Mooi uitzicht hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:04 schreef IedeK. het volgende:
Mijn niet zo heel spannende uitzicht:![]()
[afbeelding]
De in aanbouw zijnde schuur van de buren.
[afbeelding]
Paarden en schaapjes.
Ik wou dat ik bij m'n ouders wasquote:Op zondag 11 maart 2007 16:04 schreef IedeK. het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Paarden en schaapjes.
* B.A.Trix jaloers isquote:Op zondag 11 maart 2007 16:04 schreef IedeK. het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Paarden en schaapjes.
iedere maand een weekquote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef Cool_Runner het volgende:
Fijne muziek ja. Van mij mag het het vaste format worden
Amen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:43 schreef borisz het volgende:
laten we zeggen de hitfrequentie iets naar beneden doen en de classicfrequentie omhoog
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Amen.
Heb net even opgezocht, en de eerste plaat van Di-rect kwam uit in 2001. Ik zeg hoera!![]()
Kut, ik verspook het weer. Krijgen we nu de 'volwassen' versie van Di-rect.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Amen.
Heb net even opgezocht, en de eerste plaat van Di-rect kwam uit in 2001. Ik zeg hoera!![]()
Leuke cd he!!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]![]()
k luister Lollipop nu voor de eerste keer, wordt je net zo blij van als grace kelly
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:53 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Big girl, you're beautiful! vind ik ook best lachen.![]()
Relax(Take it easy ), Any other world!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:01 schreef Cee het volgende:
Billy Brown!
Volgens mij hebben we alles nu bijna gehad.Lekkere lente cd!
Classics afgewisseld met wat nieuwe nummers zou ik wel ok vinden. Mis Mika, Robbie enzo nu toch wel een beetjequote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef Cool_Runner het volgende:
Fijne muziek ja. Van mij mag het het vaste format worden
Bij dezen dan.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef IedeK. het volgende:
Psst jongens effe doorposten, als deel 75 vol is, dan gaat Arcee de stats van het 3FM-topic uitrekenen.
Tof!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef IedeK. het volgende:
Psst jongens effe doorposten, als deel 75 vol is, dan gaat Arcee de stats van het 3FM-topic uitrekenen.
Ik zal even mijn best proberen te doen voor ik dalijk naar het cafe gaquote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef IedeK. het volgende:
uuhhm, daar komt dan neem ik een apart topic voor? Ben namelijk niet echt geïnteresseerd in mijn post stats..quote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef IedeK. het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, daar komt dan neem ik een apart topic voor? Ben namelijk niet echt geïnteresseerd in mijn post stats..
Ik wel dus Bring it onquote:Op zondag 11 maart 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, daar komt dan neem ik een apart topic voor? Ben namelijk niet echt geïnteresseerd in mijn post stats..
Ownee... liever niet hoor....quote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef IedeK. het volgende:
Kan best in dit topic vind ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fleetwood Mac - Dreams.![]()
haha.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij wil aan het eind van de maand ook nooit je loonstrookje aannemen?
![]()
![]()
Huh ?quote:
ik twijfel nuquote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef IedeK. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |