HAHAquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:05 schreef Roycoooooo het volgende:
Plakband onder muis actie weer heerlijk geslaagd hoor![]()
![]()
Quote: '' Ik heb zo'n gevoel dat mijn muis niet werkt''
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:05 schreef LePauper het volgende:
`s avonds een vent.. `s ochtends absent
Ah k.. Scheelt weer in je stage tijd?quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
@ LePauper: beetje mijn mening geven over de opleiding, de docenten, de manier van lesgeven, de academie etc. en dat voor een speciale commissie... die heeft de school ingehuurd om een soort onderzoek te doen naar hoe de studenten denken over de school enzo
ik ben dus vanaf 12.30 weer weg, en wil vandaag de onderzoeksaanpak + scriptie-planning afhebben, dus ben idd ff flink aan het werkquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:02 schreef PieterBas het volgende:
Al 14 minuten geen post.. is iedereen druk bezig ofzo..
Vet, dat wil ik ook doen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
@ LePauper: beetje mijn mening geven over de opleiding, de docenten, de manier van lesgeven, de academie etc. en dat voor een speciale commissie... die heeft de school ingehuurd om een soort onderzoek te doen naar hoe de studenten denken over de school enzo
ik zit dus met die 1,5 dag die ik ervoor kwijt benquote:
Ik denk dat Inholland mij niet zo snel zal vragen voor de accreditatie.. Schrijf je eens een kritische blogje over een aantal docenten op je Hyves.. kom je tot de conclusie dat een aantal docenten ook Hyves hebben, en mijn blog ook gelezen hebbenquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
Thats what they all sayquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat Inholland mij niet zo snel zal vragen voor de accreditatie.. Schrijf je eens een kritische blogje over een aantal docenten op je Hyves.. kom je tot de conclusie dat een aantal docenten ook Hyves hebben, en mijn blog ook gelezen hebben![]()
jaja, HyvesIk werd het zat van de vele uitnodigingen.. toen maar overstag gegaan
ik werd ook platgegooid met die uitnodigingen, maar heb gewoon geen zin om een profiel aan te gaan maken en gelukkig valt het redelijk mee met de uitnodigingen de laatste paar wekenquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat Inholland mij niet zo snel zal vragen voor de accreditatie.. Schrijf je eens een kritische blogje over een aantal docenten op je Hyves.. kom je tot de conclusie dat een aantal docenten ook Hyves hebben, en mijn blog ook gelezen hebben![]()
jaja, HyvesIk werd het zat van de vele uitnodigingen.. toen maar overstag gegaan
quote:
Staat die blog er nog op dan? De 2 die er opstaan vind ik niet overdreven kritisch. En daarnaast, een goede columnist heeft altijd dezelfde mening, of hij hem nou deelt met de dean of met een klasgenoot.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:11 schreef PieterBas het volgende:
Schrijf je eens een kritische blogje over een aantal docenten op je Hyves.. kom je tot de conclusie dat een aantal docenten ook Hyves hebben, en mijn blog ook gelezen hebben![]()
we wachten de "quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:20 schreef Roycoooooo het volgende:
LOL!
Damzkieee heeft t nog niet gelezen, hij zit nu wel op fok! dus denk dat die binnen de kortste keren ff wat post..
Net ff gesprek gehad dus vandaar dat wij dr niet waren![]()
Gelukkig was het een docente die goed tegen kritiek kan.. en als de docenten op mijn googlen.. komen ze waarschijnlijk eerst wat sportuitslagen/nieuwsberichten tegen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik werd ook platgegooid met die uitnodigingen, maar heb gewoon geen zin om een profiel aan te gaan maken en gelukkig valt het redelijk mee met de uitnodigingen de laatste paar weken![]()
kan me trouwens nog herinneren dat ik gisteren een topic heb gelezen over iemand die ook in het echt bij z'n Fok!-username genoemd werd. toen had de docente een keer die naam op Google ingetikt en toen alle posts van hem op Fok! een beetje doorgespit, dus al het gebagger van hem hier op het forum over school had ze ook gelezen
Ik heb hem weggehaald, geloof ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:20 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Staat die blog er nog op dan? De 2 die er opstaan vind ik niet overdreven kritisch. En daarnaast, een goede columnist heeft altijd dezelfde mening, of hij hem nou deelt met de dean of met een klasgenoot.
Van alle vestigingen mogen een aantal studenten van Inholland een blog schrijven over een dagelijkse bekommeringen.. Ik dacht mag je zeer kritische over school zijn, maar nee hoor.. dan gaat het keihard door de censuur heen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:29 schreef ReMcOrE het volgende:
@ PieterBas: niemand op school weet wat mijn bijnaam is, dus ik ben wel 'veilig'en verstandig dat je die blog toch maar weggehaald hebt
wat is er uiteindelijk van overgebleven dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van alle vestigingen mogen een aantal studenten van Inholland een blog schrijven over een dagelijkse bekommeringen.. Ik dacht mag je zeer kritische over school zijn, maar nee hoor.. dan gaat het keihard door de censuur heen.
Hoojquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:41 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo hallo!
Heel topic gemist gister![]()
Geen zin om terug te lezenWaar gaat de TT over?
over Sok41 die al een paar weken met iemand zit te kletsen onder het roken, beetje kutten enzo, vertellen over stage, dat hij eigenlijk niet echt al te veel doet... blijkt dat die ander de directeur isquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:41 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo hallo!
Niet zoveel geloof ik.. alleen de leuke dingen van school..quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is er uiteindelijk van overgebleven dan?
Goedemorgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:41 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo hallo!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:41 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo hallo!
idd een flinkequote:Op donderdag 8 maart 2007 10:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet zoveel geloof ik.. alleen de leuke dingen van school..![]()
Anders quoten jullie ff ''bijna'' hetzelfdequote:Op donderdag 8 maart 2007 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
idd een flinkewaard ......
@ miss-scofield: volgens mij is hun wel goede maatjes met de directeur, heeft nog niks te horen gekregen dat hij meer moet gaan doen enzo, hij ligt dus wel goed bij "the boss"
gewoon normaal verder gaan, als er wat is dan merk je het vanzelf welquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:48 schreef Sok41 het volgende:
Maandag komt ie terug van vakantie, ik ga gewoon zoals normaal door alsof ik nog steeds van niks weet.. Of niet ? hm
Sok41 en jij zeiden (lees: typen) bijna hetzelfde, dat sok41 en die directeuren wel goed met elkaar konden opschietenquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon normaal verder gaan, als er wat is dan merk je het vanzelf wel
@ Roycoooooo: wat bedoel je precies?
Hier ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:53 schreef LePauper het volgende:
wel heerlijk weer hier trouwens!
op die fietsquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sok41 en jij zeiden (lees: typen) bijna hetzelfde, dat sok41 en die directeuren wel goed met elkaar konden opschieten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |