Bedoelde hij het niet gewoon als "Dikke DIE voor je, b*tch!"?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:28 schreef -Franktastic- het volgende:
Linc:
Oh, yeah, I do.
Waarom zei Scofield dit eigenlijk? Had ie misschien toch een beetje medelijden met haar omdat ie haar chanteerde?
Dat vraagt ie niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:40 schreef Drostie het volgende:
[..]
Bedoelde hij het niet gewoon als "Dikke DIE voor je, b*tch!"?
Hij wilde haar gezicht zien als een teken van de overwinning...zeg maar.
Ga maar fijn zoekenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:18 schreef sjeppert het volgende:
iemand een trailer/preview voor volgende week
Nee gewoon niet zeggen, alleen zijn er te vaak mensen die braaf gaan antwoordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:37 schreef BobbyJames het volgende:
Wat komt het hier vaak voor dat men iets vraagt wat gewoon 1 pagina eerder al gevraagd en beantwoord is.
Heeft het zin om je daar kwaad over te maken, of heeft dat toch geen zin?
Idem... al gaat het seizoen dan wel 2 weken langer doorquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:32 schreef GooseFM het volgende:
Hij was weer leuk. Wel bagger dat we nu 2 weken moeten wachten op de nieuwe.
-edit: doe normaal-quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Promo's beloven weer veel goeds. De broers zullen wel weer naar Panama gaan zoals het originele plan was en dus kunnen de tatoo's erbij gehaald worden.
quote:
Sommige mensen doen echt para idd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alsof je van te voren niet wist dat ze naar panama gingen? Dat is verdomme het complete seizoen al het uiteindelijke doel!
Doe niet zo overdreven man...![]()
Wat boeit dat nou weer? Denk dat het nergens goedkoop filmen is met zo'n serie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:40 schreef furious_rage het volgende:
panama = goedkoper filmen?
Oz en Prison Break een soapquote:Op donderdag 8 maart 2007 03:33 schreef JohnDope het volgende:
Echt een superduffe en uitgemolken serie dat PrisonBreak.
Wil je een goede Soap over een gevangenis zien, dan moet je Oz kijken.
Iquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:26 schreef Geqxon het volgende:
Oz was in principe een soap. Er zat geen hoofdverhaal in, geen doel of wat dan ook. En dat noem ik toch echt een soap
Denk dat dat weldegelijk boeit. Der zijn nog altijd beperkte budgetten. En acteurs zullen ook wel al een opslag hebben gevraagd. En als ze volgend seizoen iedereen naar panama lokken. Kunne ze alles draaien met goedkope panameesjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:10 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou weer? Denk dat het nergens goedkoop filmen is met zo'n serie.
Daarom kapte Fox ook met Fastlanequote:Op donderdag 8 maart 2007 10:35 schreef furious_rage het volgende:
[..]
Denk dat dat weldegelijk boeit. Der zijn nog altijd beperkte budgetten. En acteurs zullen ook wel al een opslag hebben gevraagd. En als ze volgend seizoen iedereen naar panama lokken. Kunne ze alles draaien met goedkope panameesjes.
Maar welke vind jij nou dikker?quote:
Moet eerlijk zeggen dat ik Oz niet zo heel vaak heb gezien,quote:
Geloof mij nou maar als jij Oz goed hebt gezien, dan vind jij PrisonBreak ook voor mietjes. Ik weet nog goed toen ik oZ voor het eerst jaren geleden op RTL5 zag, toen was ik gewoon geschokt door al die wreedheden die daar in voorkomenquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik Oz niet zo heel vaak heb gezien,
ik ben lekker generaliserend bezig, maar in mijn inziens in een soap iets voor huisvrouwen die tussen 14.00 en 16.00 en tussen 19.00 en 20.30 op de bank ploffen.. na het huishouden doen.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar als jij Oz goed hebt gezien, dan vind jij PrisonBreak ook voor mietjes. Ik weet nog goed toen ik oZ voor het eerst jaren geleden op RTL5 zag, toen was ik gewoon geschokt door al die wreedheden die daar in voorkomen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oz![]()
Klopt maar daarom zit jij ook fout, jij maakt een onmogelijke vergelijking tussen deze 2 serieusquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar als jij Oz goed hebt gezien, dan vind jij PrisonBreak ook voor mietjes. Ik weet nog goed toen ik oZ voor het eerst jaren geleden op RTL5 zag, toen was ik gewoon geschokt door al die wreedheden die daar in voorkomen![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]Precies bij die Scofield e.d., is het allemaal rozegeur en manenschijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oz
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
omgquote:Op donderdag 8 maart 2007 02:58 schreef APK het volgende:
Heeft iemand de promo voor de volgende aflevering?
quote:
Serious?quote:
Mag toch hopen dat dat een geintje is hoor.. als dat Oscar Shales is kap ik echt meteen met kijken.quote:
Mahone weet dat ze naar Panama gaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:23 schreef Un4 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dat een geintje is hoor.. als dat Oscar Shales is kap ik echt meteen met kijken.![]()
Ben ook benieuwd hoe men weet dat de broertjes naar Panama willen, zou een heeeele knappe gok zijn of natuurlijk weer verschrikkelijk toevallig.
tja waarom zou er eentje komen? er is verder niks meer over van het verhaal toch? ik denk niet dat ze nog een 22 afleveringen gaan laten zien over wat Scofield en Co nu van plan is om te doen..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:43 schreef juniorL het volgende:
ja ik maakte een typfout hahahaha het moest zijn 'hier is de promo'
wat ik me afvraag komt er nou een derde seizoen?
Jawel, ik weet niet welke pauper hier gezegd heeft dat die kale Shales is.. maar dat klopt nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:11 schreef djenneke het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar ligt die Oscar Shales niet lang en breed begraven in Mahones tuin?
Ja, er komt een derde seizoen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:43 schreef juniorL het volgende:
wat ik me afvraag komt er nou een derde seizoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Knipoogje op 09-03-2007 16:38:47 ]beter een knipoog dan een blauw oog
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:53 schreef Knipoogje het volgende:Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door APK op 09-03-2007 15:06:01 ]Who the fuck can sleep with all this shit going on?
uhhhm spoilertag..? das nou al de zoveelste keer in dit topic.quote:
Dan moeten wij dat ook even doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:05 schreef Un4 het volgende:
uhhhm spoilertag..? das nou al de zoveelste keer in dit topic.![]()
ow ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Ik voel me dan wel dik verkracht als dat allemaal waar is, dus de eerste 2 seizoenen zijn voor niks geweest, terug bij af..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, er komt een derde seizoen. Naar wat ik gelezen heb op de verschillende fora's zitten ze dan in een Mexicaanse/Panamese gevangenis ofzo en is de serie eigenlijk weer terug bij de basis.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:36 schreef Jivis het volgende:
SPOILERTAGS
Stelletje zeikwijven zijn jullie zegquote:Ik voel me dan wel dik verkracht als dat allemaal waar is, dus de eerste 2 seizoenen zijn voor niks geweest, terug bij af..
SPOILER: Sara in seizoen 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Dat de verhaallijn wordt afgerond wil nog niet zeggen dat je dan al weet hoe het afgerond wordt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:40 schreef Knipoogje het volgende:
Stelletje zeikwijven zijn jullie zeg![]()
Dat is gewoon algemene informatie, heeft niets met spoilers te maken. De hele verhaallijn van de 1e 2 seizoenen wordt netjes afgerond aan het eind van seizoen 2 hebben de producers al gezegd.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:17 schreef Rossdale het volgende:SPOILER: Sara in seizoen 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:17 schreef Rossdale het volgende:SPOILER: Sara in seizoen 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:58 schreef UnclePhil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor de tachtigste keer, info uit afleveringen die nog niet zijn uitgezonden moet gewoon binnen die tags. Is het nou zo ongelofelijk moeilijk om te onthouden? In bijna alle topics in FTR gaat het goed en hier is constant gezeik met spoilers.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
[..]
Stelletje zeikwijven zijn jullie zeg![]()
Dat is gewoon algemene informatie, heeft niets met spoilers te maken. De hele verhaallijn van de 1e 2 seizoenen wordt netjes afgerond aan het eind van seizoen 2 hebben de producers al gezegd.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL![]()
Nee, 2 april is volgens mij de laatste, nog 3 afleveringen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wordt de laatste van dit seizoen eigenlijk een dubbele aflevering?
24 overigens wel.AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers![]()
Nou nou toe maar...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:11 schreef Crazykill het volgende:
Ik heb gelezen dat T-Bag Bellick helemaal kapot gaat neuken
Ik wil een plaatje posten!![]()
2.20 - 3/19/2007 - Panamaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wordt de laatste van dit seizoen eigenlijk een dubbele aflevering?
2.21 - 3/26/2007 - Fin Del Camino
2.22 - 4/2/2007 - Sona![]()
Ik zou PB gaan missen als er geen derde seizoen zou komen. Na seizoen één was ik nog een beetje skeptisch over seizoen twee, maar ik vind dit seizoen erg vermakelijk en ook weer érg spannend.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.![]()
wha, leuke aflevering was dat zeg. Die agent Kim heeft echt een heel erg raar hoofd. Maar z'n rol was wel tof nu.
En Sarah zag er tof uit toen ze onder dat bed vandaan kroop
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja... maar hoe lang kun je de verhaallijn nog rekken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:46 schreef RayMania het volgende:
Ik zou PB gaan missen als er geen derde seizoen zou komen. Na seizoen één was ik nog een beetje skeptisch over seizoen twee, maar ik vind dit seizoen erg vermakelijk en ook weer érg spannend.Ik weet het niet hoor, maak er maar gewoon twee ronde stoere seizoenen van wat mij betreft.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."![]()
Het is natuurlijk niet zozeer dat ze de verhaallijn rekken... Er komen gewoon elke keer nieuwe doelen voor ogen. Dat maakt het erg soap-achtig, dat wel. Dat neemt niet weg dat het de makers wel lukt om het in pieken en dalen gewoon rete-spannend te krijgen, en vaak ook te houden...
Mocht er een derde seizoen komen, ga ik zeker kijken, maar dan wel wat sceptischer als hoe ik in serie 2 begonnen ben...Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:58 schreef UnclePhil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er valt niets te hopen. Er komt gewoon een seizoen 3.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:35 schreef kreuk050 het volgende:
Hoop niet dat er een derde seizoen komt. Twee seizoenen is zat.![]()
![]()
dat is nog nergens bevestigd toch.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
spoilerfix.com/prison.phpquote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is nog nergens bevestigd toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt mij duidelijk.![]()
![]()
Tot vandaag. Eerste aflevering van seizoen 3 staat gepland voor 29 augustus.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is nog nergens bevestigd toch.![]()
Een linkje toevallig?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Tot vandaag. Eerste aflevering van seizoen 3 staat gepland voor 29 augustus.![]()
**** warning: veel spoilers in onderstaande link, lezen op eigen risico: *****quote:
http://spoilertv-prisonbr(...)3/season-3-info.html
Maar goed, daar staat t dus![]()
![]()
Bedankt.quote:Op maandag 12 maart 2007 07:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
**** warning: veel spoilers in onderstaande link, lezen op eigen risico: *****
http://spoilertv-prisonbr(...)3/season-3-info.html
Maar goed, daar staat t dus
29 augustus lijkt mij trouwens nog een gerucht. Datum van S03E01 is nog niet bevestigd lijkt mij.
[ Bericht 7% gewijzigd door magnifor op 12-03-2007 14:07:24 (typo) ]![]()
Dat soort dingen zijn zover vooruit inderdaad nooit helemaal zeker, maar goed, we hebben iig een richtdatum.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:27 schreef magnifor het volgende:
[..]
Bedankt.
29 augustus lijkt mij trouwens nog een gerucht. Datum van de S03E01 is nog niet bevestigd lijkt mij.![]()
![]()
ja daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:30 schreef SoupNazi het volgende:
Hoe wil je nou nog een seizoen vol krijgen?Dan wordt het net zo kut als Lost.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Zucht, waarom kunnen de Amerikanen gewoon de verleiding niet weerstaan nog een seizoen te maken. Verzin een nieuwe goede serie en verdien daar weer geld aan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And all the things you do with it![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef Houtspeer het volgende:Is niet zeker.. Maar ik hoop het niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je zou altijd een beetje terug kunnen lezen, maar het antwoord is: "JA".quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:02 schreef Kinga het volgende:
Is vanaf volgende week wel weer gewoon 3 weken achter elkaar afleveringen?![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef Houtspeer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: