abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41181181

In deze bloedstollende hit-serie pleegt Michael een bankoverval om in dezelfde gevangenis als zijn broer terecht te komen. Met behulp van een plattegrond van de gevangenis op zijn lijf getatoeerd, wil hij zijn ter dood veroordeelde broer bevrijden.

Aan het einde van het eerste seizoen zijn ze ontsnapt uit de gevangenis en worden tijdens hun vlucht op de hielen gezeten door de politie
In het tweede seizoen wordt hier ook de FBI aan toegevoegd in de vorm van Agent Alexander 'Buck' Mahone.

De Fugitives:
Michael "Fish" Scofield

Lincoln "Linc the Sink" Burrows

Fernando Sucre

John Abruzzi

Theodore "T-Bag" Bagwell

Benjamin "C-Note" Franklin

Charles "Haywire" Patoshik

David "Tweener" Apolskis

Charles Westmoreland Dood

Gevangenis personeel:
Henry Pope

Brad Bellick

Dr. Sara Tancredi

Overige belangrijke karakters:
FBI agent Alexander 'Buck' Mahone

Veronica Donovan Dood

Agents Paul Kellerman & Danny Hale Dood

LJ Burrows

Seizoen 2: (Bron)

2- 2 - 28 Aug 06 - Otis
2- 3 - 04 Sep 06 - Scan
2- 4 - 11 Sep 06 - First Down
2- 5 - 18 Sep 06 - Map 1213

Nuttige links:

Informatieve sites:
  • Officiële site Prison Break
  • Prison Break op IMDb
  • Prison Break op TV.com

Overige sites:
  • Voor de dames: B&H Page op Fok! voor Wentworth Miller
  • Epguide voor het uitzendschema in de USA van Prison Break
  • Devoted Fans Network: Prison Break Fansite
  • Live Journal: Prison Break Fansite
  • Wikipedia: Recaps van afleveringen (in het Nederlands)
  • Wikipedia: Lijst van karakters
  • Prison Break Theme Right-Click & 'Save as' (MP3)

Season one topics:
  • Prison Break Season 1 Topics List

Season two topics:
  • Prison Break (USA) #19 I will gun you down Scofield!
  • Prison Break (USA) #20 I I want my hand back!
  • Prison Break (USA) Deel 21: Run for your life, Scofield

***Deze openingspost is hier te vinden!***

Met dank aan Miguel

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 06:39 schreef Mike het volgende:
    Vraag in dit topic niet om warez en ga niet zitten zeuren dat je de aflevering niet kan vinden. Het vorige topic werd er helemaal door verpest, dus kijk niet raar op als je opeens een week niet meer kunt posten als je erover begint.

[ Bericht 5% gewijzigd door tonks op 26-08-2006 07:46:21 ]
  • pi_41181222
    tvp

maandag weer
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_41181282
    ik heb m net nog ns zitten kijken, en wat me opvalt is de domheid van Sucre. Behalve dat hij gelijk naar zn vriendin toe wil (waar de politie ook absolúut niet zal kijken) komt hij op mij over als de domste van de 5.
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:25:20 #4
    67978 HenryHill
    Fake it 'till you make it
    pi_41181457
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef kalinho het volgende:
    ik heb m net nog ns zitten kijken, en wat me opvalt is de domheid van Sucre. Behalve dat hij gelijk naar zn vriendin toe wil (waar de politie ook absolúut niet zal kijken) komt hij op mij over als de domste van de 5.
    Sucre is dan ook de (goedgelovige) goedzak. Hart op de juiste plaats, maar niet bijster intelligent. Hij is volgens mij ook een van de weinige leden van de groep die geen eigen agenda heeft en daarom snel een mes in iemands rug zou planten.

Vergelijk dat met Abruzzi en Teabag
    So this is how liberty dies... with thunderous applause.
    Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
    pi_41181494
    Terugvindprisonbreak
    Wat me opviel was dat T-bag opeens bij die gasten in de tent aankwam. Terwijl hij in de seasonfinale tussen Scofield en Politie inzat....Wel goed hoe hij daaruit ontsnapt is ..
    Theezak blijft goed spelen
    hi
    pi_41181628
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 23:25 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Sucre is dan ook de (goedgelovige) goedzak. Hart op de juiste plaats, maar niet bijster intelligent. Hij is volgens mij ook een van de weinige leden van de groep die geen eigen agenda heeft en daarom snel een mes in iemands rug zou planten.

Vergelijk dat met Abruzzi en Teabag
    klopt, en volgens mij heeft Micheal dit ook door. Zou me niks verbazen als Micheal er voor kiest om Sucre onder zn hoede te nemen.
    you and I ain't done Zeke!
    pi_41182090
    Ik hoop maar dat ep 2 er weer wat spanning in gooit.
    pi_41182490
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 23:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
    Terugvindprisonbreak
    Wat me opviel was dat T-bag opeens bij die gasten in de tent aankwam. Terwijl hij in de seasonfinale tussen Scofield en Politie inzat....Wel goed hoe hij daaruit ontsnapt is ..
    ik denk dat ook de politie etc dacht dat iedereen in de groep van Scofield zat, en dat ze daarom niet hebben opgesplitst. Mja, dat is idd jammer, dat er ineens een gat is van een uur of 1-5
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_41182931
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 23:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
    Terugvindprisonbreak
    My hand is DY-ING
    _O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
    New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
    We play today. We win today. Dassit.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:39:25 #10
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_41184523
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 23:29 schreef Johnns het volgende:
    klopt, en volgens mij heeft Micheal dit ook door. Zou me niks verbazen als Micheal er voor kiest om Sucre onder zn hoede te nemen.
    Dat weet ik nog niet zo zeker, ik denk dat we Linc en Michael met z'n tweeën zullen zien na 'de splitsing'. Hij gaf in de vorige aflevering ook aan op een gegeven moment dat het plan daarna voor slechts twee mensen was, de rest zal zichzelf moeten redden denk ik...
    pi_41186443
    Geen leuke quote in de TT tonks?
    pi_41186612
    Eindelijk heb ik manhunt ook gezien. Weet iemand hoe de FBI aan die duidelijke foto's van die tatoo komen? Lijkt mij niet dat Scofield zulke duidelijke foto's van zijn tatoo zal laat fotograferen. Risico is te groot enzo.

[ Bericht 2% gewijzigd door magnifor op 26-08-2006 02:44:33 ]
    pi_41186674
    Kijken jullie ergens FOX ofzo? zoja. waar ?
    pi_41186704
    Ik vraag me af wat er met tweenie is gebeurd. haywire en tweener hebben zowat als enige kans om weg te komen.. volgens mij is tweener al helemaal veilig..

wat ik niet snap is hoe de fbi agent aan de tattoefotos komt. van zijn licaam snap ik, maar hij had van heel dichtbij
    pi_41186733
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 01:57 schreef zarGon het volgende:
    Ik vraag me af wat er met tweenie is gebeurd. haywire en tweener hebben zowat als enige kans om weg te komen.. volgens mij is tweener al helemaal veilig..

wat ik niet snap is hoe de fbi agent aan de tattoefotos komt. van zijn licaam snap ik, maar hij had van heel dichtbij
    Zal wel gewoon een foto gemaakt hebben met een grote telelens ofzo..
    pi_41186909
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 01:56 schreef TwyLight het volgende:
    Kijken jullie ergens FOX ofzo? zoja. waar ?
    hdtv versie downloaden van 350 mb.

je kunt ook stream kijken: http://www.fox.com/streaming/pbreak.htm
    pi_41187043
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 02:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

hdtv versie downloaden van 350 mb.

je kunt ook stream kijken: http://www.fox.com/streaming/pbreak.htm
    Linkje naar die Hd versie ?
    pi_41187111
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 02:14 schreef TwyLight het volgende:

[..]

heb je season 1 gezien?
    het makkelijkste is via torrents..

we kunnen wel via mail even praten (anders gaan we offtopic..)
    pi_41187127
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 02:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

heb je season 1 gezien?
    het makkelijkste is via torrents..

we kunnen wel via mail even praten (anders gaan we offtopic..)
    Activeer je fotoboek anders ff, dan gaan we daar even slowchatten
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:19:12 #20
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_41187132
    ik vind het nog steeds enorm veel op OZ lijken.
    pi_41187164
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 02:18 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Activeer je fotoboek anders ff, dan gaan we daar even slowchatten
    http://fotoboek.fok.nl/zarGon (heb even geen zin om een fotoboek icon te plaatsen en geen fotos te hebben..)

Ow net gezien om FOX... belleck wordt waarschijnlijk van de case gehaald..

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2006 02:21:23 ]
    pi_41187262
    nieuw deeltje hopelijk minder gezeik over hoe kut het is enz enz...

ik vind het nog steeds super gaaf (wel wat min puntjes maar heej niemand is perfect) enige wat ik hoop is dat ze het niet eindeloos uitblijven melken dit seizoen kan zeer zeker goed worden 3e seizoen wordt heel moeilijk denk ik. time will tell

game on!!!
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
    pi_41187269
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 02:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

http://fotoboek.fok.nl/zarGon (heb even geen zin om een fotoboek icon te plaatsen en geen fotos te hebben..)

Ow net gezien om FOX... belleck wordt waarschijnlijk van de case gehaald..
    Ga eens naar je fotoboek dan
    pi_41187436

Ik kan niet wachten op de volgende ep.!
    pi_41187643
    Dr. Sara Tancredi
    pi_41187682
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 02:51 schreef Reinigung het volgende:
    Dr. Sara Tancredi

jammer dat veronica donovan dood is ..
    pi_41187776
    Ik heb geen problemen met Veronica. Voegde imo niets toe aan de serie.
    pi_41187949
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 02:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Veronica had inderdaad ook wel iets...

Morgen de eerste aflevering van S2 kijken
    pi_41188010
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 03:12 schreef Reinigung het volgende:

[..]

Veronica had inderdaad ook wel iets...

Morgen de eerste aflevering van S2 kijken
    niet doen

wie denken jullie dat als eerste gepakt wordt? of gaat er niemand gepakt worden?
    pi_41188033
    Sucre wordt als eerste gepakt imo.
    pi_41188063
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 03:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

niet doen

wie denken jullie dat als eerste gepakt wordt? of gaat er niemand gepakt worden?
    ik ga ervanuit dat er wel wat terug keren in de gevangenis. wie en wat weet ik niet maar sucre en of T-bag denk ik.
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
    pi_41188082
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 03:17 schreef magnifor het volgende:
    ik denk dat of cnote of inderdaad sucre..
    die 2 willen meteen naar familie/vriend(in) toe..

ik wil eigenlijk weten wat voor plannetje michael nu weer heeft wat sara betreft..
    pi_41188108
    waar ik trouwens nog niemand over gehoord heb maar die we nog wel terug gaan zien (al is het maar voor even) is die dikke die niet over de muur kwam... die krijgt zware straf erbij en zal zijn baantje kunnen vergeten (met alle priveleges die erbij hoorde) die zal wel in zijn sas zijn

iedereen ontsnapt behalve hij en west moreland maar ja die is dood...
    pi_41188124
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 03:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

ik denk dat of cnote of inderdaad sucre..
    die 2 willen meteen naar familie/vriend(in) toe..

ik wil eigenlijk weten wat voor plannetje michael nu weer heeft wat sara betreft..
    nou dat is niet zo moeilijk te raden lijkt me of sarahs pappie moet het allemaal goed maken of sarah en micheal gaan naar het buitenland (duik shop in Mexico)
    pi_41188167
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 03:21 schreef GewoneMan het volgende:
    waar ik trouwens nog niemand over gehoord heb maar die we nog wel terug gaan zien (al is het maar voor even) is die dikke die niet over de muur kwam... die krijgt zware straf erbij en zal zijn baantje kunnen vergeten (met alle priveleges die erbij hoorde) die zal wel in zijn sas zijn

iedereen ontsnapt behalve hij en west moreland maar ja die is dood...
    en het grappige is juist dat de dikke de enige persoon is die van utah afweet. en laat dat nou de enige zijn wat de politie niet doormiddel van zijn tatoeage kan achterhalen...

ik wil weten wat er is gebeurt met tweener en haywire.. waarschijnlijk zijn die al ergens waar ze veilig zijn.
    pi_41189064
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 02:14 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Rot op met je warez vragen .
    pi_41189068
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 03:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

en het grappige is juist dat de dikke de enige persoon is die van utah afweet. en laat dat nou de enige zijn wat de politie niet doormiddel van zijn tatoeage kan achterhalen...
    Let eens op tijdens het kijken.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:24:32 #38
    136739 RandomReader
    Save the cheerleader, get laid
    pi_41189548
    Toch Vet, Prisonbreak!
    Ik word gek van die mensen die een "link" vragen naar een hdtv versie! Zometeen is dit topic ook weer verkloot!

Er waren toch wel een paar dingen erg lame aan de 1e ep, te weten:
    8 uur overbrugging ineens Eind S1 zaten er politiehonden achter ze aan, als ze die los zouden laten hadden die zo bij ze geweest aangezien de gemiddelde goed getrainde politiehond 50 km/h haalt. Als je zo aan het 'joggen' bent dan lijkt het me dat er toch minimaal 1 persoon gepakt zou moeten worden.

Die tatoeage foto's, dat is gewoon raar hoe Mahone daar aan komt. Alsof Michael voordat ie de bank ging overvallen ineens mee deed met America's next top model ofzo.

Mahone zit in Michaels oude appartement, loopt daar een seconde of 40 rond en ziet gelijk in dat hij iets in het water gegooid moet hebben, hoe alles aan de muur heeft gehangen en hoe Michael precies dacht. Ik wist niet dat Mahone superman was?
    Michael is natuurlijk ook slim, maar die heeft de tijd gehad om een heel plan uit te broeden.

Verder; GEWELDIGE SERIE
    Ik wil een plaatje posten!
    pi_41189777
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 09:24 schreef RandomReader het volgende:
    Toch Vet, Prisonbreak! !

Er waren toch wel een paar dingen erg lame aan de 1e ep, te weten:
    8 uur overbrugging ineens Eind S1 zaten er politiehonden achter ze aan, als ze die los zouden laten hadden die zo bij ze geweest aangezien de gemiddelde goed getrainde politiehond 50 km/h haalt. Als je zo aan het 'joggen' bent dan lijkt het me dat er toch minimaal 1 persoon gepakt zou moeten worden.
    Dat is jammer dat ze dat niet hebben laten zien, maar ze kunnen daar gewoon niet nog een aflevering aan verspillen denk ik.
    quote:
    Die tatoeage foto's, dat is gewoon raar hoe Mahone daar aan komt. Alsof Michael voordat ie de bank ging overvallen ineens mee deed met America's next top model ofzo.
    Nou ik denk dat een tattooshop sowieso foto's maakt van de tattoo's om in de winkel op te hangen ofzo (is toch 100 uur werk he) en in fox river maken ze ook foto's van zijn tattoo want stel hij zou ontsnappen en plastische chirurgie doen ofzo dan kunnen ze hem altijd nog aan zijn tattoo herkennnen.
    quote:
    Mahone zit in Michaels oude appartement, loopt daar een seconde of 40 rond en ziet gelijk in dat hij iets in het water gegooid moet hebben, hoe alles aan de muur heeft gehangen en hoe Michael precies dacht. Ik wist niet dat Mahone superman was?
    Michael is natuurlijk ook slim, maar die heeft de tijd gehad om een heel plan uit te broeden.
    Ik denk dat hij gewoon wist of zag dat daar een computer stond en als je dan uit het raam kijkt zie je een rivier.. misschien een beetje vergezocht maar het blijft een serie natuurlijk .

Zo denk ik over die 3 dingen, weet niet of het klopt.
    pi_41190037
    Een tatoeshop maakt altijd foto's van de tatoe's, zeker als het om bijzondere gaat. Dit kunnen ze gebruiken als een soort reclame.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:27:58 #41
    136739 RandomReader
    pi_41190230
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 10:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Een tatoeshop maakt altijd foto's van de tatoe's, zeker als het om bijzondere gaat. Dit kunnen ze gebruiken als een soort reclame.
    Toch raar dat Michael dit toestond dan, aangezien hij alles tot op detail uitwerkte om zo goed mogelijk weg te komen... En dan laat ie wel allemaal foto's maken...
    pi_41191552
    Elke dinsdag vrij van school

Elke dinsdag Prison break
    pi_41191726
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 07:45 schreef tonks het volgende:

[..]

Wil je mod worden tonks?
    [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
    The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
    pi_41192057
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 10:27 schreef RandomReader het volgende:

[..]

Toch raar dat Michael dit toestond dan, aangezien hij alles tot op detail uitwerkte om zo goed mogelijk weg te komen... En dan laat ie wel allemaal foto's maken...
    Hij had zeker gedacht dat niemand erachter zou komen. Die Mahone kwam er ook maar pertoeval achter toen hij die 3 straatnamen zag.
    pi_41192767
    Vond 'm maar matig Hopen dat Ep2 beter is. De spanning was er niet echt meer.
    pi_41193629
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 07:45 schreef tonks het volgende:
    pi_41193715
    Ik denk dat Haywire als eerste gepakt wordt, hij was gewoon op een fiets gestapt en weggefietst, geen idee waarnaartoe en gewoon over de normale weg. Dan had hij wel zo'n politiepost tegen moeten komen. Ook had hij waarschijnlijk geen normale kleren verstopt.
    pi_41194434
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 03:17 schreef magnifor het volgende:
    Tweener
    hi
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:06:22 #49
    69183 biggetje
    niet wat naam doet vermoeden!
    pi_41194499
    puurheid zonder vergankelijkheid
    pi_41194574
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 14:06 schreef biggetje het volgende:
    trailer voor episode 2 'Otis':

http://www.canada.com/globaltv/globalshows/prisonbreak/index.html
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:18:01 #51
    136739 RandomReader
    pi_41194765
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 14:06 schreef biggetje het volgende:

Cool Tweener gaat meedoen met college Spring Break Vet parties houden daar haha dat zou een beetje humor in de serie brengen Net als in S1 'Thats slavery yo." , Michael: "It's prison, yo"
    pi_41194822
    Vet die trailer maar wat ik dus nog steeds niet snap is waarom michael en lincoln een verschillende achternaam hebben, ze zijn toch broers?
    pi_41195080
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 14:20 schreef TwyLight het volgende:
    Vet die trailer maar wat ik dus nog steeds niet snap is waarom michael en lincoln een verschillende achternaam hebben, ze zijn toch broers?
    Kijk seizoen 1 eens.
    pi_41195108
    Nou die preview ziet er weer tof uit!
    pi_41195136
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 14:33 schreef tonks het volgende:

[..]

Kijk seizoen 1 eens.
    die heb ik gekeken
    en inplaats van zielig te doen zou je ook gewoon andwoord kunnen geven als jij het allemaal zo goed weet
    pi_41195801
    Trouwens, op de site van fox staat een poll:

Who do you think will be caught first?

Michael Scofield
    Lincoln Burrows
    Fernando Sucre

... meeste mensen natuurlijk op sucre gestemt maar misschien word michael of lincoln wel gepakt ofzo..
    pi_41195876
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 15:05 schreef TwyLight het volgende:

Michael Scofield
    Lincoln Burrows
    Fernando Sucre

... meeste mensen natuurlijk op sucre gestemt maar misschien word michael of lincoln wel gepakt ofzo..
    Wel raar dat alleen sucre erop staat... Nu weten we ook wie gepakt gaat worden
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 14:35 schreef TwyLight het volgende:

[..]

die heb ik gekeken
    en inplaats van zielig te doen zou je ook gewoon andwoord kunnen geven als jij het allemaal zo goed weet
    vader van michael splitte toen de moeder zwanger was.. michael gebruikt moedersmeisjes naam..

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2006 15:10:53 ]
    pi_41196085
    Coole promo kHeb er weer zin in.
    pi_41196150
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 15:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wel raar dat alleen sucre erop staat... Nu weten we ook wie gepakt gaat worden
    [..]

vader van michael splitte toen de moeder zwanger was.. michael gebruikt moedersmeisjes naam..
    Oja dat is waar ook
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:48:50 #60
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_41196787
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 15:05 schreef TwyLight het volgende:

Michael Scofield
    Lincoln Burrows
    Fernando Sucre

Ik denk juist dat michael gepakt wordt.
    Please sir. When moon? When Mustang?
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:55:38 #61
    69183 biggetje
    pi_41196974
    Episode beschrijving 'First down'
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    pi_41198160
    Wat een gave trailer!
    Hier had ik nog niet echt aan gedacht! Dat wordt nog wat!!
    I ♥ PB
    pi_41198178
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 01:53 schreef magnifor het volgende:
    Eindelijk heb ik manhunt ook gezien. Weet iemand hoe de FBI aan die duidelijke foto's van die tatoo komen? Lijkt mij niet dat Scofield zulke duidelijke foto's van zijn tatoo zal laat fotograferen. Risico is te groot enzo.
    Je had hem maandagnacht al gevonden, en nu pas gekeken??!! Dat je dat volhoudt!
    I ♥ PB
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:50:08 #64
    146991 spoonkiller
    lanstrike 2006b!!!
    pi_41198330
    quote:
    die foto's zijn volgens mij bij die tatoage-zetter gemaakt, meestal wordt er van uitzonderlijk groote projecten foto's van gemaakt. iets wat je als zetter gewoon doe.

[ Bericht 1% gewijzigd door spoonkiller op 26-08-2006 16:59:52 ]
    Lanstrike.nl 13 14 15 oktober 2006
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:45:08 #65
    32402 s0k
    ..............................
    pi_41199815
    Of wat dacht je er van dat de prison zelf die foto's gemaakt heeft ter indentificatie. Dit lijkt me veel waarschijnlijker.
    Dit hoor je toch ook bij dat programma op de publieke omroep. De dader heeft zus en zo op zijn linker arm.
    ..................................................................................................................................................
    pi_41199866
    Leuke preview
    Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
    pi_41203119
    goed dat ze nu ook uit elkaar gaan

later komen ze toch weer bijelkaar?
    mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
    pi_41203328
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 16:50 schreef spoonkiller het volgende:

[..]

die foto's zijn volgens mij bij die tatoage-zetter gemaakt, meestal wordt er van uitzonderlijk groote projecten foto's van gemaakt. iets wat je als zetter gewoon doe.
    Nee, Mahone had die foto's al eerder. Die foto's waren juist de reden om de tatoeagezetter op te zoeken.
    pi_41205213
    Het lijkt me duidelijk dat die foto's in de gevangenis zijn gemaakt. Beetje nadenken mensen.

had een tvp nodig
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:25:00 #70
    155698 _petjan
    jan met de pet
    pi_41207503
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 19:49 schreef sjeppert het volgende:
    goed dat ze nu ook uit elkaar gaan

later komen ze toch weer bijelkaar?
    spoiler tags...

klootzak.
    pi_41207981
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 02:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

ik vind haar maar irritant jah veronica niet maar het hele gebeuren eromheen maar hoort er bij
    pi_41208101
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 10:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    ga dan maar ff ep1 van s2 kijken dan heeft die gast die fotos al en zegt die ander ik ga uitzoeken we die tatoes heeft gezet
    pi_41208610
    ik heb zo zin in dinsdag
    pi_41209265
    Dinsdag is getting close gelukkig

season twee wordt ook wel weer erg vet
    pi_41209792
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 15:48 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik denk juist dat michael gepakt wordt.
    Yeah right..die serie draait om Scofield en zijn broer, zou een tikkie raar zijn hé
    hi
    pi_41209949
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
    Yeah right..die serie draait om Scofield en zijn broer, zou een tikkie raar zijn hé
    misschien word die wel gepakt, maar heeft die weer een of ander plannetje ofzo
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:42:39 #77
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_41210003
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Tenzij hij een plannetje heeft waar hij die FBI agent voor nodig heeft.

Ik denk trouwens dat die FBI alles ineens zo snel door heeft omdat hij dezelfde stoornis heeft als Michael. Je ziet hem bij dat graf pillen nemen. Het zal vast zoiets zijn.
    pi_41210266
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:42 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat die FBI alles ineens zo snel door heeft omdat hij dezelfde stoornis heeft als Michael. Je ziet hem bij dat graf pillen nemen. Het zal vast zoiets zijn.
    ik denk dat je gelijk hebt.
    pi_41210339
    quote:

[..]

Als later blijkt dat die agent zijn echte vader is stop ik met kijken hoor .
      zondag 27 augustus 2006 @ 00:05:13 #80
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_41210759
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:53 schreef tonks het volgende:

[..]

Als later blijkt dat die agent zijn echte vader is stop ik met kijken hoor .
    Zo cliche is de serie nou ook weer niet
      zondag 27 augustus 2006 @ 00:36:16 #81
    91600 MuKe
    Pagos Mensuales
    pi_41211714
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 14:09 schreef Crazykill het volgende:

Wat een gay stem heeft de 'commentator' die er overheen praat.....
    To Live and Die in LA
      Redactie Frontpage zondag 27 augustus 2006 @ 00:41:01 #82
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_41211865
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 00:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zo cliche is de serie nou ook weer niet
    pi_41212042
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 00:41 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Het 24 topic is een paar deuren verder sun...
      zondag 27 augustus 2006 @ 11:41:44 #84
    136739 RandomReader
    pi_41218360
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef kibber het volgende:

[..]

Het 24 topic is een paar deuren verder sun...
    Ok weer even OT...
    SPOILER
    pi_41218698
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 00:36 schreef MuKe het volgende:

[..]

Wat een gay stem heeft de 'commentator' die er overheen praat.....
    Het is een Canadees.
    pi_41222887
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 11:41 schreef RandomReader het volgende:

[..]

Ok weer even OT...
    SPOILER
    SPOILER
    hi
      zondag 27 augustus 2006 @ 14:38:59 #87
    136739 RandomReader
    pi_41223108
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 14:30 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
      zondag 27 augustus 2006 @ 15:51:06 #88
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_41225218
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 11:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Het is een Canadees.

Altijd nog beter dan zo'n Amerikaan
      zondag 27 augustus 2006 @ 17:18:37 #89
    69880 Lief-visje
    Krankzinnig Gewoon !!!
    pi_41228214
    nog 1 dagje
    Sometimes people write the things that they can't say !
    Everyone has secrets !
      zondag 27 augustus 2006 @ 18:01:07 #90
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_41229618
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 17:18 schreef Lief-visje het volgende:
    nog 1 dagje
    Een uurtje of 33 voor de mensen die in Nederland zitten.
    Countdown
      zondag 27 augustus 2006 @ 19:09:21 #91
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_41231413
    In deze episode dus de 'break-up' van de groep Scofield. Vraag me af hoe dat zal gaan, nog even wachten .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 27 augustus 2006 @ 20:10:47 #92
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_41233423
    * SKa_BoSS is zwaar benieuwd!
    Afgezien van de ontbrekende 5 uur en Mahone die ineens feauteaux heeft van ieder stukje Michael komt het nog steeds redelijk "echt" over. Het blijft heerlijk spannend
      zondag 27 augustus 2006 @ 20:34:48 #93
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_41234181
    Yess bijna een nieuwe EP
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_41234931
    net als bij seizoen 1 weer allerei onlogische dingen en plotholes maar het blijft natuurlijk wel vermakelijk om ff tussendoor te kijken.
    pi_41241959
    Serieus ep. 2 moet echt goed zijn...anders haak ik af (denk ik).
    pi_41244511
    Heb net de preview gezien en wat verwacht ik een spannende aflevering. Kan niet wachten op morgen.
      maandag 28 augustus 2006 @ 01:54:29 #97
    146991 spoonkiller
    lanstrike 2006b!!!
    pi_41245154
    nog meer promo's? .. spoilers? etc.. etc..die promo's maken het het spannender
    pi_41245244
    Kan ook niet wachten tot morgen. Alles hoeft niet realistisch ofzo te zijn , als het maar vermaak is
    pi_41245327
    En hebben ze veronica door midden gezaagd en in een zak gestopt

Of kom ik nu raar over
    pi_41247150
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 02:04 schreef nubie het volgende:
    En hebben ze veronica door midden gezaagd en in een zak gestopt

Of kom ik nu raar over
    haha dat viel mij ook op.

maja...misschien zie ik het verkeerd Maar ik stoorde me er niet aan eigenlijk
    pi_41247273
    Jaja.. het is echt alweer bijna zover!
    Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
    pi_41247689
    quote:

[..]

Zoals ik dus ook al claimde.. maarrrrrrrrr :
    SPOILER
    Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
      maandag 28 augustus 2006 @ 09:18:20 #103
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_41248148
    quote:

[..]

Ja, maar waarom zou je daar pillen voor nemen? Om het af te remmen? Of om het juist te versterken? Maar, het zou inderdaad goed kunnen hoor... Dan krijg je nu gewoon een soort "hard tegen hard" effect... Was het niet zo dat als je niet voldeed aan een bepaald iets, dat die "stoornis" van Michael je helemaal gestoord zou helpen? In dat geval is het gewoon zorgen dat Mahone een paar dagen zijn pilletjes niet krijgt!
      maandag 28 augustus 2006 @ 09:28:54 #104
    69880 Lief-visje
    Krankzinnig Gewoon !!!
    pi_41248308
    IK blijf deze serie volgen tot het einde !! GEWELDIG ! de hele cast van PB
    Everyone has secrets !
    pi_41249192
    Vind het zelf ook nog steeds een leuke serie, morgen weer
      maandag 28 augustus 2006 @ 11:54:45 #106
    157007 S77
    Double 7...
    pi_41251683
    Zet vannacht zijn msn aan en krijgt dan de aflevering uit de USA aangeleverd! Heerlijk is dat als je vrienden in de States hebt wonen.....

Heb de trailer van afl 2 (Otis) al gezien en de nodige info ontvangen (tot en met afl 6). Het wordt alsmaar gekker!!!!!!!!! Morgen zien we onze Tweener weer! Wordt heel gaaf! Kan niet wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      maandag 28 augustus 2006 @ 12:08:39 #107
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_41252029
    Even een zinnige TVP.

...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_41252072
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 11:54 schreef S77 het volgende:
    Zet vannacht zijn msn aan en krijgt dan de aflevering uit de USA aangeleverd! Heerlijk is dat als je vrienden in de States hebt wonen.....

Heb de trailer van afl 2 (Otis) al gezien en de nodige info ontvangen (tot en met afl 6). Het wordt alsmaar gekker!!!!!!!!! Morgen zien we onze Tweener weer! Wordt heel gaaf! Kan niet wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vannacht is ep 2 gewoon te downloaden. Hoef je geen speciale vrienden in de vs te hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door magnifor op 28-08-2006 12:18:40 ]
    pi_41252428
    Overigens keek steadman erg geschokt toen Veronica werd meegenomen. Zal mij niets verbazen als hij er spijt van heeft en besluit naar voren te komen.
    pi_41252742
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 12:24 schreef magnifor het volgende:
    Overigens keek steadman erg geschokt toen Veronica werd meegenomen. Zal mij niets verbazen als hij er spijt van heeft en besluit naar voren te komen.
    Lijkt me erg lastig in een gebarricadeerd huis.
      maandag 28 augustus 2006 @ 12:38:01 #111
    70256 Baklap
    it's true,I ate your flag
    pi_41252792
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 11:54 schreef S77 het volgende:
    Stakker, prutser!
    Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
    pi_41253957
    wat ik ff niet snap is dat Socfield allemaal spullen/paspoorten etc had verstopt in dat graf (en een auto had klaargezet) terwijl ze eerst met het vliegtuig zouden gaan (en dus gewoon het land uitvloegen)....

Of heb ik iets gemist en is dat door iemand anders snel gedaan?
    Haleloeja
    pi_41254005
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 13:17 schreef Gelderland het volgende:
    wat ik ff niet snap is dat Socfield allemaal spullen/paspoorten etc had verstopt in dat graf (en een auto had klaargezet) terwijl ze eerst met het vliegtuig zouden gaan (en dus gewoon het land uitvloegen)....

Dit was plan B.
    pi_41254015
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 13:17 schreef Gelderland het volgende:

Op gegeven moment heeft hij het tegen linc over "Plan B"
    dit is dus plan B
    quote:

Info tot aflevering 6?? je bedoeld zeker die info die gewoon op fox enzo staat? Anders post et hier ff tussen spoiler-tags, en laat ons meegenieten naar je (eventuele) nieuwtjes
    pi_41254101
    aha ok! dat had ik dus ff gemist Dan moet die auto er al maanden staan, miss ook een beetje opvallend

Maar verder vond ik het een leuke aflevering, als ej kritisch bent heb je bij bepaalde dingen wel wat twijfels maar dat is al genoeg geschreven
    Haleloeja
      maandag 28 augustus 2006 @ 13:52:23 #116
    69880 Lief-visje
    Krankzinnig Gewoon !!!
    pi_41255034
    It's not where as we go, it's what's in us we go ! op naar plan B
    Everyone has secrets !
    pi_41255768
    hoe laat is de uitzending in de states in nederlandse tijd?
    hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
      maandag 28 augustus 2006 @ 14:29:57 #118
    146922 Crane.
    Tweener de Peener
    pi_41256115
    Waarom zou je hem snachts willen downloaden als je hem 's ochtends met een veel hogere speed kan downloaden. ik sta om 8 uur op en zet de download daarrna ga ik douche en ontbijten en tegen de tijd datk klaar ben staat er een verse PB aflevering op mij te wachten
    It's my law..
      maandag 28 augustus 2006 @ 14:35:16 #119
    146922 Crane.
    Tweener de Peener
    pi_41256275
    btw vraagje.. ahum.. torrents zijn toch geen illegale bestanden? zodra je hier over torrents gaat praten word je gelijk gesust omdat het wareztalk is. (met gesust bedoel ik een ONvriendelijk verzoek om te kappen van tonks). Maar Torrentsites worden niet uit de lucht gehaalt en er zijn Torrent downloaders in overvloed. ik heb zelf het na gecheckt en het downloaden van torrents is niet illegaal.

Zodra je een bestand in een torrent opent dat je niet mag downloaden.. DAN pas ben je illegaal bezig. dus je mag wel praten over torrents maar niet over de inhoud ervan.
    It's my law..
    pi_41257086
    Post het in FB zou ik zeggen....niet dat het zin heeft, maja.
    pi_41257132
    Is het niet illegaal hier omdat je vaak tijdens het downloaden je andere mensen ook bij jou laat downloaden zodat je meehelpt aan het verspreiden ?
    Volgens mij is het puur downloaden zowiezo niet illegaal in nl dacht ik.
      maandag 28 augustus 2006 @ 15:05:04 #122
    155698 _petjan
    jan met de pet
    pi_41257195
    Maar de meeste mensen praten zo van: ik download hem met zoveel kb/s enzo. en dat gaat niet over torrents want die halve mb heeft iedereen in 2 seconde binnen.
      maandag 28 augustus 2006 @ 15:16:33 #123
    75555 t-x-m
    . : : T-X-M : : . .
    pi_41257542
    Waarom ze waarschijnlijk liever niet hebben dat je er over praat is omdat het anders een torrent-afhaal-balie wordt.
    Iedereen gaat er dan om vragen enz. En om het nou in de OP te zetten

ot: Ben benieuwd of Sara al weer een beetje beter is
    Blijf van mn UserIcon af Admins :@
    pi_41258148
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 12:36 schreef Shogo het volgende:

[..]

Lijkt me erg lastig in een gebarricadeerd huis.
    Misschien weet hij een uitweg ofzo.
      maandag 28 augustus 2006 @ 16:40:16 #125
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_41260369
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 15:35 schreef magnifor het volgende:

[..]

Hij heeft een gun... Ik zou zeggen: schiet het slot van de deur / een raam aan flarden!
      maandag 28 augustus 2006 @ 16:44:19 #126
    32402 s0k
    pi_41260526
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 16:40 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Hij heeft een gun... Ik zou zeggen: schiet het slot van de deur / een raam aan flarden!
    moest hij inleveren. je zat zeker op dat moment te knipperen met je ogen?
    ..................................................................................................................................................
    pi_41261310
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 16:44 schreef s0k het volgende:

[..]

s0k alles kids
    hi
      maandag 28 augustus 2006 @ 17:07:24 #128
    32402 s0k
    pi_41261405
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 17:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

s0k alles kids
    E linc, 'sup? nog mooie spoilers?
      maandag 28 augustus 2006 @ 17:57:34 #129
    69183 biggetje
    pi_41262903
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 16:40 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

In de ep werd gezegd dat de ramen 'bulletproof' zijn...
      maandag 28 augustus 2006 @ 18:02:08 #130
    146922 Crane.
    Tweener de Peener
    pi_41263023
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 16:44 schreef s0k het volgende:

[..]

Ja en daarvoor was zn moeder stofzuigend voorbij gekomen omdat en heeft hij net niet gehoord dat de ramen two inch dik zijn en bulletproof.
    It's my law..
    pi_41264597
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 15:35 schreef magnifor het volgende:

[..]

Prison Break: "Steadman's escape"
    Zal hij ook een hele plattegrond op zijn lichaam getattoeërd hebben?
      maandag 28 augustus 2006 @ 19:05:25 #132
    69880 Lief-visje
    Krankzinnig Gewoon !!!
    pi_41264754
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 19:00 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Prison Break: "Steadman's escape"
    Zal hij ook een hele plattegrond op zijn lichaam getattoeërd hebben?
    Ik denk het wel. maar helemaal zeker durf ik het niet te zeggen. Het is zo'n grote tekening die hij op zijn lijf heeft laten zetten dus misschien wel !
    Everyone has secrets !
    pi_41264802
    Niveau daalt
    hi
      maandag 28 augustus 2006 @ 19:09:10 #134
    69880 Lief-visje
    Krankzinnig Gewoon !!!
    pi_41264880
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 19:06 schreef Linc_The_Sink het volgende:
    Niveau daalt
    Krik het dan even omhoog linc
    Everyone has secrets !
    pi_41265750
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 19:09 schreef Lief-visje het volgende:

[..]

Krik het dan even omhoog linc
    Alleen als je wilt helpen..
    hi
      maandag 28 augustus 2006 @ 19:35:06 #136
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_41265892
    Volgende week krijgen we te zien wat er met Sanchez (die dikke die niet over de muur kwam) is gebeurd
    pi_41266029
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 19:35 schreef Rossdale het volgende:
    -
    spoiler tags
      maandag 28 augustus 2006 @ 19:43:24 #138
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_41266228
    Nee, ik verklap toch niks? Mensen vroegen eerder wat er met die kerel gebeurd is. Ik zeg alleen dat we dat als het goed is volgende week te zien krijgen.

Pfff, wannabe mod
      maandag 28 augustus 2006 @ 19:44:22 #139
    146991 spoonkiller
    lanstrike 2006b!!!
    pi_41266260
    SPOILER
    Edit: owjah moet in spoiler tags
    pi_41266419
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef Rossdale het volgende:
    Nee, ik verklap toch niks?
    Eens!
    hi
      maandag 28 augustus 2006 @ 19:50:57 #141
    146922 Crane.
    Tweener de Peener
    pi_41266503
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 19:44 schreef spoonkiller het volgende:
    SPOILER
    Edit: owjah moet in spoiler tags
    Zet asjeblieft je naam in spoiler tags. je verpest het hele topic
    It's my law..
      maandag 28 augustus 2006 @ 19:51:28 #142
    146922 Crane.
    Tweener de Peener
    pi_41266522
    Die FBI agent is ook wel cool denk dat het een soort ''heletijd op de hielen gezeten word'' seizoen word. en dan heb ik het niet over bellickje want die is zo dom als een.. euhh dies gewoon dom
    It's my law..
      maandag 28 augustus 2006 @ 19:53:19 #143
    146991 spoonkiller
    lanstrike 2006b!!!
    pi_41266576
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 19:50 schreef Crane. het volgende:

[..]

Zet asjeblieft je naam in spoiler text. je verpest het hele topic
    hoe moet dat -__- ?

nog 7 uur 26 minuten
      maandag 28 augustus 2006 @ 19:55:04 #144
    146922 Crane.
    Tweener de Peener
    pi_41266648
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 19:53 schreef spoonkiller het volgende:

[..]

hoe moet dat -__- ?

nog 7 uur 26 minuten
    en dat bedoel ik dus nou.
    It's my law..
      maandag 28 augustus 2006 @ 19:57:07 #145
    146991 spoonkiller
    lanstrike 2006b!!!
    pi_41266742
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 19:55 schreef Crane. het volgende:

[..]

en dat bedoel ik dus nou.
    en ik ben de enigste... wouw wil jij ook al een wannabe mod worden ofzow :S
    ik snap je punt nu niet.. maarjah zal wel aan mij liggen
      maandag 28 augustus 2006 @ 20:04:01 #146
    146991 spoonkiller
    lanstrike 2006b!!!
    pi_41266994
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 19:51 schreef Crane. het volgende:
    Die FBI agent is ook wel cool denk dat het een soort ''heletijd op de hielen gezeten word'' seizoen word. en dan heb ik het niet over bellickje want die is zo dom als een.. euhh dies gewoon dom
    ik ben ook benieuwd hoe het persies gaat worden, maar:
    SPOILER
    we zullen het vanavond zien

Edit: over deze post hieronder me:
    quote:
    je maakt een grapje toch? enige plek waar ik post is hier.

het punt is. je bent gewoon dom, en daar heb ik een zwak voor
    ik snap het niet dat jij er zo moeilijk over doet, verder wil ik het hier bij laten anders flamen we heel de tijd maar, laten we het gewoon gezellig houden.
      maandag 28 augustus 2006 @ 20:04:12 #147
    146922 Crane.
    Tweener de Peener
    pi_41267004
    je maakt een grapje toch? enige plek waar ik post is hier.

het punt is. je bent gewoon dom, en daar heb ik een zwak voor

Linc'.. tijdje geleden had je trailer laten zien maar is er nu alweer een nieuwe Fox trailer uit?.. kheb je er niet meer over gehoort
    It's my law..
    pi_41268788
    Tis nu niet zo lang meer tot aflevering twee van Prison Break!
    pi_41269830
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef Rossdale het volgende:
    Nee, ik verklap toch niks? Mensen vroegen eerder wat er met die kerel gebeurd is. Ik zeg alleen dat we dat als het goed is volgende week te zien krijgen.

Pfff, wannabe mod [afbeelding]
    tyf nou maar op met je "Wannabe mod" kutkneus.
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:40:04 #150
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_41271086
    Ik weet nu alweer waarom ik deze topics wilde opgeven... Ik vind het alleen zo zonde om mn mooie OP achter te laten, toch een beetje je kindje hè

* Miguel staat vannacht gewoon weer op
    pi_41271173
    vandaag opblijven en dan gelijk ep2 bekijken. Kan niet wachten.
    pi_41271660
    morgenvroeg kopje thee zetten en dan lekker prison break op de tv kijken .
    pi_41271873
    prison break op mijn psp naar mijn stage bekijken :D
    pi_41272093
    schermpje te klein imo.
      maandag 28 augustus 2006 @ 22:40:30 #155
    146922 Crane.
    Tweener de Peener
    pi_41273533
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef tonks het volgende:
    morgenvroeg kopje thee zetten en dan lekker prison break op de tv kijken .
    hé tonks.. Hoe wil je dat doen? gewoon downloaden en daarna branden? (dat zou verspilling zijn).. ohh tuurlijk je hebt je pc gelinkt aan de tv met zo'n kabel en ziet dus alles wat op je pc gebeurt op de tv.

Of zit ik er gruwelijk naast

*Staat 'sochtends op en zet in tegenstelling tot tonks een kopje koffie en kijkt m op zn breedbeeld flatscreen computer: Apple G5 (apple & windows op 1 pc )
    It's my law..
    pi_41273831
    Crane. ik heb ook een intel iMac met breedbeeld . windows en OS X maar ik heb ook een xbox en met mijn xbox kan ik op de HD van mijn Mac en kan ik de aflevering kijken .
      maandag 28 augustus 2006 @ 22:53:13 #157
    146922 Crane.
    Tweener de Peener
    pi_41274079
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 22:47 schreef tonks het volgende:
    Crane. ik heb ook een intel iMac met breedbeeld . windows en OS X maar ik heb ook een xbox en met mijn xbox kan ik op de HD van mijn Mac en kan ik de aflevering kijken .
    Praise apple bootcamp!
    It's my law..
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:30:55 #158
    146991 spoonkiller
    lanstrike 2006b!!!
    pi_41277780
    zien we de komende afl ook nog iets van T-Bag, Tweener en Haywire iemand die dat nu nog weet te spoileren? ik ben benieuwd hoe het gaat met T-Bag en zijn handje
    pi_41277912
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 00:30 schreef spoonkiller het volgende:
    zien we de komende afl ook nog iets van T-Bag, Tweener en Haywire iemand die dat nu nog weet te spoileren? ik ben benieuwd hoe het gaat met T-Bag en zijn handje
    SPOILER
    hi
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 02:50:33 #160
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_41280734
    En jongens,

houd dit topic aub een beetje schoon en ga niet liggen posten 'HIJ IS ER' of 'IK HEB 'M AL BINNEN!'. Het is leuk dat we allemaal wakker blijven, maar als hij eenmaal uit is, post dan pas als je hem ook daadwerkelijk gezien hebt.

Bij voorbaat dank,
    uw OP-maker
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 03:31:39 #161
    119987 Bhai
    Quidquid discis, tibi discis!
    pi_41281360
    Houd er rekening mee dat er op de vorige release veel meer werd gewacht, omdat dat de eerste episode van het seizoen was
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 03:48:48 #162
    132130 Del_Toro
    AasProfessssssor
    pi_41281568
    jack bauwer ownz die magere tattoo kerel

wel neig dat ze die meid advocaat met de big boobies neerknalden
    Quickpar fo shizzle
    pi_41281582
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 03:48 schreef Del_Toro het volgende:
    jack bauwer ownz die magere tattoo kerel

wel neig dat ze die meid advocaat met de big boobies neerknalden
    Damn
    pi_41281641
    -edit: warezvraag-

[ Bericht 98% gewijzigd door Mike op 29-08-2006 08:21:49 ]
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 04:33:13 #165
    119987 Bhai
    pi_41281930
    WHaha, dat met die lift is echt lol
    pi_41282000
    Weer leuke aflevering, stukje met dat lift was echt lol vooral toen dat waterpistooltje op de grond viel. Maar ze doen het wel weer even lekker makkelijk binnenkomen en hup lj proberen te grijpen.
    En dacht echt dat Bellick die shotgun door ze hoofd ging schieten, en hoe fantastisch dat die nog gewoon bij ze moeder woont
    En iedereen is onderweg naar Utah.
    pi_41282081
    Net klaar met kijken. Het is echt jammer dat de groep uit elkaar gaat. Maar ik denk dat iedereen weer bij elkaar zal komen bij utah. Verder is het spannend.
    pi_41282594
    haha geweldige aflevering, fbi agent (mahomi?) had niet zo'n geweldige rol dit keer (nu meer de badguy, toen de bewonderaar van michael) maar bellick maakte dat weer goed
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:15:16 #169
    155698 _petjan
    jan met de pet
    pi_41282948
    Ik snapte dat in de lift niet echt, het waterpistool viel, maar scofield had toch een echt pistool waarom schoot hij daar dan niet mee? Verder was het wel een leuke ep, weer zoeen kut cliffhanger. Ik vond het wel jammer dat T-bag die dokter vermoordde
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:26:16 #170
    69880 Lief-visje
    Krankzinnig Gewoon !!!
    pi_41283026
    28/08/06 11:14 - Wentworth Miller, de lekkere bajesklant uit Prison Break, wil na de opnamen van de serie aan de bak als schrijver. Miller is door zijn rol in Prison Break enorm populair, maar hij stopt even met acteren om achter zijn pc te kruipen en een boek te schrijven.

Het wordt een roman met een Albert Hitchcock-achtige wending in het verhaal. Wanneer het boek uitkomt is nog niet bekend.

Wentworth gaat schrijven ben benieuwd !!

Bron: Tmf.nl
    Everyone has secrets !
    pi_41283047
    Weer een vette aflevering
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:48:43 #172
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_41285344
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 08:15 schreef _petjan het volgende:
    Ik snapte dat in de lift niet echt, het waterpistool viel, maar scofield had toch een echt pistool waarom schoot hij daar dan niet mee? Verder was het wel een leuke ep, weer zoeen kut cliffhanger. Ik vond het wel jammer dat T-bag die dokter vermoordde
    Scofield vermoord niemand zoiets moet je nu toch wel weten.

Was weer redelijk niet top er gebeurt nog niet zoveel vind ik.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_41285582
    door een probleempje met mijn laptop (FREAKIN' STEKKER NIET GOED IN DE ACCU GEDAAN ) nog niet gezien, thank god dat ik in ict werk, en nu pauze heb, en een pc met internet heb, ga ik het nu pas bekijken
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:04:25 #174
    91267 Djensen
    PrisonBreak & Heroes &
    pi_41285760
    omfg, terug naar de courthouse

nu weer verder kijken..
    Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
    pi_41285992
    Zeer mooie aflevering weer
    SPOILER
    Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
    pi_41286361
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 11:14 schreef RainofDeath het volgende:
    Zeer mooie aflevering weer
    SPOILER
    waarom in spoilertags?

afl. 2 ging wel....er moet meer gebeuren.
    pi_41286446
    en wie gaat het bloedende been fixen? Juist.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:41:26 #178
    91267 Djensen
    PrisonBreak & Heroes &
    pi_41286768
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 11:04 schreef Djensen het volgende:
    omfg, terug naar de courthouse

nu weer verder kijken..
    Niet helemaal gelukt dat in de courthouse!

Vette aflevering, er begint goed vorm in seizoen 2 te komen.. Haywire komt misschien wel als eerste voor in Utah (dat het geld al weg is ofzo) en verder komen ze daar bij elkaar, maar pas over een aflevering of 6 gok ik..

Tweener gaat zn reisgenote zeker afpersen, want die gaat het doorhebben..

Damn weer een week wachten
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:44:35 #179
    128069 RenzoBrad
    Niet meer actief
    pi_41286855
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 11:30 schreef tonks het volgende:
    en wie gaat het bloedende been fixen? Juist.
    SPOILER
    Kwam er bij toeval vanochtend achter dat PB SE02 begonnen was... direct EP1&2 gekeken en weer helemaal bij
    pi_41287023
    Tancredi zal dat been wel fixen..
    Is het zeker dat ze elkaar tegengaan komen??

Het word nu echt een race naar utah denk ik haha..
    Ik vraag me alleen af hoe haywire daar het eerste zou moeten komen?? djensen.. hij is op de fiets he

beetje raar dat met LJ, hoe gaan ze dat nou weer oplossen,, maybe toch nog een "prison" break?
    pi_41287224
    Haha, die Bellick woont nog bij z'n moeder. Kanslose rukker

Toch jammer dat het in die lift fout ging. Ik weet dat Michael nooit die FBI agent zou neerschieten, maar ff in z'n gezicht schoppen zodat hij LJ los liet kon toch wel...

Ah well, leuke ep overall.
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_41288220
    Echt een naaistreek van T-bag bij die dokter
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:32:57 #183
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_41288340
    We zagen het nu voor het eerst, maar we waren in een van de laatste eps van S01al te weten gekomen dat Bellick nog bij z'n moeder woont...
    Aardige aflevering, leuk om Tweener weer te zien Nu Haywire nog!
    pi_41288438
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 11:50 schreef Waltero het volgende:
    Tancredi zal dat been wel fixen..
    Is het zeker dat ze elkaar tegengaan komen??

Het word nu echt een race naar utah denk ik haha..
    Ik vraag me alleen af hoe haywire daar het eerste zou moeten komen?? djensen.. hij is op de fiets he

beetje raar dat met LJ, hoe gaan ze dat nou weer oplossen,, maybe toch nog een "prison" break?
    Dat briefje wat Tancredi kreeg, daar staat een telefoon nummer op, Het lijkt me dat ze dat nummer gaat bellen en zo in contact komen met elkaar.

Zou wel mooi zijn als haywire daar als eerste aankomt, maar ik denk niet dat het zon race gaat worden aangezien scofield volgens mij alleen weet waar precies de buit ligt.

Over LJ, er gaan de geruchten burrows en scofield gaan proberen om LJ te bevrijden.
    Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
    pi_41288617
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 11:41 schreef Djensen het volgende:

Haywire komt misschien wel als eerste voor in Utah (dat het geld al weg is ofzo) en verder komen ze daar bij elkaar, maar pas over een aflevering of 6 gok ik..
    Ik gok van niet, Haywire weet namelijk niks van dat geld af, hij was al over toen Westmoreland het vertelde over het geld.

Wel een leuke wending die ze aan het verhaal hebben gegeven, Bellick gaat als manhunter achter Michael en Lincoln aan, nu hij ontslagen is. En ik vind het inderdaad raar dat Scofield niet schoot, hoewel het niet echt bij zn personage past had hij het wel kunnen doen imo, omdat hij dan ook gelijk af was van dé agent die hem achtervolgt. Dat bedreigen van Pope deed hij ook terwijl Pope altijd goed voor hem is geweest.

Hebben ze trouwens nog dat pistool van Mahone, ja toch? Dat zou wel eens een belangrijke rol kunnen gaan spelen in de volgende afleveringen.
    pi_41288739
    Wat is er trouwens gebeurd met de pa van de broertjes? Op een gegeven moment werden Burrows en zijn pa ontdekt maar volgens mij is hij toen gewoon weggesneakt toch? Zouden de gebroeders in de komende aflevering hem nog opzoeken? Of zou hij het busje besturen van LJ?
    pi_41288769
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 12:35 schreef RainofDeath het volgende:

Zou wel mooi zijn als haywire daar als eerste aankomt, maar ik denk niet dat het zon race gaat worden aangezien scofield volgens mij alleen weet waar precies de buit ligt.
    kijk nog eens seizoen 1 aflevering 21, en beginnen met kijken op 37:40 ongeveer. Michael is daar niet bepaald alleen over.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:53:41 #188
    146922 Crane.
    Tweener de Peener
    pi_41288967
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 12:46 schreef bierjoost het volgende:
    Wat is er trouwens gebeurd met de pa van de broertjes? Op een gegeven moment werden Burrows en zijn pa ontdekt maar volgens mij is hij toen gewoon weggesneakt toch? Zouden de gebroeders in de komende aflevering hem nog opzoeken? Of zou hij het busje besturen van LJ?
    Dat zou wel lachen zijn rijd ie gewoon met LJ weg

Maarja, we hebben eigenlijk niks meer van m vernomen. maar het zou best kunnen ja.
    It's my law..
    pi_41289315
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 12:46 schreef bierjoost het volgende:
    Of zou hij het busje besturen van LJ?
    dat zou ECHT vet zijn
    pi_41289352
    Toffe ep. weer...wordt steeds beter. Mahone zat goed in zijn rol
    Scofield blijft ownen

Nog 7 dagen

p.s. ik dacht dat dit topic onderhand vol zou zijn. Maar is nog niet super veel gepost over Otis .

[ Bericht 24% gewijzigd door Linc_The_Sink op 29-08-2006 13:13:44 ]
    hi
    pi_41289825
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 12:41 schreef men_in_red het volgende:

[..]

Ik gok van niet, Haywire weet namelijk niks van dat geld af, hij was al over toen Westmoreland het vertelde over het geld.

Wel een leuke wending die ze aan het verhaal hebben gegeven, Bellick gaat als manhunter achter Michael en Lincoln aan, nu hij ontslagen is. En ik vind het inderdaad raar dat Scofield niet schoot, hoewel het niet echt bij zn personage past had hij het wel kunnen doen imo, omdat hij dan ook gelijk af was van dé agent die hem achtervolgt. Dat bedreigen van Pope deed hij ook terwijl Pope altijd goed voor hem is geweest.

Hebben ze trouwens nog dat pistool van Mahone, ja toch? Dat zou wel eens een belangrijke rol kunnen gaan spelen in de volgende afleveringen.
    Scofield zou Pope ook nooit neergestoken hebben, het gaat er puur om dat de ander denkt dat je bereid bent dat te doen. Pope geloofde dat, Mahone niet...

Oh, en Tweener mag van mij echt dood of gepakt worden. Don't care how. Vuile rat...
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:25:30 #192
    91267 Djensen
    PrisonBreak & Heroes &
    pi_41289897
    Haywire moet dan idd wel redelijk doorfietsen (als tie al weet waar het geld ligt), toch denk ik dat ie nog wel een aardige rol gaat spelen..

Die pa, het zou idd wel HEEL VET zijn als ie op de achtergrond alles volgde en nu daar die bak van LJ rijdt..

nog 7 dagen wachten idd...
    pi_41289970
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 22:47 schreef tonks het volgende:
    Beetje magere kwaliteit alleen he.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:37:50 #194
    69994 seto
    -|||--------|||-
    pi_41290283
    Vond het maar een matige aflevering, zat totaal geen spanning in

Hopelijk wordt het binnenkort beter.
    Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
    Seto is zo ene baas he
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:44:42 #195
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_41290469
    net epsiode 2 binnen ga nu kijken ben benieuwd
    Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
    27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
    Mijn party reviews
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:02:16 #196
    119987 Bhai
    pi_41290995
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 13:27 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Beetje magere kwaliteit alleen he.
    Er bestaan ook echte 720P versies als je dat bedoelt
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:07:11 #197
    69880 Lief-visje
    Krankzinnig Gewoon !!!
    pi_41291182
    was weer een leuke aflevering !!
    Everyone has secrets !
    pi_41291240
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 14:02 schreef Bhai het volgende:

[..]

Er bestaan ook echte 720P versies als je dat bedoelt
    Juist

Mijn Macbook kan met zijn 1280*800 heeel mooi 720P afspelen, en zijn iMac ook. De standaard rips vind ik fullscreen niet zo mooi, met name omdat ik vrij dicht op het beeld zit dan.
    pi_41292129
    Hmmm. De fik moet nog een beetje in dit verhaal komen, zo aan het begin. Ik vind het wel weer zeer aangenaam entertainment de 1e 2 afleveringen van het nieuwe seizoen

Mahone is tof!
    lekker faxen heel de dag echt genot
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:35:48 #200
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_41292138
    Net episode 2 dan bekeken.

Ik vind het overall wel weer een vette aflevering. Kut dat Linc is geraakt en dat zal Tancredi wel weer op moeten lossen, maar hoe komen ze daar nou weer weg met al die politie in de buurt. Wel raar; ze rennen uit dat busje en ineens op de hoek beseft Linc dat zijn been toch wel zeer doet ?

Die fbi agent doorziet alles wel snel maarja dat hoort er bij denk ik. Ik denk dat nu idd de vader om de hoek komt kijken met LJ.

Ben benieuwd naar die Hayward en wat Tweener gaat doen met die chick.
    Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
    Mijn party reviews
    pi_41292577
    mwa tis leuk om te kijken, maarja dat hele gebeuren in de Court slaat nergens op, veelste onrealistisch, wel spannend weer nu natuurlijk
    pi_41292771
    Haha dat stukje met Bellick en de rewards:
    "every whacko in the country is going after these bumms now"
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:30:45 #203
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_41293933
    Aflevering 2 was leuker dan 1. Niet verwacht dat T-Bag die dokter dood zou maken.
    2000 light years from home
    pi_41293935
    ze klimmen wel snel een dak op met zo een strak pak aan
    pi_41294024
    Geweldige aflevering!!
    I ♥ PB
    pi_41294155
    Goeie ep. Ik vraag me nu wel af wat Abruzzi gaat doen, terug naar z'n maffia familie kan niet meer want hij heeft samen met Scofield die gast laten oppakken. (denk ik).
    pi_41294504
    Dit was al wat beter ja. De geloofwaardigheid wordt wel telkens wat minder, maargoed. Nog lang niet storend.
    I don't really come from outer space || Last.fm
    pi_41294535
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 15:30 schreef Merkie het volgende:
    Aflevering 2 was leuker dan 1.
    Eens! Het wordt nu steeds spannender m.i.
    Bellick gaat nu op manhunt, Sarah komt weer terug, Tweener & T-bag gaan naar Utah..Linc en Scofield zitten met LJ...Sucre wil naar Maricruz....Haywire fietst nog ergens rond..
    C-Note mag opgepakt worden, hij doet alsof hij de hele ontsnapping gepland heeft
    hi
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:58:25 #209
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_41294743
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 15:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
    De geloofwaardigheid wordt wel telkens wat minder
    Dat T-bag meteen z'n vingers kan bewegen na de operatie en er zelfs de dokter mee in een houdgreep kan nemen, is totale kolder natuurlijk...maar onderhoudend blijft het wel
    The difference between the three Abrahamic religions:
    - Christianity mumbling to the ceiling,
    - Judaism mumbling to the wall,
    - Islam mumbling to the floor.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:05:59 #210
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_41294931
    Pakte hij hem niet met zijn "goede" arm dan ?
    Mijn party reviews
    pi_41295070
    Inderdaad Pek, dat dacht ik ook al. Die vent is dierenarts maar hij weet hoe hij bloed- en zenuwbanen bij een mens moet repareren, en wel op zo'n manier dat T-Bag daarna z'n hand al weer kan gebruiken

Wel onderhoudend. It's entertainment people!
    pi_41295086
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 15:58 schreef Pek het volgende:

[..]

Dat T-bag meteen z'n vingers kan bewegen na de operatie en er zelfs de dokter mee in een houdgreep kan nemen, is totale kolder natuurlijk...maar onderhoudend blijft het wel
    Bewoog hij z'n vingers ja?
    I don't really come from outer space || Last.fm
    pi_41295463
    Daar zat ik dus ook al naar te kijken, toch knap nog geen 2 seconden nadat alles in dichtgenaaid; je vingers al kunnen bewegen.
    En zijn medicijnen voor dieren hetzelfde als voor mensen?
    I ♥ PB
    pi_41295907
    Veel vettere aflevering dan de vorige! Al begint die FBI-agent wel wat op m'n zenuwen te werken, die gast doorziet echt alles.
    Amen.
    pi_41295966
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 16:27 schreef miss-scofield het volgende:
    Daar zat ik dus ook al naar te kijken, toch knap nog geen 2 seconden nadat alles in dichtgenaaid; je vingers al kunnen bewegen.
    En zijn medicijnen voor dieren hetzelfde als voor mensen?
    Zo ken ik er nog een paar.
    Hoe kunnen Scofield en Linc zomaar bij LJ komen in die lift? Het moet toch zwaar beveiligd zijn

Als je zo alles gaat ontleden is het niet meer leuk. Het blijft toch spannend bij PB
    hi
    pi_41297329
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 14:09 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Juist

Mijn Macbook kan met zijn 1280*800 heeel mooi 720P afspelen, en zijn iMac ook. De standaard rips vind ik fullscreen niet zo mooi, met name omdat ik vrij dicht op het beeld zit dan.
    HD-HR: (High-Resolution):

HD (Opgerekt naar 960px breed):
    pi_41297472
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 16:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Zo ken ik er nog een paar.
    Hoe kunnen Scofield en Linc zomaar bij LJ komen in die lift? Het moet toch zwaar beveiligd zijn

Als je zo alles gaat ontleden is het niet meer leuk. Het blijft toch spannend bij PB
    Linc kende die toko van zijn eigen proces en wist daarom dat die beveiliging nogal tegenviel...

Oke 't blijft ongeloofwaardig, maar het werd iig verteld. Dat van die hand was wel heel vreemd, ook wel grappig dat hij z'n hand later weer krampachtig voor z'n borst hield . Blijkbaar heeft hij er dus toch wel een beetje last van.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:32:11 #218
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_41297539
    Het zijn beide geen HD hoor, het zijn HD-rips. D.w.z, de bron is HDTV.

HD = 1280x720 of meer.
    pi_41297548
    Promo aflevering 3 is ook vet
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:34:41 #220
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_41297617
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 17:32 schreef Eppie_NL het volgende:
    Promo aflevering 3 is ook vet
    Link?
    pi_41297676
    Ben nu mn tv aan het instellen, vanavond kijken
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:04:45 #222
    101634 NiekieW.
    Zuipen tot we kruipen
    pi_41298454
    Leuke aflevring weer ;d
    Siofok 2007!
    Lloret 2006!
    Wintersport 2003-2007!
    pi_41298604
    Goeie aflevering, ik hoop dat Tancredi inderdaad weer terug komt. Ik verheug me nu al op het plan waarmee ze LJ willen gaan bevrijden. Ben ook wel benieuwd wat er met sucre gaat gebeuren, toffe gast dat.
    Die tweener mag van mij sterven, samen met die andere neger.

Ben ik de enige die denkt dat die dokter mss wel doet alsof hij dood is?
    pi_41298742
    episode 3 preview is weer vet.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:16:32 #226
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_41298754
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 18:10 schreef Dark_Killah het volgende:
    Nee hoor, ik heb ook het gevoel dat hij niet dood is. Maar eerder dat de inspuiting niet dodelijk was en hem slechts in een coma gebracht heeft, dan dat hij het faked
    The difference between the three Abrahamic religions:
    - Christianity mumbling to the ceiling,
    - Judaism mumbling to the wall,
    - Islam mumbling to the floor.
    pi_41298989
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 17:32 schreef Merkie het volgende:
    Het zijn beide geen HD hoor, het zijn HD-rips. D.w.z, de bron is HDTV.

HD = 1280x720 of meer.
    True

De 720p release laat nog even op zich wachten.
    pi_41298994
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 18:10 schreef Dark_Killah het volgende:
    Goeie aflevering, ik hoop dat Tancredi inderdaad weer terug komt. Ik verheug me nu al op het plan waarmee ze LJ willen gaan bevrijden. Ben ook wel benieuwd wat er met sucre gaat gebeuren, toffe gast dat.
    Die tweener mag van mij sterven, samen met die andere neger.

Je bent zeker niet de enige
    pi_41299103
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 18:26 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Je bent zeker niet de enige
    tuurlijk s hij niet dood, hij is trouwens ook geen dokter, maar een acteur, en acteerd dus dat hij dood is

zin in ep3
    pi_41299135
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 18:04 schreef Xrenity het volgende:
    http://www.youtube.com/watch?v=tpSobRt0I38&eurl=
    (kan spoilers bevatten )
    zoooooooooooooooooo ep3 word vet
    pi_41299334
    Leuke aflevering weer. Ik kan niet wachten tot volgende week.
    pi_41299545
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 18:04 schreef Xrenity het volgende:
    http://www.youtube.com/watch?v=tpSobRt0I38&eurl=
    (kan spoilers bevatten )
    SPOILER
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:51:52 #233
    69994 seto
    -|||--------|||-
    pi_41299627
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 18:48 schreef 2Drix het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    Seto is zo ene baas he
    pi_41299700
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 18:32 schreef Waltero het volgende:

[..]

tuurlijk s hij niet dood, hij is trouwens ook geen dokter, maar een acteur, en acteerd dus dat hij dood is

zin in ep3
    O ik dacht dat die mensen in CSI ook allemaal dood waren
    pi_41299950
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 18:32 schreef Waltero het volgende:

[..]

zin in ep3
    Dus het is allemaal nep?
    :)
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:12:10 #236
    25186 ImPrEzA
    @taalpurist
    pi_41300207
    Gaaf hoor, het is misschien niet allemaal even geloofwaardig maar de actie knalt wel weer van je scherm!
    Seriously!?
    pi_41300352
    Erg gave serie, heb me in een week vanaf de pilot tot het begin van seizoen 2 gewerkt, ben verslaafd
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:37:42 #238
    119987 Bhai
    pi_41301070
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 18:26 schreef Geqxon het volgende:

[..]

True

De 720p release laat nog even op zich wachten.
    Hij is er al.

En de 720P is precies de resolutie van mijn laptop scherm, dus dat is wel mooi De LOL versie is daarnaast ook best wel lelijk als ik hem full screen zet op 1680*1050...
    pi_41301687
    Leuke aflevering

Over haywire:

"No family with Patoshik?"
    "yeah, till about 4 years ago when he killed them all"

pi_41301882
    Wat zeggen ze nu op het laatst van die preview?
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:57:38 #241
    136739 RandomReader
    pi_41301911
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 19:52 schreef Ace1 het volgende:
    Leuke aflevering

Over haywire:

"No family with Patoshik?"
    "yeah, till about 4 years ago when he killed them all"

Lol was dat, k moest wel lachen toen! Ik denk ook btw dat die dokter niet echt dood is! En die EP3!!! Wtf de afleveringen worden met de week beter!!!
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:59:35 #242
    69994 seto
    -|||--------|||-
    pi_41302003
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 19:56 schreef tonks het volgende:
    Wat zeggen ze nu op het laatst van die preview?
    "They put in all that work, breach out of prison, only to end up dead at the bottom of a ditch.

But which one of them was it?"

Volgens mij!
    Seto is zo ene baas he
    pi_41302035
    Toch wel jammer voor al die mensen die gestopt zijn met kijken .
    pi_41302455
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 19:17 schreef Intrepidity het volgende:
    Erg gave serie, heb me in een week vanaf de pilot tot het begin van seizoen 2 gewerkt, ben verslaafd
    Ik in 2 dagen.
    :)
    pi_41302722
    SPOILER
    pi_41302783
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 20:00 schreef tonks het volgende:
    Toch wel jammer voor al die mensen die gestopt zijn met kijken .
    Die mensen lullen wel dat ze gestopt zijn, maar ondertussen blijven ze het gewoon volgen

Wel zielig, een episode valt tegen en daarom stop je gelijk met kijken
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:20:50 #247
    119987 Bhai
    pi_41302905
    Ik kijk het, en het is nog steeds leuk, maar veeeel minder dat seizoen 1.

Misschien ben je vergeten hoe spannender/beter seizoen 1 was
    pi_41303268
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 20:20 schreef Bhai het volgende:
    Ik kijk het, en het is nog steeds leuk, maar veeeel minder dat seizoen 1.

Misschien ben je vergeten hoe spannender/beter seizoen 1 was
    Misschien ben je vergeten dat ze toen MOESTEN ontsnappen. En nu moeten ze 'slechts' uit handen van de politie blijven.
    hi
    pi_41303294
    We zitten nog maar bij de 2e episode van Seizoen 2 En die trailer van Episode 3 is ook vettt Net zo spannend als Seizoen 1 wordt Seizoen 2 misschien niet, maar om nu al te stoppen (na 1 of 2 episodes) is ook overdreven
    pi_41303524
    Ooohh, gave trailer!! Thanks!
    Het blijft spannend! Je moet die serie niet zo uitpluizen, in alle series/films zitten wel foutjes!
    Gewoon genieten!
    I ♥ PB
    pi_41303617
    Het concept is in seizoen 2 eenmaal minder boeiend dan in seizoen 1.

Toch heb ik hoop dat de makers de spanning er goed in kunnen houden.
    pi_41303920
    Linc!
    SPOILER
    Waarom heb je je plaatje veranderd? Haha!!
    I ♥ PB
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:50:30 #253
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_41304206
    Zo, net aflevering 2 van seizoen 2 gezien. Ik ben toch benieuwd wat er gaat gebeuren.

Ik weet het, heel erg slechte tvp.
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_41305807
    SPOILER
    pi_41306716
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 20:44 schreef miss-scofield het volgende:

Linc!
    SPOILER
    Waarom heb je je plaatje veranderd? Haha!!
    SPOILER
    hi
    pi_41307547
    Abbruzzi

C-note: Exept for T-bag
    -Abbruzz: Yeah.. he was bleeding pretty bad.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:06:35 #257
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_41307608
    Net afl 2 gekeken, euh was niet echt bijzonder, knal die fbi gast dan toch dood in de lift, voor de rest boring
    pi_41307634
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 21:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]
    SPOILER
    Dat willen ze je laten geloven in de trailer, geloof nooit een trailer
    SPOILER
    pi_41307639
    Ben niet echt te spreken over Season 2 tot nu toe. Kan qua ongeloofwaardigheid wat wat hebben aangezien ik redelijk wat van dat soort series kijk maar dit slaat wel alles hoor. De hele tweede ep hangt van cliche's aan elkaar eigenlijk. Vooral dat stuk met Bellick was erg voorspelbaar. Die dierenarts zet ook even een hand aan en gast gebruikt een paar uur later z'n hand weer alsof er niks gebeurt is.

Ook lekker slim om risico te gaan nemen terwijl het hele land naar je zoekt, zoon of geen zoon. En als je het dan doet knal dan in ieder geval die FBI-dude kapot zodat je niet voor jan lul weer op de hielen wordt gezeten door de cops. Zo kan ik het ook lekker spannend houden ja..

Btw als die dierenarts niet dood is gaat het helemaal nergens over, lijkt me als je iemand ombrengt via een dodelijke injectie je wel even nagaat of diegene ook echt dood is alvorens je er vandoor gaat.

Anyway, het is dat er op dit moment nog weinig boeiende series lopen in de US anders was dit 1 van de eerste afvallers geweest vrees ik. Maar we kijken het nog even aan!
    ...war never changes
    XBL Gamertag: Un4 NL
    pi_41307835
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Dat willen ze je laten geloven in de trailer, geloof nooit een trailer
    SPOILER
    SPOILER
    pi_41308450
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    hi
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:31:30 #262
    139407 jorienvdherik
    pi_41308746
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef Un4 het volgende:
    Ben niet echt te spreken over Season 2 tot nu toe. Kan qua ongeloofwaardigheid wat wat hebben aangezien ik redelijk wat van dat soort series kijk maar dit slaat wel alles hoor. De hele tweede ep hangt van cliche's aan elkaar eigenlijk. Vooral dat stuk met Bellick was erg voorspelbaar. Die dierenarts zet ook even een hand aan en gast gebruikt een paar uur later z'n hand weer alsof er niks gebeurt is.

Ook lekker slim om risico te gaan nemen terwijl het hele land naar je zoekt, zoon of geen zoon. En als je het dan doet knal dan in ieder geval die FBI-dude kapot zodat je niet voor jan lul weer op de hielen wordt gezeten door de cops. Zo kan ik het ook lekker spannend houden ja..

Btw als die dierenarts niet dood is gaat het helemaal nergens over, lijkt me als je iemand ombrengt via een dodelijke injectie je wel even nagaat of diegene ook echt dood is alvorens je er vandoor gaat.

Anyway, het is dat er op dit moment nog weinig boeiende series lopen in de US anders was dit 1 van de eerste afvallers geweest vrees ik. Maar we kijken het nog even aan!
    Helaas moet ik je gelijk geven
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:35:39 #263
    19479 Mr.J
    Train, eat, sleep. Repeat.
    pi_41308942
    quote:

Op zich vermaak ik mij nog wel met S2, maar de toevalligheden en domme acties zullen er toch snel uit moeten gaan.

Volgende week maar kijken hoe een gewonde Linc in E3 weet te ontsnappen aan de cops.
    Godfather Bodybuilding topic reeks
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:36:09 #264
    19479 Mr.J
    pi_41308973
    En zonde dat de warden de TajMahal toch kapot sloeg.
    pi_41308977
    De groep gaat nu wel uit elkaar, maar ik verwacht dat de meeste elkaar weer tegenkomen in Utah, wat nog wel leuk kan worden. Prison Break is echt een serie dat zich op moet bouwen, ik vond seizoen 1 ook pas na 6 afleveringen echt leuk worden, dus ik zal het nog zeker blijven volgen, maar echt enthousiast ben ik nog niet over het nieuwe concept .
    Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
    pi_41309514
    Aflevering 2 alweer.... helemaal niet meer aan gedacht!
    Maar even snel opzoeken!
    Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
    pi_41309537
    Aflevering 2 was weer genieten. Natuurlijk had Michael de FBI agent neer moeten schieten. Hij was ook zowat de enige die alle plannetjes van Michael door had dus was je meteen van een belangrijk persoon afgekomen.
    pi_41309539
    Het boeit me geen fuck dat het een beetje ongeloofwaardig is, ik vind het nog steeds supervet.
    pi_41310068
    -edit: geen warezvragen aub-

[ Bericht 87% gewijzigd door Mike op 29-08-2006 23:19:12 ]
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:02:20 #270
    139407 jorienvdherik
    pi_41310097
    Leer Engels..
    pi_41310366
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
    Leer Engels..
    Of zoeken, maar het vragen naar subs mag ook niet.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:13:02 #272
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_41310598
    T-bag had op z'n minst een stukje gips om z'n arm mogen krijgen. .
    Ik ga naar huis.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:15:04 #273
    19479 Mr.J
    pi_41310697
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 22:49 schreef Nashje het volgende:
    Aflevering 2 was weer genieten. Natuurlijk had Michael de FBI agent neer moeten schieten. Hij was ook zowat de enige die alle plannetjes van Michael door had dus was je meteen van een belangrijk persoon afgekomen.
    Punt is, Michael is geen killer. Dat Mahone ook waarom hij toch de worsteling aanging.
    pi_41310759
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 23:13 schreef nietzman het volgende:
    T-bag had op z'n minst een stukje gips om z'n arm mogen krijgen. .
    Hij had het veels te druk op die indiër in de houdgreep te houden. maar toch, het begint weer tof te worden.. Ik dacht even dat het echt niet meer de moeite waard was om te kijken na eps. 1, maar nietz bleek minder waar. Ik ben blij dat het weer te zien is. Éen zo'n uurtje in de week is best wel amusing.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:16:30 #275
    128069 RenzoBrad
    Niet meer actief
    pi_41310762
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 23:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Of zoeken, maar het vragen naar subs mag ook niet.
    Heb Prison Break vanaf +/- aflevering 4 altijd zonder NL subs gevolgd, evenals het gehele 5e seizoen van 24 en dat ging altijd zonder problemen. Volg "tussen de bedrijven door" ook The Shield, heb daar seizoen 3 en 4 ook zonder subs van gezien. Maar The Shield is toch zonder subs iets lastiger

Opzich zou iedereen boven de 15/16 een serie als Prison Break toch makkelijk zonder subs kunnen moeten volgen
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:17:42 #276
    19479 Mr.J
    pi_41310814
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 23:16 schreef RenzoBrad het volgende:

Opzich zou iedereen boven de 15/16 een serie als Prison Break toch makkelijk zonder subs kunnen moeten volgen
    Idd.

Zelfde geldt voor Lost, Battlestar Gallactica, ST Enterprise etc. Allemaal wel te doen.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:20:29 #277
    69994 seto
    -|||--------|||-
    pi_41310963
    Seto is zo ene baas he
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:24:11 #278
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_41311146
    quote:
    Was er net naar op zoek
    pi_41311159
    quote:
    Ik denk dat je engels wel beter wordt als series kijkt zonder subs.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:26:55 #280
    69994 seto
    -|||--------|||-
    pi_41311248
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef men_in_red het volgende:

[..]

Ik denk dat je engels wel beter wordt als series kijkt zonder subs.
    Ik keek van kinds af aan al tekenfilms op Cartoon Network zonder ondertitelingen.

Allemaal de schuld van Jetix etc, de huidige taalbeheersing
    Seto is zo ene baas he
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:34:30 #281
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_41311553
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 23:26 schreef seto het volgende:
    Ik keek van kinds af aan al tekenfilms op Cartoon Network zonder ondertitelingen.
    Daardoor kon ik op m'n 11e al beter engels dan mijn ouders (en nee dat komt niet omdat zij het niet spraken!). Wij hadden toen geen kabel, alleen schotel met cartoon network uit de UK ofzo
    Maar imho leer je een taal pas echt als je gedwongen wordt om het te spreken met de mensen waarvan het ook daadwerkelijk de moerstaal is. Zulke series en films kunnen helpen, maar slechts tot op bepaalde hoogte.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:39:20 #282
    119987 Bhai
    pi_41311764
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 23:15 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Punt is, Michael is geen killer. Dat Mahone ook waarom hij toch de worsteling aanging.
    Idd, dat zouden degene die zich afvragen wrm hij Mahone niet vermoord heeft toch moeten weten zo nu
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:58:04 #283
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_41312421
    quote:

Klagen, klagen en toch kijken. Als je het niet leuk vind, kijk dan gewoon niet!

Ik vond hem wel weer goed hoor Ben erg benieuwd!
    pi_41312586
    quote:

[..]

Heb Prison Break vanaf +/- aflevering 4 altijd zonder NL subs gevolgd, evenals het gehele 5e seizoen van 24 en dat ging altijd zonder problemen. Volg "tussen de bedrijven door" ook The Shield, heb daar seizoen 3 en 4 ook zonder subs van gezien. Maar The Shield is toch zonder subs iets lastiger

Ik ben 16 en kijk al vanaf aflevering 1 zonder subs. Makkelijk te volgen.
    pi_41314688
    Zo deze aflevering was een hele verbetering ten opzichte van episode 1. Zeer spannend weer, kan niet wachten op episode 3.
    pi_41315122
    quote:

[..]

Toch, als ik eerlijk moet zijn, had ik her en der wel moeite met sommige vaktermen en ook het verhaal met Nick en Veronica.
    pi_41315161
    Ik kan het verhaal beter volgen met subs. Wat ik doe is gewoon subs combineren met het engels. Zo komen opmerkingen die eigenlijk niet goed te vertalen zijn als nog goed over.
      woensdag 30 augustus 2006 @ 01:44:35 #288
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_41315167
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 01:42 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Toch, als ik eerlijk moet zijn, had ik her en der wel moeite met sommige vaktermen en ook het verhaal met Nick en Veronica.
    Dat verhaal met Nick en Veronica begreep volgens mij niemand wat van . In PB hoorde je in de gevangenis best wel wat slang, dat was ook wel lastig. Lost en 24 zijn iig veel makkelijker te volgen.
    pi_41315227
    Wat was er dan bij Nick en Veronica niet te volgen?
    pi_41315362
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 01:47 schreef Richardfun het volgende:
    Wat was er dan bij Nick en Veronica niet te volgen?
    Ik snap er nog steeds niks van hoe het zat met de president, de vice president en haar broer, of wat The Company nou deed.
    pi_41316665
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 01:56 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik snap er nog steeds niks van hoe het zat met de president, de vice president en haar broer, of wat The Company nou deed.
    Vraag me af wie daar nou achteraan gaat. Misschien nog een nieuw personage
    pi_41318731
    Ik kijk zonder ondertiteling.. en kijk het later dan op tv! En inderdaad.. dat verhaal van the Company is wel lastig zonder ondertiteling!

Overal zitten foutjes in, gewoon kijken en niet zeiken!
    I ♥ PB
    pi_41318959
    Dat met die hand is wel ernstig ongeloofwaardig, voor de rest aardige 2 eps.
      woensdag 30 augustus 2006 @ 10:55:11 #294
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_41319708
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 18:02 schreef Crane. het volgende:

[..]

Ja en daarvoor was zn moeder stofzuigend voorbij gekomen omdat en heeft hij net niet gehoord dat de ramen two inch dik zijn en bulletproof.
    Ik zeg toch ook niet dat ie door het raam moet schieten? Ik zei het slot... maar goed. Tikje ver gezocht blijkbaar...
    pi_41319795
    Zou wel raar zijn als er nu iemand dood gaat dan heb je al 2 doden van de mensen die in seizoen 1 een grote rol speelden.
    pi_41320827
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 10:57 schreef tonks het volgende:
    Zou wel raar zijn als er nu iemand dood gaat dan heb je al 2 doden van de mensen die in seizoen 1 een grote rol speelden.
    westmoreland
    veronica donovan
    nick savrin
    die agent

zijn er al 4 mate
      woensdag 30 augustus 2006 @ 12:17:24 #297
    70256 Baklap
    it's true,I ate your flag
    pi_41322389
    Zijn er al Nederlandse subs te vinden? Volgens mij niet he?
    Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
    pi_41323059
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 07:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Vraag me af wie daar nou achteraan gaat. Misschien nog een nieuw personage
    Ik denk dat Mahone ze daarbij gaat helpen, heb gewoon zo'n vaag vermoeden.
    pi_41323444
    Dat verhaal met The Company was toch vrij duidelijk? Ik weet het niet meer woord voor woord aangezien het al een tijd terug is dat ik het gezien heb, maar PB is niet een serie waar ik problemen heb om de boel te volgen....
    pi_41323492
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 12:17 schreef Baklap het volgende:
    Zijn er al Nederlandse subs te vinden? Volgens mij niet he?
    Niet voor zover ik het weet.
    pi_41324618
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 11:28 schreef Waltero het volgende:

[..]

westmoreland
    veronica donovan
    nick savrin
    die agent

zijn er al 4 mate
    ik bedoelde in seizoen 2 "mate"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo