quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:55 schreef Lief-visje het volgende:
Wat een meesterlijke aflevering !![]()
Dat gezicht van Kim hahaha HUH. Caroline is echt een sluwe vos !
Ja die!quote:
Ze hebben House naar maandag verplaatst, omdat die niet op z'n normale tijdstip kan vanwege American Idol. En zowel House als American Idol hebben betere kijkcijfers dan Prison Breakquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat FOX of wie dan ook er enig baat bij heeft om een week over te slaan. Je moet weer helemaal inkomen als er weer een aflevering is
, en de kans op vergeten is ook groter.
Titel van de laatste aflevering en een plaats/gevangenis in Panama.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:01 schreef TwyLight het volgende:
Maar wat betekende die naam op dat dosier eigenlijk? SOLA ofzo was het (weet niet meer precies)
Die titel is Sona.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:02 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Titel van de laatste aflevering en een plaats/gevangenis in Panama.
Ben jij gekquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:19 schreef WolfsNL het volgende:
Hopelijk pikken ze het geld van T-Bag en leggen ze hem neer.
Die kalequote:
Nee SONA, en sona is iig een plaatsje in panama. Zou best kunnen dat het ook een gevangenis is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
SOLA stond erop idd.
Idd, je zag zijn verbaasde blik. En dat terwijl hij al de hele tijd de president in de scope had en je zag 'm sjagrijnig worden na elke missed opportunity.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:37 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Lol ..ik dacht al. Waar blijft ie![]()
Beetje vaag rond Kellerman inderdaad. Ben er toch van overtuigd dat hij voor de president ging. Hij wist toch niet dat Michael daar zou staan?
Sorryquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:52 schreef PizzaSalami het volgende:
http://img169.imagevenue.(...)cap0023_122_66lo.jpg
SONA idd.
Ze nam idd de controle over, maar volgens mij was dat allemaal gespeeld door mahone..ook dat ie zogenaamd z'n pistool kwijt raakte, terwijl hij de kogels eruit had gehaald. Het was gewoon een toneelstukje van mahone, omdat ie zeker wist dat wanneer sara zou "ontsnappen" ze meteen naar michael zou gaan..vandaar dat er iemand stond te posten op de gang.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:35 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een relaxte aflevering. De scenes tussen Sara en Mahone waren wel leuk. Ze nam gelijk controle over t gesprek.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb de laatste Heroes nieteens gezien
24 van gister ook nog niet
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:00 schreef Kinga het volgende:
Ik zit te denken, die 'biggest surpise' kan nog wel eens de onthulling zijn wie die kale knikker nou is....
Lijkt verdomde veel op Oscar Shales, dus tsja... denk nog steeds dat hij het is..
Ik vond dat wat Scofield in het begin zei tegen de President wel raakquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:05 schreef RandomReader het volgende:
Heerlijk dat incestverhaal![]()
Die kop van Reynolds ook toen het gesprek intiemer werd...
En Scofield ook: "Sweet Caroline..."
2 Weken....
Ach naja beter dan 7 weken wachten voor Heroes
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:01 schreef Djensen het volgende:
Een van de betere episodes van de laatste tijd.
Nee daar gaat het juist nu over. Sucre wil het volgens mij op een akkoordje gooien met Bellick zodat ze samen het geld gaan halen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bellick was toch ook op het vliegveld? Hoe kwam die zo snel bij Sucre?
En ik neem aan dat Bellick 't geld al heeft.Waar is het anders?
Ja, dat snap ik, maar Bellick komt daar net vandaan. Kan natuurlijk zijn dat-ie T-Bag niet gezien heeft daar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:09 schreef Dos37 het volgende:
Nee daar gaat het juist nu over. Sucre wil het volgens mij op een akkoordje gooien met Bellick zodat ze samen het geld gaan halen.
Ja, dat vond ik dus ook al. Beetje raar is het soms allemaal.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:29 schreef Sanderrrr het volgende:
Wel vaag dat T-Bag niet gewoon iets zei van "Oh sorry ik miste m'n rugzak dus ik dacht ik pak hem hier ff" in plaats van meteen die gast neer te slaan.
Die neef van Sucre heeft zijn verblijfplaats verraden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik dus ook al. Beetje raar is het soms allemaal.Hoe kan Bellick bijvoorbeeld ineens voor Sucre z'n neus staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |