quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 06:39 schreef Mike het volgende:
Vraag in dit topic niet om warez en ga niet zitten zeuren dat je de aflevering niet kan vinden. Het vorige topic werd er helemaal door verpest, dus kijk niet raar op als je opeens een week niet meer kunt posten als je erover begint.
Sucre is dan ook de (goedgelovige) goedzak. Hart op de juiste plaats, maar niet bijster intelligent. Hij is volgens mij ook een van de weinige leden van de groep die geen eigen agenda heeft en daarom snel een mes in iemands rug zou planten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef kalinho het volgende:
ik heb m net nog ns zitten kijken, en wat me opvalt is de domheid van Sucre. Behalve dat hij gelijk naar zn vriendin toe wil (waar de politie ook absolúut niet zal kijken) komt hij op mij over als de domste van de 5.
klopt, en volgens mij heeft Micheal dit ook door. Zou me niks verbazen als Micheal er voor kiest om Sucre onder zn hoede te nemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:25 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Sucre is dan ook de (goedgelovige) goedzak. Hart op de juiste plaats, maar niet bijster intelligent. Hij is volgens mij ook een van de weinige leden van de groep die geen eigen agenda heeft en daarom snel een mes in iemands rug zou planten.
Vergelijk dat met Abruzzi en Teabag
ik denk dat ook de politie etc dacht dat iedereen in de groep van Scofield zat, en dat ze daarom niet hebben opgesplitst. Mja, dat is idd jammer, dat er ineens een gat is van een uur of 1-5quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Terugvindprisonbreak
Wat me opviel was dat T-bag opeens bij die gasten in de tent aankwam. Terwijl hij in de seasonfinale tussen Scofield en Politie inzat....Wel goed hoe hij daaruit ontsnapt is..
Theezak blijft goed spelen![]()
My hand is DY-INGquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Terugvindprisonbreak
Wat me opviel was dat T-bag opeens bij die gasten in de tent aankwam. Terwijl hij in de seasonfinale tussen Scofield en Politie inzat....Wel goed hoe hij daaruit ontsnapt is..
Theezak blijft goed spelen![]()
Dat weet ik nog niet zo zeker, ik denk dat we Linc en Michael met z'n tweeën zullen zien na 'de splitsing'. Hij gaf in de vorige aflevering ook aan op een gegeven moment dat het plan daarna voor slechts twee mensen was, de rest zal zichzelf moeten redden denk ik...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:29 schreef Johnns het volgende:
klopt, en volgens mij heeft Micheal dit ook door. Zou me niks verbazen als Micheal er voor kiest om Sucre onder zn hoede te nemen.
Zal wel gewoon een foto gemaakt hebben met een grote telelens ofzo..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:57 schreef zarGon het volgende:
Ik vraag me af wat er met tweenie is gebeurd. haywire en tweener hebben zowat als enige kans om weg te komen.. volgens mij is tweener al helemaal veilig..
wat ik niet snap is hoe de fbi agent aan de tattoefotos komt. van zijn licaam snap ik, maar hij had van heel dichtbij
hdtv versie downloaden van 350 mb.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:56 schreef TwyLight het volgende:
Kijken jullie ergens FOX ofzo? zoja. waar?
Linkje naar die Hd versiequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
hdtv versie downloaden van 350 mb.
je kunt ook stream kijken: http://www.fox.com/streaming/pbreak.htm
heb je season 1 gezien?quote:
Activeer je fotoboek anders ff, dan gaan we daar even slowchattenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
heb je season 1 gezien?
het makkelijkste is via torrents..
we kunnen wel via mail even praten (anders gaan we offtopic..)
http://fotoboek.fok.nl/zarGon (heb even geen zin om een fotoboek icon te plaatsen en geen fotos te hebben..)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Activeer je fotoboek anders ff, dan gaan we daar even slowchatten
Ga eens naar je fotoboek danquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/zarGon (heb even geen zin om een fotoboek icon te plaatsen en geen fotos te hebben..)
Ow net gezien om FOX... belleck wordt waarschijnlijk van de case gehaald..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |