quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:40 schreef Jay_Snake het volgende:
Bellick: I'M GONNA GUN YOU DOWN SCOFIELD!!!
Zoek en gij zult vinden...quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:21 schreef Webgangster het volgende:
Iemand foto's van die mooie verpleegster ?
Zegt Bellick niet: I WILL GUN YOU DOWN SCOFIELD!!!?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:40 schreef Jay_Snake het volgende:
Het is dan maar 14 seconden, maar 14 seconden zijn 14 seconden
Season 2 teaser;
http://www.youtube.com/watch?v=HLoaYORL77M
Bellick: I'M GANNA GUN YOU DOWN SCOFIELD!!!
Dokterquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:21 schreef Webgangster het volgende:
Iemand foto's van die mooie verpleegster ?
zozo 1 woord verkeerd, wat een dramaquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:03 schreef magnifor het volgende:
[..]
Zegt Bellick niet: I WILL GUN YOU DOWN SCOFIELD!!!?
w00tquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:03 schreef magnifor het volgende:
[..]
Zegt Bellick niet: I WILL GUN YOU DOWN SCOFIELD!!!?
Ow sorry hoor? Was niet lullig bedoeld ofzo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
zozo 1 woord verkeerd, wat een drama
mooi dingquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:40 schreef Jay_Snake het volgende:
Het is dan maar 14 seconden, maar 14 seconden zijn 14 seconden
Season 2 teaser;
http://www.youtube.com/watch?v=HLoaYORL77M
Bellick: I'M GANNA GUN YOU DOWN SCOFIELD!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Het is een teaser (dus heel weinig te zien). En iedereen heeft een eigen smaak. De teaser belooft wel veel goeds imo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef TC03 het volgende:
Die trailer belooft niet veel goeds.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
mooi dingDie gozer heeft toch amper toegevoegde waarde in season2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In season2 gaan er een paar dingen centraal staan, en dat is het conflict met de president en het geld van DB Cooper. En voor beiden heb je hem niet nodig
..................................................................................................................................................
Fernando met Sucre? Hij heet zelf Fernando Sucre. Bedoel jij niet Hector?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:55 schreef magnifor het volgende:
Ik wil wel zien wat Sucre gaat doen met Fernando. In de eerste afleveringen kon je volgens mij zien dat Sucre met Fernando niet iets leuks van plan was.![]()
Ze is wel zwanger. Dus niet alleen om haar, maar ook voor de baby.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:36 schreef planethugo het volgende:
die sucre is toch die celmaat van Scofield ofniet... dat was dus echt de meeste idiote rede om te ontsnappen als je nog 2 jaar ofzo vast moet zitten: om een meid. Net alsof die meid hem nu wel weer helemaal wil en haar hele leven op de vlucht gaat met sucre. Zullen nog wel paar tenenkrommende scenes van komen schat ik zo in
Het ging hem daarna niet alleen om Maricruz... maar ook om Hector aan te pakken dusquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:36 schreef planethugo het volgende:
die sucre is toch die celmaat van Scofield ofniet... dat was dus echt de meeste idiote rede om te ontsnappen als je nog 2 jaar ofzo vast moet zitten: om een meid. Net alsof die meid hem nu wel weer helemaal wil en haar hele leven op de vlucht gaat met sucre. Zullen nog wel paar tenenkrommende scenes van komen schat ik zo in
Die Hector was ook een flapdrol verstopt in een pak.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:37 schreef Haunter het volgende:
[..]
Het ging hem daarna niet alleen om Maricruz... maar ook om Hector aan te pakken dus![]()
6 september pas.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:09 schreef Lief-visje het volgende:
Is die dvd box nou al uit in NL ?
Hm..mij gaat het nog te langzaam hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 01:31 schreef magnifor het volgende:
Nog 28 dagen. Damn, wat gaan de dagen snel zeg.
Eerst waren het nog 60 dagen.
Als ik dit topic doorlees dan kom ik overal tegen hoe het eerste seizoen verlopen is. Als je mijn post gelezen had dan wist je dat ik alleen de eerste 2 afleveringen gezien heb en de rest ook wil kijken zonder dat ik weet hoe het afloopt. Alleen al door de eerste paar regels in de OP te lezen weet ik al dat hij voor het einde van het eerste seizoen ontsnapt...quote:Op maandag 24 juli 2006 03:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Lees eens een paar posts boven je.
Ik wist niet eens dat dat er was? Maar thanks voor de tip!quote:Op maandag 24 juli 2006 06:45 schreef ImPrEzA het volgende:
Als je alleen de eerste paar afleveringen hebt gezien is het Prison Break NL topic misschien meer iets voor jou, daar zijn ze nog niet zo ver... maar de dvd komt op 6 september uit.
Er staan hier amper spoilers in dit topic, meer aftel dagenquote:Op maandag 24 juli 2006 03:50 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Als ik dit topic doorlees dan kom ik overal tegen hoe het eerste seizoen verlopen is. Als je mijn post gelezen had dan wist je dat ik alleen de eerste 2 afleveringen gezien heb en de rest ook wil kijken zonder dat ik weet hoe het afloopt. Alleen al door de eerste paar regels in de OP te lezen weet ik al dat hij voor het einde van het eerste seizoen ontsnapt...
Leuk....
Maar toch bedankt dat je me wil helpen (not!)
Hoeveelquote:Op maandag 24 juli 2006 12:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Er staan hier amper spoilers in dit topic, meer aftel dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |