Doe is gekquote:Op zondag 11 maart 2007 13:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel een paar verzinnen hoor
Kijk eens goedquote:Op zondag 11 maart 2007 13:50 schreef -Hans- het volgende:
Overigens ontbreekt het vorige deel nog in de OP.
quote:
eensquote:Op zondag 11 maart 2007 13:50 schreef -Hans- het volgende:
Overigens ontbreekt het vorige deel nog in de OP.
Lekkere plaat van Jennifer L, toen was ze nog cool!
quote:De komende weken zullen de dj's uit het opleidingstraject van 3FM Bart vervangen. Onder meer Annemieke Schollaerdt en Domien Verschuuren zullen een keer een extra zijn nachtprogramma presenteren. Ondertussen gaat men op zoek naar een nieuwe nachtjock.
quote:Komende week is Bart overigens de hele week op 3FM. Hij vervangt Michiel Veenstra en is daarom maandag tot en met donderdag van 19:00 tot 22:00 uur te horen in 'Met Michiel'.
I'm with -Hans-.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:21 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Motors - Airport !!!!!!!!!1 OMG, dit is zo'n vette plaat.![]()
* -Hans- zet het geluid super hard!
Zit buiten in de zon op de laptop te Fok!ken.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:43 schreef Impry het volgende:
Ja, echt zwaar relaxed. Zit hier in het zonnetje te computeren!Beetje dagverslagen aan het maken van m'n stage van afgelopen week.
Wat zijn jullie allemaal aan het doen?!
Ook een mooi uitzicht dus!quote:Op zondag 11 maart 2007 15:22 schreef Impry het volgende:
Ik zit nog binnen, maar wel met leuk uitzicht en redelijk in de zon
[afbeelding]
Drukke kruising qua fietsers/wandelaars, dus genoeg te zien
Nope, nog niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:42 schreef Toad het volgende:
Is Annemic al gesignaleerd?
Mooi uitzicht hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:04 schreef IedeK. het volgende:
Mijn niet zo heel spannende uitzicht:![]()
[afbeelding]
De in aanbouw zijnde schuur van de buren.
[afbeelding]
Paarden en schaapjes.
Ik wou dat ik bij m'n ouders wasquote:Op zondag 11 maart 2007 16:04 schreef IedeK. het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Paarden en schaapjes.
* B.A.Trix jaloers isquote:Op zondag 11 maart 2007 16:04 schreef IedeK. het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Paarden en schaapjes.
iedere maand een weekquote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef Cool_Runner het volgende:
Fijne muziek ja. Van mij mag het het vaste format worden
Amen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:43 schreef borisz het volgende:
laten we zeggen de hitfrequentie iets naar beneden doen en de classicfrequentie omhoog
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Amen.
Heb net even opgezocht, en de eerste plaat van Di-rect kwam uit in 2001. Ik zeg hoera!![]()
Kut, ik verspook het weer. Krijgen we nu de 'volwassen' versie van Di-rect.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Amen.
Heb net even opgezocht, en de eerste plaat van Di-rect kwam uit in 2001. Ik zeg hoera!![]()
Leuke cd he!!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]![]()
k luister Lollipop nu voor de eerste keer, wordt je net zo blij van als grace kelly
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:53 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Big girl, you're beautiful! vind ik ook best lachen.![]()
Relax(Take it easy ), Any other world!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:01 schreef Cee het volgende:
Billy Brown!
Volgens mij hebben we alles nu bijna gehad.Lekkere lente cd!
Classics afgewisseld met wat nieuwe nummers zou ik wel ok vinden. Mis Mika, Robbie enzo nu toch wel een beetjequote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef Cool_Runner het volgende:
Fijne muziek ja. Van mij mag het het vaste format worden
Bij dezen dan.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef IedeK. het volgende:
Psst jongens effe doorposten, als deel 75 vol is, dan gaat Arcee de stats van het 3FM-topic uitrekenen.
Tof!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef IedeK. het volgende:
Psst jongens effe doorposten, als deel 75 vol is, dan gaat Arcee de stats van het 3FM-topic uitrekenen.
Ik zal even mijn best proberen te doen voor ik dalijk naar het cafe gaquote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef IedeK. het volgende:
uuhhm, daar komt dan neem ik een apart topic voor? Ben namelijk niet echt geïnteresseerd in mijn post stats..quote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef IedeK. het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, daar komt dan neem ik een apart topic voor? Ben namelijk niet echt geïnteresseerd in mijn post stats..
Ik wel dus Bring it onquote:Op zondag 11 maart 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, daar komt dan neem ik een apart topic voor? Ben namelijk niet echt geïnteresseerd in mijn post stats..
Ownee... liever niet hoor....quote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef IedeK. het volgende:
Kan best in dit topic vind ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fleetwood Mac - Dreams.![]()
haha.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij wil aan het eind van de maand ook nooit je loonstrookje aannemen?
![]()
![]()
Huh ?quote:
ik twijfel nuquote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef IedeK. het volgende:
Doorposten jijquote:Op zondag 11 maart 2007 19:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik twijfel nu
doorposten of me inhouden
Ah op die fietsquote:
Je zal toch ergens bovenaan eindigen D.Rosequote:Op zondag 11 maart 2007 19:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik twijfel nu
doorposten of me inhouden
Bij jou ? Ja nogalquote:Op zondag 11 maart 2007 19:35 schreef D.Rose het volgende:
doorposten dus, maar dat was wel logisch toch?
Nee, Walk like an Egyptian, deed ik vroeger altijd naquote:
Ik gok ook wel op een top 3quote:Op zondag 11 maart 2007 19:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je zal toch ergens bovenaan eindigen D.Rose
Ooh van The Bangles, mwa dat is ook wel een aardige plaat.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, Walk like an Egyptian, deed ik vroeger altijd na
Schaatsen boeit 0,0quote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Als we even gaan slowchatten over het schaatsen dan maak ik die 300 wel vol
He geinig, dat was ook al an mij gevraagdquote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef IedeK. het volgende:
Oh, fuck, ja, schaatsen!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Barbaraquote:Op zondag 11 maart 2007 19:39 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
Even een plaatje tussendoor van Barbara.
Ik heb nog een leuk plaatje van Annemieke toen de cam nog in de toffe view stond (inmiddels staat de cam weer wat minder gunstig)quote:Op zondag 11 maart 2007 19:39 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
Even een plaatje tussendoor van Barbara.
Sorry, misverstandje tussen mij en TheVulture.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
He geinig, dat was ook al an mij gevraagd
als er ijs ligt wel, maar dat is zo vaak niet meerquote:Op zondag 11 maart 2007 19:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Schaatsen boeit 0,0
tenzij je het actief doet
Wel over ijshockey danquote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik heb jou een keer om de TV stats gevraagd, maar die heb ik nooit zien verschijnenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
He geinig, dat was ook al an mij gevraagd
De 10 kilometer van Sven Kramer gister niet gezien?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Schaatsen boeit 0,0
tenzij je het actief doet
Annemiekequote:Op zondag 11 maart 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk plaatje van Annemieke toen de cam nog in de toffe view stond (inmiddels staat de cam weer wat minder gunstig)
[afbeelding]
![]()
Da's wel jammer jaquote:Op zondag 11 maart 2007 19:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
als er ijs ligt wel, maar dat is zo vaak niet meer
Wielrennen is echt de saaiste sport om te kijken, imho.quote:en op tv is het een van de leukste sporten om te zienmet wielrennen en korfbal
Nee, niet gezien neequote:Op zondag 11 maart 2007 19:42 schreef IedeK. het volgende:
[..]
De 10 kilometer van Sven Kramer gister niet gezien?
Tering wat een race, man.![]()
Te oudquote:Op zondag 11 maart 2007 19:43 schreef Rhanna het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik hier post.
All things go. Ik ga weg op Fok!
Ik word hier te oud voor.
Helemaal mee eens, de onderste view is toch het mooist.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Annemieke
die toffe view is toch mijn onderste![]()
Er is al een afstand geweest? Ik mis ook alles. Damn you, 3fm.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wielrennen saai?? nee man, ik kan daar zo 4/5 uur naar kijken
kramer gisternwat een mens, wust zojuist 1000 gewonnen
zometeen de mooiste afstand, 1500 m mannen
Mijn moeder en mijn zusje keken het wel altijd, dus vroeger heb ik het wel vaak gezien, maar het kan me echt niet boeienquote:Op zondag 11 maart 2007 19:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wielrennen saai?? nee man, ik kan daar zo 4/5 uur naar kijken
Ik vind, naast ijshockey, (beach)volleyball wel leuk om te zien.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
en korfbal is inderdaad jammer dat het zo wienig op tv is5 min deze middag samenvatting
Oooh, dus alles wat jij vraagt moet gebeurenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb jou een keer om de TV stats gevraagd, maar die heb ik nooit zien verschijnen
Jammer dat de cam recht achter de dj niet werktquote:Op zondag 11 maart 2007 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, de onderste view is toch het mooist.
Dansen op de vulkaan.![]()
zo zie ik het wel graag ja, anders vraag ik het natuurlijk nietquote:Op zondag 11 maart 2007 19:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Oooh, dus alles wat jij vraagt moet gebeuren
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:50 schreef D.Rose het volgende:
Ik houd sowieso niet van sport kijken.
Alleen autosport, en darten ook wel, maar om dat nou sport te noemen
dat vind ik dan weer saaiquote:Op zondag 11 maart 2007 19:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind, naast ijshockey, (beach)volleyball wel leuk om te zien.
Die heb ik inderdaad al een tijd niet meer gezien, maar volgens mij vinden de meeste DJ's diequote:Op zondag 11 maart 2007 19:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jammer dat de cam recht achter de dj niet werkt.
ik moet me nog ff aanmelden bij de leeuwarder courant voor m'n teamquote:
andere plannen?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- zet 3FM nu toch maar eventjes uit.. .
Is een blauw scherm nuquote:Op zondag 11 maart 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad al een tijd niet meer gezien, maar volgens mij vinden de meeste DJ's die
view niet echt tof.
Ik ben rond 9 uur wegquote:
BMW en STRquote:Op zondag 11 maart 2007 19:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik moet me nog ff aanmelden bij de leeuwarder courant voor m'n team
wie heb je erin?
Zeg, ik dacht dat dit topic vol moest?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben rond 9 uur weg, dan ga ik nog even naar het cafe
.
Daarom doe ik nu zo goed mogelijk meequote:Op zondag 11 maart 2007 20:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, ik dacht dat dit topic vol moest?
Was het de bedoeling dat dat vandaag nog gebeurde?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, ik dacht dat dit topic vol moest?
Ik ben heel nieuwsgierig naar de stats dus het liefst gisterenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was het de bedoeling dat dat vandaag nog gebeurde?
ow, okquote:Op zondag 11 maart 2007 20:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarom doe ik nu zo goed mogelijk mee.
Die indruk kreeg ikquote:Op zondag 11 maart 2007 20:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was het de bedoeling dat dat vandaag nog gebeurde?
75 is daar precies een mooi getal voor.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben heel nieuwsgierig naar de stats dus het liefst gisteren, maar topic 75 moet geloof ik ook nog vol voor we de stats krijgen
.
genoeg?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ajax was op de buis en heb eigenlijk wel weer genoeg 3FM gehoord voor vandaag.
quote:
100 is nog mooierquote:Op zondag 11 maart 2007 20:03 schreef IedeK. het volgende:
[..]
75 is daar precies een mooi getal voor.
Ik kijk nooit TMFquote:Op zondag 11 maart 2007 20:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor nu in elk geval wel.
Op TMF is nu wel een lekker liedje bezig, de ideale fitness plaat?![]()
Nehquote:
Draaien ook wel goede nummers tussendoor, net als 3fm eigenlijkquote:
Die met die 3 sletjes ?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor nu in elk geval wel.
Op TMF is nu wel een lekker liedje bezig, de ideale fitness plaat?![]()
Tussen alle jumpstyle muziek en gare valerio-items bedoel je? Ja, dan komt er af en toe nog wel eens wat aardigs voorbijquote:Op zondag 11 maart 2007 20:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Draaien ook wel goede nummers tussendoor, net als 3fm eigenlijkalleen dan met videoclip
.
Is al (bijna) een hele weekquote:Op zondag 11 maart 2007 20:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm, dat ziet er niet al te best uit.![]()
Ik behoor niet tot de doelgroepquote:Op zondag 11 maart 2007 20:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Draaien ook wel goede nummers tussendoor, net als 3fm eigenlijkalleen dan met videoclip
.
Is idd wel een lekker nummerquote:
Welke is dat?quote:
Voor sommige nummers wel hoorquote:
Ze hebben ook 'TMF spoelt terug' allemaal oude nummers en clipjesquote:
Ze zingen iets van " Work it work it" beetje een dancenummer.quote:
Ik bespaar me de moeitequote:Op zondag 11 maart 2007 20:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor sommige nummers wel hoorheel af en toe
.
Soort classic request alleen dan zonder request en het classic valt ook weleens meequote:Op zondag 11 maart 2007 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze hebben ook 'TMF spoelt terug' allemaal oude nummers en clipjes
Ik houd het wel 'veilig' bij 3FMquote:Op zondag 11 maart 2007 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze hebben ook 'TMF spoelt terug' allemaal oude nummers en clipjes
Dat was hetquote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Perfect - Mason vs Princess Superstar.
Ik ook niet direct.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat was hetKon niet op de naam kopmen
.
Oh dat vind ik zo'n erg nummer.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Perfect (Exceeder) - Mason vs Princess Superstar.
Ik vind het wel een lekker nummer eigenlijkquote:
tvquote:Op zondag 11 maart 2007 20:18 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben dr weer vandoor voor vandaag. Ga bankhangen, CSI en Bones kijken.
Ik ben er nog (even)quote:
Hoe is het met je corvette ?quote:
Oeh lekkerquote:Op zondag 11 maart 2007 20:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Goed
Hij is vandaag voor het eerst dit jaar onthoofd
Stond er ookquote:Op zondag 11 maart 2007 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh, er stond net toch "Hoe is het met je vet?"![]()
Ik vond de vraag al zo raar.
hahaha, prachtig!quote:Op zondag 11 maart 2007 20:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Stond er ookMaar ik bedacht me ineens dat vet niet de correcte afkorting was
.
het is een coupe, met targadakquote:
Beetje een kappersautoquote:Een vriend van mij heeft nou een slk gekocht, ook een leuk ding
(niet zo vet als een amerikaan, maar toch
) .
Het nummer op TMF is trouwens ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:33 schreef IedeK. het volgende:
Ook eventjes schaatsen gekeken.
Wennemars was erg goed!
nee, da's Vettequote:Op zondag 11 maart 2007 20:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Stond er ookMaar ik bedacht me ineens dat vet niet de correcte afkorting was
.
Ja ok is bijna hetzelfdequote:
Van de ene kant welquote:[..]
Beetje een kappersauto
ik hebeen B stijl en vaste achterruitquote:
het zal vast aardig rijdenquote:Van de ene kant welvan de andere kant ben ik toch wel een beetje jaloers
.
Ja dat bedacht ik me nadat ik vet in corvette veranderd hadquote:
Ja i knowquote:Op zondag 11 maart 2007 20:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik hebeen B stijl en vaste achterruit
Beter dan mijn a3 iigquote:[..]
het zal vast aardig rijden
En het is beter dan niets
ach, met Vet (mits met hoofdletter) had ik het ook wel gesnapt hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 20:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me nadat ik vet in corvette veranderd had, maar vond het niet nodig om het nog een keer te veranderen
.
vooruit, als cabrio en open dak voor jou hetzelfde zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 20:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja i knowmaar het is toch op dus toch wel een beetje cabrio en dat is voor mij dus hetzelfde
.
[..]
mwoah, ik heb liever een A3quote:Beter dan mijn a3 iig.
Mijne is uit 97quote:Op zondag 11 maart 2007 20:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vooruit, als cabrio en open dak voor jou hetzelfde zijn
[..]
mwoah, ik heb liever een A3
Wel het nieuwere type
Is Vet deze muziekquote:
quote:
En je Vette is uit 96 (als ik het goed onthouden hebquote:
We doen goed ons bestquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
En je Vette is uit 96 (als ik het goed onthouden heb) ?
Goh dat ik dat onthouden heb zegquote:
Ik kan dalijk wel elk moment weg moetenquote:
moeten?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan dalijk wel elk moment weg moeten
Ja ik heb tegen een vriend gezegd dat ie me op moet komen halen en zodra die hier is moet ik dus ook meequote:
Ik ga het topic niet in m'n eentje vullen hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 20:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ik heb tegen een vriend gezegd dat ie me op moet komen halen en zodra die hier is moet ik dus ook mee.
Ik ben er nog even hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 20:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ga het topic niet in m'n eentje vullen hoor
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoeveel voor die xbox360?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben er nog even hoor
Ik heb trouwens vandaag de xbox360 overgekocht van mijn broertje. Nu heb ik een Wii , xbox360 en een ps2 (over een tijdje ps3
).
ik heb een PS1quote:Op zondag 11 maart 2007 20:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben er nog even hoor
Ik heb trouwens vandaag de xbox360 overgekocht van mijn broertje. Nu heb ik een Wii , xbox360 en een ps2 (over een tijdje ps3
).
230 incl 2 spellen (waarvan er 1 al van mij wasquote:
Nog even doorsparen dan maar.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
230 incl 2 spellen (waarvan er 1 al van mij was.
Ik ookquote:
Ik wacht op de iPhone, daar zit ook een beetje iPod is als het goed isquote:Op zondag 11 maart 2007 20:55 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Nog even doorsparen dan maar.![]()
Vorige maand al een iPod Video 30 GB gekocht, dag 300 euro![]()
Ik kan wel helpen hoor, ik schijn aardig te kunnen posten als het moetquote:Op zondag 11 maart 2007 20:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb een Nokia 6610, daar kan ik mee bellenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik heb een telefoon met 2 Gb kaartjewerkt perfect.
Quote me dan ook helemaalquote:
Het schijnt te moetenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan wel helpen hoor, ik schijn aardig te kunnen posten als het moet
ik heb Donkey Kongquote:Op zondag 11 maart 2007 21:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Quote me dan ook helemaalDaar staan ze allemaal in
.
Die is leuk, maar die bestaat niet op de ps1quote:
Hey jij hebt ook een pinguin als icon.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan wel helpen hoor, ik schijn aardig te kunnen posten als het moet
ik las 'als het moet'quote:Op zondag 11 maart 2007 21:02 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Dan heb je mijn post niet goed gelezen.![]()
1600 weer?quote:
Ik ook zoietsquote:Op zondag 11 maart 2007 21:03 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hey jij hebt ook een pinguin als icon.![]()
Al heel lang. En ik heb verdacht veel films over pinguinsquote:Op zondag 11 maart 2007 21:03 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hey jij hebt ook een pinguin als icon.![]()
Jupquote:
Da's vast niet per ongelukquote:Op zondag 11 maart 2007 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al heel lang. En ik heb verdacht veel films over pinguins
Jup.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je niet, dus dan moet er nog een heel topic op deze manier gevuld worden?
Wat is 'deze manier' ?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezellig tochquote:Op zondag 11 maart 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff, beetje jammer dat ze die stats niet na dit topic kunnen geven.. Ik kom dan wel terug bij deel 76..quote:
Hetzelfde als normaal , alleen hebben we het nu ietsjes minder over 3fm nuquote:
Elk mens heeft recht op tenminste 1 afwijkingquote:
Pinguins, ijsberen en hup, we zijn weer bij 3FMquote:Op zondag 11 maart 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jawel, maar het heeft verder weinig met 3FM te maken.
Ach moet af en toe kunnen in zo'n reeksquote:Op zondag 11 maart 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar heb je een mooie uitdaging! van mij mag je.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:07 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Als ik het héle volgende topic vul in m'n eentje dan zal ik nog niet eens nr1 worden.
Wachte effe, Arcee kan de stats wel geven na dit topic, maar ik had hem gevraagd of hij het na 75 wou doen, omdat dat een mooier getal is.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff, beetje jammer dat ze die stats niet na dit topic kunnen geven.. Ik kom dan wel terug bij deel 76..
true true.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach moet af en toe kunnen in zo'n reeks. We hebben het al 73 topics alleen maar over 3fm gehad
, 1 topic oftopic moet kunnen
.
Ik wil het best over 3FM hebben hoor, maar dan moet er wel iemand zijn die meepostquote:Op zondag 11 maart 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik begin vast met openen van 300 schermpjes en tabs van firefoxquote:Op zondag 11 maart 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar heb je een mooie uitdaging! van mij mag je.
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pinguins, ijsberen en hup, we zijn weer bij 3FM
ooooo boeiend dan, doe het bij het begin van elk topic gewoonquote:Op zondag 11 maart 2007 21:08 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Wachte effe, Arcee kan de stats wel geven na dit topic, maar ik had hem gevraagd of hij het na 75 wou doen, omdat dat een mooier getal is.![]()
eentje maar?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elk mens heeft recht op tenminste 1 afwijking
Dat weet ik, ik post hier dan voor het eerst, maar ik luister eigenlijk altijd naar 3fmquote:
er staat tenminstequote:
Gelukkig ben je het met me eensquote:
Als ze een beetje goede muziek blijven draaien dan moet dat lukken, en dan bedoel ik niet Sixpence None The Richer - Kiss me (boring nummer..)quote:Op zondag 11 maart 2007 21:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wil het best over 3FM hebben hoor, maar dan moet er wel iemand zijn die meepost
Dan heb je de japanse versie nog niet gehoordquote:Op zondag 11 maart 2007 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als ze een beetje goede muziek blijven draaien dan moet dat lukken, en dan bedoel ik niet Sixpence None The Richer - Kiss me (boring nummer..)![]()
Maar ik krijg ook vet veel geld van D.Rose als ik het met jou eens ben.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig ben je het met me eens. En daarnaast het gaat toch ook om de gezelligheid naast 3fm
.
ik distantieer me hiervanquote:Op zondag 11 maart 2007 21:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik begin vast met openen van 300 schermpjes en tabs van firefox
Jupz. 3fm wat is dat ?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:10 schreef IedeK. het volgende:
Ik kan Arcee best een PM sturen of hij het na dit deel al wil doen.
Dat maar doen dan?
Kun je die online gooien?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je de japanse versie nog niet gehoord
Staat bij me op minidisc
doe maarquote:Op zondag 11 maart 2007 21:10 schreef IedeK. het volgende:
Ik kan Arcee best een PM sturen of hij het na dit deel al wil doen.
Dat maar doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |