quote:Op maandag 18 september 2006 20:59 schreef RenzoBrad het volgende:
Morgen is het weer zoverHoop nu dat we eindelijk weer iets van Haywire zien!
Kijken of het echt wat wordt tussen Tweener en dat grietje![]()
SPOILER: over waneer Haywire weer te zien isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.......Signature-loos......
quote:Op maandag 18 september 2006 21:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
En wie is Haywire ook alweer?
quote:Op maandag 18 september 2006 21:10 schreef JaWi het volgende:
*tvptje voor de aflevering van deze week
Oh wacht ik weet het alweer.quote:
03.30quote:Op maandag 18 september 2006 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hoelaat zal de nieuwe ep te vinden zijn vanavond?
Ik vind Tweener ook cool.quote:Op maandag 18 september 2006 21:49 schreef GewoneMan het volgende:
leuke TT tweener is cool (al ben ik de enige die dat vind geloof ik)
nog 1 nachtje slapen![]()
Echt zo'n Vanilla-Ice wannabe-niggaquote:Op maandag 18 september 2006 21:49 schreef GewoneMan het volgende:
leuke TT tweener is cool (al ben ik de enige die dat vind geloof ik)
nog 1 nachtje slapen![]()
Poeh dat is wel erg laat, m'n zusje in Amerika ziet hem al om 7 uur s'avondsquote:
quote:Op maandag 18 september 2006 21:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
En wie is Haywire ook alweer?
Over niet slecht die "Haywire" heeft toch een drie dubbele moord op zijn naam ?quote:Op maandag 18 september 2006 22:05 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Echt zo'n Vanilla-Ice wannabe-niggaNiet echt snugger, ook geen slechterik.
Maar met uitzondering van teabag zijn ze eigenlijk allemaal niet echt slecht.
Betekent de laatste aflevering trouwens dat we Nika niet meer terugzien?![]()
Meervoudig moord inderdaad. Weet niet precies hoeveel, haywire heeft zijn eigen familieleden vermoord dacht ik.quote:Op maandag 18 september 2006 22:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Over niet slecht die "Haywire" heeft toch een drie dubbele moord op zijn naam ?
Jawel, tuurlijk zijn ze allemaal wel met een reden de bajes ingestuurd.quote:Op maandag 18 september 2006 22:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Over niet slecht die "Haywire" heeft toch een drie dubbele moord op zijn naam ?
iIk ken een bedrijf die data recovert. Zelfs uit in 100 stukjes gezaagde schijven die in de fik gestaan hebben haalt men nog data.quote:Op maandag 18 september 2006 22:35 schreef biggetje het volgende:
Nou, de laatste keer dat ik Prison Break voorlopig vanuit Nederland zal kijken, want vanaf woensdag zit ik voor dik een maand in de Statesen daar ga ik het ook zeker 'bijhouden'...alleen dan met 6 keer reclame tussendoor ofzo
![]()
verkapte TVP![]()
Trouwens, de harde schijf van Michael's pc was opgevist uit het water, maar is zo'n ding dan niet onbruikbaar gewordenOf ben ik gewoon een computer n00b?
![]()
Geen idee, maar hij was in ieder geval wel goed aangetast door het water aangezien op dit moment slechts 12% van de informatie te achterhalen was.quote:Op maandag 18 september 2006 22:35 schreef biggetje het volgende:
Nou, de laatste keer dat ik Prison Break voorlopig vanuit Nederland zal kijken, want vanaf woensdag zit ik voor dik een maand in de Statesen daar ga ik het ook zeker 'bijhouden'...alleen dan met 6 keer reclame tussendoor ofzo
![]()
verkapte TVP![]()
Trouwens, de harde schijf van Michael's pc was opgevist uit het water, maar is zo'n ding dan niet onbruikbaar gewordenOf ben ik gewoon een computer n00b?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |