Ik ben rond 9 uur wegquote:
BMW en STRquote:Op zondag 11 maart 2007 19:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik moet me nog ff aanmelden bij de leeuwarder courant voor m'n team
wie heb je erin?
Zeg, ik dacht dat dit topic vol moest?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben rond 9 uur weg, dan ga ik nog even naar het cafe
.
Daarom doe ik nu zo goed mogelijk meequote:Op zondag 11 maart 2007 20:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, ik dacht dat dit topic vol moest?
Was het de bedoeling dat dat vandaag nog gebeurde?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, ik dacht dat dit topic vol moest?
Ik ben heel nieuwsgierig naar de stats dus het liefst gisterenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was het de bedoeling dat dat vandaag nog gebeurde?
ow, okquote:Op zondag 11 maart 2007 20:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarom doe ik nu zo goed mogelijk mee.
Die indruk kreeg ikquote:Op zondag 11 maart 2007 20:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was het de bedoeling dat dat vandaag nog gebeurde?
75 is daar precies een mooi getal voor.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben heel nieuwsgierig naar de stats dus het liefst gisteren, maar topic 75 moet geloof ik ook nog vol voor we de stats krijgen
.
genoeg?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ajax was op de buis en heb eigenlijk wel weer genoeg 3FM gehoord voor vandaag.
quote:
100 is nog mooierquote:Op zondag 11 maart 2007 20:03 schreef IedeK. het volgende:
[..]
75 is daar precies een mooi getal voor.
Ik kijk nooit TMFquote:Op zondag 11 maart 2007 20:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor nu in elk geval wel.
Op TMF is nu wel een lekker liedje bezig, de ideale fitness plaat?![]()
Nehquote:
Draaien ook wel goede nummers tussendoor, net als 3fm eigenlijkquote:
Die met die 3 sletjes ?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor nu in elk geval wel.
Op TMF is nu wel een lekker liedje bezig, de ideale fitness plaat?![]()
Tussen alle jumpstyle muziek en gare valerio-items bedoel je? Ja, dan komt er af en toe nog wel eens wat aardigs voorbijquote:Op zondag 11 maart 2007 20:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Draaien ook wel goede nummers tussendoor, net als 3fm eigenlijkalleen dan met videoclip
.
Is al (bijna) een hele weekquote:Op zondag 11 maart 2007 20:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm, dat ziet er niet al te best uit.![]()
Ik behoor niet tot de doelgroepquote:Op zondag 11 maart 2007 20:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Draaien ook wel goede nummers tussendoor, net als 3fm eigenlijkalleen dan met videoclip
.
Is idd wel een lekker nummerquote:
Welke is dat?quote:
Voor sommige nummers wel hoorquote:
Ze hebben ook 'TMF spoelt terug' allemaal oude nummers en clipjesquote:
Ze zingen iets van " Work it work it" beetje een dancenummer.quote:
Ik bespaar me de moeitequote:Op zondag 11 maart 2007 20:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor sommige nummers wel hoorheel af en toe
.
Soort classic request alleen dan zonder request en het classic valt ook weleens meequote:Op zondag 11 maart 2007 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze hebben ook 'TMF spoelt terug' allemaal oude nummers en clipjes
Ik houd het wel 'veilig' bij 3FMquote:Op zondag 11 maart 2007 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze hebben ook 'TMF spoelt terug' allemaal oude nummers en clipjes
Dat was hetquote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Perfect - Mason vs Princess Superstar.
Ik ook niet direct.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat was hetKon niet op de naam kopmen
.
Oh dat vind ik zo'n erg nummer.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Perfect (Exceeder) - Mason vs Princess Superstar.
Ik vind het wel een lekker nummer eigenlijkquote:
tvquote:Op zondag 11 maart 2007 20:18 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben dr weer vandoor voor vandaag. Ga bankhangen, CSI en Bones kijken.
Ik ben er nog (even)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |