6 september pas.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:09 schreef Lief-visje het volgende:
Is die dvd box nou al uit in NL ?
Hm..mij gaat het nog te langzaam hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 01:31 schreef magnifor het volgende:
Nog 28 dagen. Damn, wat gaan de dagen snel zeg.
Eerst waren het nog 60 dagen.
Als ik dit topic doorlees dan kom ik overal tegen hoe het eerste seizoen verlopen is. Als je mijn post gelezen had dan wist je dat ik alleen de eerste 2 afleveringen gezien heb en de rest ook wil kijken zonder dat ik weet hoe het afloopt. Alleen al door de eerste paar regels in de OP te lezen weet ik al dat hij voor het einde van het eerste seizoen ontsnapt...quote:Op maandag 24 juli 2006 03:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Lees eens een paar posts boven je.
Ik wist niet eens dat dat er was? Maar thanks voor de tip!quote:Op maandag 24 juli 2006 06:45 schreef ImPrEzA het volgende:
Als je alleen de eerste paar afleveringen hebt gezien is het Prison Break NL topic misschien meer iets voor jou, daar zijn ze nog niet zo ver... maar de dvd komt op 6 september uit.
Er staan hier amper spoilers in dit topic, meer aftel dagenquote:Op maandag 24 juli 2006 03:50 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Als ik dit topic doorlees dan kom ik overal tegen hoe het eerste seizoen verlopen is. Als je mijn post gelezen had dan wist je dat ik alleen de eerste 2 afleveringen gezien heb en de rest ook wil kijken zonder dat ik weet hoe het afloopt. Alleen al door de eerste paar regels in de OP te lezen weet ik al dat hij voor het einde van het eerste seizoen ontsnapt...
Leuk....
Maar toch bedankt dat je me wil helpen (not!)
Hoeveelquote:Op maandag 24 juli 2006 12:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Er staan hier amper spoilers in dit topic, meer aftel dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |