Dolle boel iddquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:54 schreef miss-scofield het volgende:
DoeeeiiiiWas gezellig, succes vandaag allemaal
![]()
niet helemaal de gehoopte reactiequote:Op donderdag 8 maart 2007 10:56 schreef Damzkieee het volgende:
GoeiemorgenGoeie grap plakband onder muis
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:56 schreef Damzkieee het volgende:
GoeiemorgenGoeie grap plakband onder muis
Dan is dat ook duidelijkquote:
quote:
Gelukkig houdt hier iedereen zo'n beetje van dezelfde muziekquote:
*meldt een uitzondering!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:06 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gelukkig houdt hier iedereen zo'n beetje van dezelfde muziek
Killers, Strokes...Kaiser Chiefs!
Al ga ik wel naar Nelly Furtado dinsdagLijkt er niet echt op maar toch
maar je hebt wel een momentje gehad dat je dacht van: "k*t, de muis doet niet"quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Ik had hem vrij snel door, door die lachebek van roycooooo
![]()
Hij zit de hele dag scheef op zn stoel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar je hebt wel een momentje gehad dat je dacht van: "k*t, de muis doet niet"maar ja, Roycoooooo zal wel scheef op z'n stoel hebben gezeten, dus dan is de lol er al gauw af idd
K had stiekem al een brede grijs op mijn gezichtquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar je hebt wel een momentje gehad dat je dacht van: "k*t, de muis doet niet"maar ja, Roycoooooo zal wel scheef op z'n stoel hebben gezeten, dus dan is de lol er al gauw af idd
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:06 schreef DaFan het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij zit de hele dag scheef op zn stoel.
de grap blijft wel geniaal, had die 'kop' van Damzkieee wel eens willen zienquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K had stiekem al een brede grijs op mijn gezicht![]()
Kijk eens naar de datumquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Waar treedt Wolfmother en heb je al iemand om mee te gaanWant daar kan ik echt niemand in mn omgeving warm voor laten draaien
Meug, meugquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:11 schreef Damzkieee het volgende:
Ieder zn meuk Lienelien!
En toch denken dat Krezip is utgestorven.. Belachelijk!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:06 schreef DaFan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:16 schreef DaFan het volgende:
Ja verwarrend lijkt net of het 18 april is
Jammer dan. Ga je mee naar Gwen Stefani in September of krijg ik dan weer The Hand?
je hebt ook wel gelijk, Nelly Furtado is echt wel meuk, jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:21 schreef Damzkieee het volgende:
Gezellig
@ Lienelien, als ik ieder zn meuk zeg, dan is dat zo
Hier kan ik mij bij aansluitenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:20 schreef Sok41 het volgende:
Ieder zn smaak
Btw; ik houd eigenlijk van alles.. Echt alles, misschien enkele uitzonderingen daargelaten
Waar stond je gisteren?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
je hebt ook wel gelijk, Nelly Furtado is echt wel meuk, ja
Dat staat bij mij ook niet onder de definitie muziek, dat geschreeuw..quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hier kan ik mij bij aansluiten! Behalve echte hardcore/gebleer/geschreeuw enzo, das niet mijn ding..
Was een spannend wedstrijd. Mis ik net het 2e doelpunt van Alexquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:23 schreef Katana het volgende:
Ook weer aanwezig na 3 dagen ziek thuis
Best lastig om direct de draad weer op te pakken.
PSV gisteravond heerlijk door in de CL, dus zit met een grote grijns in Rotterdam
Linksvoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
midden/rechts redelijk vooraanen jij?
Bij anderen wel, daarom respecteer ik maar iederen zijn eigen smaak qua muziek en definieer ik dat geschreeuw/gebleer onder muziekquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:23 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Dat staat bij mij ook niet onder de definitie muziek, dat geschreeuw..
Meer als een koor in opleiding![]()
er stonden voor mij juist veel te lange mensenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Linksvoorvoor een stel veel te kleine Engelsen
Had je aan onze kant moeten gaan staan. Voor ons stonden allemaal kleine meiden, zo klein, dat iemand naast me vroeg of de zaal naar beneden afliepquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
er stonden voor mij juist veel te lange mensen
Ik ben dan ook maar 1,66, dus heel veel zag ik niet
*kuch*anti-voetbal*kuch*quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:31 schreef Sok41 het volgende:
pisvee!?! Niet gaan schelden he !
PSV, mijn helden..
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Had je aan onze kant moeten gaan staan. Voor ons stonden allemaal kleine meiden, zo klein, dat iemand naast me vroeg of de zaal naar beneden afliep
Sorry, als je een bepaalde affectie hebt voor een club uit Amsterdam en niet voor Eindhoven gun je een bepaalde club wat minder!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:31 schreef Sok41 het volgende:
pisvee!?! Niet gaan schelden he !
PSV, mijn helden..
Ik zeg: 'nee, dit zijn allemaal mensen van 2 meter, die zitten nu op hun knieën, wacht maar tot ze gaan staanquote:
Kleine meisjes zijn schattigquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zeg: 'nee, dit zijn allemaal mensen van 2 meter, die zitten nu op hun knieën, wacht maar tot ze gaan staan'
Hier nog een.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorry, als je een bepaalde affectie hebt voor een club uit Amsterdam en niet voor Eindhoven gun je een bepaalde club wat minder!
Alhoewel ik tijdens Europees voetbal toch ff die knop omschakel en voor een Nederlandse club ben!
neequote:Op donderdag 8 maart 2007 11:40 schreef Damzkieee het volgende:
Heb je nog blauwe plekken van de beukers Lien?
In de play-offs kan alles gebeuren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
je kunt me echt opvegen als FC Twente volgend seizoen Champions League gaat spelen(ik ga er niet van uit, maar in de huidige vorm (en met wat mazzel) zou het zomaar kunnen
)
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de play-offs kan alles gebeuren.
dat kan niet, nummers 2 t/m 5 strijden voor CL-plaatsquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:49 schreef Katana het volgende:
Dat is het kloterige aan de play-offs, zie je Twente al tegen Chelsea spelen?
Of NAC tegen Arsenal ?
Of Ajax tegen Milan?
Feyenooit moet nog oppassen voor Heerenveen/Nacquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat kan niet, nummers 2 t/m 5 strijden voor CL-plaatsdus zoals het nu staat: AZ, FC Twente, Ajax, Feyenoord
in theorie kan alles nogquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat kan niet, nummers 2 t/m 5 strijden voor CL-plaatsdus zoals het nu staat: AZ, FC Twente, Ajax, Feyenoord
vergeet Roda JC niet, die staat ook op 6 punten, alles is nog mogelijk voor die 3 ploegenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Feyenooit moet nog oppassen voor Heerenveen/Nac![]()
Ja, maar goed.. Dat is bij elke club zo als ze CL spelen, heel leuk een aardig voor de club zelf maar je moet ook denken aan de co-effïciencylijst van een landquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
@ Roycooooooo: ik denk ook niet dat ze volgend seizoen weer zulk geweldig voetbal gaan spelen, dus dan redden ze het in de CL ook niet (worden ze ook geen 3e in de poule, of ze moeten Zulte Waregem streffen ofzo) maar aan de andere kant is het wel
voor de inkomsten enzo
dat is de ene kant van het verhaal iddquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:55 schreef Katana het volgende:
[..]
in theorie kan alles nog
was alleen een voorbeeld wat voor resultaat dat kut syteem te weeg kan brengen.
Voor NL is het het beste als volgend jaar PSV en AZ CL spelen.
De rest heeft er niks te zoeken.
Ajax doe maar!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:55 schreef Katana het volgende:
[..]
in theorie kan alles nog
was alleen een voorbeeld wat voor resultaat dat kut syteem te weeg kan brengen.
Voor NL is het het beste als volgend jaar PSV en AZ CL spelen.
De rest heeft er niks te zoeken.
Als ze maar niet weer worden uitgeschakeld door FC Kopenhagenquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ze maar niet weer worden uitgeschakeld door FC Kopenhagen![]()
ik vind dat welquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ze maar niet weer worden uitgeschakeld door FC Kopenhagen![]()
dat zou idd wel lekker zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
Als PSV de CL wint dit jaar en AZ de UEFA cup mogen we misschien over 2 jaar wel weer met 2 teams direct naar de CL.
We moeten ons schamenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
het is best wel een rustig dagje hierzoalweer geen post 9 minuten lang
maarmaarmaar, ik heb nog maar 7 minuten...quote:
Haha, dat is waar.. spammen tot 5 uurquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maarmaarmaar, ik heb nog maar 7 minuten...jullie hebben nog toch 16.00 (of langer) om te spammen
Nog maar een 0,5 dagquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zo, nog 1,5 dag. En dan weekend
.
werkenquote:
Mja kan niet zeggen dat ik er blij mee ben maar moet wel..quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:35 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
werkenis dat niet een beetje veel
wat zijn je werktijden dan want das vanaf nu ongeveer 16 per dag gemiddeldquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:44 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Mja kan niet zeggen dat ik er blij mee ben maar moet wel..![]()
Stage en mn baan erbij, vandaag van 08:00 tot 21:00, morgen 8:00 tot 18:00 en zaterdag 9:00 tot 17:30~quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:51 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
wat zijn je werktijden dan want das vanaf nu ongeveer 16 per dag gemiddeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |