Dat is niet een paar posts teruglezen. Als je dat had gedaan was je geen enkele spoiler tegen gekomen.quote:Op maandag 24 juli 2006 03:50 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Als ik dit topic doorlees dan kom ik overal tegen hoe het eerste seizoen verlopen is. Als je mijn post gelezen had dan wist je dat ik alleen de eerste 2 afleveringen gezien heb en de rest ook wil kijken zonder dat ik weet hoe het afloopt. Alleen al door de eerste paar regels in de OP te lezen weet ik al dat hij voor het einde van het eerste seizoen ontsnapt...
Er worden hier nooit spoilers geplaatst hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 12:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Er staan hier amper spoilers in dit topic, meer aftel dagen
geef er nog eens een paarquote:Op maandag 24 juli 2006 18:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Er worden hier nooit spoilers geplaatst hoor![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hi
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:05 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
..komt komt komt ie dan hé
chillll....graag meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Haha, nou ik vind hem er anders niet op lijkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:50 schreef truStie het volgende:
Ja is dezelfde, alleen is ze kop nu kaal zoals je ziet
Het was eerder echt zo'n jochie om te zienquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha, nou ik vind hem er anders niet op lijken![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:05 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
..komt komt komt ie dan hé
WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:59 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
WTF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjah, ik ook niet echt nee, maar de naam onder de foto op TV.com is dezelfde als de naam van de actueur die hem speelde in seizoen 1quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Raar hé, een kale kopquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ferry Corsten & Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Breakout Mix Extended Version)quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:10 schreef bosnymfje het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer van Ferry Corsten heet van zijn nieuwe album L.E.F.
Daar staat een remix op van de Prison Break thema namelijk....
Deze is nergens te vindenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:14 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Ferry Corsten & Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Breakout Mix Extended Version)
hierquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:10 schreef bosnymfje het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer van Ferry Corsten heet van zijn nieuwe album L.E.F.
Daar staat een remix op van de Prison Break thema namelijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |