wiequote:FBI agent Alexander "Buck" Mahone
Nieuw personage, die ingeschakeld word om bij te assisteren bij de opsporing van de ontsnapten.quote:
misschien neemt ze een voorbeeld aan scollfield en ontsnapt ze ook aan de dood.............quote:Op maandag 26 juni 2006 16:40 schreef Dos37 het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat de dokter dood is
Die 18 betekent niet dat hier over de 18e aflevering gesproken wordt, maar dat er al 17 topics volgeluld zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:57 schreef Pulsy het volgende:
OMG spoilers hierzoik zit pas in de helft van de serie ... had ik vast ook niet op een topic over #18 moeten klikken
Niet dat het uitmaakt, want Pulsy komt hier voorlopig niet meer terugquote:Op maandag 26 juni 2006 17:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Die 18 betekent niet dat hier over de 18e aflevering gesproken wordt, maar dat er al 17 topics volgeluld zijn.
Waarschijnlijk niet nee, maar het staat wat beter dan "tvp"quote:Op maandag 26 juni 2006 17:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Niet dat het uitmaakt, want Pulsy komt hier voorlopig niet meer terug![]()
Alsof die auto's ze achtervolgenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:18 schreef Paxlie het volgende:
Vraag me echt af inderdaad hoe zie tientallen auto's gaan verliezen met hun achtervolging
Lees het topic eensquote:Op maandag 26 juni 2006 19:22 schreef dabadbass het volgende:
hoe ver zijn ze in E18?
ik heb ze alle 21 gezien dus weet niet waar ik over mag praten in dit topic?
Waar slaat dat Dead On Arrival op? Moet dat niet OD zijn (OverDose)?quote:Dr. Sara Tancredi 'Possible DOA'
Zo ver ik gezien heb zijn er nog geen uitzendingen uitgelekt je zal moeten afwachtenquote:Op maandag 26 juni 2006 20:55 schreef Paul_NL het volgende:
Zijn de uitzendingen nog niet uitgelekt?
Ik ga in elk geval elke week kijken
Dat werd gezegd in de serie door een van de politieagenten die haar vonden. Het staat er ook als een 'quote'. Daarmee bedoelen ze dus dat ze waarschijnlijk dood is (op het moment dat ze daar aankomen).quote:Op maandag 26 juni 2006 20:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Waar slaat dat Dead On Arrival op? Moet dat niet OD zijn (OverDose)?
Zat 'r idd niet in. Is toegevoegd zoals hierboven al is gezegd.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:40 schreef ImPrEzA het volgende:
FBI agent Alexander "Buck" Mahone
Zat die ook al in de laatste episode, nee toch? Want dan zou ik dat hebben gemist.. is namelijk sheriff Tom Underlay uit het helaas gecancellede Invasion
Tuurlijk wel..quote:Op maandag 26 juni 2006 20:55 schreef Paul_NL het volgende:
Kan je inderdaad op wachten.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:28 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, sneller als ik dacht, augustus al, wel beter
Maar dat ze zo vroeg beginnen betekent dus ook weer een lange pauze in het midden van het seizoen ? :/
Ze zijn net anderhalve week aan het filmen flapdrolquote:Op maandag 26 juni 2006 20:55 schreef Paul_NL het volgende:
Sorry dat ik een leven heb en mijn leven niet draait om Fok en Prison Breakquote:Op maandag 26 juni 2006 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze zijn net anderhalve week aan het filmen flapdrolDe eerste aflevering van seizoen 2 is waarschijnlijk nog niet eens gemonteerd
![]()
Deze toevallig?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:46 schreef Symer het volgende:
My Name Is Earl.
TopserieDaar heeft hij ook een geweldige rol
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:45 schreef Jaytonism het volgende:
Woah!
Ik zag net Haywire in een trailer. Hij komt op RTL5 als normaal persoon in de nieuwe serie: I Am Earl ofzo.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:44 schreef Gremen het volgende:
Het wachten valt me nog wel mee. Er zijn genoeg andere dingen te doen!
Ik zag hem laatst nog in ER als een patient. Maar ik heb hem ook gezien in Rat Race, CSI: Miami, CSI, Medium en in Cold Casequote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:57 schreef Lief-visje het volgende:
Ik zag gister een voorstukje van een film ofzo bij RTL 5 met Haywire erin maar dan speelt hij een gewoon normaal persoon !
Méén je. Is dat dan die gast die niet kan praten?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:30 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst nog in ER als een patient. Maar ik heb hem ook gezien in Rat Race, CSI: Miami, CSI, Medium en in Cold Case
Geen idee, is alweer een tijdje dat ik hem heb gezien.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:52 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Méén je. Is dat dan die gast die niet kan praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Iemand behoefte aan SPOILER FOTO'S met betrekking tot de cliifhanger van ep 22![]()
![]()
jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[SPOILER FOTO'S]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
[SPOILER FOTO'S]
Iedereen klikken op eigen risico!!!
[SPOILER FOTO'S]!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toffe fotos![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Denk je nou echt dat ze T-bag zomaar eruit schrijvenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:41 schreef Dos37 het volgende:
Lijkt me dat T-Bagg wel gepakt is of niet. Zo die nog terug komen
Sommige mensen vinden hier alles een spoilerquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
leuke foto's ja
opzich valt het spoiler gehalte wel mee, maar nog net een spoiler erin ja
Hoop dat ie er nog is, hijs tofquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:41 schreef Dos37 het volgende:
Lijkt me dat T-Bagg wel gepakt is of niet. Zo die nog terug komen
Ach dit stelt niks voor man...quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:15 schreef Lief-visje het volgende:
O my god waarom heb ik geklikt ! ben ook veeeeeeeel te nieuwsgierig
blij dat ik geklikt hebtquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:15 schreef Lief-visje het volgende:
O my god waarom heb ik geklikt ! ben ook veeeeeeeel te nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:28 schreef crossover het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:53 schreef Nuna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:03 schreef truStie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here.. Al die spoilertagjes.. En dan lees ik één woord, maar durf ik niet meer verder te gaanquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:29 schreef IkWilbert het volgende:
Aan de ene kant wil ik klikken maar aan de andere kant niet.... Wat te doen, wat te doen...
Dat had ik ook toen de serie nog liep. Maar nu valt het echt wel mee met de spoilers hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:47 schreef Plumz het volgende:
[..]
Same here.. Al die spoilertagjes.. En dan lees ik één woord, maar durf ik niet meer verder te gaan![]()
Ja, dat heb ik ook! Ik was meteen verslaafdquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:27 schreef Steve.Porter het volgende:
poehh heb zelden een serie meegemaakt die zóó verslavend is. Bij het einde van een aflevering wil je weten hoe het afloopt, dus kijk je het begin van de volgende, en dan kijk je toch maar weer de hele aflevering
enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love this city
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:55 schreef juules het volgende:
[..]
enNou, ze zeggen toch DOA als ze daar binnen komen. Dood bij aankomst dus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
ze zeggen iets in de trant van 'likely DOA', oid.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou, ze zeggen toch DOA als ze daar binnen komen. Dood bij aankomst dus....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers voor 202![]()
Te veel moeite om even je muist d'r over heen te halen?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik blijf het gaar vinden dat het hier nog steeds met spoilers gepost word... in de pauze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |