Ja gewoon houden is beter, als je stage voorbij is heb je ook weer wat nodig. GElukkig kan ik zelf 4 uur in d week werken tijdens stagequote:Op donderdag 8 maart 2007 12:59 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Stage en mn baan erbij, vandaag van 08:00 tot 21:00, morgen 8:00 tot 18:00 en zaterdag 9:00 tot 17:30~
Maar ik ga mn baan gewoon niet opzeggen, anders verdien ik helemaal niks en ik werk daar al bijna 5 jaar, wat moet je dan![]()
ken het probleem , ik heb er voor gekozen om niet te werken maar te leven van mijn stage vergoeding en stuffie, kliene sponsering van mijn ouders erbij en ik kom redelijk uit ik ga toch minder uit en zo door stage en zo, maar het is idd wel krap af en toe naar het einde van de maand.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:59 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Stage en mn baan erbij, vandaag van 08:00 tot 21:00, morgen 8:00 tot 18:00 en zaterdag 9:00 tot 17:30~
Maar ik ga mn baan gewoon niet opzeggen, anders verdien ik helemaal niks en ik werk daar al bijna 5 jaar, wat moet je dan![]()
had ik ook vorig jaar met mijn stage dr bij, nu heerlijke vergoeding dus hoef er niet bij te werkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:59 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Asitoquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:09 schreef LePauper het volgende:
waar werkten/werken jullie dan?
bij een produktie bedrijf als, verkoper/hoofd magazijn/administrie, kon hier helaas geen stage lopen, want school heeft zo'n regel dat je nieuwe werk moet zoeken, maar mag zo terug komen maar ze wilde me liever houden, verdiendde wel leuk, en ik mocht zelf mijn uren indelen en ik mocht de bedrijfsauto min of mee bschouwen als mijn auto,quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:09 schreef LePauper het volgende:
koelcel schoonmaker?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:14 schreef lienelien het volgende:
Lunsch op![]()
Ik heb trouwens een heel cool bijbaantje![]()
Ik werkte bij een rozenkwekerij in het plaatsje Monsterquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:09 schreef LePauper het volgende:
paaldanceresquote:
ik geef het op vertel ??quote:
ik werk als gids op de rondvaartboten in Amsterdam. Lekker op de grachten in het zonnetje dusquote:
Das idd wel een leuk bijbaantjequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik werk als gids op de rondvaartboten in Amsterdam. Lekker op de grachten in het zonnetje dus![]()
klinkt goed, aardig om te doen lijkt me.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik werk als gids op de rondvaartboten in Amsterdam. Lekker op de grachten in het zonnetje dus![]()
uhuhquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:25 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
klinkt goed, aardig om te doen lijkt me.
Alweer een party achter de rug?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:29 schreef kipknots het volgende:
Ik zit weer lekker brak op m'n stage.
Ben jij dan ook heel veel beter in presenteren geworden sinds je dat doet?quote:
Dan ga ik ook een keer mee met een rondvaart en als er dan een klein meisje staat te vertellen ga ik heel hard Nelly Furtado zingen. Of The Killers hangt er een beetje vanaf hoe leuk je bentquote:
Gaan we gewoon met alle Twentenaren uit dit topicquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dan ga ik ook een keer mee met een rondvaart en als er dan een klein meisje staat te vertellen ga ik heel hard Nelly Furtado zingen. Of The Killers hangt er een beetje vanaf hoe leuk je bent
Vond ik al nooit zo´n ramp om te doen, maar nu al helemaal niet meer. Goede oefening welquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:39 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ben jij dan ook heel veel beter in presenteren geworden sinds je dat doet?
Doe datquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dan ga ik ook een keer mee met een rondvaart en als er dan een klein meisje staat te vertellen ga ik heel hard Nelly Furtado zingen. Of The Killers hangt er een beetje vanaf hoe leuk je bent
Nee want dan kan ik jullie niet verstaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaan we gewoon met alle Twentenaren uit dit topic!
jij?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef Damzkieee het volgende:
Wie regelt een bus?
Schei uit, we kunnen ook heus wel gewoon ABN pratenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:43 schreef lienelien het volgende:
Nee want dan kan ik jullie niet verstaan![]()
Dat bepalen wij wel!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:43 schreef lienelien het volgende:
Doe dat
Rederij Canal Company![]()
En natuurlijk ben ik leuk![]()
![]()
Ik kan amper overeind blijven op de fiets, laat staan een bus besturenquote:
Mensen stellen ook wel eens vragenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:45 schreef Damzkieee het volgende:
@lienelien: het gaat erom dat wij jou kunnen verstaan he
Gisteren naar een karaoke cafe geweestquote:
dat vindt jij tikkeltje arrogant dus, das opzich wel leifquote:[b]Op donderdag 8 maart 2007 13:43 schreef lienelien
Doe dat
Rederij Canal Company![]()
En natuurlijk ben ik leuk![]()
![]()
welke opleiding en waar?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei uit, we kunnen ook heus wel gewoon ABN praten!
K ga waarschijnlijk volgend jaar in A'dam studeren dus is die bus niet nodig!
Niet tequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:50 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
dat vindt jij tikkeltje arrogant dus, das opzich wel leif![]()
Yes!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:50 schreef Roycoooooo het volgende:
@DaFan: heb jij ook barafranca gespeeld?_O-
Die foto in je galajurk staat op zn kant en ik heb al last van mn nekquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tssk. Fobo is niet goed genoeg voor je?
Tis gelukt... (via een andere manier)quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:42 schreef DaFan het volgende:
Qunix, misschien totaal niet handig voor daar maar ik heb op mijn stage de printer geïnstalleerd op de server (USB). Als je die dan shared en je gaat naar de gedeelde mappen enzo, zie je Map/Map/xxx en de Printer staan. Dan doe je Printer -> rechtermuisknop -> Opslaan....
En dan installeert ie m...das echt een fluitje van een cent. Via het netwerk had ik er ook meer problemen mee dus heb ik het uiteindelijk maar zo gedaan, en dat werkt net zo makkelijk, omdat je deze dan ook gewoon als primaire kan installeren.
Leuk dat je als stagiair altijd voor dat soort grapjes wordt ingezet
opleiding weet ik nog niet zeker, denk iets met Marketing @ de UVA.quote:
Lollers. K heb tot 2.2 gespeeld geloof ik. Was je idd aardig hoog, k was brug 60% hoogste geloof ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
Yes!
Maar nu al zeker een jaar niet meer, kheb nog met 2.4 meegedaan (nu is het 2.6 of 3 geloof ik), Bullet Factory gehad, Don geweest, geknald, neergeknald, top 10 geweest...kheb t allemaal wel gezien. En ik heb er gewoon geen tijd meer voor
Daar heb ik die zere nek van gekregenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
Die foto in je galajurk staat op zn kant en ik heb al last van mn nek
Edit: Vooruit, The Killers it is.
Brug 140% met 100% ksquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers. K heb tot 2.2 gespeeld geloof ik. Was je idd aardig hoog, k was brug 60% hoogste geloof ik.
Heb t ook gehad, geen zin/tijd meer in en heb het afgezworen om weer te spelen!
hmmja, ik was te lui met uploadenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
Die foto in je galajurk staat op zn kant en ik heb al last van mn nek
Edit: Vooruit, The Killers it is.
heb je zo zitten staren dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daar heb ik die zere nek van gekregen
Eindelijk een keer nodig gehadquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:58 schreef Norro-tje het volgende:
draaibaar beedlscherm, snap eindelijk waar het voor dient
Ik had 85% geloof ik KS. Heb je bij Vaffanculo gezeten? Was toen ook zo'n fam.quote:
Dan was het ws. al zo pixelig geworden dan je nauwelijks zg wat het was.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:05 schreef PieterBas het volgende:
Ik zit hier een server in te stellen.. dus ik zie een paar filmpjes in staan... Ik klik een van de filmpjes aan., was het een beetje pikant filmpje. Op zich geen probleem als je achter een redelijk klein monitoortje werkt.. maar ik was toevallig aan het werk op een 50 inch plasma scherm![]()
jouw bekijken in maar 2 seconden, nee dat gat niet lukken jij verdient wat meer aandachtquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja je krijgt toch niet van 2 seconden kijken pijn in je nek?
Wij werken met narrowcasting systemen.. dus daar wordt veel met grote platte schermen gewerkt..quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:06 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dan was het ws. al zo pixelig geworden dan je nauwelijks zg wat het was.
Trouwens, 50".. Da's best groot! Waar kan j dat in Gods naam voor nodig hebben?
Jep een van de oprichters in 2.0quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik had 85% geloof ik KS. Heb je bij Vaffanculo gezeten? Was toen ook zo'n fam.![]()
Gewoon beetje aardig doen tegen deze lui in het topic, misschien hebben ze wel een studentenvereniging mag je een keer mee naar een echt galaquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:12 schreef lienelien het volgende:
Maandagavond moet ik werken (voor stage) bij de uitreiking van de Rembrandts (Nederlandse filmprijzen) en dan kan ik eindelijk mijn galajurk aan![]()
Ik zit bij een studentenvereniging en heb 7 maart gala. Waarom denk je dat iik die jurk heb gekocht?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gewoon beetje aardig doen tegen deze lui in het topic, misschien hebben ze wel een studentenvereniging mag je een keer mee naar een echt gala
Gisterquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zit bij een studentenvereniging en heb 7 maart gala. Waarom denk je dat iik die jurk heb gekocht?
met haar evil twin sisterquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gister
Zal wel april wezen. Nou vooruit, maar 2 gala's zijn in principe 2x zo leuk!
Met wie ga je?
jaja, aprilquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gister
Zal wel april wezen. Nou vooruit, maar 2 gala's zijn in principe 2x zo leuk!
Met wie ga je?
Nahhh, eigenlijk best welquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef Sok41 het volgende:
Studentenvereniging en een Gala.. Dat gaat niet samen,
welke vereniging zit je?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:19 schreef DaFan het volgende:
Oh dispuut
Habe ich auchdaarmee is het elke week gala, maar dan minder net!
op pagina 6 hahaquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:21 schreef Zosk het volgende:
tvp
hmm, wat jij toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
op pagina 6 haha
@lienelien. ik toch ?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
op pagina 6 haha
@lienelien. ik toch ?
veveling en verder beetje flauwe bui vandaag, vindt me collega ook al. dus die is al wat anders gaan doen.quote:
verder je dag wel weer goed overleefd ?quote:
mja, weinig gedaan op school tot nu toequote:Op donderdag 8 maart 2007 14:28 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
verder je dag wel weer goed overleefd ?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:34 schreef Sok41 het volgende:
Deze knaap gaat eens een bak chocola halen en buiten een peuk roken, heerlijk in de zon.. Wel stiekemm, dus ssh
LANX in Amsterdamquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja we zijn niet zo groot
Waar zit jij bij dan?
Geen stagebegeleider die fokt?"quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:34 schreef Sok41 het volgende:
Deze knaap gaat eens een bak chocola halen en buiten een peuk roken, heerlijk in de zon.. Wel stiekemm, dus ssh
Ik geef jou persoonlijk de eer er iets moois van te maken, dus ik zal zeggen: Doe je dingquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:39 schreef Norro-tje het volgende:
he nog 11 na mij wie maakt al vast eht volgende topic aan ?
dan spamen wij hem deze vol even
ik gelukkig niet wel een automatisering die mijn data verkeer bij houdtquote:
Ikkuh!quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:39 schreef Norro-tje het volgende:
he nog 11 na mij wie maakt al vast eht volgende topic aan ?
Okeeheeequote:
We mogen niet klagen neequote:
That makes 2 !quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:49 schreef DaFan het volgende:
Ik gooi altijd mn geschiedenis leeg aan het eind van de dag, inc cookies enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |