Dat is niet een paar posts teruglezen. Als je dat had gedaan was je geen enkele spoiler tegen gekomen.quote:Op maandag 24 juli 2006 03:50 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Als ik dit topic doorlees dan kom ik overal tegen hoe het eerste seizoen verlopen is. Als je mijn post gelezen had dan wist je dat ik alleen de eerste 2 afleveringen gezien heb en de rest ook wil kijken zonder dat ik weet hoe het afloopt. Alleen al door de eerste paar regels in de OP te lezen weet ik al dat hij voor het einde van het eerste seizoen ontsnapt...
Er worden hier nooit spoilers geplaatst hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 12:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Er staan hier amper spoilers in dit topic, meer aftel dagen
geef er nog eens een paarquote:Op maandag 24 juli 2006 18:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Er worden hier nooit spoilers geplaatst hoor![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hi
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:05 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
..komt komt komt ie dan hé
chillll....graag meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Haha, nou ik vind hem er anders niet op lijkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:50 schreef truStie het volgende:
Ja is dezelfde, alleen is ze kop nu kaal zoals je ziet
Het was eerder echt zo'n jochie om te zienquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha, nou ik vind hem er anders niet op lijken![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:05 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
..komt komt komt ie dan hé
WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:59 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
WTF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjah, ik ook niet echt nee, maar de naam onder de foto op TV.com is dezelfde als de naam van de actueur die hem speelde in seizoen 1quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Raar hé, een kale kopquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ferry Corsten & Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Breakout Mix Extended Version)quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:10 schreef bosnymfje het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer van Ferry Corsten heet van zijn nieuwe album L.E.F.
Daar staat een remix op van de Prison Break thema namelijk....
Deze is nergens te vindenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:14 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Ferry Corsten & Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Breakout Mix Extended Version)
hierquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:10 schreef bosnymfje het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer van Ferry Corsten heet van zijn nieuwe album L.E.F.
Daar staat een remix op van de Prison Break thema namelijk....
Aah die gast met die grote hoofddoek? Ik denk dat de makers toch wel met iets verassend komen en revange van die gast zou dan wel een leuke verassing zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:17 schreef Eppie_NL het volgende:
Is er iemand hier die weet hoe die vent heet, die in de laatste afleveringen ruzie had met C-note?
hoop dat ie ook nog een rol zal spelen in seizoen 2. C-note terug pakken....kan ook nog leuk worden
yep die vent met zo'n witte doek op zijn hoofd...maja niemand die weet hoe heet in de serie/of in het echt?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
Aah die gast met die grote hoofddoek? Ik denk dat de makers toch wel met iets verassend komen en revange van die gast zou dan wel een leuke verassing zijn![]()
En dat mag nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:42 schreef Vivoex het volgende:
[..]
hier![]()
Weet alleen niet of dit wel mag![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:06 schreef planethugo het volgende:
ja die gaat zelf ontsnappen, niet omdat ie vrijheid wil maar omdat ie achter c-note aanwil. Erg sterke verhaallijn wordt hier bedacht
Verder alles kids, gozertquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:19 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
yep die vent met zo'n witte doek op zijn hoofd...maja niemand die weet hoe heet in de serie/of in het echt?
Ze moeten wel er iets meedoen.....die vent wou C-note gewoon dood hebben....en komt ie erachter dat C-Note ontsnapt is...zal ie zelf dan ook gaan ontsnappen om achter C-Note aan te gaan.....? we zullen zien
allebei hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:06 schreef planethugo het volgende:
ja die gaat zelf ontsnappen, niet omdat ie vrijheid wil maar omdat ie achter c-note aanwil. Erg sterke verhaallijn wordt hier bedacht
En dat was juist die hand die te zien is op de fotoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:41 schreef magnifor het volgende:
Die hand is niet volledig te zien. Volgens mij hakte Abruzzi een deel van zijn arm af.
Ongelooflijk wat ze op medisch gebied tegenwoordig kunnen doen hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:39 schreef biggetje het volgende:
[..]
En dat was juist die hand die te zien is op de foto![]()
het was meer van: als ze rekening hadden gehouden met 'de hand', dan hadden ze het ook goed gedaan en die linkerhand verduisterd of whatever. ik geloof niet dat die foto zo is genomen dat precies een hand wegvalt. gewoon toeval.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat ze op medisch gebied tegenwoordig kunnen doen he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.001000010100001001001001010001010101001000100001
Eerst nog even seizoen 1 afmakenquote:Op zondag 30 juli 2006 04:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer komt ie in Nederland op TV?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:51 schreef janjosti het volgende:
Hiero nog een season 2 promo, weet niet of ie al gepost is
http://www.youtube.com/watch?v=g5BGpIJsrds&search=prison%20break%20season%202%20promoJammer van die muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |