SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Lol ..ik dacht al. Waar blijft iequote:
3 zelfs!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
vette shitWordt spannend!
Er komen er dus nog 2?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:55 schreef Lief-visje het volgende:
Wat een meesterlijke aflevering !![]()
Dat gezicht van Kim hahaha HUH. Caroline is echt een sluwe vos !
Ja die!quote:
Ze hebben House naar maandag verplaatst, omdat die niet op z'n normale tijdstip kan vanwege American Idol. En zowel House als American Idol hebben betere kijkcijfers dan Prison Breakquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat FOX of wie dan ook er enig baat bij heeft om een week over te slaan. Je moet weer helemaal inkomen als er weer een aflevering is
, en de kans op vergeten is ook groter.
Titel van de laatste aflevering en een plaats/gevangenis in Panama.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:01 schreef TwyLight het volgende:
Maar wat betekende die naam op dat dosier eigenlijk? SOLA ofzo was het (weet niet meer precies)
Die titel is Sona.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:02 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Titel van de laatste aflevering en een plaats/gevangenis in Panama.
Ben jij gekquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:19 schreef WolfsNL het volgende:
Hopelijk pikken ze het geld van T-Bag en leggen ze hem neer.
Die kalequote:
Nee SONA, en sona is iig een plaatsje in panama. Zou best kunnen dat het ook een gevangenis is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
SOLA stond erop idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |