hé tonks.. Hoe wil je dat doen? gewoon downloaden en daarna branden? (dat zou verspilling zijn).. ohh tuurlijk je hebt je pc gelinkt aan de tv met zo'n kabel en ziet dus alles wat op je pc gebeurt op de tv.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef tonks het volgende:
morgenvroeg kopje thee zetten en dan lekker prison break op de tv kijken.
Praise apple bootcamp!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:47 schreef tonks het volgende:
Crane. ik heb ook een intel iMac met breedbeeld. windows en OS X maar ik heb ook een xbox en met mijn xbox kan ik op de HD van mijn Mac en kan ik de aflevering kijken
.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:30 schreef spoonkiller het volgende:
zien we de komende afl ook nog iets van T-Bag, Tweener en Haywire iemand die dat nu nog weet te spoileren? ik ben benieuwd hoe het gaat met T-Bag en zijn handje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Damnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:48 schreef Del_Toro het volgende:
jack bauwer ownz die magere tattoo kerel
wel neig dat ze die meid advocaat met de big boobies neerknalden
Scofield vermoord niemand zoiets moet je nu toch wel weten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:15 schreef _petjan het volgende:
Ik snapte dat in de lift niet echt, het waterpistool viel, maar scofield had toch een echt pistoolwaarom schoot hij daar dan niet mee? Verder was het wel een leuke ep, weer zoeen kut cliffhanger. Ik vond het wel jammer dat T-bag die dokter vermoordde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:14 schreef RainofDeath het volgende:
Zeer mooie aflevering weer
waarom in spoilertags?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
afl. 2 ging wel....er moet meer gebeuren.
Niet helemaal gelukt dat in de courthouse!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:04 schreef Djensen het volgende:
omfg, terug naar de courthouse
nu weer verder kijken..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:30 schreef tonks het volgende:
en wie gaat het bloedende been fixen? Juist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam er bij toeval vanochtend achter dat PB SE02 begonnen was... direct EP1&2 gekeken en weer helemaal bij![]()
Dat briefje wat Tancredi kreeg, daar staat een telefoon nummer op, Het lijkt me dat ze dat nummer gaat bellen en zo in contact komen met elkaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:50 schreef Waltero het volgende:
Tancredi zal dat been wel fixen..
Is het zeker dat ze elkaar tegengaan komen??
Het word nu echt een race naar utah denk ik haha..
Ik vraag me alleen af hoe haywire daar het eerste zou moeten komen?? djensen.. hij is op de fiets he
beetje raar dat met LJ, hoe gaan ze dat nou weer oplossen,, maybe toch nog een "prison" break?
Ik gok van niet, Haywire weet namelijk niks van dat geld af, hij was al over toen Westmoreland het vertelde over het geld.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:41 schreef Djensen het volgende:
Haywire komt misschien wel als eerste voor in Utah (dat het geld al weg is ofzo) en verder komen ze daar bij elkaar, maar pas over een aflevering of 6 gok ik..
kijk nog eens seizoen 1 aflevering 21, en beginnen met kijken op 37:40 ongeveer. Michael is daar niet bepaald alleen over.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:35 schreef RainofDeath het volgende:
Zou wel mooi zijn als haywire daar als eerste aankomt, maar ik denk niet dat het zon race gaat worden aangezien scofield volgens mij alleen weet waar precies de buit ligt.
Dat zou wel lachen zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:46 schreef bierjoost het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met de pa van de broertjes? Op een gegeven moment werden Burrows en zijn pa ontdekt maar volgens mij is hij toen gewoon weggesneakt toch? Zouden de gebroeders in de komende aflevering hem nog opzoeken? Of zou hij het busje besturen van LJ?
dat zou ECHT vet zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:46 schreef bierjoost het volgende:
Of zou hij het busje besturen van LJ?
Scofield zou Pope ook nooit neergestoken hebben, het gaat er puur om dat de ander denkt dat je bereid bent dat te doen. Pope geloofde dat, Mahone niet...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:41 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Ik gok van niet, Haywire weet namelijk niks van dat geld af, hij was al over toen Westmoreland het vertelde over het geld.
Wel een leuke wending die ze aan het verhaal hebben gegeven, Bellick gaat als manhunter achter Michael en Lincoln aan, nu hij ontslagen is. En ik vind het inderdaad raar dat Scofield niet schoot, hoewel het niet echt bij zn personage past had hij het wel kunnen doen imo, omdat hij dan ook gelijk af was van dé agent die hem achtervolgt. Dat bedreigen van Pope deed hij ook terwijl Pope altijd goed voor hem is geweest.
Hebben ze trouwens nog dat pistool van Mahone, ja toch? Dat zou wel eens een belangrijke rol kunnen gaan spelen in de volgende afleveringen.
Beetje magere kwaliteit alleen he.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:47 schreef tonks het volgende:
Crane. ik heb ook een intel iMac met breedbeeld. windows en OS X maar ik heb ook een xbox en met mijn xbox kan ik op de HD van mijn Mac en kan ik de aflevering kijken
.
Er bestaan ook echte 720P versies als je dat bedoeltquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Beetje magere kwaliteit alleen he.
Juistquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:02 schreef Bhai het volgende:
[..]
Er bestaan ook echte 720P versies als je dat bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |