Eens! Het wordt nu steeds spannender m.i.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:30 schreef Merkie het volgende:
Aflevering 2 was leuker dan 1.
Dat T-bag meteen z'n vingers kan bewegen na de operatie en er zelfs de dokter mee in een houdgreep kan nemen, is totale kolder natuurlijk...maar onderhoudend blijft het welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
De geloofwaardigheid wordt wel telkens wat minder
Bewoog hij z'n vingers ja?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:58 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat T-bag meteen z'n vingers kan bewegen na de operatie en er zelfs de dokter mee in een houdgreep kan nemen, is totale kolder natuurlijk...maar onderhoudend blijft het wel![]()
Zo ken ik er nog een paar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:27 schreef miss-scofield het volgende:
Daar zat ik dus ook al naar te kijken, toch knap nog geen 2 seconden nadat alles in dichtgenaaid; je vingers al kunnen bewegen.
En zijn medicijnen voor dieren hetzelfde als voor mensen?
HD-HR: (High-Resolution):quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Juist
Mijn Macbook kan met zijn 1280*800 heeel mooi 720P afspelen, en zijn iMac ook. De standaard rips vind ik fullscreen niet zo mooi, met name omdat ik vrij dicht op het beeld zit dan.
Linc kende die toko van zijn eigen proces en wist daarom dat die beveiliging nogal tegenviel...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een paar.
Hoe kunnen Scofield en Linc zomaar bij LJ komen in die lift? Het moet toch zwaar beveiligd zijn![]()
Als je zo alles gaat ontleden is het niet meer leuk. Het blijft toch spannend bij PB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |