Same here.. Al die spoilertagjes.. En dan lees ik één woord, maar durf ik niet meer verder te gaanquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:29 schreef IkWilbert het volgende:
Aan de ene kant wil ik klikken maar aan de andere kant niet.... Wat te doen, wat te doen...
Dat had ik ook toen de serie nog liep. Maar nu valt het echt wel mee met de spoilers hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:47 schreef Plumz het volgende:
[..]
Same here.. Al die spoilertagjes.. En dan lees ik één woord, maar durf ik niet meer verder te gaan![]()
Ja, dat heb ik ook! Ik was meteen verslaafdquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:27 schreef Steve.Porter het volgende:
poehh heb zelden een serie meegemaakt die zóó verslavend is. Bij het einde van een aflevering wil je weten hoe het afloopt, dus kijk je het begin van de volgende, en dan kijk je toch maar weer de hele aflevering
enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love this city
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:55 schreef juules het volgende:
[..]
enNou, ze zeggen toch DOA als ze daar binnen komen. Dood bij aankomst dus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
ze zeggen iets in de trant van 'likely DOA', oid.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou, ze zeggen toch DOA als ze daar binnen komen. Dood bij aankomst dus....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers voor 202![]()
Te veel moeite om even je muist d'r over heen te halen?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik blijf het gaar vinden dat het hier nog steeds met spoilers gepost word... in de pauze.
Dat schiet al op !quote:
Tuurlijk wel! Beter zoeken, vriendquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:57 schreef juules het volgende:
[..]
Er is dus nauwelijks iets te vinden... dan inderdaad maar geduld hebben!
Tsssquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Beter zoeken, vriend![]()
Wat jij wil, zagbiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:20 schreef juules het volgende:
[..]
Tsssdan zoek ik zeker inderdaad niet goed genoeg. Maargoed, anders mag jij je spoilers ook wel even posten hoor!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:51 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Wat jij wil, zagbie![]()
het zijn geruchten c.q. spoilers!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Life sucks
Zou graag eens naar een OST'tje luisterenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:53 schreef Lief-visje het volgende:
Congratulations to Prison Break on its Emmy nomination for Outstanding Main Title Theme Music by composer Ramin Djawadi!
de muziek schijnt het net zo goed te doen als de serie !
Idem.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zou graag eens naar een OST'tje luisteren
41 het schiet op maar damn duurt nog ffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |