quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wel vol met chicks op zijn Hyves-pagina![]()
quote:De Zeeuw heeft vlinders in de buik
UTRECHT - Met een lach verliet AZ-middenvelder Demy de Zeeuw na de 4-0 zege bij FC Utrecht de kleedkamer. Hij had, net als woensdag in het bekertoernooi, afgerekend met een ploeg die eerder dit seizoen nog maar één keer in eigen huis was verslagen.
Ook wist hij dat concurrent Ajax had verloren, waardoor AZ naar de tweede plaats van de ranglijst was gestegen. Logisch dat De Zeeuw in opperbest humeur op zoek ging naar de spelersbus.
Maar er was nog een oorzaak voor de pretoogjes van de kleine, kale middenvelder. Gevraagd naar een verklaring voor zijn goede spel van de laatste weken, aarzelde De Zeeuw even. ,,Ik ben verliefd,’’ onthulde hij voorzichtig.
Lijkt me een goede reden om er lekker op los te neuken, maar verliefd worden?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:12 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja heb die chica's op zijn hyves wel eens gezien?
Als voetballer heb je een voorbeeldfunctie., dus je moet de woorden verdraaien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Lijkt me een goede reden om er lekker op los te neuken, maar verliefd worden?
Mediatrainingquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:27 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Als voetballer heb je een voorbeeldfunctie., dus je moet de woorden verdraaien.![]()
Ik ben verliefd= Ik neuk mijn ballen blauw
Ik hoop op een mooi resultaat = ik schop de tegenstander in 2en.
Dat is de keuze van de trainer= De trainer is een lul, ik weet het beter dan hij..
etc etc.
Catch my drift?
Daar hebben de andere topclubs al jaren last van. Nu AZ goed draait en ook spelers aan het NL-elftal levert, leren ze ook de klappen van de zweep kennenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef xFriendx het volgende:
Naast het ietwat merkwaardige beleid van Van Basten kan je jezelf afvragen of dit soort wedstrijden van Oranje wel gelegen komen gezien het drukke programma van komende tijd waarin belangrijke wedstrijden zitten en AZ het zich niet echt kan veroorloven om (nog meer) spelers kwijt te raken aan overbelasting c.q. blessures.
Ik weet het. Het is ook geen traantje laten van mijn kant omdat het nu (ook) om AZ spelers gaat, maar het lijkt mij wel een lastig parket als je op vele fronten nog moet presteren. PSV heeft natuurlijk hetzelfde als zij een flinke dosis spelers moeten uitlenen voor nationale teams.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:18 schreef cohen het volgende:
[..]
Daar hebben de andere topclubs al jaren last van. Nu AZ goed draait en ook spelers aan het NL-elftal levert, leren ze ook de klappen van de zweep kennen
Laatste blog-entry van Demy de Zeeuw:quote:
quote:Blog
16 Feb, 00:03
Youuu look so Sexy..
Youuu really turn me on & on & on..
Blow my mind everytime i see
You're face Girl
Eitje.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:42 schreef venomsnake het volgende:
thuis met 2-0 winnen dan maar he mannen...![]()
2-0 thuis winnen wordt een eitje natuurlijk, dus op naar Glasgow (de finalequote:Op donderdag 8 maart 2007 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ligt AZ nog steeds op koers ?
Dat is haar indd, komt uit Middelburg en is het nichtje van Fok user Blumchenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
Dat is inderdaad de chicka van Demy, check zijn reactie maar.
"mijn mooie schatjeeeee" Staat op de link.
Anyway, zover over "Tha Matties" van de Zeeuw.
Ik ga vanavond maar eens 2 sixpack's met Leffe Blond koud leggen, die hebben 24uur de tijd om een koele ambiance te creeeren voor deze rakker!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |