Er valt niets te hopen. Er komt gewoon een seizoen 3.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:35 schreef kreuk050 het volgende:
Hoop niet dat er een derde seizoen komt. Twee seizoenen is zat.
spoilerfix.com/prison.phpquote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is nog nergens bevestigd toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt mij duidelijk.![]()
Tot vandaag. Eerste aflevering van seizoen 3 staat gepland voor 29 augustus.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is nog nergens bevestigd toch.
Een linkje toevallig?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Tot vandaag. Eerste aflevering van seizoen 3 staat gepland voor 29 augustus.
**** warning: veel spoilers in onderstaande link, lezen op eigen risico: *****quote:
Bedankt.quote:Op maandag 12 maart 2007 07:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
**** warning: veel spoilers in onderstaande link, lezen op eigen risico: *****
http://spoilertv-prisonbr(...)3/season-3-info.html
Maar goed, daar staat t dus
Dat soort dingen zijn zover vooruit inderdaad nooit helemaal zeker, maar goed, we hebben iig een richtdatum.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:27 schreef magnifor het volgende:
[..]
Bedankt.
29 augustus lijkt mij trouwens nog een gerucht. Datum van de S03E01 is nog niet bevestigd lijkt mij.
ja daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:30 schreef SoupNazi het volgende:
Hoe wil je nou nog een seizoen vol krijgen?Dan wordt het net zo kut als Lost.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And all the things you do with it
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef Houtspeer het volgende:Is niet zeker.. Maar ik hoop het niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zou altijd een beetje terug kunnen lezen, maar het antwoord is: "JA".quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:02 schreef Kinga het volgende:
Is vanaf volgende week wel weer gewoon 3 weken achter elkaar afleveringen?
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef Houtspeer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |