wiequote:FBI agent Alexander "Buck" Mahone
Nieuw personage, die ingeschakeld word om bij te assisteren bij de opsporing van de ontsnapten.quote:
misschien neemt ze een voorbeeld aan scollfield en ontsnapt ze ook aan de dood.............quote:Op maandag 26 juni 2006 16:40 schreef Dos37 het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat de dokter dood is
Die 18 betekent niet dat hier over de 18e aflevering gesproken wordt, maar dat er al 17 topics volgeluld zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:57 schreef Pulsy het volgende:
OMG spoilers hierzoik zit pas in de helft van de serie ... had ik vast ook niet op een topic over #18 moeten klikken
Niet dat het uitmaakt, want Pulsy komt hier voorlopig niet meer terugquote:Op maandag 26 juni 2006 17:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Die 18 betekent niet dat hier over de 18e aflevering gesproken wordt, maar dat er al 17 topics volgeluld zijn.
Waarschijnlijk niet nee, maar het staat wat beter dan "tvp"quote:Op maandag 26 juni 2006 17:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Niet dat het uitmaakt, want Pulsy komt hier voorlopig niet meer terug![]()
Alsof die auto's ze achtervolgenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:18 schreef Paxlie het volgende:
Vraag me echt af inderdaad hoe zie tientallen auto's gaan verliezen met hun achtervolging
Lees het topic eensquote:Op maandag 26 juni 2006 19:22 schreef dabadbass het volgende:
hoe ver zijn ze in E18?
ik heb ze alle 21 gezien dus weet niet waar ik over mag praten in dit topic?
Waar slaat dat Dead On Arrival op? Moet dat niet OD zijn (OverDose)?quote:Dr. Sara Tancredi 'Possible DOA'
Zo ver ik gezien heb zijn er nog geen uitzendingen uitgelekt je zal moeten afwachtenquote:Op maandag 26 juni 2006 20:55 schreef Paul_NL het volgende:
Zijn de uitzendingen nog niet uitgelekt?
Ik ga in elk geval elke week kijken
Dat werd gezegd in de serie door een van de politieagenten die haar vonden. Het staat er ook als een 'quote'. Daarmee bedoelen ze dus dat ze waarschijnlijk dood is (op het moment dat ze daar aankomen).quote:Op maandag 26 juni 2006 20:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Waar slaat dat Dead On Arrival op? Moet dat niet OD zijn (OverDose)?
Zat 'r idd niet in. Is toegevoegd zoals hierboven al is gezegd.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:40 schreef ImPrEzA het volgende:
FBI agent Alexander "Buck" Mahone
Zat die ook al in de laatste episode, nee toch? Want dan zou ik dat hebben gemist.. is namelijk sheriff Tom Underlay uit het helaas gecancellede Invasion
Tuurlijk wel..quote:Op maandag 26 juni 2006 20:55 schreef Paul_NL het volgende:
Kan je inderdaad op wachten.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:28 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, sneller als ik dacht, augustus al, wel beter
Maar dat ze zo vroeg beginnen betekent dus ook weer een lange pauze in het midden van het seizoen ? :/
Ze zijn net anderhalve week aan het filmen flapdrolquote:Op maandag 26 juni 2006 20:55 schreef Paul_NL het volgende:
Sorry dat ik een leven heb en mijn leven niet draait om Fok en Prison Breakquote:Op maandag 26 juni 2006 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze zijn net anderhalve week aan het filmen flapdrolDe eerste aflevering van seizoen 2 is waarschijnlijk nog niet eens gemonteerd
![]()
Deze toevallig?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:46 schreef Symer het volgende:
My Name Is Earl.
TopserieDaar heeft hij ook een geweldige rol
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:45 schreef Jaytonism het volgende:
Woah!
Ik zag net Haywire in een trailer. Hij komt op RTL5 als normaal persoon in de nieuwe serie: I Am Earl ofzo.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:44 schreef Gremen het volgende:
Het wachten valt me nog wel mee. Er zijn genoeg andere dingen te doen!
Ik zag hem laatst nog in ER als een patient. Maar ik heb hem ook gezien in Rat Race, CSI: Miami, CSI, Medium en in Cold Casequote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:57 schreef Lief-visje het volgende:
Ik zag gister een voorstukje van een film ofzo bij RTL 5 met Haywire erin maar dan speelt hij een gewoon normaal persoon !
Méén je. Is dat dan die gast die niet kan praten?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:30 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst nog in ER als een patient. Maar ik heb hem ook gezien in Rat Race, CSI: Miami, CSI, Medium en in Cold Case
Geen idee, is alweer een tijdje dat ik hem heb gezien.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:52 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Méén je. Is dat dan die gast die niet kan praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Iemand behoefte aan SPOILER FOTO'S met betrekking tot de cliifhanger van ep 22![]()
![]()
jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[SPOILER FOTO'S]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
[SPOILER FOTO'S]
Iedereen klikken op eigen risico!!!
[SPOILER FOTO'S]!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toffe fotos![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Denk je nou echt dat ze T-bag zomaar eruit schrijvenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:41 schreef Dos37 het volgende:
Lijkt me dat T-Bagg wel gepakt is of niet. Zo die nog terug komen
Sommige mensen vinden hier alles een spoilerquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
leuke foto's ja
opzich valt het spoiler gehalte wel mee, maar nog net een spoiler erin ja
Hoop dat ie er nog is, hijs tofquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:41 schreef Dos37 het volgende:
Lijkt me dat T-Bagg wel gepakt is of niet. Zo die nog terug komen
Ach dit stelt niks voor man...quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:15 schreef Lief-visje het volgende:
O my god waarom heb ik geklikt ! ben ook veeeeeeeel te nieuwsgierig
blij dat ik geklikt hebtquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:15 schreef Lief-visje het volgende:
O my god waarom heb ik geklikt ! ben ook veeeeeeeel te nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:28 schreef crossover het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:53 schreef Nuna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:03 schreef truStie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here.. Al die spoilertagjes.. En dan lees ik één woord, maar durf ik niet meer verder te gaanquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:29 schreef IkWilbert het volgende:
Aan de ene kant wil ik klikken maar aan de andere kant niet.... Wat te doen, wat te doen...
Dat had ik ook toen de serie nog liep. Maar nu valt het echt wel mee met de spoilers hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:47 schreef Plumz het volgende:
[..]
Same here.. Al die spoilertagjes.. En dan lees ik één woord, maar durf ik niet meer verder te gaan![]()
Ja, dat heb ik ook! Ik was meteen verslaafdquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:27 schreef Steve.Porter het volgende:
poehh heb zelden een serie meegemaakt die zóó verslavend is. Bij het einde van een aflevering wil je weten hoe het afloopt, dus kijk je het begin van de volgende, en dan kijk je toch maar weer de hele aflevering
enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love this city
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:55 schreef juules het volgende:
[..]
enNou, ze zeggen toch DOA als ze daar binnen komen. Dood bij aankomst dus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
ze zeggen iets in de trant van 'likely DOA', oid.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou, ze zeggen toch DOA als ze daar binnen komen. Dood bij aankomst dus....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers voor 202![]()
Te veel moeite om even je muist d'r over heen te halen?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik blijf het gaar vinden dat het hier nog steeds met spoilers gepost word... in de pauze.
Dat schiet al op !quote:
Tuurlijk wel! Beter zoeken, vriendquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:57 schreef juules het volgende:
[..]
Er is dus nauwelijks iets te vinden... dan inderdaad maar geduld hebben!
Tsssquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Beter zoeken, vriend![]()
Wat jij wil, zagbiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:20 schreef juules het volgende:
[..]
Tsssdan zoek ik zeker inderdaad niet goed genoeg. Maargoed, anders mag jij je spoilers ook wel even posten hoor!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:51 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Wat jij wil, zagbie![]()
het zijn geruchten c.q. spoilers!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Life sucks
Zou graag eens naar een OST'tje luisterenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:53 schreef Lief-visje het volgende:
Congratulations to Prison Break on its Emmy nomination for Outstanding Main Title Theme Music by composer Ramin Djawadi!
de muziek schijnt het net zo goed te doen als de serie !
Idem.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zou graag eens naar een OST'tje luisteren
41 het schiet op maar damn duurt nog ffquote:
Toen hij z'n moeder knuffeldequote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:55 schreef Xrenity het volgende:
Gisteren Haywire in My name is Earl op RTL5
Zie spoiler-foto-link-post van mij op de vorige paginaquote:Op maandag 10 juli 2006 01:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ben benieuwd wie en hoe ze van dat vliegveld af komen.
Ow god, jij idd in USA topicsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:05 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zie spoiler-foto-link-post van mij op de vorige pagina, als je het nu al wilt weten
![]()
huhquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ow god, jij idd in USA topics. Nee thnx
.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Je bent mister spoiler himself.
dat was dan ook de enige emmy waarvoor ze genomineerd zijn en er zijn echt heeeeel veel categoriënquote:Op zondag 9 juli 2006 17:53 schreef Lief-visje het volgende:
Congratulations to Prison Break on its Emmy nomination for Outstanding Main Title Theme Music by composer Ramin Djawadi!
de muziek schijnt het net zo goed te doen als de serie !
Hij had toch maar 2 back-up plans?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:10 schreef dapluiz het volgende:
Geen emmy voor "Main Character with the most backup plans" ?
Omdat Linc in een 4x4 zat verstopt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:49 schreef dapluiz het volgende:
2 maar ?
Eerst toch gedoe met die pijp, toen de tattoo op ze rug die weg was waardoor hij zichzelf in the whack shack moet laten gooien, het gedoe dat ie overgeplaatst was naar een andere cel, de reden dat hij de warden meost gijzelen (weet niet meer wat daar de reden van was) Etc
Maar blijf het een toffe serie vinden hoor
tis ook een o zo belangrijke emmy ook, nominatie voor mooiste theme songquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat was dan ook de enige emmy waarvoor ze genomineerd zijn en er zijn echt heeeeel veel categoriën
Gisteren Bellick in ERquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:55 schreef Xrenity het volgende:
Gisteren Haywire in My name is Earl op RTL5
Jawohlquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:21 schreef Stienn het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er komend seizoen? Weer 22?
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2006 15:02:18 ]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:47 schreef Scorpie het volgende:Leuk dat je het zegt, alleen niet iedereen wil die foto's bekijken. En wat je zegt kan dus een spoiler zijn voor die mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die verrekte spoilers ook!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:26 schreef Nuna het volgende:
[..]
Leuk dat je het zegt, alleen niet iedereen wil die foto's bekijken. En wat je zegt kan dus een spoiler zijn voor die mensen
vet!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:40 schreef Jay_Snake het volgende:
Het is dan maar 14 seconden, maar 14 seconden zijn 14 seconden
Season 2 teaser;
http://www.youtube.com/watch?v=HLoaYORL77M
Bellick: I'M GANNA GUN YOU DOWN SCOFIELD!!!
GEWELDIG !quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:40 schreef Jay_Snake het volgende:
Season 2 teaser;
Misschien moet je even in de TT kijken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:48 schreef masterr112 het volgende:
weet iemand wanneer het weer begint in USA? of is dat juist de datum waar iedereen naar toe af telt?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:40 schreef Jay_Snake het volgende:
Season 2 teaser;
Jaaaaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:40 schreef Jay_Snake het volgende:
Season 2 teaser;
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:40 schreef Jay_Snake het volgende:
Bellick: I'M GONNA GUN YOU DOWN SCOFIELD!!!
Zoek en gij zult vinden...quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:21 schreef Webgangster het volgende:
Iemand foto's van die mooie verpleegster ?
Zegt Bellick niet: I WILL GUN YOU DOWN SCOFIELD!!!?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:40 schreef Jay_Snake het volgende:
Season 2 teaser;
Dokterquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:21 schreef Webgangster het volgende:
Iemand foto's van die mooie verpleegster ?
zozo 1 woord verkeerd, wat een dramaquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:03 schreef magnifor het volgende:
[..]
Zegt Bellick niet: I WILL GUN YOU DOWN SCOFIELD!!!?
w00tquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:03 schreef magnifor het volgende:
[..]
Zegt Bellick niet: I WILL GUN YOU DOWN SCOFIELD!!!?
Ow sorry hoor? Was niet lullig bedoeld ofzo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
zozo 1 woord verkeerd, wat een drama
mooi dingquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:40 schreef Jay_Snake het volgende:
Season 2 teaser;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Het is een teaser (dus heel weinig te zien). En iedereen heeft een eigen smaak. De teaser belooft wel veel goeds imo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef TC03 het volgende:
Die trailer belooft niet veel goeds.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
mooi dingDie gozer heeft toch amper toegevoegde waarde in season2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In season2 gaan er een paar dingen centraal staan, en dat is het conflict met de president en het geld van DB Cooper. En voor beiden heb je hem niet nodig
..................................................................................................................................................
Fernando met Sucre? Hij heet zelf Fernando Sucre. Bedoel jij niet Hector?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:55 schreef magnifor het volgende:
Ik wil wel zien wat Sucre gaat doen met Fernando. In de eerste afleveringen kon je volgens mij zien dat Sucre met Fernando niet iets leuks van plan was.![]()
Ze is wel zwanger. Dus niet alleen om haar, maar ook voor de baby.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:36 schreef planethugo het volgende:
die sucre is toch die celmaat van Scofield ofniet... dat was dus echt de meeste idiote rede om te ontsnappen als je nog 2 jaar ofzo vast moet zitten: om een meid. Net alsof die meid hem nu wel weer helemaal wil en haar hele leven op de vlucht gaat met sucre. Zullen nog wel paar tenenkrommende scenes van komen schat ik zo in
Het ging hem daarna niet alleen om Maricruz... maar ook om Hector aan te pakken dusquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:36 schreef planethugo het volgende:
die sucre is toch die celmaat van Scofield ofniet... dat was dus echt de meeste idiote rede om te ontsnappen als je nog 2 jaar ofzo vast moet zitten: om een meid. Net alsof die meid hem nu wel weer helemaal wil en haar hele leven op de vlucht gaat met sucre. Zullen nog wel paar tenenkrommende scenes van komen schat ik zo in
Die Hector was ook een flapdrol verstopt in een pak.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:37 schreef Haunter het volgende:
[..]
Het ging hem daarna niet alleen om Maricruz... maar ook om Hector aan te pakken dus![]()
6 september pas.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:09 schreef Lief-visje het volgende:
Is die dvd box nou al uit in NL ?
Hm..mij gaat het nog te langzaam hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 01:31 schreef magnifor het volgende:
Nog 28 dagen. Damn, wat gaan de dagen snel zeg.
Eerst waren het nog 60 dagen.
Als ik dit topic doorlees dan kom ik overal tegen hoe het eerste seizoen verlopen is. Als je mijn post gelezen had dan wist je dat ik alleen de eerste 2 afleveringen gezien heb en de rest ook wil kijken zonder dat ik weet hoe het afloopt. Alleen al door de eerste paar regels in de OP te lezen weet ik al dat hij voor het einde van het eerste seizoen ontsnapt...quote:Op maandag 24 juli 2006 03:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Lees eens een paar posts boven je.
Ik wist niet eens dat dat er was? Maar thanks voor de tip!quote:Op maandag 24 juli 2006 06:45 schreef ImPrEzA het volgende:
Als je alleen de eerste paar afleveringen hebt gezien is het Prison Break NL topic misschien meer iets voor jou, daar zijn ze nog niet zo ver... maar de dvd komt op 6 september uit.
Er staan hier amper spoilers in dit topic, meer aftel dagenquote:Op maandag 24 juli 2006 03:50 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Als ik dit topic doorlees dan kom ik overal tegen hoe het eerste seizoen verlopen is. Als je mijn post gelezen had dan wist je dat ik alleen de eerste 2 afleveringen gezien heb en de rest ook wil kijken zonder dat ik weet hoe het afloopt. Alleen al door de eerste paar regels in de OP te lezen weet ik al dat hij voor het einde van het eerste seizoen ontsnapt...
Leuk....
Maar toch bedankt dat je me wil helpen (not!)
Hoeveelquote:Op maandag 24 juli 2006 12:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Er staan hier amper spoilers in dit topic, meer aftel dagen
Dat is niet een paar posts teruglezen. Als je dat had gedaan was je geen enkele spoiler tegen gekomen.quote:Op maandag 24 juli 2006 03:50 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Als ik dit topic doorlees dan kom ik overal tegen hoe het eerste seizoen verlopen is. Als je mijn post gelezen had dan wist je dat ik alleen de eerste 2 afleveringen gezien heb en de rest ook wil kijken zonder dat ik weet hoe het afloopt. Alleen al door de eerste paar regels in de OP te lezen weet ik al dat hij voor het einde van het eerste seizoen ontsnapt...
Er worden hier nooit spoilers geplaatst hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 12:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Er staan hier amper spoilers in dit topic, meer aftel dagen
geef er nog eens een paarquote:Op maandag 24 juli 2006 18:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Er worden hier nooit spoilers geplaatst hoor![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hi
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:05 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
..komt komt komt ie dan hé
chillll....graag meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Haha, nou ik vind hem er anders niet op lijkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:50 schreef truStie het volgende:
Ja is dezelfde, alleen is ze kop nu kaal zoals je ziet
Het was eerder echt zo'n jochie om te zienquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha, nou ik vind hem er anders niet op lijken![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:05 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
..komt komt komt ie dan hé
WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:59 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
WTF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjah, ik ook niet echt nee, maar de naam onder de foto op TV.com is dezelfde als de naam van de actueur die hem speelde in seizoen 1quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Raar hé, een kale kopquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ferry Corsten & Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Breakout Mix Extended Version)quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:10 schreef bosnymfje het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer van Ferry Corsten heet van zijn nieuwe album L.E.F.
Daar staat een remix op van de Prison Break thema namelijk....
Deze is nergens te vindenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:14 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Ferry Corsten & Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Breakout Mix Extended Version)
hierquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:10 schreef bosnymfje het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer van Ferry Corsten heet van zijn nieuwe album L.E.F.
Daar staat een remix op van de Prison Break thema namelijk....
Aah die gast met die grote hoofddoek? Ik denk dat de makers toch wel met iets verassend komen en revange van die gast zou dan wel een leuke verassing zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:17 schreef Eppie_NL het volgende:
Is er iemand hier die weet hoe die vent heet, die in de laatste afleveringen ruzie had met C-note?
hoop dat ie ook nog een rol zal spelen in seizoen 2. C-note terug pakken....kan ook nog leuk worden
yep die vent met zo'n witte doek op zijn hoofd...maja niemand die weet hoe heet in de serie/of in het echt?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
Aah die gast met die grote hoofddoek? Ik denk dat de makers toch wel met iets verassend komen en revange van die gast zou dan wel een leuke verassing zijn![]()
En dat mag nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:42 schreef Vivoex het volgende:
[..]
hier![]()
Weet alleen niet of dit wel mag![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:06 schreef planethugo het volgende:
ja die gaat zelf ontsnappen, niet omdat ie vrijheid wil maar omdat ie achter c-note aanwil. Erg sterke verhaallijn wordt hier bedacht
Verder alles kids, gozertquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:19 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
yep die vent met zo'n witte doek op zijn hoofd...maja niemand die weet hoe heet in de serie/of in het echt?
Ze moeten wel er iets meedoen.....die vent wou C-note gewoon dood hebben....en komt ie erachter dat C-Note ontsnapt is...zal ie zelf dan ook gaan ontsnappen om achter C-Note aan te gaan.....? we zullen zien
allebei hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:06 schreef planethugo het volgende:
ja die gaat zelf ontsnappen, niet omdat ie vrijheid wil maar omdat ie achter c-note aanwil. Erg sterke verhaallijn wordt hier bedacht
En dat was juist die hand die te zien is op de fotoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:41 schreef magnifor het volgende:
Die hand is niet volledig te zien. Volgens mij hakte Abruzzi een deel van zijn arm af.
Ongelooflijk wat ze op medisch gebied tegenwoordig kunnen doen hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:39 schreef biggetje het volgende:
[..]
En dat was juist die hand die te zien is op de foto![]()
het was meer van: als ze rekening hadden gehouden met 'de hand', dan hadden ze het ook goed gedaan en die linkerhand verduisterd of whatever. ik geloof niet dat die foto zo is genomen dat precies een hand wegvalt. gewoon toeval.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat ze op medisch gebied tegenwoordig kunnen doen he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.001000010100001001001001010001010101001000100001
Eerst nog even seizoen 1 afmakenquote:Op zondag 30 juli 2006 04:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer komt ie in Nederland op TV?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:51 schreef janjosti het volgende:
Hiero nog een season 2 promo, weet niet of ie al gepost is
http://www.youtube.com/watch?v=g5BGpIJsrds&search=prison%20break%20season%202%20promoJammer van die muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O nee meen je dat nouquote:Op zondag 30 juli 2006 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan weet ik eerder dan diegene in Nederland hoe het verder gaat
Dudequote:Op zondag 30 juli 2006 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oeiiii.. mag ik je aanraken?quote:Op zondag 30 juli 2006 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:51 schreef janjosti het volgende:
Hiero nog een season 2 promo, weet niet of ie al gepost is
http://www.youtube.com/watch?v=g5BGpIJsrds&search=prison%20break%20season%202%20promoLigt Veronica in het ziekenhuis bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee sarah (die dokter) ligt daar half dood, ben trouwens benieuwd of die het einde van season 2 haalt.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ligt Veronica in het ziekenhuis bed?
http://xs.to/xs.php?f=vlcsnap-56400.png&h=xs204&d=06311quote:Op zondag 30 juli 2006 20:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ligt Veronica in het ziekenhuis bed?
Zijn dit nou alweer de 1e spoilersquote:Op zondag 30 juli 2006 20:51 schreef janjosti het volgende:
[..]
nee sarah (die dokter) ligt daar half dood, ben trouwens benieuwd of die het einde van season 2 haalt.
Daar was ze dood, geen pols meer.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:00 schreef Mike het volgende:
Dat is toch geen spoiler? Hebben we allemaal gezien in de laatste aflevering...
Ze hebben het toch echt over een 'possible DOA'...dus er kan nog van alles gebeuren.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Daar was ze dood, geen pols meer.
Thanks.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:20 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://xs.to/xs.php?f=vlcsnap-56400.png&h=xs204&d=06311
Nee dus.
quote:Op maandag 31 juli 2006 10:59 schreef truStie het volgende:
Helaas.. en uiteraard niet in spoiler tags ...
Mhaaaaaaaaaahhquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:05 schreef magnifor het volgende:
Derde promo:
http://www.youtube.com/watch?v=V1vhONunv9A
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* I intend to live forever, so far so good! *
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:56 schreef IkWilbert het volgende:
Nou...Klopt, maar ik zeg het evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij werd er gezegd door Kellerman/Krevecki dat hij dood is...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:10 schreef magnifor het volgende:
Ik zat eens te denken. Kan agent Hale nog in leven zijn? Want in seizoen 1 zien we niet duidelijk dat hij dood gaat. Misschien heeft Veronica toen gelijk een ambulance gebeld en doet ze net als of hij dood is. Als hij beter is kan hij misschien nog getuigen ofzo.
Ik hoop iig dat hij weer terug komt.
Tjah, dat wil niet zoveel zeggen, denk ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens mij werd er gezegd door Kellerman/Krevecki dat hij dood is...
Ik heb me er vrij snel doorheen gewerkt, maar ben niet hooked geraakt. Dat had ik met zowel Veronica Mars als Battlestar Galactica dan weer wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik zal de zoveelste zijn die onlangs alle afleveringen in een paar dagen heeft gekeken, helemaal hooked is geraakt, en het wel een fijne serie vind..![]()
De serie heet 'Prison Break' en jij had verwacht dat ze niet zouden ontsnappen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:13 schreef EsDe het volgende:
Godver de godver de godver, ik was pas bij aflevering 20 (ze zijn nog niet ontsnapt dus) en lees nu Aan het einde van het eerste seizoen zijn ze ontsnapt uit de gevangenis en worden tijdens hun vlucht op de hielen gezeten door de politie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nouja, heb 1 t/m 20 al 2x gezien, en wacht eigenlijk tot 6 september..dan komt seizoen 1 op DVD geloof ik?die ga ik netjes kopen dus, zó gaaf vind ik die serie
![]()
Ik ken het gevoel. Daarom lees ik nooit threads over series, voordat ik het hele seizoen gezien heb.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:13 schreef EsDe het volgende:
Godver de godver de godver, ik was pas bij aflevering 20 (ze zijn nog niet ontsnapt dus) en lees nu Aan het einde van het eerste seizoen zijn ze ontsnapt uit de gevangenis en worden tijdens hun vlucht op de hielen gezeten door de politie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hoe gaan ze het nu noemen dan, want 'Prison' is niet echt meer van belang.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
De serie heet 'Prison Break' en jij had verwacht dat ze niet zouden ontsnappen?
Nou, ik had het wel verwacht, maar aangezien ik het zo spannend vind, zou het me niet verbazen als het niet zou lukken, dat ze gesnaaid worden en dan naar een andere gevangenis zouden gaan of zoiets...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
De serie heet 'Prison Break' en jij had verwacht dat ze niet zouden ontsnappen?
De kans dat ze nog een gevangenis van binnen zullen zien lijkt me inderdaad 0%. Mocht dat wel gebeuren dan zullen ze nooit meer ontsnappen, dat zou de geloofwaardigheid van de serie de das om doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, hoe gaan ze het nu noemen dan, want 'Prison' is niet echt meer van belang.
'Break'
nouja geloofwaardig is het zeker niet, alhoewel het allemaal wel zóú kúnnen kloppen... maar ze hebben altijd net iets téveel geluk... alleen toch op de een of andere manier leef ik helemaal mee in het sfeertje, dusdanig zelfs dat ik aflevering 1 t/m 7 in 1 ruk door heb gekeken... lichtelijk verslavendquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:27 schreef Rivfader het volgende:
[..]
De kans dat ze nog een gevangenis van binnen zullen zien lijkt me inderdaad 0%. Mocht dat wel gebeuren dan zullen ze nooit meer ontsnappen, dat zou de geloofwaardigheid van de serie de das om doen.
Niet dat het nu de meest geloofwaardige serie ooit is, maar goed.
Hoop het niet ,anders moet ik weer 2 weken wachtenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:17 schreef magnifor het volgende:
Nog 18 dagen. Ik hoop dat er even snel episode 1 uitlekt. Kan niet wachten.
Dit seizoen is dus gewoon Prison Break, zelfs zonder Manhunt. Althans, Wikipedia meldt dat Paul Scheuring dat gezegd heeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:21 schreef Djensen het volgende:
DIt seizoen is gewoon: The Manhunt! nog 18 nachtjes slapen!!
Paar dagen voor 1 aug zal niet erg zijn hoor?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 06:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hoop het niet ,anders moet ik weer 2 weken wachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |