Volgens de Fox.com episode rehash wilde hij Micheal omleggenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef Syd het volgende:
Wat was Kellerman nou van plan ?
dat doe ik nu alquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:14 schreef crossover het volgende:
En geen tvp's hè!
Ik denk dat ik binnenkort seizoen 1 weer eens ga kijken!
Kijk de preview van over 2 weken maar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:29 schreef crossover het volgende:
Trouwens, de tattoos zien we ook niet meer terug hè? Jammer eigenlijk.
Pilot nog een keer kijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:26 schreef L-IS het volgende:
[..]
dat doe ik nu almaar dat komt omdat ik de 1e afleveringen niet helemaal had gezien. http://quicksilverscreen.com/watch-prison-break-online-free/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.youtube.com/watch?v=BC36ugYbIP8
preview:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.youtube.com/watch?v=fWdDZSb8sC8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: oh ja, vette TT
And all the things you do with it
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:55 schreef Kinga het volgende:
promo's 2.20 Panama
Amex:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.youtube.com/watch?v=BC36ugYbIP8
preview:Die heb ik net ook al gepost bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.youtube.com/watch?v=fWdDZSb8sC8
Sue me.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:06 schreef Houtspeer het volgende:
een van de betere afleveringen dit seizoen![]()
en de previews zijn zooo tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: oh ja, vette TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd wanneer John Abruzzi weer terugkomt.
(In een interview van vorig jaar zei hij dat dat zomaar opeens kon gebeuren. Dat zijn moord een set-up zou kunnen zijn ofzo)
Sue me.
idd, met een maffioso kan je zowiezo een goed verhaal maken. Maarja denk dat dat aan Peter Stormare gelegen heeft want hij had aanvankelijk nieteens trek in een 2de seizoen (tenminste zoiets staan me nog bij)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik mis Abruzzi nog steeds, ze hadden zoveel meer uit zijn verhaallijn kunnen halen (veel meer dan bijvoorbeeld C-Note of Tweener).
Bellick had toch die dikke neef(?) van Sucre in de gevangenis ondervraagd? En hem een luxe gevangenis beloofd. Die is waarschijnlijk overstag gegaan en zodoende wist Bellick waar hij heen moest. Die tante waar Sucre heen ging was immers de moeder van die dikke.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, met een maffioso kan je zowiezo een goed verhaal maken. Maarja denk dat dat aan Peter Stormare gelegen heeft want hij had aanvankelijk nieteens trek in een 2de seizoen (tenminste zoiets staan me nog bij)
En wat de preview zegt: this seasons biggest suprise... dat zeggen ze zo ongeveer elke aflevering bij die promo's
Maar was wel goeie aflevering deze week, alleen hoe kwam Bellick zo snel bij Sucre? Wisten ze het onderduikadres van hem?
Van z'n neef die ook in de wel bekende gevangenis zitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, met een maffioso kan je zowiezo een goed verhaal maken. Maarja denk dat dat aan Peter Stormare gelegen heeft want hij had aanvankelijk nieteens trek in een 2de seizoen (tenminste zoiets staan me nog bij)
En wat de preview zegt: this seasons biggest suprise... dat zeggen ze zo ongeveer elke aflevering bij die promo's
Maar was wel goeie aflevering deze week, alleen hoe kwam Bellick zo snel bij Sucre? Wisten ze het onderduikadres van hem?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:55 schreef Kinga het volgende:
promo's 2.20 Panama
Amex:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.youtube.com/watch?v=BC36ugYbIP8
preview:vette shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.youtube.com/watch?v=fWdDZSb8sC8Wordt spannend!
Er komen er dus nog 2?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:37 schreef Staafje het volgende:
[..]Zou wel vet zijn, maar dat lijkt me niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd wanneer John Abruzzi weer terugkomt.
(In een interview van vorig jaar zei hij dat dat zomaar opeens kon gebeuren. Dat zijn moord een set-up zou kunnen zijn ofzo)
![]()
iddquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Lol ..ik dacht al. Waar blijft iequote:
3 zelfs!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
vette shitWordt spannend!
Er komen er dus nog 2?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:55 schreef Lief-visje het volgende:
Wat een meesterlijke aflevering !![]()
Dat gezicht van Kim hahaha HUH. Caroline is echt een sluwe vos !
Ja die!quote:
Ze hebben House naar maandag verplaatst, omdat die niet op z'n normale tijdstip kan vanwege American Idol. En zowel House als American Idol hebben betere kijkcijfers dan Prison Breakquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat FOX of wie dan ook er enig baat bij heeft om een week over te slaan. Je moet weer helemaal inkomen als er weer een aflevering is
, en de kans op vergeten is ook groter.
Titel van de laatste aflevering en een plaats/gevangenis in Panama.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:01 schreef TwyLight het volgende:
Maar wat betekende die naam op dat dosier eigenlijk? SOLA ofzo was het (weet niet meer precies)
Die titel is Sona.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:02 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Titel van de laatste aflevering en een plaats/gevangenis in Panama.
Ben jij gekquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:19 schreef WolfsNL het volgende:
Hopelijk pikken ze het geld van T-Bag en leggen ze hem neer.
Die kalequote:
Nee SONA, en sona is iig een plaatsje in panama. Zou best kunnen dat het ook een gevangenis is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
SOLA stond erop idd.
Idd, je zag zijn verbaasde blik. En dat terwijl hij al de hele tijd de president in de scope had en je zag 'm sjagrijnig worden na elke missed opportunity.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:37 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Lol ..ik dacht al. Waar blijft ie![]()
Beetje vaag rond Kellerman inderdaad. Ben er toch van overtuigd dat hij voor de president ging. Hij wist toch niet dat Michael daar zou staan?
Sorryquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:52 schreef PizzaSalami het volgende:
http://img169.imagevenue.(...)cap0023_122_66lo.jpg
SONA idd.
Ze nam idd de controle over, maar volgens mij was dat allemaal gespeeld door mahone..ook dat ie zogenaamd z'n pistool kwijt raakte, terwijl hij de kogels eruit had gehaald. Het was gewoon een toneelstukje van mahone, omdat ie zeker wist dat wanneer sara zou "ontsnappen" ze meteen naar michael zou gaan..vandaar dat er iemand stond te posten op de gang.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:35 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een relaxte aflevering. De scenes tussen Sara en Mahone waren wel leuk. Ze nam gelijk controle over t gesprek.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb de laatste Heroes nieteens gezien
24 van gister ook nog niet
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:00 schreef Kinga het volgende:
Ik zit te denken, die 'biggest surpise' kan nog wel eens de onthulling zijn wie die kale knikker nou is....
Lijkt verdomde veel op Oscar Shales, dus tsja... denk nog steeds dat hij het is..
Ik vond dat wat Scofield in het begin zei tegen de President wel raakquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:05 schreef RandomReader het volgende:
Heerlijk dat incestverhaal![]()
Die kop van Reynolds ook toen het gesprek intiemer werd...
En Scofield ook: "Sweet Caroline..."
2 Weken....
Ach naja beter dan 7 weken wachten voor Heroes
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:01 schreef Djensen het volgende:
Een van de betere episodes van de laatste tijd.
Nee daar gaat het juist nu over. Sucre wil het volgens mij op een akkoordje gooien met Bellick zodat ze samen het geld gaan halen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bellick was toch ook op het vliegveld? Hoe kwam die zo snel bij Sucre?
En ik neem aan dat Bellick 't geld al heeft.Waar is het anders?
Ja, dat snap ik, maar Bellick komt daar net vandaan. Kan natuurlijk zijn dat-ie T-Bag niet gezien heeft daar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:09 schreef Dos37 het volgende:
Nee daar gaat het juist nu over. Sucre wil het volgens mij op een akkoordje gooien met Bellick zodat ze samen het geld gaan halen.
Ja, dat vond ik dus ook al. Beetje raar is het soms allemaal.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:29 schreef Sanderrrr het volgende:
Wel vaag dat T-Bag niet gewoon iets zei van "Oh sorry ik miste m'n rugzak dus ik dacht ik pak hem hier ff" in plaats van meteen die gast neer te slaan.
Die neef van Sucre heeft zijn verblijfplaats verraden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik dus ook al. Beetje raar is het soms allemaal.Hoe kan Bellick bijvoorbeeld ineens voor Sucre z'n neus staan?
Bedoelde hij het niet gewoon als "Dikke DIE voor je, b*tch!"?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:28 schreef -Franktastic- het volgende:
Linc:
Oh, yeah, I do.
Waarom zei Scofield dit eigenlijk? Had ie misschien toch een beetje medelijden met haar omdat ie haar chanteerde?
Dat vraagt ie niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:40 schreef Drostie het volgende:
[..]
Bedoelde hij het niet gewoon als "Dikke DIE voor je, b*tch!"?
Hij wilde haar gezicht zien als een teken van de overwinning...zeg maar.
Ga maar fijn zoekenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:18 schreef sjeppert het volgende:
iemand een trailer/preview voor volgende week
Nee gewoon niet zeggen, alleen zijn er te vaak mensen die braaf gaan antwoordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:37 schreef BobbyJames het volgende:
Wat komt het hier vaak voor dat men iets vraagt wat gewoon 1 pagina eerder al gevraagd en beantwoord is.
Heeft het zin om je daar kwaad over te maken, of heeft dat toch geen zin?
Idem... al gaat het seizoen dan wel 2 weken langer doorquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:32 schreef GooseFM het volgende:
Hij was weer leuk. Wel bagger dat we nu 2 weken moeten wachten op de nieuwe.
-edit: doe normaal-quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Promo's beloven weer veel goeds. De broers zullen wel weer naar Panama gaan zoals het originele plan was en dus kunnen de tatoo's erbij gehaald worden.
quote:
Sommige mensen doen echt para idd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alsof je van te voren niet wist dat ze naar panama gingen? Dat is verdomme het complete seizoen al het uiteindelijke doel!
Doe niet zo overdreven man...![]()
Wat boeit dat nou weer? Denk dat het nergens goedkoop filmen is met zo'n serie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:40 schreef furious_rage het volgende:
panama = goedkoper filmen?
Oz en Prison Break een soapquote:Op donderdag 8 maart 2007 03:33 schreef JohnDope het volgende:
Echt een superduffe en uitgemolken serie dat PrisonBreak.
Wil je een goede Soap over een gevangenis zien, dan moet je Oz kijken.
Iquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:26 schreef Geqxon het volgende:
Oz was in principe een soap. Er zat geen hoofdverhaal in, geen doel of wat dan ook. En dat noem ik toch echt een soap
Denk dat dat weldegelijk boeit. Der zijn nog altijd beperkte budgetten. En acteurs zullen ook wel al een opslag hebben gevraagd. En als ze volgend seizoen iedereen naar panama lokken. Kunne ze alles draaien met goedkope panameesjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:10 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou weer? Denk dat het nergens goedkoop filmen is met zo'n serie.
Daarom kapte Fox ook met Fastlanequote:Op donderdag 8 maart 2007 10:35 schreef furious_rage het volgende:
[..]
Denk dat dat weldegelijk boeit. Der zijn nog altijd beperkte budgetten. En acteurs zullen ook wel al een opslag hebben gevraagd. En als ze volgend seizoen iedereen naar panama lokken. Kunne ze alles draaien met goedkope panameesjes.
Maar welke vind jij nou dikker?quote:
Moet eerlijk zeggen dat ik Oz niet zo heel vaak heb gezien,quote:
Geloof mij nou maar als jij Oz goed hebt gezien, dan vind jij PrisonBreak ook voor mietjes. Ik weet nog goed toen ik oZ voor het eerst jaren geleden op RTL5 zag, toen was ik gewoon geschokt door al die wreedheden die daar in voorkomenquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik Oz niet zo heel vaak heb gezien,
ik ben lekker generaliserend bezig, maar in mijn inziens in een soap iets voor huisvrouwen die tussen 14.00 en 16.00 en tussen 19.00 en 20.30 op de bank ploffen.. na het huishouden doen.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar als jij Oz goed hebt gezien, dan vind jij PrisonBreak ook voor mietjes. Ik weet nog goed toen ik oZ voor het eerst jaren geleden op RTL5 zag, toen was ik gewoon geschokt door al die wreedheden die daar in voorkomen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oz![]()
Klopt maar daarom zit jij ook fout, jij maakt een onmogelijke vergelijking tussen deze 2 serieusquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar als jij Oz goed hebt gezien, dan vind jij PrisonBreak ook voor mietjes. Ik weet nog goed toen ik oZ voor het eerst jaren geleden op RTL5 zag, toen was ik gewoon geschokt door al die wreedheden die daar in voorkomen![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]Precies bij die Scofield e.d., is het allemaal rozegeur en manenschijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oz
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
omgquote:Op donderdag 8 maart 2007 02:58 schreef APK het volgende:
Heeft iemand de promo voor de volgende aflevering?
quote:
Serious?quote:
Mag toch hopen dat dat een geintje is hoor.. als dat Oscar Shales is kap ik echt meteen met kijken.quote:
Mahone weet dat ze naar Panama gaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:23 schreef Un4 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dat een geintje is hoor.. als dat Oscar Shales is kap ik echt meteen met kijken.![]()
Ben ook benieuwd hoe men weet dat de broertjes naar Panama willen, zou een heeeele knappe gok zijn of natuurlijk weer verschrikkelijk toevallig.
tja waarom zou er eentje komen? er is verder niks meer over van het verhaal toch? ik denk niet dat ze nog een 22 afleveringen gaan laten zien over wat Scofield en Co nu van plan is om te doen..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:43 schreef juniorL het volgende:
ja ik maakte een typfout hahahaha het moest zijn 'hier is de promo'
wat ik me afvraag komt er nou een derde seizoen?
Jawel, ik weet niet welke pauper hier gezegd heeft dat die kale Shales is.. maar dat klopt nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:11 schreef djenneke het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar ligt die Oscar Shales niet lang en breed begraven in Mahones tuin?
Ja, er komt een derde seizoen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:43 schreef juniorL het volgende:
wat ik me afvraag komt er nou een derde seizoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Knipoogje op 09-03-2007 16:38:47 ]beter een knipoog dan een blauw oog
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:53 schreef Knipoogje het volgende:Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door APK op 09-03-2007 15:06:01 ]Who the fuck can sleep with all this shit going on?
uhhhm spoilertag..? das nou al de zoveelste keer in dit topic.quote:
Dan moeten wij dat ook even doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:05 schreef Un4 het volgende:
uhhhm spoilertag..? das nou al de zoveelste keer in dit topic.![]()
ow ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Ik voel me dan wel dik verkracht als dat allemaal waar is, dus de eerste 2 seizoenen zijn voor niks geweest, terug bij af..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, er komt een derde seizoen. Naar wat ik gelezen heb op de verschillende fora's zitten ze dan in een Mexicaanse/Panamese gevangenis ofzo en is de serie eigenlijk weer terug bij de basis.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:36 schreef Jivis het volgende:
SPOILERTAGS
Stelletje zeikwijven zijn jullie zegquote:Ik voel me dan wel dik verkracht als dat allemaal waar is, dus de eerste 2 seizoenen zijn voor niks geweest, terug bij af..
SPOILER: Sara in seizoen 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Dat de verhaallijn wordt afgerond wil nog niet zeggen dat je dan al weet hoe het afgerond wordt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:40 schreef Knipoogje het volgende:
Stelletje zeikwijven zijn jullie zeg![]()
Dat is gewoon algemene informatie, heeft niets met spoilers te maken. De hele verhaallijn van de 1e 2 seizoenen wordt netjes afgerond aan het eind van seizoen 2 hebben de producers al gezegd.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:17 schreef Rossdale het volgende:SPOILER: Sara in seizoen 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:17 schreef Rossdale het volgende:SPOILER: Sara in seizoen 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:58 schreef UnclePhil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor de tachtigste keer, info uit afleveringen die nog niet zijn uitgezonden moet gewoon binnen die tags. Is het nou zo ongelofelijk moeilijk om te onthouden? In bijna alle topics in FTR gaat het goed en hier is constant gezeik met spoilers.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
[..]
Stelletje zeikwijven zijn jullie zeg![]()
Dat is gewoon algemene informatie, heeft niets met spoilers te maken. De hele verhaallijn van de 1e 2 seizoenen wordt netjes afgerond aan het eind van seizoen 2 hebben de producers al gezegd.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL![]()
Nee, 2 april is volgens mij de laatste, nog 3 afleveringen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wordt de laatste van dit seizoen eigenlijk een dubbele aflevering?
24 overigens wel.AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers![]()
Nou nou toe maar...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:11 schreef Crazykill het volgende:
Ik heb gelezen dat T-Bag Bellick helemaal kapot gaat neuken
Ik wil een plaatje posten!![]()
2.20 - 3/19/2007 - Panamaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wordt de laatste van dit seizoen eigenlijk een dubbele aflevering?
2.21 - 3/26/2007 - Fin Del Camino
2.22 - 4/2/2007 - Sona![]()
Ik zou PB gaan missen als er geen derde seizoen zou komen. Na seizoen één was ik nog een beetje skeptisch over seizoen twee, maar ik vind dit seizoen erg vermakelijk en ook weer érg spannend.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.![]()
wha, leuke aflevering was dat zeg. Die agent Kim heeft echt een heel erg raar hoofd. Maar z'n rol was wel tof nu.
En Sarah zag er tof uit toen ze onder dat bed vandaan kroop
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja... maar hoe lang kun je de verhaallijn nog rekken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:46 schreef RayMania het volgende:
Ik zou PB gaan missen als er geen derde seizoen zou komen. Na seizoen één was ik nog een beetje skeptisch over seizoen twee, maar ik vind dit seizoen erg vermakelijk en ook weer érg spannend.Ik weet het niet hoor, maak er maar gewoon twee ronde stoere seizoenen van wat mij betreft.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."![]()
Het is natuurlijk niet zozeer dat ze de verhaallijn rekken... Er komen gewoon elke keer nieuwe doelen voor ogen. Dat maakt het erg soap-achtig, dat wel. Dat neemt niet weg dat het de makers wel lukt om het in pieken en dalen gewoon rete-spannend te krijgen, en vaak ook te houden...
Mocht er een derde seizoen komen, ga ik zeker kijken, maar dan wel wat sceptischer als hoe ik in serie 2 begonnen ben...Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:58 schreef UnclePhil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er valt niets te hopen. Er komt gewoon een seizoen 3.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:35 schreef kreuk050 het volgende:
Hoop niet dat er een derde seizoen komt. Twee seizoenen is zat.![]()
![]()
dat is nog nergens bevestigd toch.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
spoilerfix.com/prison.phpquote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is nog nergens bevestigd toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt mij duidelijk.![]()
![]()
Tot vandaag. Eerste aflevering van seizoen 3 staat gepland voor 29 augustus.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is nog nergens bevestigd toch.![]()
Een linkje toevallig?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Tot vandaag. Eerste aflevering van seizoen 3 staat gepland voor 29 augustus.![]()
**** warning: veel spoilers in onderstaande link, lezen op eigen risico: *****quote:
http://spoilertv-prisonbr(...)3/season-3-info.html
Maar goed, daar staat t dus![]()
![]()
Bedankt.quote:Op maandag 12 maart 2007 07:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
**** warning: veel spoilers in onderstaande link, lezen op eigen risico: *****
http://spoilertv-prisonbr(...)3/season-3-info.html
Maar goed, daar staat t dus
29 augustus lijkt mij trouwens nog een gerucht. Datum van S03E01 is nog niet bevestigd lijkt mij.
[ Bericht 7% gewijzigd door magnifor op 12-03-2007 14:07:24 (typo) ]![]()
Dat soort dingen zijn zover vooruit inderdaad nooit helemaal zeker, maar goed, we hebben iig een richtdatum.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:27 schreef magnifor het volgende:
[..]
Bedankt.
29 augustus lijkt mij trouwens nog een gerucht. Datum van de S03E01 is nog niet bevestigd lijkt mij.![]()
![]()
ja daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:30 schreef SoupNazi het volgende:
Hoe wil je nou nog een seizoen vol krijgen?Dan wordt het net zo kut als Lost.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Zucht, waarom kunnen de Amerikanen gewoon de verleiding niet weerstaan nog een seizoen te maken. Verzin een nieuwe goede serie en verdien daar weer geld aan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And all the things you do with it![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef Houtspeer het volgende:Is niet zeker.. Maar ik hoop het niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je zou altijd een beetje terug kunnen lezen, maar het antwoord is: "JA".quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:02 schreef Kinga het volgende:
Is vanaf volgende week wel weer gewoon 3 weken achter elkaar afleveringen?![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef Houtspeer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.![]()
Nope nog over 2 weken volgens mij weer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:20 schreef TwyLight het volgende:
Is er een nieuwe episode?![]()
Nee volgende week pas.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Volgende week wel als ik het goed heb gelezen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Nope nog over 2 weken volgens mij weer.![]()
ik moet ook zeggen dat ik de serie een stuk minder leuk vind geworden sins het bekend is dat er een serie 3 komt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:25 schreef TwyLight het volgende:
Echt matig vind ik dateen serie gewoon random elke keer weer een weekje skippen
.
Ik wil gewoon een keer antwoord op de vraag HOE ze happy ever after zijn![]()
Ja, elke keer dat er een break komt vind ik de series steeds minder en minder worden..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:25 schreef TwyLight het volgende:
Echt matig vind ik dateen serie gewoon random elke keer weer een weekje skippen
.
![]()
Zit uit verveling wat oudere afleveringen te kijken. Leuk, met chinese tekens enz.
-edit: laten we dat gewoon even niet doen-
[ Bericht 37% gewijzigd door Mike op 13-03-2007 18:08:04 ]Secrets never die. Only people.![]()
Grmbl. Week wachten. Heroes we-ken. Blegh. Verveel me.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team![]()
hmm niet dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Repeat het volgende:
geen prison break betekent 2 x 24, ook prima toch?
Dan is er geen excuus voor![]()
![]()
Mwah 24 vind ik niet zo tof.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Repeat het volgende:
geen prison break betekent 2 x 24, ook prima toch?Ja idd, steeds dat onregelmatige gedoe.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:50 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ja, elke keer dat er een break komt vind ik de series steeds minder en minder worden..![]()
![]()
2 keerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Repeat het volgende:
geen prison break betekent 2 x 24, ook prima toch?!!?!?!?!?!!??
![]()
Ohquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef Repeat het volgende:
[..]
hmm niet dus
Dan is er geen excuus voor. ik dacht al
![]()
![]()
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef Asskicker14 het volgende:WTF vage beredenering. Zegt politiek jouw iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.huh? vaagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft iemand dit al opgemerkt www.reynolds-again.com![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2007 22:44:09 ]![]()
Kansloos, gelukkig is 24 wel regelmatig, gewoon elke maandagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Nee hoor, deze Prison Break is bijvoorbeeld geschrapt om American Idol ofzo.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef Asskicker14 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Ach hij is pas 14quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
blaaaaaaaaaaaaaat
Ik wil een plaatje posten!![]()
Jahaaaaaaaaaquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:17 schreef PizzaSalami het volgende:
Is het nu zeker dat er een S3 komt of niet?.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+![]()
Wie is eigenlijk de vice-president van Reynolds?[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]![]()
Bellickquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:57 schreef Barcaconia het volgende:
Wie is eigenlijk de vice-president van Reynolds?And all the things you do with it![]()
Dat zal de leider zijn dan van de republikeinse partij of de democraten. Zo gaat dat volgens mij in de amerikaanse politiek. Want Reynolds ging van vice-president naar president, en schuift het zo op.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:57 schreef Barcaconia het volgende:
Wie is eigenlijk de vice-president van Reynolds?❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Maar dat zie ik dus nog nergens écht bevestigd. Alleen van die vage onofficiele spoilersites denken er wat over te wetenquote:❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
we komen er volgens mij nooit achter..quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar dat zie ik dus nog nergens écht bevestigd. Alleen van die vage onofficiele spoilersites denken er wat over te wetenAnd all the things you do with it![]()
Het is toch zo dat in Amerika, de president aan het begin van zijn/haar termijn zelf een (goedgekeurde) vice-president mag kiezen? Tenminste, dat dacht ik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat zal de leider zijn dan van de republikeinse partij of de democraten. Zo gaat dat volgens mij in de amerikaanse politiek. Want Reynolds ging van vice-president naar president, en schuift het zo op.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]![]()
tuurlijk niet de nieuwe president kiest een nieuwe vice president. Dat zou eerste die vader van Sarah worden voordat ie zichzelf ophing. Daarna hebben we er niets over gehoord maar die is er vast wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat zal de leider zijn dan van de republikeinse partij of de democraten. Zo gaat dat volgens mij in de amerikaanse politiek. Want Reynolds ging van vice-president naar president, en schuift het zo op.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
ow ja, dat klopt ja met die pa.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Echt irritant die klote stops iedere keer... Nu snap ik wel waarom we in NL vaak 3 seizoenen achterlopen met bepaalde series, want fox weet je wel te irriteren zo. Half seizoen stops en nu ook steeds vaker random stops! Kutland schiet op en zend die afleveringen gewoon uit...Tis wat als je niks anders kunt...
Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef milagro het volgende:
he who dares wins, so go go gadget arms, legs, and leutert.![]()
Ach ik sla meestal ook een paar weken over tussen het kijken dus mij maakt het niet zoveel uit. Al baal ik wel omdat ik net van de week 18 en 19 heb gekekenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat FOX of wie dan ook er enig baat bij heeft om een week over te slaan. Je moet weer helemaal inkomen als er weer een aflevering is
, en de kans op vergeten is ook groter.
.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.![]()
Prison Break-acteur bekent schuld
AMSTERDAM - Acteur Lane Garrison erkent dat hij in december verantwoordelijk is geweest voor een dodelijk ongeluk. Dat vertelt zijn advocaat Harald Braun in het Amerikaanse tijdschrift People.
Garrison, bekend als Tweener uit de serie Prison Break, is vorige week aangeklaagd voor doodslag en rijden onder invloed.
De acteur reed op 2 december in Los Angeles met zijn auto tegen een boom. Een 17-jarige jongen die bij hem in de auto zat, kwam om het leven. Twee 15-jarige meisjes, die eveneens meereden, raakten gewond. Volgens de politie had Garrison op de avond van het ongeluk te veel gedronken en cocaïne gebruikt.
Straf
Braun vertelt dat zijn cliënt van plan is op meerdere punten schuld te bekennen. "Lane neemt de verantwoordelijkheid op zich. Hij zal de straf accepteren die door de rechter bepaald wordt." De 26-jarige acteur hangt een gevangenisstraf van maximaal zes jaar en acht maanden boven het hoofd.
Schuldgevoel
Garrison vertelt in People dat hij nog steeds worstelt met wat er gebeurd is. "Ik realiseer me dat ik mijn leven lang niet van dit schuldgevoel af zal komen", verklaart hij. "Ik bid elke dag voor de getroffen families."
Bron: nu.nl
Hij weet in ieder geval wat hem te wachten staat
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !![]()
ah, seizoen 1. Toen prison break nog écht tof was. de nostalgie!❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
2 is nu wel tofquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:13 schreef __Saviour__ het volgende:
ah, seizoen 1. Toen prison break nog écht tof was. de nostalgie!![]()
nu is het wel weer een beetje spannend. Maar seizoen 2 heeft ook enorm saaie dips gehad.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Ik klikte bij toeval op dit topic (serie tijden niet meer gekeken), maar waarom staat er een kruis door Haywire?
Is die dood?![]()
![]()
Nee hij is bij een uitheemse stam beland, alwaar hij zich door de medicijnman heeft laten beschilderen in een ultieme poging Bellick weg te jagen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:30 schreef Symer het volgende:
Ik klikte bij toeval op dit topic (serie tijden niet meer gekeken), maar waarom staat er een kruis door Haywire?
Is die dood?Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Ik erger me eigenlijk wel heel erg aan die Amerikaanse/Hollywood "de boef wordt gepakt en krijgt zijn verdiende loon" moraal, die opkomt in de serie. Alle echte schuldigen, die iets gedaan hebben, worden toch opgepakt.![]()
![]()
Tot op heden zijn de 'echte' schuldigen nog steeds niet opgepakt in deze serie en zijn er veel onschuldige mensen vermoord.Sue me.![]()
Ik bedoelde van degene die ontsnapt zijn. Daarvan zijn C-note, Abruzzi, Sucre, Haywire, Tweener allemaal "opgepakt" en niet onschuldig te noemen. En Bagwell blijft ook niet lang meer op vrije voeten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:01 schreef Staafje het volgende:
Tot op heden zijn de 'echte' schuldigen nog steeds niet opgepakt in deze serie en zijn er veel onschuldige mensen vermoord.![]()
Ik had 24 ontdekt en moest wegens tijdgebrek een paar series laten vallen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jup. Waarom ben je gestopt?
Daarbij leek mij het seizoen2-verhaal minder boeiend dan het plot in seizoen 1.![]()
tweener, c-note en sucre hadden niet zulke schokkende dingen gedaan. waren er eigenlijk allemaal bijgenaaid door iemand...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
C-note, Abruzzi, Sucre, Haywire, Tweener zijn allemaal "opgepakt" en niet onschuldig te noemen.![]()
Ja, daarom stoor ik me ook zo aan het streng naleven van de regel: "Schuldigen ontsnappen niet."quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
tweener, c-note en sucre hadden niet zulke schokkende dingen gedaan. waren er eigenlijk allemaal bijgenaaid door iemand...![]()
En toch valt dat seizoen2 is minder dan seizoen1 verhaal best wel mee eigenlijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik had 24 ontdekt en moest wegens tijdgebrek een paar series laten vallen.
Daarbij leek mij het seizoen2-verhaal minder boeiend dan het plot in seizoen 1.![]()
Vind ik ook hoor, maar ik heb sowiezo wel het idee dat sommige mensen geen eigen mening hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
En toch valt dat seizoen2 is minder dan seizoen1 verhaal best wel mee eigenlijk!![]()
![]()
Heb je het nu over mij?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:17 schreef Haunter het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, maar ik heb sowiezo wel het idee dat sommige mensen geen eigen mening hebben.![]()
![]()
Seizoen 2 vind ik een stuk voorspelbaarder, en ook enigzins herhalend. Ze worden bijna gepakt, maar net niet. Ze zijn bijna vrij, maar net niet. Toch blijf ik het boeiend vinden :")![]()
Ohjah.. volgende week natuurlijk pas weer een nieuwe EP!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.![]()
Dit seizoen is gewoon heel anders dan seizoen 1. Sommige mensen houden er van en anderen niet. De series sluiten wel op elkaar aan, maar het concept is totaal verschillend. Vind ze allebei wel erg goed, elk seizoen op zijn eigen manier.
Seizoen 2 hangt van meer toevalligheden aan elkaar maar daar moet je gewoon doorheen kunnen kijken. Er is maar 1 ding waar ik me aan geergert heb en dat is die aflevering dat Sucre onder die boom vast zat. Dat was een ontzettend nutteloze opvulaflevering. Voor de rest vind ik het seizoen gewoon top!Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Seizoen 2 was wel iedere keer van: we hebben iets na een hele lange opbouw en dan....nee we hebben toch niks.
Dat zal alleen maar erger worden in een derde seizoen. Al te veel topseries zijn gewoon ten gronde gegaan door netwerkbazen die alleen maar met dollartekens in de ogen naar de kijkcijfers staren.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Maar FOX kan het wel, want 24 is nu bij season 6 en het is elk seizoen nog een ijzersterke serie geweest.
zullen ze wel meer geld voor krijgen dan voor prison break.![]()
24 is totaal anders. Ze kunnen elk seizoen als het ware totaal opnieuw beginnen.
Prison Break heeft toch meer een doorlopende verhaallijn die opgelost moet worden.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Ten eerste kun je de sarcastische smileys achterwege laten, ten tweede reageer je op iemand die op mij reageert, vandaar mijn vraag of je bedoelt dat ik geen eigen mening heb of men in het algemeen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:08 schreef Haunter het volgende:
[..]
Waarom voel je je eigenlijk aangesproken?![]()
Ik heb het over het algemeen..
Je wil dus zeggen dat -in het algemeen- sommige mensen die seizoen 2 minder vinden dan seizoen 1 geen eigen mening hebben?![]()
Gast, waar maak je je druk om?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Ten eerste kun je de sarcastische smileys achterwege laten, ten tweede reageer je op iemand die op mij reageert, vandaar mijn vraag of je bedoelt dat ik geen eigen mening heb of men in het algemeen.
Je wil dus zeggen dat -in het algemeen- sommige mensen die seizoen 2 minder vinden dan seizoen 1 geen eigen mening hebben?
En ik wil er mee zeggen dat er gauw mensen zijn die andere napraten betreft "seizoen 2 is eigenlijk niet goed", "seizoen 3; neeeeee" etc). Geen eigen mening klinkt dan meteen zo ernstig.![]()
Lane Garrison (David 'Tweener' Apolskis) heeft op 7 maart 2007 de aanklacht tegen zich gehoord bij de rechtbank voor het dodelijk auto-ongeluk die hij heeft veroorzaakt op 2 december 2006 waarbij een 17-jarige jongen is gestorven en 2 15-jarige meisjes gewond zijn geraakt. Hij wordt aangeklaagd voor 'vehicular manslaughter' (doodslag door het rijden onder invloed) . Het is bekend dat hij 2x meer dan de wettelijke toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed had ten tijde van het ongeluk en ook dat hij cocaine had genomen. Hij kan maximaal 7 jaar cel krijgen. Dus 'Tweener' gaat hoogstwaarschijnlijk ECHT in de gevangenis belanden.
Wel ironisch dat dit de man moet overkomen die zijn relatieve succes en bekendheid te danken heeft aan een serie waarin hij een gevangene speelt, zijn rol in werkelijkheid gaat uitzitten.
Hier zijn de beelden van de zitting:
http://www.youtube.com/watch?v=uKVuCaKeDhYIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Seizoen 1 was gewoon origineel qua opzet. Seizoen 2 moet het van de spanning hebben. Soms draven ze wat door, maar het is best vermakelijk om naar te kijken. Ik vermaak me prima, ik ben benieuwd hoe het afloopt.Michael begint me nu en dan wat de keel uit te hangen, maar personages als T-Bag en Kellerman worden ontzettend goed neergezet door de acteurs en geven het verhaal kleur. Hoe lang ze het verhaal kunnen rekken, geen idee, ik zou geen idee hebben waar een seizoen 3 over zou moeten gaat, maar laat ze maar door gaan, als ik het niks vind ga ik wel wat anders kijken. Maar dan heb ik toch 2 jaar genoten.
![]()
![]()
Voor alle huilies die seizoen 3 afkeuren, stop met kijken na s2! ff kijken of dat lukt
zie ondertitel :)![]()
Lane Garrison (David Tweener Apolskis) kan aan Stacy Keach (Warden Henry Pope) vragen hoe het werkelijk is om in de gevangenis te zitten, aangezien hij ook heeft gezeten, wegens cocaine smokkel.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
nee over 2 weken pasquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:41 schreef UFOtje het volgende:
Ohjah.. volgende week natuurlijk pas weer een nieuwe EP!![]()
23 maart
![]()
Haha eindelijk iedereen overtuigd en uit gediscussieerd over deze week geen aflevering, beginnen we over volgende week.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+![]()
Er komt helemaal geen seizoen 3 toch??? Er werd ten minste bij de laatste twee afleveringen al afgeteld naar "het eind".quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef Reki het volgende:
Voor alle huilies die seizoen 3 afkeuren, stop met kijken na s2! ff kijken of dat lukt![]()
Of zijn er andere berichten?![]()
Het zou dan kijken zijn omdat je gewoon wilt weten hoe het afloopt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef Reki het volgende:
Voor alle huilies die seizoen 3 afkeuren, stop met kijken na s2! ff kijken of dat lukt![]()
Maar niet meer vanwege de retespanning uit seizoen 1. Deze serie maar blijven rekken is echt een enorm slecht idee.
[ Bericht 1% gewijzigd door __Saviour__ op 15-03-2007 20:42:56 ]❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
mahone heeft ook veel rollen gespeeld.
zo zag ik hem laatst weer in crashmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Seizoen 3 komt gewoon.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:30 schreef 925963 het volgende:
[..]
Er komt helemaal geen seizoen 3 toch??? Er werd ten minste bij de laatste twee afleveringen al afgeteld naar "het eind".
Of zijn er andere berichten?![]()
![]()
zit haywire nou in 24 season 1 ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:12 schreef sjeppert het volgende:
mahone heeft ook veel rollen gespeeld.
zo zag ik hem laatst weer in crash![]()
Weet niet meer of het in seizoen 1 was of een later seizoen maar hij heeft inderdaad een rolletje gehad in 24.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zit haywire nou in 24 season 1 ?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
http://www.imdb.com/name/nm0593734/
"24" .... Eli (5 episodes, 2002)
- 10:00 a.m.-11:00 a.m. (2002) TV Episode .... Eli
- 9:00 a.m.-10:00 a.m. (2002) TV Episode .... Eli
- 8:00 a.m.-9:00 a.m. (2002) TV Episode .... Eli
- 7:00 a.m.-8:00 a.m. (2002) TV Episode .... Eli
- 6:00 a.m.-7:00 a.m. (2002) TV Episode .... Eli![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 18 maart 2007 00:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zit haywire nou in 24 season 1 ?
Ik ben ook pas begonnen met 24
Zit nu in seizoen 5![]()
![]()
Lol, ben pas bij alf 15 van seizoen 1. toffe serie dat zeker. Nu komt Bellick weer voorbijquote:Op zondag 18 maart 2007 11:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ja
Ik ben ook pas begonnen met 24
Zit nu in seizoen 5![]()
![]()
Ja, hij wil Kim aanrandenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zit haywire nou in 24 season 1 ?![]()
![]()
Mijn volgorde van goed naar slecht is 5 2 3 1...................4
Met 4 op geruime afstand als allerlaatste. Wat een extreem baggerseizoen was dat zeg.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Forum Opties Forumhop: Hop naar: