2e keer in de maand terugkomdag op schoolquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:57 schreef DaFan het volgende:
Waarom hoeven jullie allemaal op vrijdag niet
Slaap je lekker?quote:
die heb ik begin april weer zo'n nuttelosdagje school waar ze dingen gaan utileggen die je alleng zelf hebt uitgevogeld inmiddels.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
2e keer in de maand terugkomdag op school
Bij ons is het praten over je "problemen" en dan gaat de rest van de groep roddelen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:02 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
die heb ik begin april weer zo'n nuttelosdagje school waar ze dingen gaan utileggen die je alleng zelf hebt uitgevogeld inmiddels.![]()
pic's or it didn't happenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:07 schreef Fugie het volgende:
ik ben geen van de terugkomdagen gegaan, de eerste was nutteloos aangezien ik net een week bezig was en de tweede had ik mijn auto profi tegen een bord langs de snelweg geparkeerd
Lekker veel over competenties blaten. In je stagewerkplan (als je opleiding dat heeft) staat wel uitgelegd waar je deze periode aan dient te werken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:06 schreef Norro-tje het volgende:
mijn stage begeleider komt morgen na 5 maand eindelijk is kijen op me werkplek zou niet weten wie het is, dus moet nu nog snel even een POP in elkaar flansen, dat valt nog best wel tegen zoiets even te creeren.
iemand nog tips?
nog niet kunnen vindenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Lekker veel over competenties blaten. In je stagewerkplan (als je opleiding dat heeft) staat wel uitgelegd waar je deze periode aan dient te werken.
Op Fok bezig zijn is toch ook iets doen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:32 schreef MichielPH het volgende:
Jeeeuzes he! Wanneer begin ik nou eens met iets doen!?
"van 9 tot 5 soggen is ook een ritme."quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op Fok bezig zijn is toch ook iets doen?
weinig gedaan de hele dag, behalve Fok!-ken, je past prima in de groep op deze manierquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:26 schreef Qwea het volgende:
zoooo. Ik moet zeggen het was een relaxt dagje.
De bus kwam om 09:32 in Westerbork aan. Toen moest ik nog zoeken en alhoewel mn gevoel links zei, ging ik toch rechtsDus ik kon een end terug lopen. Bij binnenkomst was de man die me heeft "aangenomen" er niet. Dus ik werd achter een pc gepleurt en ben maar gaan fokken.
Toen die man er wel was hebben we even gepraat en was het de bedoeling om met photoshop te stoeien. Waren het niet dat PS 256 MB minimaal moet hebben, en in elke pc maar 128MB zat.
Dus dat ging niet. Verder was er gewoon niks te doen, dus ik heb maar met een mede stageloper wat chocomelk en thee gedronken en wat lopen ouwehoeren
Eensquote:
quote:Wat een gedoe! Een server zo instellen dat hij het doet voor zowel de Mac's als de Windows pc's... Nu is het zo dat alleen alle Windows pc's de server kunnen zien. Men kan dus de naam van de server pc invullen in de adresbar (http://s-001) en je ziet het intranet. De server pc gebruikt Windows 2003. Bij de Mac is dat nog niet zo, er moet wat verandert worden aan de DNS adressen op iedere Mac. Windows +1 punt.
Echter is het enorm eenvoudig om een printer op het netwerk (voor zowel Mac's, Ibooks als Laptops en PC's) te installeren. Bij een Windows PC loopt hij dan vast zodra ik een printer zoek in het netwerk. Mac +1 punt.
Er zullen meer problemen en/of uitdagingen komen rondom Mac tegen Windows vica versa. De strijd is begonnen!
sjees, das gewoon 13 uur.. Ben je ook wel helemaal gebroken vanaafquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:44 schreef Sok41 het volgende:
goedemorgen nederland ! Weer een mooie donderdag, en dat betekent.. Werken van 08:00 tot 21:00 !
Mja op stage houden ze er geen rekening mee, ik hoor dan; "Tsja is niet ons probleem heh"quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
sjees, das gewoon 13 uur.. Ben je ook wel helemaal gebroken vanaaf!
HAHAquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:05 schreef Roycoooooo het volgende:
Plakband onder muis actie weer heerlijk geslaagd hoor![]()
![]()
Quote: '' Ik heb zo'n gevoel dat mijn muis niet werkt''
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:05 schreef LePauper het volgende:
`s avonds een vent.. `s ochtends absent
Ah k.. Scheelt weer in je stage tijd?quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
@ LePauper: beetje mijn mening geven over de opleiding, de docenten, de manier van lesgeven, de academie etc. en dat voor een speciale commissie... die heeft de school ingehuurd om een soort onderzoek te doen naar hoe de studenten denken over de school enzo
ik ben dus vanaf 12.30 weer weg, en wil vandaag de onderzoeksaanpak + scriptie-planning afhebben, dus ben idd ff flink aan het werkquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:02 schreef PieterBas het volgende:
Al 14 minuten geen post.. is iedereen druk bezig ofzo..
Vet, dat wil ik ook doen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
@ LePauper: beetje mijn mening geven over de opleiding, de docenten, de manier van lesgeven, de academie etc. en dat voor een speciale commissie... die heeft de school ingehuurd om een soort onderzoek te doen naar hoe de studenten denken over de school enzo
ik zit dus met die 1,5 dag die ik ervoor kwijt benquote:
Ik denk dat Inholland mij niet zo snel zal vragen voor de accreditatie.. Schrijf je eens een kritische blogje over een aantal docenten op je Hyves.. kom je tot de conclusie dat een aantal docenten ook Hyves hebben, en mijn blog ook gelezen hebbenquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
Thats what they all sayquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat Inholland mij niet zo snel zal vragen voor de accreditatie.. Schrijf je eens een kritische blogje over een aantal docenten op je Hyves.. kom je tot de conclusie dat een aantal docenten ook Hyves hebben, en mijn blog ook gelezen hebben![]()
jaja, HyvesIk werd het zat van de vele uitnodigingen.. toen maar overstag gegaan
ik werd ook platgegooid met die uitnodigingen, maar heb gewoon geen zin om een profiel aan te gaan maken en gelukkig valt het redelijk mee met de uitnodigingen de laatste paar wekenquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat Inholland mij niet zo snel zal vragen voor de accreditatie.. Schrijf je eens een kritische blogje over een aantal docenten op je Hyves.. kom je tot de conclusie dat een aantal docenten ook Hyves hebben, en mijn blog ook gelezen hebben![]()
jaja, HyvesIk werd het zat van de vele uitnodigingen.. toen maar overstag gegaan
quote:
Staat die blog er nog op dan? De 2 die er opstaan vind ik niet overdreven kritisch. En daarnaast, een goede columnist heeft altijd dezelfde mening, of hij hem nou deelt met de dean of met een klasgenoot.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:11 schreef PieterBas het volgende:
Schrijf je eens een kritische blogje over een aantal docenten op je Hyves.. kom je tot de conclusie dat een aantal docenten ook Hyves hebben, en mijn blog ook gelezen hebben![]()
we wachten de "quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:20 schreef Roycoooooo het volgende:
LOL!
Damzkieee heeft t nog niet gelezen, hij zit nu wel op fok! dus denk dat die binnen de kortste keren ff wat post..
Net ff gesprek gehad dus vandaar dat wij dr niet waren![]()
Gelukkig was het een docente die goed tegen kritiek kan.. en als de docenten op mijn googlen.. komen ze waarschijnlijk eerst wat sportuitslagen/nieuwsberichten tegen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik werd ook platgegooid met die uitnodigingen, maar heb gewoon geen zin om een profiel aan te gaan maken en gelukkig valt het redelijk mee met de uitnodigingen de laatste paar weken![]()
kan me trouwens nog herinneren dat ik gisteren een topic heb gelezen over iemand die ook in het echt bij z'n Fok!-username genoemd werd. toen had de docente een keer die naam op Google ingetikt en toen alle posts van hem op Fok! een beetje doorgespit, dus al het gebagger van hem hier op het forum over school had ze ook gelezen
Ik heb hem weggehaald, geloof ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:20 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Staat die blog er nog op dan? De 2 die er opstaan vind ik niet overdreven kritisch. En daarnaast, een goede columnist heeft altijd dezelfde mening, of hij hem nou deelt met de dean of met een klasgenoot.
Van alle vestigingen mogen een aantal studenten van Inholland een blog schrijven over een dagelijkse bekommeringen.. Ik dacht mag je zeer kritische over school zijn, maar nee hoor.. dan gaat het keihard door de censuur heen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:29 schreef ReMcOrE het volgende:
@ PieterBas: niemand op school weet wat mijn bijnaam is, dus ik ben wel 'veilig'en verstandig dat je die blog toch maar weggehaald hebt
wat is er uiteindelijk van overgebleven dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van alle vestigingen mogen een aantal studenten van Inholland een blog schrijven over een dagelijkse bekommeringen.. Ik dacht mag je zeer kritische over school zijn, maar nee hoor.. dan gaat het keihard door de censuur heen.
Hoojquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:41 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo hallo!
Heel topic gemist gister![]()
Geen zin om terug te lezenWaar gaat de TT over?
over Sok41 die al een paar weken met iemand zit te kletsen onder het roken, beetje kutten enzo, vertellen over stage, dat hij eigenlijk niet echt al te veel doet... blijkt dat die ander de directeur isquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:41 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo hallo!
Niet zoveel geloof ik.. alleen de leuke dingen van school..quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is er uiteindelijk van overgebleven dan?
Goedemorgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:41 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo hallo!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:41 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo hallo!
idd een flinkequote:Op donderdag 8 maart 2007 10:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet zoveel geloof ik.. alleen de leuke dingen van school..![]()
Anders quoten jullie ff ''bijna'' hetzelfdequote:Op donderdag 8 maart 2007 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
idd een flinkewaard ......
@ miss-scofield: volgens mij is hun wel goede maatjes met de directeur, heeft nog niks te horen gekregen dat hij meer moet gaan doen enzo, hij ligt dus wel goed bij "the boss"
gewoon normaal verder gaan, als er wat is dan merk je het vanzelf welquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:48 schreef Sok41 het volgende:
Maandag komt ie terug van vakantie, ik ga gewoon zoals normaal door alsof ik nog steeds van niks weet.. Of niet ? hm
Sok41 en jij zeiden (lees: typen) bijna hetzelfde, dat sok41 en die directeuren wel goed met elkaar konden opschietenquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon normaal verder gaan, als er wat is dan merk je het vanzelf wel
@ Roycoooooo: wat bedoel je precies?
Hier ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:53 schreef LePauper het volgende:
wel heerlijk weer hier trouwens!
op die fietsquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sok41 en jij zeiden (lees: typen) bijna hetzelfde, dat sok41 en die directeuren wel goed met elkaar konden opschieten!
Dolle boel iddquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:54 schreef miss-scofield het volgende:
DoeeeiiiiWas gezellig, succes vandaag allemaal
![]()
niet helemaal de gehoopte reactiequote:Op donderdag 8 maart 2007 10:56 schreef Damzkieee het volgende:
GoeiemorgenGoeie grap plakband onder muis
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:56 schreef Damzkieee het volgende:
GoeiemorgenGoeie grap plakband onder muis
Dan is dat ook duidelijkquote:
quote:
Gelukkig houdt hier iedereen zo'n beetje van dezelfde muziekquote:
*meldt een uitzondering!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:06 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gelukkig houdt hier iedereen zo'n beetje van dezelfde muziek
Killers, Strokes...Kaiser Chiefs!
Al ga ik wel naar Nelly Furtado dinsdagLijkt er niet echt op maar toch
maar je hebt wel een momentje gehad dat je dacht van: "k*t, de muis doet niet"quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Ik had hem vrij snel door, door die lachebek van roycooooo
![]()
Hij zit de hele dag scheef op zn stoel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar je hebt wel een momentje gehad dat je dacht van: "k*t, de muis doet niet"maar ja, Roycoooooo zal wel scheef op z'n stoel hebben gezeten, dus dan is de lol er al gauw af idd
K had stiekem al een brede grijs op mijn gezichtquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar je hebt wel een momentje gehad dat je dacht van: "k*t, de muis doet niet"maar ja, Roycoooooo zal wel scheef op z'n stoel hebben gezeten, dus dan is de lol er al gauw af idd
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:06 schreef DaFan het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij zit de hele dag scheef op zn stoel.
de grap blijft wel geniaal, had die 'kop' van Damzkieee wel eens willen zienquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K had stiekem al een brede grijs op mijn gezicht![]()
Kijk eens naar de datumquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Waar treedt Wolfmother en heb je al iemand om mee te gaanWant daar kan ik echt niemand in mn omgeving warm voor laten draaien
Meug, meugquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:11 schreef Damzkieee het volgende:
Ieder zn meuk Lienelien!
En toch denken dat Krezip is utgestorven.. Belachelijk!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:06 schreef DaFan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:16 schreef DaFan het volgende:
Ja verwarrend lijkt net of het 18 april is
Jammer dan. Ga je mee naar Gwen Stefani in September of krijg ik dan weer The Hand?
je hebt ook wel gelijk, Nelly Furtado is echt wel meuk, jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:21 schreef Damzkieee het volgende:
Gezellig
@ Lienelien, als ik ieder zn meuk zeg, dan is dat zo
Hier kan ik mij bij aansluitenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:20 schreef Sok41 het volgende:
Ieder zn smaak
Btw; ik houd eigenlijk van alles.. Echt alles, misschien enkele uitzonderingen daargelaten
Waar stond je gisteren?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
je hebt ook wel gelijk, Nelly Furtado is echt wel meuk, ja
Dat staat bij mij ook niet onder de definitie muziek, dat geschreeuw..quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hier kan ik mij bij aansluiten! Behalve echte hardcore/gebleer/geschreeuw enzo, das niet mijn ding..
Was een spannend wedstrijd. Mis ik net het 2e doelpunt van Alexquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:23 schreef Katana het volgende:
Ook weer aanwezig na 3 dagen ziek thuis
Best lastig om direct de draad weer op te pakken.
PSV gisteravond heerlijk door in de CL, dus zit met een grote grijns in Rotterdam
Linksvoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
midden/rechts redelijk vooraanen jij?
Bij anderen wel, daarom respecteer ik maar iederen zijn eigen smaak qua muziek en definieer ik dat geschreeuw/gebleer onder muziekquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:23 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Dat staat bij mij ook niet onder de definitie muziek, dat geschreeuw..
Meer als een koor in opleiding![]()
er stonden voor mij juist veel te lange mensenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Linksvoorvoor een stel veel te kleine Engelsen
Had je aan onze kant moeten gaan staan. Voor ons stonden allemaal kleine meiden, zo klein, dat iemand naast me vroeg of de zaal naar beneden afliepquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
er stonden voor mij juist veel te lange mensen
Ik ben dan ook maar 1,66, dus heel veel zag ik niet
*kuch*anti-voetbal*kuch*quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:31 schreef Sok41 het volgende:
pisvee!?! Niet gaan schelden he !
PSV, mijn helden..
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Had je aan onze kant moeten gaan staan. Voor ons stonden allemaal kleine meiden, zo klein, dat iemand naast me vroeg of de zaal naar beneden afliep
Sorry, als je een bepaalde affectie hebt voor een club uit Amsterdam en niet voor Eindhoven gun je een bepaalde club wat minder!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:31 schreef Sok41 het volgende:
pisvee!?! Niet gaan schelden he !
PSV, mijn helden..
Ik zeg: 'nee, dit zijn allemaal mensen van 2 meter, die zitten nu op hun knieėn, wacht maar tot ze gaan staanquote:
Kleine meisjes zijn schattigquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zeg: 'nee, dit zijn allemaal mensen van 2 meter, die zitten nu op hun knieėn, wacht maar tot ze gaan staan'
Hier nog een.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorry, als je een bepaalde affectie hebt voor een club uit Amsterdam en niet voor Eindhoven gun je een bepaalde club wat minder!
Alhoewel ik tijdens Europees voetbal toch ff die knop omschakel en voor een Nederlandse club ben!
neequote:Op donderdag 8 maart 2007 11:40 schreef Damzkieee het volgende:
Heb je nog blauwe plekken van de beukers Lien?
In de play-offs kan alles gebeuren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
je kunt me echt opvegen als FC Twente volgend seizoen Champions League gaat spelen(ik ga er niet van uit, maar in de huidige vorm (en met wat mazzel) zou het zomaar kunnen
)
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de play-offs kan alles gebeuren.
dat kan niet, nummers 2 t/m 5 strijden voor CL-plaatsquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:49 schreef Katana het volgende:
Dat is het kloterige aan de play-offs, zie je Twente al tegen Chelsea spelen?
Of NAC tegen Arsenal ?
Of Ajax tegen Milan?
Feyenooit moet nog oppassen voor Heerenveen/Nacquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat kan niet, nummers 2 t/m 5 strijden voor CL-plaatsdus zoals het nu staat: AZ, FC Twente, Ajax, Feyenoord
in theorie kan alles nogquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat kan niet, nummers 2 t/m 5 strijden voor CL-plaatsdus zoals het nu staat: AZ, FC Twente, Ajax, Feyenoord
vergeet Roda JC niet, die staat ook op 6 punten, alles is nog mogelijk voor die 3 ploegenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Feyenooit moet nog oppassen voor Heerenveen/Nac![]()
Ja, maar goed.. Dat is bij elke club zo als ze CL spelen, heel leuk een aardig voor de club zelf maar je moet ook denken aan de co-effļciencylijst van een landquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
@ Roycooooooo: ik denk ook niet dat ze volgend seizoen weer zulk geweldig voetbal gaan spelen, dus dan redden ze het in de CL ook niet (worden ze ook geen 3e in de poule, of ze moeten Zulte Waregem streffen ofzo) maar aan de andere kant is het wel
voor de inkomsten enzo
dat is de ene kant van het verhaal iddquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:55 schreef Katana het volgende:
[..]
in theorie kan alles nog
was alleen een voorbeeld wat voor resultaat dat kut syteem te weeg kan brengen.
Voor NL is het het beste als volgend jaar PSV en AZ CL spelen.
De rest heeft er niks te zoeken.
Ajax doe maar!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:55 schreef Katana het volgende:
[..]
in theorie kan alles nog
was alleen een voorbeeld wat voor resultaat dat kut syteem te weeg kan brengen.
Voor NL is het het beste als volgend jaar PSV en AZ CL spelen.
De rest heeft er niks te zoeken.
Als ze maar niet weer worden uitgeschakeld door FC Kopenhagenquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ze maar niet weer worden uitgeschakeld door FC Kopenhagen![]()
ik vind dat welquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ze maar niet weer worden uitgeschakeld door FC Kopenhagen![]()
dat zou idd wel lekker zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
Als PSV de CL wint dit jaar en AZ de UEFA cup mogen we misschien over 2 jaar wel weer met 2 teams direct naar de CL.
We moeten ons schamenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
het is best wel een rustig dagje hierzoalweer geen post 9 minuten lang
maarmaarmaar, ik heb nog maar 7 minuten...quote:
Haha, dat is waar.. spammen tot 5 uurquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maarmaarmaar, ik heb nog maar 7 minuten...jullie hebben nog toch 16.00 (of langer) om te spammen
Nog maar een 0,5 dagquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zo, nog 1,5 dag. En dan weekend
.
werkenquote:
Mja kan niet zeggen dat ik er blij mee ben maar moet wel..quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:35 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
werkenis dat niet een beetje veel
wat zijn je werktijden dan want das vanaf nu ongeveer 16 per dag gemiddeldquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:44 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Mja kan niet zeggen dat ik er blij mee ben maar moet wel..![]()
Stage en mn baan erbij, vandaag van 08:00 tot 21:00, morgen 8:00 tot 18:00 en zaterdag 9:00 tot 17:30~quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:51 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
wat zijn je werktijden dan want das vanaf nu ongeveer 16 per dag gemiddeld
Ja gewoon houden is beter, als je stage voorbij is heb je ook weer wat nodig. GElukkig kan ik zelf 4 uur in d week werken tijdens stagequote:Op donderdag 8 maart 2007 12:59 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Stage en mn baan erbij, vandaag van 08:00 tot 21:00, morgen 8:00 tot 18:00 en zaterdag 9:00 tot 17:30~
Maar ik ga mn baan gewoon niet opzeggen, anders verdien ik helemaal niks en ik werk daar al bijna 5 jaar, wat moet je dan![]()
ken het probleem , ik heb er voor gekozen om niet te werken maar te leven van mijn stage vergoeding en stuffie, kliene sponsering van mijn ouders erbij en ik kom redelijk uit ik ga toch minder uit en zo door stage en zo, maar het is idd wel krap af en toe naar het einde van de maand.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:59 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Stage en mn baan erbij, vandaag van 08:00 tot 21:00, morgen 8:00 tot 18:00 en zaterdag 9:00 tot 17:30~
Maar ik ga mn baan gewoon niet opzeggen, anders verdien ik helemaal niks en ik werk daar al bijna 5 jaar, wat moet je dan![]()
had ik ook vorig jaar met mijn stage dr bij, nu heerlijke vergoeding dus hoef er niet bij te werkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:59 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Asitoquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:09 schreef LePauper het volgende:
waar werkten/werken jullie dan?
bij een produktie bedrijf als, verkoper/hoofd magazijn/administrie, kon hier helaas geen stage lopen, want school heeft zo'n regel dat je nieuwe werk moet zoeken, maar mag zo terug komen maar ze wilde me liever houden, verdiendde wel leuk, en ik mocht zelf mijn uren indelen en ik mocht de bedrijfsauto min of mee bschouwen als mijn auto,quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:09 schreef LePauper het volgende:
koelcel schoonmaker?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:14 schreef lienelien het volgende:
Lunsch op![]()
Ik heb trouwens een heel cool bijbaantje![]()
Ik werkte bij een rozenkwekerij in het plaatsje Monsterquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:09 schreef LePauper het volgende:
paaldanceresquote:
ik geef het op vertel ??quote:
ik werk als gids op de rondvaartboten in Amsterdam. Lekker op de grachten in het zonnetje dusquote:
Das idd wel een leuk bijbaantjequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik werk als gids op de rondvaartboten in Amsterdam. Lekker op de grachten in het zonnetje dus![]()
klinkt goed, aardig om te doen lijkt me.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik werk als gids op de rondvaartboten in Amsterdam. Lekker op de grachten in het zonnetje dus![]()
uhuhquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:25 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
klinkt goed, aardig om te doen lijkt me.
Alweer een party achter de rug?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:29 schreef kipknots het volgende:
Ik zit weer lekker brak op m'n stage.
Ben jij dan ook heel veel beter in presenteren geworden sinds je dat doet?quote:
Dan ga ik ook een keer mee met een rondvaart en als er dan een klein meisje staat te vertellen ga ik heel hard Nelly Furtado zingen. Of The Killers hangt er een beetje vanaf hoe leuk je bentquote:
Gaan we gewoon met alle Twentenaren uit dit topicquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dan ga ik ook een keer mee met een rondvaart en als er dan een klein meisje staat te vertellen ga ik heel hard Nelly Furtado zingen. Of The Killers hangt er een beetje vanaf hoe leuk je bent
Vond ik al nooit zo´n ramp om te doen, maar nu al helemaal niet meer. Goede oefening welquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:39 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ben jij dan ook heel veel beter in presenteren geworden sinds je dat doet?
Doe datquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dan ga ik ook een keer mee met een rondvaart en als er dan een klein meisje staat te vertellen ga ik heel hard Nelly Furtado zingen. Of The Killers hangt er een beetje vanaf hoe leuk je bent
Nee want dan kan ik jullie niet verstaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaan we gewoon met alle Twentenaren uit dit topic!
jij?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef Damzkieee het volgende:
Wie regelt een bus?
Schei uit, we kunnen ook heus wel gewoon ABN pratenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:43 schreef lienelien het volgende:
Nee want dan kan ik jullie niet verstaan![]()
Dat bepalen wij wel!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:43 schreef lienelien het volgende:
Doe dat
Rederij Canal Company![]()
En natuurlijk ben ik leuk![]()
![]()
Ik kan amper overeind blijven op de fiets, laat staan een bus besturenquote:
Mensen stellen ook wel eens vragenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:45 schreef Damzkieee het volgende:
@lienelien: het gaat erom dat wij jou kunnen verstaan he
Gisteren naar een karaoke cafe geweestquote:
dat vindt jij tikkeltje arrogant dus, das opzich wel leifquote:[b]Op donderdag 8 maart 2007 13:43 schreef lienelien
Doe dat
Rederij Canal Company![]()
En natuurlijk ben ik leuk![]()
![]()
welke opleiding en waar?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei uit, we kunnen ook heus wel gewoon ABN praten!
K ga waarschijnlijk volgend jaar in A'dam studeren dus is die bus niet nodig!
Niet tequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:50 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
dat vindt jij tikkeltje arrogant dus, das opzich wel leif![]()
Yes!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:50 schreef Roycoooooo het volgende:
@DaFan: heb jij ook barafranca gespeeld?_O-
Die foto in je galajurk staat op zn kant en ik heb al last van mn nekquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tssk. Fobo is niet goed genoeg voor je?
Tis gelukt... (via een andere manier)quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:42 schreef DaFan het volgende:
Qunix, misschien totaal niet handig voor daar maar ik heb op mijn stage de printer geļnstalleerd op de server (USB). Als je die dan shared en je gaat naar de gedeelde mappen enzo, zie je Map/Map/xxx en de Printer staan. Dan doe je Printer -> rechtermuisknop -> Opslaan....
En dan installeert ie m...das echt een fluitje van een cent. Via het netwerk had ik er ook meer problemen mee dus heb ik het uiteindelijk maar zo gedaan, en dat werkt net zo makkelijk, omdat je deze dan ook gewoon als primaire kan installeren.
Leuk dat je als stagiair altijd voor dat soort grapjes wordt ingezet
opleiding weet ik nog niet zeker, denk iets met Marketing @ de UVA.quote:
Lollers. K heb tot 2.2 gespeeld geloof ik. Was je idd aardig hoog, k was brug 60% hoogste geloof ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
Yes!
Maar nu al zeker een jaar niet meer, kheb nog met 2.4 meegedaan (nu is het 2.6 of 3 geloof ik), Bullet Factory gehad, Don geweest, geknald, neergeknald, top 10 geweest...kheb t allemaal wel gezien. En ik heb er gewoon geen tijd meer voor
Daar heb ik die zere nek van gekregenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
Die foto in je galajurk staat op zn kant en ik heb al last van mn nek
Edit: Vooruit, The Killers it is.
Brug 140% met 100% ksquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers. K heb tot 2.2 gespeeld geloof ik. Was je idd aardig hoog, k was brug 60% hoogste geloof ik.
Heb t ook gehad, geen zin/tijd meer in en heb het afgezworen om weer te spelen!
hmmja, ik was te lui met uploadenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
Die foto in je galajurk staat op zn kant en ik heb al last van mn nek
Edit: Vooruit, The Killers it is.
heb je zo zitten staren dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daar heb ik die zere nek van gekregen
Eindelijk een keer nodig gehadquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:58 schreef Norro-tje het volgende:
draaibaar beedlscherm, snap eindelijk waar het voor dient
Ik had 85% geloof ik KS. Heb je bij Vaffanculo gezeten? Was toen ook zo'n fam.quote:
Dan was het ws. al zo pixelig geworden dan je nauwelijks zg wat het was.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:05 schreef PieterBas het volgende:
Ik zit hier een server in te stellen.. dus ik zie een paar filmpjes in staan... Ik klik een van de filmpjes aan., was het een beetje pikant filmpje. Op zich geen probleem als je achter een redelijk klein monitoortje werkt.. maar ik was toevallig aan het werk op een 50 inch plasma scherm![]()
jouw bekijken in maar 2 seconden, nee dat gat niet lukken jij verdient wat meer aandachtquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja je krijgt toch niet van 2 seconden kijken pijn in je nek?
Wij werken met narrowcasting systemen.. dus daar wordt veel met grote platte schermen gewerkt..quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:06 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dan was het ws. al zo pixelig geworden dan je nauwelijks zg wat het was.
Trouwens, 50".. Da's best groot! Waar kan j dat in Gods naam voor nodig hebben?
Jep een van de oprichters in 2.0quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik had 85% geloof ik KS. Heb je bij Vaffanculo gezeten? Was toen ook zo'n fam.![]()
Gewoon beetje aardig doen tegen deze lui in het topic, misschien hebben ze wel een studentenvereniging mag je een keer mee naar een echt galaquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:12 schreef lienelien het volgende:
Maandagavond moet ik werken (voor stage) bij de uitreiking van de Rembrandts (Nederlandse filmprijzen) en dan kan ik eindelijk mijn galajurk aan![]()
Ik zit bij een studentenvereniging en heb 7 maart gala. Waarom denk je dat iik die jurk heb gekocht?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gewoon beetje aardig doen tegen deze lui in het topic, misschien hebben ze wel een studentenvereniging mag je een keer mee naar een echt gala
Gisterquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zit bij een studentenvereniging en heb 7 maart gala. Waarom denk je dat iik die jurk heb gekocht?
met haar evil twin sisterquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gister
Zal wel april wezen. Nou vooruit, maar 2 gala's zijn in principe 2x zo leuk!
Met wie ga je?
jaja, aprilquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gister
Zal wel april wezen. Nou vooruit, maar 2 gala's zijn in principe 2x zo leuk!
Met wie ga je?
Nahhh, eigenlijk best welquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef Sok41 het volgende:
Studentenvereniging en een Gala.. Dat gaat niet samen,
welke vereniging zit je?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:19 schreef DaFan het volgende:
Oh dispuut
Habe ich auchdaarmee is het elke week gala, maar dan minder net!
op pagina 6 hahaquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:21 schreef Zosk het volgende:
tvp
hmm, wat jij toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
op pagina 6 haha
@lienelien. ik toch ?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
op pagina 6 haha
@lienelien. ik toch ?
veveling en verder beetje flauwe bui vandaag, vindt me collega ook al. dus die is al wat anders gaan doen.quote:
verder je dag wel weer goed overleefd ?quote:
mja, weinig gedaan op school tot nu toequote:Op donderdag 8 maart 2007 14:28 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
verder je dag wel weer goed overleefd ?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:34 schreef Sok41 het volgende:
Deze knaap gaat eens een bak chocola halen en buiten een peuk roken, heerlijk in de zon.. Wel stiekemm, dus ssh
LANX in Amsterdamquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja we zijn niet zo groot
Waar zit jij bij dan?
Geen stagebegeleider die fokt?"quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:34 schreef Sok41 het volgende:
Deze knaap gaat eens een bak chocola halen en buiten een peuk roken, heerlijk in de zon.. Wel stiekemm, dus ssh
Ik geef jou persoonlijk de eer er iets moois van te maken, dus ik zal zeggen: Doe je dingquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:39 schreef Norro-tje het volgende:
he nog 11 na mij wie maakt al vast eht volgende topic aan ?
dan spamen wij hem deze vol even
ik gelukkig niet wel een automatisering die mijn data verkeer bij houdtquote:
Ikkuh!quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:39 schreef Norro-tje het volgende:
he nog 11 na mij wie maakt al vast eht volgende topic aan ?
Okeeheeequote:
We mogen niet klagen neequote:
That makes 2 !quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:49 schreef DaFan het volgende:
Ik gooi altijd mn geschiedenis leeg aan het eind van de dag, inc cookies enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |