvallen, ze draaien dan wel niet super, maar het is en blijft een topclub.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik gun Newcastle ook het allerbeste
2-3 ofzo, meer zit er echt niet in voor ze
Die tijden liggen ver achter ons.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:15 schreef SiemeN het volgende:
Dit was pas een goed Newcastle..
http://www.youtube.com/watch?v=jnbROkidPPo
quote:
1996. Kei recentquote:
Da's rond die tijd dat Ajax ooit heel vroeger de Champions League won, of niet?quote:
Juist en misschien zelfs nog een kleine overwinningquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:50 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik ga voor een 2-2 vanavond !
Thuis mogen ze het dan afmaken
Dat kan niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:59 schreef venomsnake het volgende:
Gaat AZ met 2-0 verliezen vanavond..![]()
Ik gok op 3-2quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:59 schreef venomsnake het volgende:
Gaat AZ met 2-0 verliezen vanavond..![]()
Dan kan hij een puzzeltje winnen, deze wedstrijd zal het niet worden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:50 schreef DeTolk het volgende:
Louis van Gaal kan gerust een puzzelboekje meenemen vanavond.
In Enschede even niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
AZ scoort altijd en overal, dus dan zal het 2-1 worden en geen 2-0.
![]()
Shay Given komen ze vanavond niet voorbij..quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
AZ scoort altijd en overal, dus dan zal het 2-1 worden en geen 2-0.
![]()
idd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Ga eens in breedbeeld uitzenden of zo....
Schijt NOS
Inderdaad wel een beetje vreemd beeld zo.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Ga eens in breedbeeld uitzenden of zo....
Schijt NOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |