plus dat ie was aangekondigdquote:Op zondag 11 maart 2007 13:46 schreef Impry het volgende:
Eigenlijk heeft deze wel een leukere TTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier natuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2007 13:47 schreef DaMook het volgende:
Ja waar gaan we nu verderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan er nog wel een paar verzinnen hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 13:48 schreef Impry het volgende:
Genoeg redenen dan !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gammaquote:Op zondag 11 maart 2007 13:49 schreef DaMook het volgende:
Ok hier dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe is gekquote:Op zondag 11 maart 2007 13:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel een paar verzinnen hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*gek doetquote:Op zondag 11 maart 2007 13:50 schreef Impry het volgende:
[..]
Doe is gekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk eens goedquote:Op zondag 11 maart 2007 13:50 schreef -Hans- het volgende:
Overigens ontbreekt het vorige deel nog in de OP.
quote:Op zondag 11 maart 2007 13:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kijk eens goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eensquote:Op zondag 11 maart 2007 13:50 schreef -Hans- het volgende:
Overigens ontbreekt het vorige deel nog in de OP.
Lekkere plaat van Jennifer L, toen was ze nog cool!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:De komende weken zullen de dj's uit het opleidingstraject van 3FM Bart vervangen. Onder meer Annemieke Schollaerdt en Domien Verschuuren zullen een keer een extra zijn nachtprogramma presenteren. Ondertussen gaat men op zoek naar een nieuwe nachtjock.
quote:Komende week is Bart overigens de hele week op 3FM. Hij vervangt Michiel Veenstra en is daarom maandag tot en met donderdag van 19:00 tot 22:00 uur te horen in 'Met Michiel'.
I'm with -Hans-.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:21 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Motors - Airport !!!!!!!!!1 OMG, dit is zo'n vette plaat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* -Hans- zet het geluid super hard!
Dingen uitstellenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:43 schreef Impry het volgende:
Wat zijn jullie allemaal aan het doen?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit buiten in de zon op de laptop te Fok!ken.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:43 schreef Impry het volgende:
Ja, echt zwaar relaxed. Zit hier in het zonnetje te computeren!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Beetje dagverslagen aan het maken van m'n stage van afgelopen week.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat zijn jullie allemaal aan het doen?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook een mooi uitzicht dus!quote:Op zondag 11 maart 2007 15:22 schreef Impry het volgende:
Ik zit nog binnen, maar wel met leuk uitzicht en redelijk in de zonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Drukke kruising qua fietsers/wandelaars, dus genoeg te zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nope, nog niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:42 schreef Toad het volgende:
Is Annemic al gesignaleerd?
Mooi uitzicht hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:04 schreef IedeK. het volgende:
Mijn niet zo heel spannende uitzicht:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
De in aanbouw zijnde schuur van de buren.
[afbeelding]
Paarden en schaapjes.
Ik wou dat ik bij m'n ouders wasquote:Op zondag 11 maart 2007 16:04 schreef IedeK. het volgende:
Mijn niet zo heel spannende uitzicht:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
[afbeelding]
Paarden en schaapjes.
* B.A.Trix jaloers isquote:Op zondag 11 maart 2007 16:04 schreef IedeK. het volgende:
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
[afbeelding]
Paarden en schaapjes.
iedere maand een weekquote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef Cool_Runner het volgende:
Fijne muziek ja. Van mij mag het het vaste format worden
Amen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:43 schreef borisz het volgende:
laten we zeggen de hitfrequentie iets naar beneden doen en de classicfrequentie omhoog
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Amen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb net even opgezocht, en de eerste plaat van Di-rect kwam uit in 2001. Ik zeg hoera!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kut, ik verspook het weer. Krijgen we nu de 'volwassen' versie van Di-rect.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Amen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb net even opgezocht, en de eerste plaat van Di-rect kwam uit in 2001. Ik zeg hoera!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuke cd he!!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
k luister Lollipop nu voor de eerste keer, wordt je net zo blij van als grace kellyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Big girl, you're beautiful! vind ik ook best lachen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.geweldig echtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:53 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Big girl, you're beautiful! vind ik ook best lachen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Relax(Take it easy ), Any other world!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:01 schreef Cee het volgende:
Billy Brown!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij hebben we alles nu bijna gehad.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Lekkere lente cd!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Classics afgewisseld met wat nieuwe nummers zou ik wel ok vinden. Mis Mika, Robbie enzo nu toch wel een beetjequote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef Cool_Runner het volgende:
Fijne muziek ja. Van mij mag het het vaste format worden
Bluffen.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:16 schreef ChatGirl het volgende:
Hoe kom je daar terecht?
Bij dezen dan.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef IedeK. het volgende:
Psst jongens effe doorposten, als deel 75 vol is, dan gaat Arcee de stats van het 3FM-topic uitrekenen.
Tof!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef IedeK. het volgende:
Psst jongens effe doorposten, als deel 75 vol is, dan gaat Arcee de stats van het 3FM-topic uitrekenen.
Ik zal even mijn best proberen te doen voor ik dalijk naar het cafe gaquote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef IedeK. het volgende:
uuhhm, daar komt dan neem ik een apart topic voor? Ben namelijk niet echt geïnteresseerd in mijn post stats..quote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef IedeK. het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, daar komt dan neem ik een apart topic voor? Ben namelijk niet echt geïnteresseerd in mijn post stats..
Ik wel dus Bring it onquote:Op zondag 11 maart 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, daar komt dan neem ik een apart topic voor? Ben namelijk niet echt geïnteresseerd in mijn post stats..
Ownee... liever niet hoor....quote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef IedeK. het volgende:
Kan best in dit topic vind ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fleetwood Mac - Dreams.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
haha.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Jij wil aan het eind van de maand ook nooit je loonstrookje aannemen?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Huh ?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:26 schreef Cee het volgende:
Wat doet Roel_Jewel op 3fm?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik twijfel nuquote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef IedeK. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop