quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:Ik kan me niet voorstellen dat FOX of wie dan ook er enig baat bij heeft om een week over te slaan
![]()
. Je moet weer helemaal inkomen als er weer een aflevering is
![]()
, en de kans op vergeten is ook groter.
Ze hebben House naar maandag verplaatst, omdat die niet op z'n normale tijdstip kan vanwege American Idol. En zowel House als American Idol hebben betere kijkcijfers dan Prison Break
Ik vond het wel een relaxte aflevering. De scenes tussen Sara en Mahone waren wel leuk. Ze nam gelijk controle over t gesprek.
Volgens mij wilde Kellerman Michael niet neer schieten, maar ging ie wel degelijk voor Reynolds. Maar er liepen gewoon steeds mensen in de weg. Maar al had ie vrij baan, vraag ik me nog af of ie het gedaan had, als je 'm zag nadat Reynolds publiekelijk bekend maakte dat ze kanker had, kan ik me niet voorstellen dat ie zo pissed op d'r was, dat ie al z'n gevoelens voor haar zo op zij zetten.
Dus onze kale man is een grotere spin in 't web dan Reynolds? Mmm ... misschien zie ik toch nog mogelijkheden voor seizoen 3. En de Amex preview voor volgende week ziet er ook erg gaaf uit