Cool Tweener gaat meedoen met college Spring Breakquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:06 schreef biggetje het volgende:
trailer voor episode 2 'Otis':
http://www.canada.com/globaltv/globalshows/prisonbreak/index.html
Kijk seizoen 1 eens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:20 schreef TwyLight het volgende:
Vet die trailermaar wat ik dus nog steeds niet snap is waarom michael en lincoln een verschillende achternaam hebben, ze zijn toch broers?
die heb ik gekekenquote:
Wel raar dat alleen sucre erop staat... Nu weten we ook wie gepakt gaat wordenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:05 schreef TwyLight het volgende:
Trouwens, op de site van fox staat een poll:
Who do you think will be caught first?
Michael Scofield
Lincoln Burrows
Fernando Sucre
... meeste mensen natuurlijk op sucre gestemt maar misschien word michael of lincoln wel gepakt ofzo..
vader van michael splitte toen de moeder zwanger was.. michael gebruikt moedersmeisjes naam..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
die heb ik gekeken
en inplaats van zielig te doen zou je ook gewoon andwoord kunnen geven als jij het allemaal zo goed weet![]()
Oja dat is waar ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel raar dat alleen sucre erop staat... Nu weten we ook wie gepakt gaat worden
[..]
vader van michael splitte toen de moeder zwanger was.. michael gebruikt moedersmeisjes naam..
Ik denk juist dat michael gepakt wordt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:05 schreef TwyLight het volgende:
Trouwens, op de site van fox staat een poll:
Who do you think will be caught first?
Michael Scofield
Lincoln Burrows
Fernando Sucre
... meeste mensen natuurlijk op sucre gestemt maar misschien word michael of lincoln wel gepakt ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puurheid zonder vergankelijkheid
Je had hem maandagnacht al gevonden, en nu pas gekeken??!! Dat je dat volhoudt!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:53 schreef magnifor het volgende:
Eindelijk heb ik manhunt ook gezien. Weet iemand hoe de FBI aan die duidelijke foto's van die tatoo komen? Lijkt mij niet dat Scofield zulke duidelijke foto's van zijn tatoo zal laat fotograferen. Risico is te groot enzo.
die foto's zijn volgens mij bij die tatoage-zetter gemaakt, meestal wordt er van uitzonderlijk groote projecten foto's van gemaakt. iets wat je als zetter gewoon doe.quote:Eindelijk heb ik manhunt ook gezien. Weet iemand hoe de FBI aan die duidelijke foto's van die tatoo komen? Lijkt mij niet dat Scofield zulke duidelijke foto's van zijn tatoo zal laat fotograferen. Risico is te groot enzo.
Nee, Mahone had die foto's al eerder. Die foto's waren juist de reden om de tatoeagezetter op te zoeken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:50 schreef spoonkiller het volgende:
[..]
die foto's zijn volgens mij bij die tatoage-zetter gemaakt, meestal wordt er van uitzonderlijk groote projecten foto's van gemaakt. iets wat je als zetter gewoon doe.
spoiler tags...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:49 schreef sjeppert het volgende:
goed dat ze nu ook uit elkaar gaan
later komen ze toch weer bijelkaar?
ik vind haar maar irritant jah veronica niet maar het hele gebeuren eromheen maar hoort er bijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
jammer dat veronica donovan dood is..
ga dan maar ff ep1 van s2 kijken dan heeft die gast die fotos al en zegt die ander ik ga uitzoeken we die tatoes heeft gezetquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Een tatoeshop maakt altijd foto's van de tatoe's, zeker als het om bijzondere gaat. Dit kunnen ze gebruiken als een soort reclame.
Yeah right..die serie draait om Scofield en zijn broer, zou een tikkie raar zijn héquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk juist dat michael gepakt wordt.
misschien word die wel gepakt, maar heeft die weer een of ander plannetje ofzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Yeah right..die serie draait om Scofield en zijn broer, zou een tikkie raar zijn hé![]()
Tenzij hij een plannetje heeft waar hij die FBI agent voor nodig heeft.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Yeah right..die serie draait om Scofield en zijn broer, zou een tikkie raar zijn hé![]()
ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tenzij hij een plannetje heeft waar hij die FBI agent voor nodig heeft.
Ik denk trouwens dat die FBI alles ineens zo snel door heeft omdat hij dezelfde stoornis heeft als Michael. Je ziet hem bij dat graf pillen nemen. Het zal vast zoiets zijn.
Als later blijkt dat die agent zijn echte vader is stop ik met kijken hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tenzij hij een plannetje heeft waar hij die FBI agent voor nodig heeft.
Ik denk trouwens dat die FBI alles ineens zo snel door heeft omdat hij dezelfde stoornis heeft als Michael. Je ziet hem bij dat graf pillen nemen. Het zal vast zoiets zijn.
Zo cliche is de serie nou ook weer nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Als later blijkt dat die agent zijn echte vader is stop ik met kijken hoor.
Wat een gay stem heeft de 'commentator' die er overheen praat.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:09 schreef Crazykill het volgende:
trailer voor episode 2 'Otis':
http://www.canada.com/globaltv/globalshows/prisonbreak/index.html
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo cliche is de serie nou ook weer niet
Ok weer even OT...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef kibber het volgende:
[..]
Het 24 topic is een paar deuren verder sun...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
Het is een Canadees.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:36 schreef MuKe het volgende:
[..]
Wat een gay stem heeft de 'commentator' die er overheen praat.....![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:41 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Ok weer even OT...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:30 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het is een Canadees.
haha dat viel mij ook op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:04 schreef nubie het volgende:
En hebben ze veronica door midden gezaagd en in een zak gestopt
Of kom ik nu raar over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |