heb je zo zitten staren dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daar heb ik die zere nek van gekregen
Eindelijk een keer nodig gehadquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:58 schreef Norro-tje het volgende:
draaibaar beedlscherm, snap eindelijk waar het voor dient
Ik had 85% geloof ik KS. Heb je bij Vaffanculo gezeten? Was toen ook zo'n fam.quote:
Dan was het ws. al zo pixelig geworden dan je nauwelijks zg wat het was.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:05 schreef PieterBas het volgende:
Ik zit hier een server in te stellen.. dus ik zie een paar filmpjes in staan... Ik klik een van de filmpjes aan., was het een beetje pikant filmpje. Op zich geen probleem als je achter een redelijk klein monitoortje werkt.. maar ik was toevallig aan het werk op een 50 inch plasma scherm![]()
jouw bekijken in maar 2 seconden, nee dat gat niet lukken jij verdient wat meer aandachtquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja je krijgt toch niet van 2 seconden kijken pijn in je nek?
Wij werken met narrowcasting systemen.. dus daar wordt veel met grote platte schermen gewerkt..quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:06 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dan was het ws. al zo pixelig geworden dan je nauwelijks zg wat het was.
Trouwens, 50".. Da's best groot! Waar kan j dat in Gods naam voor nodig hebben?
Jep een van de oprichters in 2.0quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik had 85% geloof ik KS. Heb je bij Vaffanculo gezeten? Was toen ook zo'n fam.![]()
Gewoon beetje aardig doen tegen deze lui in het topic, misschien hebben ze wel een studentenvereniging mag je een keer mee naar een echt galaquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:12 schreef lienelien het volgende:
Maandagavond moet ik werken (voor stage) bij de uitreiking van de Rembrandts (Nederlandse filmprijzen) en dan kan ik eindelijk mijn galajurk aan![]()
Ik zit bij een studentenvereniging en heb 7 maart gala. Waarom denk je dat iik die jurk heb gekocht?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gewoon beetje aardig doen tegen deze lui in het topic, misschien hebben ze wel een studentenvereniging mag je een keer mee naar een echt gala
Gisterquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zit bij een studentenvereniging en heb 7 maart gala. Waarom denk je dat iik die jurk heb gekocht?
met haar evil twin sisterquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gister
Zal wel april wezen. Nou vooruit, maar 2 gala's zijn in principe 2x zo leuk!
Met wie ga je?
jaja, aprilquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gister
Zal wel april wezen. Nou vooruit, maar 2 gala's zijn in principe 2x zo leuk!
Met wie ga je?
Nahhh, eigenlijk best welquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef Sok41 het volgende:
Studentenvereniging en een Gala.. Dat gaat niet samen,
welke vereniging zit je?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:19 schreef DaFan het volgende:
Oh dispuut
Habe ich auchdaarmee is het elke week gala, maar dan minder net!
op pagina 6 hahaquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:21 schreef Zosk het volgende:
tvp
hmm, wat jij toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
op pagina 6 haha
@lienelien. ik toch ?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
op pagina 6 haha
@lienelien. ik toch ?
veveling en verder beetje flauwe bui vandaag, vindt me collega ook al. dus die is al wat anders gaan doen.quote:
verder je dag wel weer goed overleefd ?quote:
mja, weinig gedaan op school tot nu toequote:Op donderdag 8 maart 2007 14:28 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
verder je dag wel weer goed overleefd ?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:34 schreef Sok41 het volgende:
Deze knaap gaat eens een bak chocola halen en buiten een peuk roken, heerlijk in de zon.. Wel stiekemm, dus ssh
LANX in Amsterdamquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja we zijn niet zo groot
Waar zit jij bij dan?
Geen stagebegeleider die fokt?"quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:34 schreef Sok41 het volgende:
Deze knaap gaat eens een bak chocola halen en buiten een peuk roken, heerlijk in de zon.. Wel stiekemm, dus ssh
Ik geef jou persoonlijk de eer er iets moois van te maken, dus ik zal zeggen: Doe je dingquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:39 schreef Norro-tje het volgende:
he nog 11 na mij wie maakt al vast eht volgende topic aan ?
dan spamen wij hem deze vol even
ik gelukkig niet wel een automatisering die mijn data verkeer bij houdtquote:
Ikkuh!quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:39 schreef Norro-tje het volgende:
he nog 11 na mij wie maakt al vast eht volgende topic aan ?
Okeeheeequote:
We mogen niet klagen neequote:
That makes 2 !quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:49 schreef DaFan het volgende:
Ik gooi altijd mn geschiedenis leeg aan het eind van de dag, inc cookies enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |