O nee meen je dat nouquote:Op zondag 30 juli 2006 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan weet ik eerder dan diegene in Nederland hoe het verder gaat
Dudequote:Op zondag 30 juli 2006 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oeiiii.. mag ik je aanraken?quote:Op zondag 30 juli 2006 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:51 schreef janjosti het volgende:
Hiero nog een season 2 promo, weet niet of ie al gepost is
http://www.youtube.com/watch?v=g5BGpIJsrds&search=prison%20break%20season%202%20promoLigt Veronica in het ziekenhuis bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee sarah (die dokter) ligt daar half dood, ben trouwens benieuwd of die het einde van season 2 haalt.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ligt Veronica in het ziekenhuis bed?
http://xs.to/xs.php?f=vlcsnap-56400.png&h=xs204&d=06311quote:Op zondag 30 juli 2006 20:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ligt Veronica in het ziekenhuis bed?
Zijn dit nou alweer de 1e spoilersquote:Op zondag 30 juli 2006 20:51 schreef janjosti het volgende:
[..]
nee sarah (die dokter) ligt daar half dood, ben trouwens benieuwd of die het einde van season 2 haalt.
Daar was ze dood, geen pols meer.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:00 schreef Mike het volgende:
Dat is toch geen spoiler? Hebben we allemaal gezien in de laatste aflevering...
Ze hebben het toch echt over een 'possible DOA'...dus er kan nog van alles gebeuren.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Daar was ze dood, geen pols meer.
Thanks.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:20 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://xs.to/xs.php?f=vlcsnap-56400.png&h=xs204&d=06311
Nee dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 juli 2006 10:59 schreef truStie het volgende:
Helaas.. en uiteraard niet in spoiler tags ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mhaaaaaaaaaahhquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:05 schreef magnifor het volgende:
Derde promo:
http://www.youtube.com/watch?v=V1vhONunv9A
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* I intend to live forever, so far so good! *
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:56 schreef IkWilbert het volgende:
Nou...Klopt, maar ik zeg het evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij werd er gezegd door Kellerman/Krevecki dat hij dood is...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:10 schreef magnifor het volgende:
Ik zat eens te denken. Kan agent Hale nog in leven zijn? Want in seizoen 1 zien we niet duidelijk dat hij dood gaat. Misschien heeft Veronica toen gelijk een ambulance gebeld en doet ze net als of hij dood is. Als hij beter is kan hij misschien nog getuigen ofzo.
Ik hoop iig dat hij weer terug komt.
Tjah, dat wil niet zoveel zeggen, denk ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens mij werd er gezegd door Kellerman/Krevecki dat hij dood is...
Ik heb me er vrij snel doorheen gewerkt, maar ben niet hooked geraakt. Dat had ik met zowel Veronica Mars als Battlestar Galactica dan weer wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik zal de zoveelste zijn die onlangs alle afleveringen in een paar dagen heeft gekeken, helemaal hooked is geraakt, en het wel een fijne serie vind..![]()
De serie heet 'Prison Break' en jij had verwacht dat ze niet zouden ontsnappen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:13 schreef EsDe het volgende:
Godver de godver de godver, ik was pas bij aflevering 20 (ze zijn nog niet ontsnapt dus) en lees nu Aan het einde van het eerste seizoen zijn ze ontsnapt uit de gevangenis en worden tijdens hun vlucht op de hielen gezeten door de politie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nouja, heb 1 t/m 20 al 2x gezien, en wacht eigenlijk tot 6 september..dan komt seizoen 1 op DVD geloof ik?die ga ik netjes kopen dus, zó gaaf vind ik die serie
![]()
Ik ken het gevoel. Daarom lees ik nooit threads over series, voordat ik het hele seizoen gezien heb.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:13 schreef EsDe het volgende:
Godver de godver de godver, ik was pas bij aflevering 20 (ze zijn nog niet ontsnapt dus) en lees nu Aan het einde van het eerste seizoen zijn ze ontsnapt uit de gevangenis en worden tijdens hun vlucht op de hielen gezeten door de politie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hoe gaan ze het nu noemen dan, want 'Prison' is niet echt meer van belang.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
De serie heet 'Prison Break' en jij had verwacht dat ze niet zouden ontsnappen?
Nou, ik had het wel verwacht, maar aangezien ik het zo spannend vind, zou het me niet verbazen als het niet zou lukken, dat ze gesnaaid worden en dan naar een andere gevangenis zouden gaan of zoiets...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
De serie heet 'Prison Break' en jij had verwacht dat ze niet zouden ontsnappen?
De kans dat ze nog een gevangenis van binnen zullen zien lijkt me inderdaad 0%. Mocht dat wel gebeuren dan zullen ze nooit meer ontsnappen, dat zou de geloofwaardigheid van de serie de das om doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, hoe gaan ze het nu noemen dan, want 'Prison' is niet echt meer van belang.
'Break'
nouja geloofwaardig is het zeker niet, alhoewel het allemaal wel zóú kúnnen kloppen... maar ze hebben altijd net iets téveel geluk... alleen toch op de een of andere manier leef ik helemaal mee in het sfeertje, dusdanig zelfs dat ik aflevering 1 t/m 7 in 1 ruk door heb gekeken... lichtelijk verslavendquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:27 schreef Rivfader het volgende:
[..]
De kans dat ze nog een gevangenis van binnen zullen zien lijkt me inderdaad 0%. Mocht dat wel gebeuren dan zullen ze nooit meer ontsnappen, dat zou de geloofwaardigheid van de serie de das om doen.
Niet dat het nu de meest geloofwaardige serie ooit is, maar goed.
Hoop het niet ,anders moet ik weer 2 weken wachtenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:17 schreef magnifor het volgende:
Nog 18 dagen. Ik hoop dat er even snel episode 1 uitlekt. Kan niet wachten.
Dit seizoen is dus gewoon Prison Break, zelfs zonder Manhunt. Althans, Wikipedia meldt dat Paul Scheuring dat gezegd heeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:21 schreef Djensen het volgende:
DIt seizoen is gewoon: The Manhunt! nog 18 nachtjes slapen!!
Paar dagen voor 1 aug zal niet erg zijn hoor?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 06:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hoop het niet ,anders moet ik weer 2 weken wachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |