misschien word die wel gepakt, maar heeft die weer een of ander plannetje ofzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Yeah right..die serie draait om Scofield en zijn broer, zou een tikkie raar zijn hé![]()
Tenzij hij een plannetje heeft waar hij die FBI agent voor nodig heeft.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Yeah right..die serie draait om Scofield en zijn broer, zou een tikkie raar zijn hé![]()
ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tenzij hij een plannetje heeft waar hij die FBI agent voor nodig heeft.
Ik denk trouwens dat die FBI alles ineens zo snel door heeft omdat hij dezelfde stoornis heeft als Michael. Je ziet hem bij dat graf pillen nemen. Het zal vast zoiets zijn.
Als later blijkt dat die agent zijn echte vader is stop ik met kijken hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tenzij hij een plannetje heeft waar hij die FBI agent voor nodig heeft.
Ik denk trouwens dat die FBI alles ineens zo snel door heeft omdat hij dezelfde stoornis heeft als Michael. Je ziet hem bij dat graf pillen nemen. Het zal vast zoiets zijn.
Zo cliche is de serie nou ook weer nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Als later blijkt dat die agent zijn echte vader is stop ik met kijken hoor.
Wat een gay stem heeft de 'commentator' die er overheen praat.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:09 schreef Crazykill het volgende:
trailer voor episode 2 'Otis':
http://www.canada.com/globaltv/globalshows/prisonbreak/index.html
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo cliche is de serie nou ook weer niet
Ok weer even OT...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef kibber het volgende:
[..]
Het 24 topic is een paar deuren verder sun...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
Het is een Canadees.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:36 schreef MuKe het volgende:
[..]
Wat een gay stem heeft de 'commentator' die er overheen praat.....![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:41 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Ok weer even OT...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:30 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het is een Canadees.
haha dat viel mij ook op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:04 schreef nubie het volgende:
En hebben ze veronica door midden gezaagd en in een zak gestopt
Of kom ik nu raar over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |