Ik ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Werder is te doen, van Newcastle uit is geleerd. Ik heb vertrouwen in.
Doet pijn he dat jullie eruit liggen en AZ door isquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:40 schreef stefmans het volgende:
En wie niet springt die is een jood, worden jullie nou nooit moe van jezelf.![]()
Waarschijnlijk slechte verliezersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk, allemaal Ajacieden nu in dit topic die willen afgeven
quote:Roeder is only too keen to paint himself as a shrewd, street-smart tactician when Newcastle win, but he should have known Alkmaar, under the vastly superior coaching of Louis van Gaal, do not do goalless draws.
quote:... trophies have the same effect on Newcastle as kryptonite did on Superman.
Jaloezie is een slechte eigenschapquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:04 schreef navigator het volgende:
Allebei tot in de finale en dan gewoon verliezen, zoals het hoort met provinciale kutclubjes![]()
Gefrustreerdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:04 schreef navigator het volgende:
Allebei tot in de finale en dan gewoon verliezen, zoals het hoort met provinciale kutclubjes![]()
Koefquote:Blije Koevermans rept van vervelende loting
16/3/2007 14:19
Danny Koevermans reageerde opgetogen op zijn selectie voor het Nederlands elftal, maar keek minder vrolijk uit naar de duels met Werder Bremen in de kwartfinale van het UEFA Cup-toernooi.
'Alle ploegen die we hadden kunnen loten zijn natuurlijk moeilijk', legde Koevermans uit op de AZ-site. 'We hebben Newcastle en Fenerbahçe uitgescha-keld, dus wie weet waar het toe leidt. Maar het blijft een vervelende loting.'
Verre van vervelend was het nieuws dat hij debuteert in de definitieve selectie van Oranje. 'Het lijkt wel of het niet ophoudt met me. Mijn uitverkiezing zal wel weer een nationale discussie worden, want dat gebeurt met elke debutant bij Oranje. Maar goed, ik zie het allemaal wel. Eerst ga ik me maar eens in Noordwijk melden. Wanneer is dat eigenlijk, dinsdag of woensdag?'
vi.nl
Jaloers?quote:
Jammer dat je deze post snel ge-edit hebt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:19 schreef navigator het volgende:
[..]
Jaloers?
nee hoor, gewoon een beetje fucken, meer niet
Leuk tripje? Jij bent vast de enige die het leuk vond toen wij erheen gingen en dat was alleen maar omdat je er amper wat van meegekregen hebt volgens mijquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:22 schreef PizzaSalami het volgende:
Niet onmogelijk, leuk tripje.
Ik vond het de kutste waar ik geweest ben. Auxerre was nog gezelliger. Maar dat had er ook mee te maken dat er volgens mij 1 op 1 bewaking van de politie was, of misschien zelfs wel nog meer smeris dan supporters.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]idd, was in 2000 1 van mijn leukste European aways tot nu toe
Heel ontspannen destijds auf den marktplatz.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik vond het de kutste waar ik geweest ben. Auxerre was nog gezelliger. Maar dat had er ook mee te maken dat er volgens mij 1 op 1 bewaking van de politie was, of misschien zelfs wel nog meer smeris dan supporters.
Ik kon door omstandigheden niet naar Bremen, maar als zelfs Auxerre leuker was, ben ik blij dat ik niet geweest benquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik vond het de kutste waar ik geweest ben. Auxerre was nog gezelliger. Maar dat had er ook mee te maken dat er volgens mij 1 op 1 bewaking van de politie was, of misschien zelfs wel nog meer smeris dan supporters.
Goed geregeldquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:31 schreef Gatalin het volgende:
Een zeer nette prestatie, door omstandigheden helaas m'n kaartje moeten weggeven aan m'n broertje, maar gelukkig kan ik er de volgende ronde thuis weer bij zijn. Hopelijk loten ze een Duitse club, dan kan ik ook naar de uitwedstrijd.
AZ speelde tegen Besiktas, niet tegen Galatassary, dat was PSVquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:32 schreef BonJovi het volgende:
Gefeliciteerd hopelijk winnen jullie de UEFA-Cup.Het was ook mooi gedaan tegen Galatassary, ik had niet verwacht dat jullie het zelfde prestatie konden verwerken na de 4-2 op Newcastle.Maar ik vind het echt top dat jullie door zijn, jullie mogen winnen. Maar sorry ik als echte ajacied zeg dat we de KNVB beker pakken
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
AZ speelde tegen Besiktas, niet tegen Galatassary, dat was PSV
Ja sorry AJACIED he ik heb fout gekeken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
AZ speelde tegen Besiktas, niet tegen Galatassary, dat was PSV
OMGquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:09 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja sorry AJACIED he ik heb fout gekeken.
Ik kan die gast niet serieus nemen.quote:
Zou goed kunnen, maar ja, andere clubs hebben dat ook vaak gehad natuurlijk ...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef Norrage het volgende:
Als AZ geen Uefacup zou spelen zouden ze volgens mij dik landskampioen geworden zijn...Volgens mij hebben ze na bijna alle europese wedstrijden punten verspeeld, en meestal nog tegen slechte teams ook...
Volgens mij hebben ze slechts 1x gewonnen, toen tegen Willem II?
Daarom vind ik het klote. Stond PSV nou met 15 punten voor dan had die overwinning van Ajax mij niet uitgemaakt, maar het is gewoon nog realistisch om te stellen dat het kampioenschap voor PSV echt nog geen zekerheidje is en dat nu Ajax de beste papieren heeft van de achtervolgers om die titel toch nog binnen te halen.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef Norrage het volgende:
Van Heracles dien je gewoon te winnen als #2 van Nederland en een UEFAcup kwartfinalist. Hoe moe je ook bent. Dus is gewoon heel jammer. PSV zit echt in een vormcrisis nu, die zie ik nog wel meer punten verliezen...Ben benieuwd of Ajax genoeg punten haalt om toch nog verrassend landskampioen te worden....het zou me niet verbazen.
Uiteraard, maar ik heb het gevoel dat het in het geval van AZ wel heel extreem is. En er zijn ook nog teams die juist winnen na zulke UEFAsuccessen puur doordat ze dat momentum doortrekken..quote:Op zondag 18 maart 2007 16:42 schreef gday het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar ja, andere clubs hebben dat ook vaak gehad natuurlijk ...
quote:Blessure Opdam lijkt ernstig
ALMELO- AZ verloor zondag tegen Heracles Almelo (0-0) na een halfuur Barry Opdam. De verdediger, die net van een pijnlijke hamstring hersteld was, moest met letsel aan zijn linkerknie naar de kant. Louis van Gaal: "Het lijkt een zware blessure. Hij heeft de binnenband van zijn knie verscheurd of verrekt. Wat het precies is, zal moeten blijken."
Van Gaal zag het kort na afloop van Heracles-AZ niet positief in. "Ik denk dat Opdam er weken uit zal zijn."
Ja, maar daar moet je ook een brede selectie voor hebben denk ik. Ajax heeft dit bijvoorbeeld in het seizoen 2002-2003 ook gehad meen ik me te herinneren. Het enige wat je ertegen kunt doen is snel uitgeschakeld rakenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik heb het gevoel dat het in het geval van AZ wel heel extreem is. En er zijn ook nog teams die juist winnen na zulke UEFAsuccessen puur doordat ze dat momentum doortrekken..
Alhoewel het niet slecht niet slecht nieuws hoeft te zijn, natuurlijkquote:Blessure Opdam lijkt ernstig
ALMELO- AZ verloor zondag tegen Heracles Almelo (0-0) na een halfuur Barry Opdam. De verdediger, die net van een pijnlijke hamstring hersteld was, moest met letsel aan zijn linkerknie naar de kant. Louis van Gaal: "Het lijkt een zware blessure. Hij heeft de binnenband van zijn knie verscheurd of verrekt. Wat het precies is, zal moeten blijken."
Ik vind Heracles uit anders geen makkie. Ook als nummer 2 heb je het daar moeilijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef Norrage het volgende:
Van Heracles dien je gewoon te winnen als #2 van Nederland en een UEFAcup kwartfinalist. Hoe moe je ook bent. Dus is gewoon heel jammer. PSV zit echt in een vormcrisis nu, die zie ik nog wel meer punten verliezen...Ben benieuwd of Ajax genoeg punten haalt om toch nog verrassend landskampioen te worden....het zou me niet verbazen.
het maakt idd niks uit of je 2e wordt of 5e.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:16 schreef fuckbuddy het volgende:
Zonde van AZ, onnodig punten laten liggen. Ik denk dat we wel kunnen constateren dat de titel nu verspeelt is. Aansluiting is weg.
Nu focussen op de KNVB beker en de UEFA. En gewoon 3e worden, hoewel dat 0% waarde heeft tegenwoordig.
Idd, dus dan zou ik als ik van Gaal was denken, fuck it, we ballen lekker. Het gat met F'noord is toch groot zat. We sparen mensen en we gaan vol op de UEFA en vol op de Beker.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:00 schreef cohen het volgende:
[..]
het maakt idd niks uit of je 2e wordt of 5e.
eigenlijk wel kansloos
NIET Kenneth Perezquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik gok erop dat er slechts 3 nieuwe spelers bijkomen: 1 spits, 1 middenvelder en 1 verdediger. De rest heeft volgens een contract tot en met minstens komend seizoen.
Wat mij betreft halen ze Kenneth Perez weer terug van Ajax iig. Jonge spelers zijn leuk, maar een beetje ervaring op het middenveld kan geen kwaad....
(niet dat Perez terugkomt daarentegen.... met dank aan al die gezellige AZ-supporters die een grafhekel hebben aan alles wat van ajax is/af komt/ naar toe gaat)
quote:'Als ik op doel had gestaan, had ik die ballen ook gestopt'
Louis van Gaal vindt het overdreven Maarten Stekelenburg uitbundig te prijzen voor zijn optreden tegen Roemenië (Tien)
nu.nlquote:Spelopbouw
Van Basten beschouwt de matige spelopbouw van zijn verdedigers als het grootste probleem van Oranje. Om die reden laat hij waarschijnlijk John Heitinga terugkeren in de basisformatie.
De speler van Ajax is gezegend met een goede trap en profiteert ervan dat zijn uit de selectie verwijderde voorganger Kew Jaliens tijdens zijn optreden tegen Roemenië in aanvallend opzicht bijna alles fout deed wat hij fout kon doen.
Als jij wil zeggen dat Heitinga géén goeie trap heeft, dan heb jij 0,0 inzicht. Die jongen heeft zo'n ongelofelijk fijne trap/pass. Die legt een balletje van elke positie zo op de stropdas van zijn medespeler. Jij hebt hem waarschijnlijk nooit zien spelen. De man met de zuiverste trap van de eredivisie. Waarschijnlijk ben je iemand met een standaard aversie tegen Ajax, omdat de anderen dat nou eenmaal ook hebben ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:38 schreef LuukBes het volgende:
Heitinga en een goeie trap.
Nog nooit een voldoende gescoord in een interland, die zenuwpees. Kan me nog een interland herinneren in Eindhoven waarin nog geen skippybal raakte, en de totale hoon van het stadion over zich kreeg.
Jaliens is maar een matige speler, maar Sjonnie is geen fractie beter.
Paar jaar terug ja, toen had hij een prachtige trap, toen was hij ook echt in vorm. Heb dat al tijden niet meer gezien van Heitinga. Vind het nu meer middelmaat wat hij laat zien.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:16 schreef cohen het volgende:
[..]
Als jij wil zeggen dat Heitinga géén goeie trap heeft, dan heb jij 0,0 inzicht. Die jongen heeft zo'n ongelofelijk
Heitinga is te grillig. Als hij goede periodes heeft wordt hij arrogant. Daarmee gepaard ook laks in zn spel. Dan valt hij weer terug en moet hij weer opkrabbelen. In zijn goede periodes is hij nederlands Elftal waardig. De andere periodes niet. Is hij niet zelfs aanvoerder geweest van t Nederlands Elftal? Ok, dat zou dan beetje erg geweest zijn. Net als de selectie van b-speler Bouma. Maar jaliens moet ook niet als back spelen trouwens. Hij is centrale verdedigerquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:24 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Paar jaar terug ja, toen had hij een prachtige trap, toen was hij ook echt in vorm. Heb dat al tijden niet meer gezien van Heitinga. Vind het nu meer middelmaat wat hij laat zien.
Bron: ADquote:Koef op tv, gejuich in kantine
Paniek in de kantine van Excelsior ’20. Het vierde van Excelsior ’20 uit Schiedam. De beamer en het beeldscherm blijken uitgerekend op de avond van Nederland - Roemenië niet te werken. Buiten op de parkeerplaats keren mensen op de fiets direct weer om wanneer ze het slechte nieuws horen. Binnen wordt in allerijl geprobeerd om via een digitaal kastje beelden uit de Kuip binnen te halen. Ook dat lukt niet. De tv kan vrijwel alle denkbare zenders ontvangen - van Radio Flevoland tot een erotiekkanaal - maar SBS6 zit er niet bij.
Het is een speciale dag voor Excelsior ’20, de amateurhoofdklasser uit Schiedam. Niet omdat het kaderavond is, een feestelijke bijeenkomst voor alle vrijwilligers, maar omdat een voormalig lid is opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal. Danny Koevermans, die van zijn zesde tot zijn 21ste voor de club aan de Parkweg speelde, mag voor het eerst van zijn leven op de bank van Oranje zitten.
Pas na twintig minuten voetbal springt de tv op het gewenste kanaal. Een licht gejuich zoemt door de kantine, waar men pas in de tweede helft (wanneer ook de beamer het plotseling doet) echt aandacht voor de wedstrijd krijgt. De reden: Koevermans loopt warm.
Het succes van Koevermans is het succes van Excelsior ’20. De lange spits van AZ komt nog vaak bij de club over de vloer. Op zijn spaarzame vrije zondagen staat hij het liefst bij het eerste elftal langs de lijn. Zondag nog sponsorde hij de wedstrijdbal van de kraker tussen Excelsior ’20 4 en Hermes DVS 2.
Op sportpark Thurlede is Koevermans niet die beroemde profvoetballer die dit seizoen alweer negentien doelpunten in de eredivisie maakte. Hij is gewoon ‘Koef’, een van de jongens.
,,Koef is nooit het prototype van een profvoetballer geweest,’’ zegt Erik Ruts (32), speler van het vierde. ,,Toen hij bij Sparta voetbalde, kwam hij vaak voor zijn wedstrijd nog even bij ons kijken. Daarna moest hij zich bij Sparta in clubkostuum melden. Dan kwam hij bij ons aan in zijn spijkerbroek en kleedde zich als hij wegging snel even om. Andere jongens zie je vaak in de stad pronken met hun Sparta-trainingspak of met hun tas.’’
Eigenlijk is Koevermans (28) altijd amateurvoetballer gebleven. Hij volgt de uitslagen op de voet, houdt van streekderby’s op elk niveau en voelt zich prima thuis in een rokerige kantine met André Hazes op de achtergrond. ,,Koef weet wat het is om bij de amateurs te spelen. Hij weet dat je op donderdag na de training lekker een biertje kunt drinken en daarna in de stad een shoarmaatje kunt halen,’’ zegt Stefan Bosdijk (31), ook speler van het vierde elftal, waarin een aantal goede vrienden van Koevermans voetbalt.
De aanvaller had al een tijdje uitgekeken naar het afgelopen weekeinde, waarin AZ vanwege het interlandschema niet hoefde te voetballen. Vrijdagavond zou hij met zijn maten een biertje gaan drinken, zaterdag wilde hij bij het Schiedamse Hargasport gaan kijken en zondag kon hij eindelijk weer eens een wedstrijdje van het eerste van Excelsior ’20 bezoeken.
Bondscoach Marco van Basten bedacht echter een andere weekendinvulling.
Het is diezelfde Van Basten die Koevermans in de tweede helft tegen Roemenië laat warmlopen. In de kantine heeft nog niet iedereen dat door. Pas wanneer de camera op de lokale held inzoomt, klinkt applaus. ,,Kijk, Koef loopt warm. En Kuyt zit nog!’’ roept iemand .
Opeens kijken alle vrijwilligers naar het scherm. ,,Gooi Koef erin,’’ zegt de een. ,,Emanuelson? Gaan we de 0-0 consolideren?’’, roept een ander. Vrouwelijke 50-plussers nemen zonder hapering het woord ‘breekijzer’ in de mond.
Op weg naar Oranje doorliep Koevermans een ander traject dan de doorsnee international. De spits meldde zich als pupil aan bij Excelsior ’20, stroomde door naar de junioren en schopte het ook tot het eerste elftal van de Schiedammers, die toen nog niet in de hoofdklasse speelden. Koevermans scoorde er lustig op los en had het prima naar zijn zin bij zijn cluppie, waar hij later ook jeugdleider werd.
Oud-ploeggenoot Arjan Ruts (28): ,,Als we met 8-0 wonnen, maakte hij er zes of zeven. Koef hoefde niet zo nodig naar een andere club. Toen Sparta voor de eerste keer belangstelling voor hem had, heeft hij geweigerd. Dat vond hij nogal eng, hij is vrij honkvast. In de jeugd had hij tijdens voetbalkampen vaak heimwee. Het was een moederskindje.’’
Toen Koevermans in de A1 speelde, viel hij op zondag vaak in bij het tweede, waarna hij s middags plaatsnam op de bank bij het eerste. Op een gegeven moment was hij van alledrie de teams topscorer. Koevermans maakte zijn gymnasium af en werkte als postbode.
Bosdijk: ,,Toen Koef bij Sparta speelde, stonden we eens na een wedstrijd op vrijdagavond in de kroeg. Zijn ploeggenoot Bouchiba was er ook bij. Bouchiba wist dat ik in het derde van Excelsior ’20 speelde, maar vroeg me of ik er ook nog naast werkte. Koef hoef je niet uit te leggen hoe het normale leven is. Die heeft ook gewoon de post rondgebracht.’’
Op zijn 21ste vertrok hij naar Sparta, waar Koevermans bleef scoren. Vorig seizoen haalde Louis van Gaal hem naar AZ. Daar groeide hij van pinchhitter uit tot clubtopscorer. Geen Nederlander maakte dit seizoen meer doelpunten in de eredivisie dan Koevermans. De uitnodiging voor Oranje was voor hem misschien een verrassing, maar niet voor de buitenwereld.
Al moeten de jongens bij Excelsior ’20 nog wel even wennen aan de status van hun vriend. ,,Laatst kwam Koef ook nog even kijken bij de wedstrijd van ons eerste tegen AFC,’’ vertelt Remco Zuijdam (32). ,,Na afloop stonden we gezellig in het clubhuis, toen wat kinderen een handtekening aan hem vroegen. Dat vond ik heel raar.’’
In de kantine van Excelsior ’20 raken de vrijwilligers met de minuut euforischer. Koef moet erin, vinden ze. Maar Koef komt er niet in. Groot is de teleurstelling niet. Morgen volgt een nieuwe kans.
Het vierde van Excelsior ’20 uit Schiedam. Zondag speelden ze nog met een door Danny Koevermans gesponsorde wedstrijdbal.
Structurele grilligheid is een typisch kenmerk van een matige speler die niks te zoeken heeft op het hoogste podium. Jouw geliefde Sjonnie heeft nog een heel tijdje zowat bij het Riagg gelopen in een periode bij Blind, stond niet eens in de basis toen. Roepen dat een speler in potentie een goeie trap heeft, maar dat dan vervolgens door een labiele mentaliteit zelden kunnen tonen, dan ben je net zo ver van huis als een speler die een veel minder goeie trap heeft maar dan op zijn minst consistent uitvoert. Heitinga is opbouwend vanuit rechtsback nog nooit geslaagd, en verdedigend laat ie nog steeds zo vaak cruciale steken vallen dat je echt niet kunt spreken van een stabiele topspeler.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:30 schreef cohen het volgende:
[..]
Heitinga is te grillig. Als hij goede periodes heeft wordt hij arrogant. Daarmee gepaard ook laks in zn spel. Dan valt hij weer terug en moet hij weer opkrabbelen. In zijn goede periodes is hij nederlands Elftal waardig. De andere periodes niet. Is hij niet zelfs aanvoerder geweest van t Nederlands Elftal? Ok, dat zou dan beetje erg geweest zijn. Net als de selectie van b-speler Bouma. Maar jaliens moet ook niet als back spelen trouwens. Hij is centrale verdediger
Koef heeft gymnasium afgemaakt...quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Toch mooi om te lezen dat blijkt dat een gozer die ergens aan het ballen is, en op zijn 21ste pas bij Excelsior kwam.
Koef de postbode!
Slim van hem, kan die ook een mooie baan krijgen na zijn voetbalcarriere.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:31 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Koef heeft gymnasium afgemaakt...![]()
dat had ik echt niet verwacht.
Bondscoach is wel wat voor hemquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:36 schreef Fetai het volgende:
[..]
Slim van hem, kan die ook een mooie baan krijgen na zijn voetbalcarriere.![]()
Ja want daar moet je VWO voor hebben, zelfs een mongool als Van Basten kan het.quote:
ben benieuwd!quote:'AZ duikt nieuwe keeper op in Argentinië'
28/3/2007 11:21
In Argentinië lijkt AZ een nieuwe doelman te hebben gevonden. De Alkmaarse club heeft naar verluidt de onervaren jeugdinternational Sergio Romero weggeplukt bij Racing Club.
'Romero gaat naar Nederland voor een bedrag van 1,45 miljoen euro', vertelde Racing-hoofd opleidingen Fernando De Tomaso in Estudio Fútbal. 'Op dit moment ondergaat hij de medische keuring en tekent hij zijn contract.'
AZ wil de komst ontkennen noch bevestigen. 'We gaan niet in op geruchten', aldus woordvoerder Erik van Leeuwen tegen VI.nl.
Argentijns jeugdinternational Romero, die zich in juni zou melden in Alkmaar, staat bekend als belofte. Maar veel ervaring heeft de twintigjarige goalie niet. Op 11 februari maakte hij tegen Nueva Chicago zijn debuut in de hoofdmacht van Racing Club.
AZ was al langer op zoek naar een keeper. De Alkmaarse club, die dit seizoen al vijf keepers onder de lat had staan, neemt komende zomer afscheid van Khalid Sinouh. Bovendien is het nog de vraag of Joey Didulica goed herstelt van zijn hersenschudding. De huidige nummer één, Boy Waterman, is gehuurd van SC Heerenveen.
bron vi.nl
Ook bekend of dit meteen de 1e keeper moet worden? Een jonge onervaren belofte. Aan de ene kant zal hij dan moeten spelen om dat onervaren weg te poetsen, aan de andere kant ben ik op dit moment er blij met Waterman die goed staat te keepen en ook nog eens verder kan groeien. Tijd terug was er al een bericht dat AZ Waterman zou gaan overkopen meen ik. Dus dan heb je dit nieuwe talent en Waterman als twee keepers. Ik zie Sinouh en Didulica beiden niet meer terugkomen.quote:
Ik zie niet in waarom deze speler zo gewild is?quote:De Sloveense spits Klemen Lavric staat volgens een aantal Sloveense media in de belangstelling van AZ. Momenteel speelt de lange spits nog bij MSV Duisburg. Die ploeg komt uit in de tweede Bundesliga.
AZ heeft waarschijnlijk interesse voor Lavric omdat de kans bestaat dat Danny Koevermans na dit seizoen verkocht wordt. Koevermans werd eerder al in verband gebracht met Glasgow Rangers.
Lavric stond eerder al eens in de belangstelling van Real Madrid en Betis Sevilla. De laatste club deed ook echt een aanbieding, maar die werd door Duisburg van de tafel geveegd. In de tweede Bundesliga wist de Sloveen 23 keer te scoren in 53 wedstrijden. In de eerste Bundesliga scoorde Lavric zes keer in 22 wedstrijden.
Duisburg staat wel open voor de verkoop van haar spits, maar dan moet er wel betaald worden. Naar verluidt hebben AZ en de speler al met elkaar gesproken. Over de uitkomst van die gesprekken is niets bekend.
Ik snapte in het begin ook niet wat AZ met Koevermans moest...quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom deze speler zo gewild is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |