24 kijken is ten alle tijden niet triestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
coolnog ffies volhouden mensen
ik wacht ook al lang!
t was zelfs zo triest dat ik seisoen 1 en 2 van "24" zelfs ben gaan kijken
Hier in Engeland wordt seizoen 1 herhaald.Weer lekker genieten voordat seizoen 2 begintquote:
Iddquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ah een nieuwe.
Heb je het over mij?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ah een nieuwe.
Veel haha 20 topics ongeveerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:18 schreef Crazykill het volgende:
Hoeveel topics hebben jullie al vol gemaakt sinds het einde van season 1
Dan heb je dat verkeerd gelezen. Aflevering 1 van seizoen 2 heet namelijk Manhunt. Voor de rest heet de serie gewoon 'Prison Break'.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:03 schreef Suerte het volgende:
Ik las in een Amerikaans tijdschrift dat het geen Prison Break meer heet, maar Manhunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Nee hoor, het stond er echtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dan heb je dat verkeerd gelezen. Aflevering 1 van seizoen 2 heet namelijk Manhunt. Voor de rest heet de serie gewoon 'Prison Break'.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dan heb je dat verkeerd gelezen. Aflevering 1 van seizoen 2 heet namelijk Manhunt. Voor de rest heet de serie gewoon 'Prison Break'.
Iemand zin in een spoiler??Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke mod verwijdert mijn bericht telkens
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Iemand zin in een spoiler??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt een internetcafe voor mij opzoeken in Spanje danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:19 schreef Game_Error het volgende:
21 augustus als ik me niet vergis is de eerste uitzending op fox
..................................................................................................................................................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |